02709-2016-0034
Технически редакции | ||
08.02.2016 13:29 ч. : | 08/02/2016 12:09 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
08.02.2016 13:29 ч. : | 08/02/2016 12:09 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Годеч: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
СЗДП ТП Държавно горско стопанство - гр.Годеч, пл. Свобода №3, За: Нели Нанкова - Николова, Република България 2240, Годеч, Тел.: 088 2697424, E-mail: dgsgodech@av.bg
Място/места за контакт: ТП ДГС ГодечИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.szdp.bg.
Адрес на профила на купувача: http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20160208KyYu6322634.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Друг: и - държавна собственост и други дейности съгласно Закона за горите
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Доставка на канцеларски материали и офис консумативи за срок от 36 месеца за нуждите на ТП ДГС Годеч”
Възлагане на обществена поръчка
Доставката на канцеларски материали и офис консумативи включва разнообразни канцеларски пособия, нужни за осъществяването на административния процес в предприятието. Необходимостта от доставянето им възниква с оглед нормалното протичане на работния процес и неговото обезпечаване.
30192000, 30199000, 30197000, 30192110, 30124000, 30000000, 30125100
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Хартия /копирна бяла / около 540 броя /опаковки по 500листа/; Хартия /карирана/ около 6 броя опаковки от 250 листа; Джоб за документи около 100 броя от опаковки по 100 бр.; телботи /машинка/ около 5 броя; телчета за телбот - 70 броя опаковки различни размери; лепила - сухо различен грамаж около 45 броя; кламери - различни видове - опаковки от 100 броя - около 25 опаковки; графити за моливи - около 6 бр. опаковки; гумички - около 5 броя; листчета /самозалепващи се/ - около 25 опаковки от опаковки от по 100 и 450 броя; кубчета /бели хартиени за поставка/ - около 6 опаковки ; мастило - тампонно - около 350 броя; тампони за печат - 50*90 - около 30 броя; химикалки - около 470 броя; маркер - около 20 броя; флаш памет - около 3 броя; моливи /цветни/ - около 2 опакови от по 12 цвята; дискети - около 3 броя от опаковка от по 10бр.; рециклиране на тонер касети - около 18 броя; зареждане на тонер касети - около 60 броя; нови тонер касети /съвместими и/или оригинални/ - около 30 броя; подложка за мишка - около 10 броя; линия пластмасова - около 10 броя и всички други стоки, за които ще възникне необходимост от закупуване в процеса на изпълнение на договора, които са описани в техническите спецификации към документацията за участие в поръчката или не са изрично посочени, но се налага тяхното закупуване, тъй като възложителят си запазва правото да поръчва стоки извън посочените в техническите спецификации. Изброените артикули в техническите спецификации са ориентировъчни и не са изчерпателни.
НЕ
36
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Всеки кандидат внася гаранция за участие в процедурата, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение на договора. 1.Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 1 % от стойността на поръчката, а именно – 210.00 (двеста и десет) лева. Гаранцията по т.1 се представя в една от следните форми: - парична сума вносима по сметка на ТП Държавно горско стопанство Годеч – BG62STSA93000021395719 BIG STSABGSF банка : Банка ДСК АД клон Годеч - банкова гаранция. Гаранцията за участие в процедурата е необходимо да бъде внесена (представена) в срок до 16,00 часа на 09.03.2016 год. Гаранциите за участие на отстранените кандидати се освобождават от възложителя в срок 3 работни дни след изтичането на срока за оспорване на решението на възложителя за определяне на изпълнител. Гаранциите на класираните на първо и второ място кандидати се освобождават в срок 3 работни дни след сключването на договор за обществената поръчка. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички кандидати се освобождават в срок 3 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите по т. 5, 6 и 7, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие, когато кандидатът в процедура за възлагане на обществена поръчка: - оттегли офертата си след изтичане на срока за подаване на офертите; - обжалва решението на възложителя за определяне на изпълнител - до решаване на спора; - е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. 2. В случай на избор на участника за изпълнител на обществената поръчка, същият следва да представи преди подписването на договора, гаранция за изпълнението му, в размер на 5 % (пет процента) от стойността на договора.
Заплащането на доставените канцеларски материали и/или офис консумативи за съответния календарен месец ще се извършва до 20-то число на следващия месец след издаване на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е длъжен да изпрати фактурата на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ до 3-то число на месеца. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е длъжен да намали продажната цена на дребно за съответната стока с оферирания от него процент отстъпка при участието му в процедурата за възлагане на обществена поръчка, както следва, според ценовото му предложение, което е неразделна част от настоящия договор.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
90
гр.Годеч, пл. Свобода №3, ет.3
Отварянето на офертите е публично. На него могат да присъстват участниците в процедурата или техните упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
08.02.2016 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ