Версия за печат

02711-2016-0028

BG-Върбица: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ТП ДГС Върбица - Североизточно държавно предприятие ДП Шумен, ул. Септемврийско въстание №133, За: Емил Димов, Р. България 9870, Върбица, Тел.: 05391 2106, E-mail: dgs.varbitca@dpshumen.bg

Място/места за контакт: ТП ДГС Върбица

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dpshumen.bg.

Адрес на профила на купувача: www.dpshumen.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: горско и ловно стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Предоставяне на услуги по периодично техническо обслужване, включващо – профилактика и ремонт /основен и текущ/ на моторни превозни средства собственост на „СИДП” ДП Шумен - ТП „ДГС Върбица”, за 2016година, съгласно Заповед № 438/30.11.2015 г. на Директора на „СИДП” ДП Шумен” по обособени позиции. Позиция 1: „Предоставяне на услуги по периодично техническо обслужване, включващо – профилактика и ремонт /основен и текущ/ на моторни превозни средства собственост на „СИДП” ДП Шумен - ТП „ДГС Върбица”, за 2016година. Позиция 2: „Извършване на ремонти, текущо техническо обслужване, техническа профилактика, подмяна на консумативи и подготовка за годишни технически прегледи с части и материали на изпълнителя на лек автомобил марка „Тойота”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 1
Място на изпълнение: град Върбица
Код NUTS: BG333
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Предоставяне на услуги по периодично техническо обслужване, включващо – профилактика и ремонт /основен и текущ/ на моторни превозни средства собственост на „СИДП” ДП Шумен - ТП „ДГС Върбица”, за 2016година, съгласно Заповед № 438/30.11.2015 г. на Директора на „СИДП” ДП Шумен” по обособени позиции. Позиция 1: „Предоставяне на услуги по периодично техническо обслужване, включващо – профилактика и ремонт /основен и текущ/ на моторни превозни средства собственост на „СИДП” ДП Шумен - ТП „ДГС Върбица”, за 2016година. Позиция 2: „Извършване на ремонти, текущо техническо обслужване, техническа профилактика, подмяна на консумативи и подготовка за годишни технически прегледи с части и материали на изпълнителя на лек автомобил марка „Тойота”.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50110000, 50115000

Описание:

Услуги по техническо обслужване и ремонт на автомобили и мотоциклети и свързаното с тях оборудване
Услуги по техническо обслужване и ремонт на мотоциклети

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

„Предоставяне на услуги по периодично техническо обслужване, включващо – профилактика и ремонт /основен и текущ/ на моторни превозни средства собственост на „СИДП” ДП Шумен - ТП „ДГС Върбица”, за 2016година, съгласно Заповед № 438/30.11.2015 г. на Директора на „СИДП” ДП Шумен” по обособени позиции. Позиция 1: „Предоставяне на услуги по периодично техническо обслужване, включващо – профилактика и ремонт /основен и текущ/ на моторни превозни средства собственост на „СИДП” ДП Шумен - ТП „ДГС Върбица”, за 2016година. Позиция 2: „Извършване на ремонти, текущо техническо обслужване, техническа профилактика, подмяна на консумативи и подготовка за годишни технически прегледи с части и материали на изпълнителя на лек автомобил марка „Тойота”.

Прогнозна стойност без ДДС
14000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.12.2016 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите за участие съгласно чл.59, ал.2 и чл.60 от ЗОП – парична сума или банкова гаранция по избор на кандидата в размер -100.00 (сто ) лева. Гаранцията за участие, във формата на парична сума,трябва реално да е постъпила по сметката на възложителя към момента на изтичане на крайния срок за подаване на офертите за участие. Гаранцията за участие под формата на банкова такава, безусловна и неотменяема учредена в полза на възложителя, се представя към документите. Гаранциите във формата на парична сума се внасят по банков път по сметка на възложителя, а банковата гаранция – оригинал на безусловна, неделима и неотменяема банкова гаранция, издаден от българска или чуждестранна банка следва да е със срок на валидност: » за гаранцията за участие - с 30 (тридесет) дни по-дълъг от срока на валидност на офертата; » за гаранцията за изпълнение – с 45 (четиридесет и пет) дни по-дълъг от срока на договора

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

съгласно проектодоговора към документацията

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Кандидат за изпълнител на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. В случай, че за изпълнител бъде избран участник – обединение на физически и/или юридически лица, преди подписването на договора, обединението – участник в процедурата следва да се регистрира като самостоятелно юридическо лице, което се счита обвързано с офертата, подадена от обединението. 1. Административни сведения за участника - Приложение № 3 към документацията;2. Списък на документите за участие, представени от участника – с подпис и печат на участника – Приложение № 4 към документацията;3. Декларация за ЕИК регистрация по Закона за Търговския регистър - Приложения № 13;4. Декларация за приемане на условията на проекта на договора -Приложение № 8 към документацията;5. Декларация по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП – Приложения № 9 към документацията;6. Декларация, съдържаща списък на основните договори за доставки (с предмет, сходен с този на настоящата поръчка), изпълнени от участника през предходните три години - с посочване на стойността на всеки договор, датата на изпълнение и получателите по всеки договор, придружена от доказателства за доставка по всеки от договорите - Приложение № 10 към документацията;7. Документ за внесена гаранция за участие – копие, заверено от участника с надпис „Вярно с оригинала”, подпис и печат – когато е избрана гаранция за участие във формата на парична сума, респ. оригинал на банкова гаранция за участие;8. Декларация за използване на подизпълнители, в случаите когато участникът предвижда участие на такива – Приложение №7 към документацията; подизпълнителите трябва да отговарят на всички изисквания, на които отговаря и основният участник; 9. Декларация за свързаност по смисъла на чл. 55, ал. 7 от ЗОП – Приложение № 11 към документацията;.10. Декларации – в оригинал, от подизпълнителя/ите, съответно от членовете на управителния орган на подизпълнителите, че са съгласни да участват в изпълнението на поръчката – Приложение № 12 към документацията;11. Кратко описание на дейността на участника и неговите ресурсни и организационни възможности – изготвя се от участника в свободен текст;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно посочените в документацията
Минимални изисквания: Съгласно посочените в документацията
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно посочените в документацията
Минимални изисквания: Съгласно посочените в документацията
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предлагана обща крайна стойност по видове услуги ; тежест: 70
Показател: Предлаган общ процент отстъпка ; тежест: 20
Показател: Предлаган срок за извършване на услугите; тежест: 10

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
21.03.2016 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се получава от деловодството на предприятието, всеки работен ден от 09.00 до 16.00 часа в периода от10.02.2016 г. до 21.03.2016 г. включително, срещу представяне на документ за внесена такса в касата на ТП "ДГС Върбица", в размер на 17.00 (седемнадесет) лева – невъзстановима сума, представляваща стойността на документацията за участие, или чрез заплащането й по банков път, по сметка на възложителя: IBAN №: BG36 CECB 9790 10C7 7442 00, BIC: CECBBGSF, банка “ЦКБ” АД, к-н Търговище, офис Върбица. При постъпило писмено поискване от заинтересованото лице възложителят изпраща документацията за участие, за сметка на лицето, отправило искането.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
21.03.2016 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 23.03.2016 г.  Час: 11:30
Място

заседателна зала в адм. сграда на ТП "ДГС Върбица", гр. Върбица, ул. "Септемврииско въстание" №133

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

представляващите на кандидатите или техни надлежно упълномощени представители



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша №18, Р. България 9700, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.02.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ