Версия за печат

03509-2015-0002

BG-Пловдив: 17 - Услуги на хотели и ресторанти

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Целодневна детска градина Осми март, ул. Даме Груев №1, За: Вяра Данева - Директор, РБългария 4000, Пловдив, Тел.: 032 207845, E-mail: cdg_8mart@abv.bg

Място/места за контакт: Директор

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.cdg-8mart.com/.

Адрес на профила на купувача: http://www.cdg-8mart.com/zop.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„КЕТЪРИНГ – ЕЖЕДНЕВНО ПРИГОТВЯНЕ И ДОСТАВКА НА ХРАНА ЗА НУЖДИТЕ НА ДЕЦАТА ОТ ЦДГ „ОСМИ МАРТ” – ГР. ПЛОВДИВ"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 17
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: град Пловдив
Код NUTS: BG421
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предоставяне на услугата кетъринг – ежедневно приготвяне и доставка на закуска, подкрепителна закуска, обяд и следобедна закуска за нуждите на децата от ЦДГ „Белослава” – гр. Пловдив, и обяд за нуждите на правоимащите от персонала на детската градина. Към момента на откриване на настоящата процедура броят на децата е 226, а на правоимащите служители -11.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

55523000

Описание:

Приготвяне и доставяне на храна за други предприятия и институции

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
110000 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № История 05/01/2016 История / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1) Дата на сключване договора
05.01.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
22.12.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

КОНСОРЦИУМ „КОРЕКТ КЕТЕРИНГ” ДЗЗД, ул. „Хъшовска” №7, РБългария 4000, Пловдив, Тел.: 032 575327, Факс: 032 575327

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 110000 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

11.02.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

КОНСОРЦИУМ КОРЕКТ КЕТЕРИНГ ДЗЗД - членове на обединението1 ЕКСПРЕСНО ПАРТИ ЕООД - ЕИК 115283338 80%; ЕВРО КЕТЕРИНГ 2008 ЕООД - ЕИК 200426767 5%; АЛЕКС ЕКСПРЕС - 54 ЕООД ЕИК 160102480 5%; НЕВЯН - 80 ЕООД ЕИК 160102516 5%; НИК ЕКСПРЕС 07 ЕООД - ЕИК 160102085 5%.


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

г) Изключителна спешност, предизвикана от непредвидими за възложителя обстоятелства.

На 27.08.2015 г. Общински съвет Пловдив взима Решение №286 с Протокол №14, с което делегира на Директора на ЦДГ „Осми март” – район Южен права по управлението на всички разходи за храна до приключване на строително-монтажните дейности и въвеждането в експлоатация на кухненския блок на детското заведение. Горепосоченото Решение влиза в законна сила на 18.09.2014 г. На 25.09.2015 г. е съставен акт за административно нарушение на директора на ЦДГ „Осми март”, че не се изпълнени мерките описани в протокол за комплексна проверка №158 от 25.03.2015 г., а именно: „Да се извърши ревизия на електрическата инсталация и се възстанови степента на защита на електрическите съоръжения.”, след което са запечатани кухненските помещения. Във връзка с необходимостта да се подготви документация за обществена поръчка, да се съставят менюта, които отговарят на всички нормативни изисквания за хранене в детските градини и на основание гореописаното Директора на ЦДГ „Осми март” на 27.11.2015 г. стартира открита процедура по реда на ЗОП с предмет: „Кетъринг – ежедневно приготвяне и доставка на храна за нуждите на децата от ЦДГ „Осми март” – гр. Пловдив”, публикувана в РОП под уникален номер 03509-2015-0001. В хода на процедурата са постъпили две оферти. На 15.12.2015 г. Възложителят е взел решение за избор на изпълнител и същото е изпратено на участниците. На 18.12.2015 г. е постъпила жалба срещу решението за избор на изпълнител от Консорциум „Корект кетеринг” ДЗЗД. Предвид горепосоченото, а именно влизане в сила на Решението на Общински съвет Пловдив на 18.09.2015 г., Възложителят е нямал възможност да предвиди по-дълги срокове и да стартира обществена поръчка 6 месеца по-рано, с цел да се осигури необходимия срок за обжалване и влизане в сила на решението за избор на изпълнител, тъй като обстоятелствата, които са настъпили са „изключителни”: не са могли да бъдат предвидени от Възложителя. Поради цитираните обстоятелства, за Възложителя възниква необходимост от предприемане на неотложни действия поради настъпване на изключителни обстоятелства, последиците от които не могат да бъдат преодолени при спазване на сроковете за провеждане на открита или ограничена процедура или процедура на договаряне с обявление: Поради това, че решението за избор на изпълнител на директора на ЦДГ „Осми март” се обжалва пред КЗК. Съгласно §1, т. 8 от допълнителните разпоредби на ЗОП, „изключителни обстоятелства” са обстоятелства, предизвикани от непредвидими за възложителя събития, като природно бедствие, авария или катастрофа, както и други, които непосредствено застрашават живота и здравето на хората или околната среда, или могат съществено да затруднят или да нарушат нормалното изпълнение на нормативно установени дейности на възложителя. Изключително обстоятелство е и последващо възникване на опасност за националната сигурност, за отбраната на страната, за околната среда, за човешкото здраве, за защитени територии, зони и обекти и за обществения ред. В случая, необходимостта от предприемане на неотложни действия е за сключване на договор за кетъринг – ежедневно приготвяне и доставка на храна за нуждите на децата от ЦДГ „Осми март” в гр. Пловдив с цел изпълнение на нормативно установени дейности на Възложителя, необходимостта от осигуряване на условия на децата в детското заведение. Съгласно действащото българско законодателство издръжката на децата в общинските детски градини се поема от общината и тя е длъжна да предприеме в лицето на директора на детската градина необходимите действия за осигуряване на необходимите условия. При възлагането на настоящата процедура по реда на чл.90,ал. 1,т. 4 от ЗОП Възложителят се ограничава и възлага само и единствено изрично необходимата му услуга по ежедневно приготвяне и доставка на храна за нуждите на децата от ЦДГ „Осми март”,гр. Пловдив. Договорът с избрания Изпълнител ще бъде сключен под условие за срок:до една година или влизане в сила на решението за избор на изпълнител на Възложителя след проведена открита процедура по ЗОП.