Версия за печат

01255-2016-0001

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 0006963270480

Столична община - район Възраждане, бул. Александър Стамболийски №62, За: Малина Кърчева, Р България 1303, София, Тел.: 02 9802889, E-mail: zop@so-vazrajdane.bg, Факс: 02 9870794

Място/места за контакт: Отдел ПНО

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.so-vazrajdane.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.so-vazrajdane.bg/profil-na-kupuvacha.

Електронен достъп до информация: http://www.so-vazrajdane.bg/profil-na-kupuvacha/id/hrani-detski-zavedenia-2016.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

"Доставка на хранителни продукти за нуждите на детските заведения на територията на Столична община - район „Възраждане“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Място на изпълнение на поръчката за доставка на хранителни продукти франко складовете на общинските детски заведения на територията на район „Възраждане“, както следва: 1. 65 ЦДГ – ул. „Овчо поле“ №123 2. 116 ЦДГ – ул. „Гюешево“ №78 3. 119 ЦДГ – ул. „Брегалница“ №26 4. 1 ОДЗ – ул. „Брегалница“ №48 5. 50 ОДЗ Зайчето Куики – „Зона Б5“ 6. 81 ОДЗ „Лилия“ – ул. „Одрин“ №62 7. 120 ОДЗ – ул. „Позитано“ №125
Код NUTS:
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмета на обществента поръчка е: "Доставка на хранителни продукти за нуждите на детски заведения на територията на район "Възраждане".

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

15100000, 15300000, 15320000, 15321000, 15500000, 15800000, 15810000, 15811000, 03221000, 15331170, 15332400

Описание:

Месо и месни продукти
Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани
Плодови и зеленчукови сокове
Плодови сокове
Млечни продукти
Различни хранителни продукти
Хляб, хлебни изделия и пресни сладкарски изделия
Хлебни изделия
Зеленчуци
Зеленчуци, замразени
Консервирани плодове

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обхватът на количеството е подробно описан в спецификацията на храните, приложение към докумнетацията за участие.Възложителят си запазва правото да не заявява целите количества или асортимент, в зависимост от конкретните (специфични) нужди на всяко детско заведение. Възложителят си запазва правото при необходимост от доставка на допълнителни количества хранителни продукти при непредвидени обстоятелства, да възложи доставката чрез процедура на договаряне по чл. 90, ал.1 т. 4 от ЗОП. Прогнозната стойност на обществента поръчка е в размер на 720 000 лева без ДДС за 24 месеца.

Стойност, без да се включва ДДС
720000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

24

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

На основание чл.59, ал.2 от ЗОП, Възложителят определя гаранция за участие в откритата процедура в размер на 3600. 00 лева. Гаранцията за участие може да се представи под формата на банкова гаранция или парична сума преведена по следната банкова сметка на СО- район „Възраждане“ Банка: Общинска банка АД IBAN: BG40SOMB91303324986201 BIC: SOMBBGSF Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата. Гаранциите за участие се освобождават от възложителя, както следва: • на отстранените участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител; • на класираните на първо и второ място участници - след сключване на договор за обществена поръчка; • на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител; • при прекратяване на процедурата за възлагане на обществената поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие, когато участникът в процедурата за възлагане на обществена поръчка обжалва решението на възложителя за определяне на изпълнител – до решаване на спора. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: 1. оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. 2. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2 (два) % от стойността на договора. Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на банкова гаранция или парична сума, преведена по следната банкова сметка на СО- район „Възраждане“ Общинска банка АД IBAN: BG40SOMB91303324986201 BIC: SOMBBGSF Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение на договора да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция, в полза на СО- район “Възраждане” и със срок на валидност – съгласно условията в договора. В случай, че банковата гаранция е издадена от чуждестранна банка, тя трябва да бъде авизирана чрез българска банка, която да потвърди автентичността на съобщението. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция в оригинал или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато Участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя със срок на валидност най – малко за срока на изпълнение на договора и в нея трябва да е изрично посочен договорът, за който се представя гаранцията. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането на извършените доставки на стоки се извършва от съответните детски заведения след представяне на оригинална фактура, отговаряща на Закона за счетоводството и нормативните документи, съгласно офертата на изпълнителя с платежно нареждане по банков път, по банкова сметка на Изпълнителя в 30-дневен срок от представяне на фактурата.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват всички български или чуждестранни физически и/или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, посочени в Закона за обществените поръчки на Република България и предварително обявените от Възложителя условия в настоящите указания и документацията за участие.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Офертата се представя в запечатан, непрозрачен плик от участника или упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Пликът по предходното изречение трябва да съдържа три отделни запечатани, непрозрачни и надписани плика, както следва: Плик №1 “Документи за подбор”:1. Оферта за участие и списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника – попълва се Образец № 1, Приложение № 1.1; 2. Административни сведения за участника – попълва се Образец № 2; 3. Регистрационни документи на участника:За ЮЛ и ЕТ - копие от документ за регистрация или единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър. За ФЛ – копие от документа за самоличност; За чуждестранните лица – съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата в която е установен, който се представя в официален превод. Официален превод е превод, извършен от преводач, който има сключен договор с Министерството на външните работи за извършване на официални преводи.; Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице следва да приложи документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва предстявляващия. Физическите лица, включени в състава на обединения представят копие от документ за самоличност. ЮЛ, включени в състава на обединения, представят копие от документ за регистрация или единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър; 4. Документ за внесена гаранция за участие – оригинал на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие (Образец № 3.1);5. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, и ал. 5 от същия и посочените от Възложителя обстоятелства по чл. 47, ал. 2 – попълват се Образец № 4;6.Декларация за приемане на условията на проекто-договора- попълва се Образец № 5;7.Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата; 8.Декларация за участието на подизпълнители – попълва се Образец № 16;9.Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв – попълва се Образец № 17;10.Декларация от членовете на обединението – попълва се Образец № 18; 11. Проект на договор – Образец № 19 не се попълва, само се подписва и подпечатва на всяка страница;Продължава в Раздел VІ Допълнителна информация, т. VІ.3

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Възложителят не изисква документи и информация за икономическо и финансово състояние на участниците.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Участникът да е изпълнил договори за доставка през последните 3 /три/ години еднакви или сходни с предмета на поръчката, считано от датата на подаване на офертата, с предмет доставки на хранителни продукти за детски градини, и/ или социални заведения, придружен с доказателства за извършените доставки. . 2. Участникът следва да има внедрена и сертифицирана система за управление на качеството (СУК) съгласно изискванията на ISO 9001:2008 или еквивалентно. 3.Участникът следва да има система за управление на безопасността на хранителните продукти (СУБХП), съгласно ISO 22000:2005 или еквивалентно с област на приложение, обхващаща предмета на поръчката и вписани географското местоположение на площадката/ите, на които се извършва дейността, съгласно чл. 53, ал. 1 от ЗОП - представят се заверени копия от участника на сертификатите и акредитацията на сертифициращата организация. 4. Участникът да има собствен или нает транспорт, удостоверен с разрешително за превоз на хранителни продукти.Транспортните средства да разполагат с валидни удостоверения за специализирани транспортни средства, издадени от ОДБХ. Транспортните средства със специално предназначение трябва да осигуряват съответните температурни параметри и условия за превоз на различни групи храни. Удостоверенията за регистрация за транспортиране на хранителни продукти следва да са издадени след 01.01.2007 г. на името на кандидата. Удостоверенията да включват всички групи храни предмет на поръчката. 5.Участникът трябва да разполага със собствени или наети складови помещения, хладилни съоръжения или хладилни помещения, поддържащи постоянна температура, необходима за разделно съхранение на хранителните продукти, за действието на срока на договора. Участникът да има удостоверение за регистрация за търговия с храни от животински и от неживотински произход, включващо списък на групите храни (Приложение № 1 към Заповед № РД 11-919/ 05.08.2011 г. на Изп. Директор на БАБХ), по предмета на обществената поръчка, издадено след 25.01.2011 г. от съответната ОДБХ. При участник обединение на физически и/ или юридически лица всяко физическо/ юридическо лице включено в обединението, което ще извършва дейност, за която е необходима посочената регистрация , следва да представи удостоверения за регистрация по чл. 12 от Закона за храните, за търговия с храни, обхващащо групите храни (Приложение № 1 към Заповед № РД 11-919/ 05.08.2011 г. на Изп. Директор на БАБХ), за които обединението е подало оферта. Националните регистри на обектите за производство и търговия на храни са публични и се публикуват в Интернет (чл. 14 ал. 3 от Закона за храните). 6.Участникът да разполага с персонал за изпълнение на поръчката. 7.Участникът да е запознат с всички условия на обществената поръчка и да е съгласен и да изпълнява безотказно условията на поръчката, както и да гарантира точното изпълнение на заявките. 8. Участникът да бъде в състояние да доставя конкретно заявени количества франко посочените складове на Възложителя в най-кратки срокове. 9.Участникът да гарантира пълна подмяна на продуктите с отклонение в качеството още в деня на обаждането за констатиране на отклонението. 10.Участникът да гарантира добър търговски вид на предлаганите продукти. 11.Участникът да гарантира, че всеки доставен продукт ще има остатъчен срок на годност не по-малко от 75 % (седемдесет и пет процента) към датата на доставка и всяка доставка да бъде придружена с търговски документ, сертификат за качество или друг аналогичен документ за хранителни продукти, съгласно изискванията на Закона за храните.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.За доказване на обстоятелството се представя списък по Образец №6, на основните договори с предмет: доставки на хранителни продукти за детски градини, и/ или социални заведения доставки, извършени от участника през последните три години- , считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка. Доказателството за извършената доставка се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката 2.Участникът представя Декларация Образец №7, че е внедрена и сертифицирана система за управление на качеството (СУК) съгласно изискванията на ISO 9001:2008 или еквивалентно , придружена с копе на сертификата, които удостоверява съответствието на кандидата със сертифицирана система за управление на качеството (СУК) , в съответствие с чл. 53 от ЗОП и акредитацията на сертифициращата организация. 3. Участникът представя Декларация Образец №7, че има система за управление на безопасността на хранителните продукти (СУБХП), съгласно ISO 22000:2005 или еквивалентно с област на приложение, обхващаща предмета на поръчката и вписани географското местоположение на площадката/ите, на които се извършва дейността.Декларацията да е придружена с копе на сертификата, които удостоверява съответствието на кандидата със стандарта на система за управление на безопасността на хранителните продукти (СУБХП), , в съответствие с чл. 53 от ЗОП и акредитацията на сертифициращата организация. Важно:Изискуемите документи за доказване на техническите възможности на кандидата , в случай че същия е обединение, се представят само за участника , чрез който обединението доказва съответствието си с критериите за подбор 4.1 За целта се представя декларация-описание на всички транспортни средства, които са на разположение на участника за срока на договора (Образец № 8). Към декларацията да се приложат ясни, четливи, заверени копия на регистрационни талони, удостоверяващи собствеността и общата товароносимост на специализираните превозни средства. В случай, че транспортните средства не са собствени, се прилага договор за наем, или договор за лизинг, в който да е удостоверено, че те ще са на разположение на кандидата за срока на договора. 4.2. Товарните автомобили трябва да имат издадено валидно „Удостоверение за регистрация” (съгласно чл. 12 от Закона за храните) на транспортното средство от РЗИ (РИОКОЗ) или БАБХ (РВМС) за превоз на хранителни продукти от животински и неживотински произход на името на кандидата или собственика. Представя се копие от съответния документ. 5. За целта се представя декларация-описание на всички собствени или наети складови помещения, хладилни съоръжения или хладилни помещения, поддържащи постоянна температура, необходима за разделно съхранение на хранителните продукти, за действието на срока на договора (Образец № 9). Към декларацията да се приложат ясни, четливи, заверени копия на документи за собственост. В случай, че съответните изброени не са собствени, се прилага договор за наем, или договор за лизинг, в който да е удостоверено, че те ще са на разположение на кандидата за срока на договора. За същите следва да се представят ясни, четливи и заверени копия на валидни санитарни разрешителни за упражняване на съответната дейност, съгласно изискванията на РЗИ (РИОКОЗ) и/или БАБХ (РВМС) „Удостоверение за регистрация” на името на участника. 6.Прилага се декларация-списък (Образец № 10) на персонала 7. Представя се Декларация – (Образец № 11) 8.Представя се Декларация- (Образец № 12) 9.Представя се Декларация (Образец № 13). 10.Представя се Декларация (Образец № 14). 11.Представя се Декларация (Образец № 15).

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Показател: Предлагана цена; тежест: 50
Показател: Техническо предложение; тежест: 40
Показател: Срок за реакция в случай на рекламация; тежест: 10
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
21.03.2016 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Пълен достъп до документацията за участие е осигурен на интернет страницата на Възложителя, в раздел „Профил на купувача” от деня следващ на публикуване на обявлението в Регистъра на обществените поръчки в Агенцията на обществени поръчки. Документацията се предоставя на хартиен носител на всяко лице, поискало това, като същата му се предава на мястов сградата на район Възраждане

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
21.03.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 22.03.2016 г.  Час: 10:00
Място

Столична община район Възраждане, бул. Ал. Стамболийски №62,

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на тях имат право да присъстват участници в процедурата лично или чрез упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. Представител на участника се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и представяне на съответните пълномощни. Присъстващите представители вписват имената си и се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

чл.120 ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.02.2016 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ