Версия за печат

02709-2016-0035

BG-Априлци: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 2016174760035

СЗДП ТП Държавно ловно стопанство Русалка, ул. Търговска № 6, За: инж. Мая Караиванова, Република България 5641, Априлци, Тел.: 0886 741502, E-mail: dlsrusalka@abv.bg, Факс: 06958 2414

Място/места за контакт: ТП ДЛС Русалка

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20160210XLNj6355230.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:

Национален идентификационен No (ЕИК): 2016174760035

СЗДП ТП Държавно ловно стопанство Русалка, ул. Търговска № 6, За: инж. Мая Караиванова, Република България 5641, Априлци, Тел.: 0886 741502, E-mail: dlsrusalka@abv.bg, Факс: 06958 2414

Място/места за контакт: ТП ДЛС Русалка

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:

Национален идентификационен No (ЕИК): 2016174760035

СЗДП ТП Държавно ловно стопанство Русалка, ул. Търговска № 6, За: инж. Мая Караиванова, Република България 5641, Априлци, Тел.: 0886 741502, E-mail: dlsrusalka@abv.bg, Факс: 06958 2414

Място/места за контакт: ТП ДЛС Русалка

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 2016174760035

СЗДП ТП Държавно ловно стопанство Русалка, ул. Търговска № 6, За: инж. Мая Караиванова, Република България 5641, Априлци, Тел.: 0886 741502, E-mail: dlsrusalka@abv.bg, Факс: 06958 2414

Място/места за контакт: ТП ДЛС Русалка

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: Горско стопанство

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Доставка на резервни части за срок от 24 месеца за нуждите на ТП ДЛС „Русалка”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
собствена магазинна мрежа на изпълнителя на територията на гр. Априлци ,а при липса на такава - доставка в административната сграда на ДЛС „Русалка” гр. Априлци.
Код NUTS: BG315
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на резервни части за срок от 24 месеца за нуждите на ТП ДЛС „Русалка”.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

34300000

Описание:

Резервни части и аксесоари за превозни средства и двигатели на превозни средства

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Доставка на резервни части за срок от 24 месеца за нуждите на ТП ДЛС „Русалка” с максимална прогнозна стойност общо 30 000,00 / тридесет хиляди/ лв. без ДДС.

Стойност, без да се включва ДДС
30000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

24

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Размерът на гаранцията за участие е 0,5% от началната цена на поръчката без ДДС, а именно 150,00./ сто и петдесет / лв. Гаранцията за участие е парична сума или банкова гаранция - чл. 60 от ЗОП.Участникът внася гаранцията за участие по банков път, това следва да стане по банкова сметка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ BIC код:CECBBGSF, IBAN на разплащателната сметка: BG24 CECB 9790 10G3 4183 00 .Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 1,0 % от стойността на договора без ДДС, а именно 300,00/ триста / лв.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането на заявените материали се извършва с платежно нареждане по сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в срок от 10 работни дни от представянето на фактура и приемо-предавателен протокол, подписан от двете страни. Работата се счита за приета с плащане на дължимата сума по доставката.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Плик № 1 „Документи за подбор” 1.Оферта със срок на валидност на офертата-минимум 90 календарни дни,считано от крайния срок за получаване- по образец - Приложение № 1 2. Представяне на участника-Приложение № 2 , което включва: а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата и б) декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП-Приложение № 3 Забележка: при участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. 3. Доказателство за квалификация -списък на техническите лица,вкл. отговарящи за контрола на качеството по чл.51,ал. 1, т.4 от ЗОП -Приложение № 4 4. Доказателства за икономическо и финансово състояние – участникът следва да докаже наличие на финансов ресурс в размер на 10 % от общата прогнозна стойност на обществената поръчка / 30 000,00 лв./, равняващи се на 3 000,00 лв. / три хиляди лева/, който се доказва с представяне удостоверение от банка, издадено не по-късно от един месец преди датата на отваряне на офертите или годишния финансов отчет или някоя от съставните му части за последната приключила финансова година. Документът, доказващ икономическо и финансово състояние, следва да сочи финансов ресурс в изисквания от Възложителя размер. 5. Оригинал на документ за внесена или учредена гаранция за участие в размер на 0.5 % от стойността на поръчката, представляваща сума в размер на 150,00 лв./ сто и петдесет лева/ . Гаранцията за изпълнение е внесена сума или учредена банкова гаранция в размер на 1 % от стойността на поръчката в размер на 300,00 лв. / триста лева/. Сумите за гаранции и за участие да се внасят по следната банкова сметка: BIC: CECBBGSF IBAN: BG24 CECB 9790 10G3 4183 00 6.Декларация по чл.56,ал.1,т.6 от ЗОП-Приложение № 5 7.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника - Приложение № 6 8.Декларация за подизпълнители/прилага се ,ако ще се използват подизпълнители/-Приложение № 7 9. ДЕКЛАРАЦИЯ по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим,свързаните с тях лица и техните действителни собственици – Приложение № 9 10.Декларация за приемане условията на проекто-договора-Приложение № 11. 11. Декларация /свободен текст/ за наличие на магазин/магазини в гр.Априлци или за поемане на ангажимент за доставка на стоката в административната сграда на ДЛС „Русалка”. 12. Нотариално заверено пълномощно на лицето, оправомощено да представлява участника, когато последният не се представлява от правоимащо лице; Представените документи следва да са в оригинал или заверено от кандидата копие,с изключение на документите за които изрично е написано ,че се изисква оригинал. Плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката” Техническото предложение за изпълнение на поръчката се изготвя по образец - Приложение № 8 и трябва да съдържа всички условия от страна на участника за изпълнението на услугата,включително срок за изпълнение. Техническото предложение се представя в един оригинал,подписано и подпечатано. Техническото предложение не трябва да съдържа цени. Всякаква информация, свързана с цени, трябва да се съдържа единствено в ценовата оферта на участника. Техническото предложение на участника трябва да съответства на изискванията на техническата спецификация. Плик № 3 „Предлагана цена” Предлаганата от участника цена се посочва като стойност в български лева без ДДС по образец - Приложение № 10. Поставя се в отделен плик, обозначен с надпис “Предлагана цена” и се запечатва.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Доказателства за икономическо и финансово състояние – участникът следва да докаже наличие на финансов ресурс в размер на 10 % от общата прогнозна стойност на обществената поръчка / 30 000,00 лв./, равняващи се на 3 000,00 лв. / три хиляди лева/, който се доказва с представяне удостоверение от банка, издадено не по-късно от един месец преди датата на отваряне на офертите или годишния финансов отчет или някоя от съставните му части за последната приключила финансова година.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Доказателства за икономическо и финансово състояние – участникът следва да докаже наличие на финансов ресурс в размер на 10 % от общата прогнозна стойност на обществената поръчка / 30 000,00 лв./, равняващи се на 3 000,00 лв. / три хиляди лева/, който се доказва с представяне удостоверение от банка, издадено не по-късно от един месец преди датата на отваряне на офертите или годишния финансов отчет или някоя от съставните му части за последната приключила финансова година.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Наличие на магазин/магазини в гр.Априлци или за поемане на ангажимент за доставка на стоката в административната сграда на ДЛС „Русалка”. 1. Гаранционен срок на резервните части и консумативите - минимум 12 месеца, считано от датата на издаване на фактурата. 2 . Резервните части и консумативите да са нови и неупотребявани. 3. Върху опаковката на всяка резервна част и консуматив да бъде изобразен съответния каталожен номер и баркод.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Наличие на магазин/магазини в гр.Априлци или за поемане на ангажимент за доставка на стоката в административната сграда на ДЛС „Русалка”. 1. Гаранционен срок на резервните части и консумативите - минимум 12 месеца, считано от датата на издаване на фактурата. 2 . Резервните части и консумативите да са нови и неупотребявани. 3. Върху опаковката на всяка резервна част и консуматив да бъде изобразен съответния каталожен номер и баркод.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
23.03.2016 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 5 BGN
Условия и начин на плащане

Чл. 28,ал.6 от ЗОП - Пълен и свободен достъп до документацията за откритата процедура е осигурен на следния интернет адрес http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20160210XLNj6355230 Също така документацията за откритата процедура може да се закупи в деловодството на СЗДП ТП ДЛС „РУСАЛКА”, на адрес:гр.Априлци, ул. “Търговска” № 6, всеки работен ден от 10.02.2016г. до 23.03.2016г. вкл. от 08:00 ч. до 16:00 ч. ,на цена в размер на 5,00 лв. с ДДС. В случай,че заинтересовано лице иска да му бъдат изпратени документите по пощата,Възложителя го прави за сметка на поискалия го.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
23.03.2016 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 24.03.2016 г.  Час: 09:00
Място

Административна сграда на ТП ДЛС Русалка

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

При условията на чл.68, ал.3 от ЗОП

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

ОБМЕН НА ИНФОРМАЦИЯ :/ чл.58а,ал.2 от ЗОП/: Обменът на информация се извърши по пощата, по факс, по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис или чрез комбинация от тези средства по избор на възложителя и според заявените възможности на участника.Тези средства за комуникация се посочват в обявлението.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.02.2016 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ