Версия за печат

02718-2015-0188

BG-гр. Клисура: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Южноцентрално държавно предприятие ДП, ТП Държавно горско стопанство Клисура, ул. 20-ти април №26, За: Радослава Стефанова - юрисконсулт, Република България 4341, гр. Клисура, Тел.: 0887 662215, E-mail: dgsklisura@ucdp-smolian.com

Място/места за контакт: ТП ДГС Клисура

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.ucdp-smolian.com http://dgsklisura.ucdp-smolian.com/..

Адрес на профила на купувача: http://ucdp-smolian.com/viewart.php?id=787.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Стопанисване на горите - управление, възпроизводство, ползване и опазванеДруго (моля пояснете): Стопанисване на горите - управление, възпроизводство, ползване и опазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Предметът на процедурата е „Периодична доставка чрез закупуване на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на ТП „ДГС Клисура”. Поръчката включва доставка на следните артикули: канцеларска хартия и формуляри, пишещи пособия, аксесоари за бюро и папки, доставка на тонер касети за принтери и ксерокс апарати, както и пълнене на тонер касети, компютърни аксесоари и компоненти магнитни и оптични носители на информация. Описание на артикулите по вид и количество се съдържа в Техническата спецификация – Приложение №2 от съответстващата документация. Доставките следва да се извършват франко в административната сграда на ТП „ДГС Клисура”, адрес: гр. Клисура, ул. „20-ти април” №26. Включените в списъка артикули не са задължителни по вид и количество и възложителят не носи отговорност, ако не ги е изчерпал. Възложителят има право да променя посочените количества съобразно нуждите си, включително да се откаже от доставка на определени видове. Предлаганите канцеларски материали и офис консумативи трябва да са нови и неупотребявани с доказан произход, придружени със съответните сертификати или декларации за произход и качество от производителя им. Да отговарят на нормативно установените санитарни, хигиенни и други норми. Да отговарят на БДС и/или европейските стандарти и/или еквивалентен за съответния вид продукт. Да се предлагат в оригинални запечатани опаковки и да отговарят напълно на техническите изисквания, посочени в техническата спецификация – Приложение №2 от съответстващата документация

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Административната сграда на ТП „ДГС Клисура”, находяща се на адрес: гр. Клисура, обл. Пловдив, ул. „20-ти април” №26
Код NUTS: BG421
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Довор с предмет: „Периодична доставка чрез закупуване на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на ТП „ДГС Клисура”” за срок от 36 месеца.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30197630, 39263000, 30197210, 30125100, 30192121, 22852100

Описание:

Хартия за печатане
Офис принадлежности
Папки с пръстени за захващане на страниците
Касети с тонер
Химикалки
Папки за досиета


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
22000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 694027 от 26.10.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 12 / Обособена позиция №: / Заглавие:Договор за доставка
V.1) Дата на сключване договора
02.02.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
21.12.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД, вписано в търговския регистър по реда на ЗТР с ЕИК 201417931, ул. проф. Иван Шишманов№4, ап.1, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 640177

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 22000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 22000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

11.02.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Подадени са 4 /четири/ оферти, както следва: 1. Оферта Вх. №2953/30.11.2015г., подадена от „Пейпартех” ЕООД; 2. Оферта Вх. №2966/01.12.2015г., подадена от „АМДИ” ЕООД; 3. Оферта Вх. №2970/01.12.2015г., подадена от „ОФИС КОНСУМАТИВИ” ООД; 4. Оферта Вх. №2971/01.12.2015г., подадена от „Хорека логистик” ООД.


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор