Версия за печат

00784-2015-0002

BG-Рила: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Рила, област Кюстендил, община Рила, гр. Рила, пл. Възраждане № 1, За: Елена Панчева, Република България 2630, Рила, Тел.: 0887 848439, E-mail: rilamunicipality@gmail.com, Факс: 0705 29911

Място/места за контакт: Елена Панчева

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.grad-rila.bg.

Адрес на профила на купувача: http://grad-rila.nit.bg/obshhestveni-porchki/predostavyane-na-paket-konsultantski-uslugi/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Предоставяне на пакет консултантски услуги, за проекти: „Реконструкция и рехабилитация на уличната мрежа в град Рила”, „Залесяване на неземеделски земи на територията на община Рила” и „Реконструкция и доизграждане на водопроводна и канализационна инфраструктура на с.Пастра, Община Рила”, включващи: изготвяне и окомплектоване на Заявления за подпомагане необходими на община Рила за кандидатстване с проектите по Програмата за развитие на селските райони 2014-2020г., последващо изготвяне в случай на сключени договори за отпускане на финансова помощ на необходимите документации за избор на изпълнители на дейностите по проектите, предоставяне на консултантски услуги при управлението, изпълнението и отчитането на проектите в случай на сключени договори за отпусната финансова помощ, по ПРСР 2014г.-2020г.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 11
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: община Рила
Код NUTS: BG415
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предмет:Предоставяне на пакет консултантски услуги,за проекти:„Реконструкция и рехабилитация на уличната мрежа в град Рила”,„Залесяване на неземеделски земи на територията на община Рила” и „Реконструкция и доизграждане на водопроводна и канализационна инфраструктура на с.Пастра,Община Рила”,включващи:изготвяне и окомплектоване на Заявления за подпомагане необходими на община Рила за кандидатстване с проектите по ПРСР 2014-2020гпоследващо изготвяне в случай на сключени договори за отпускане на финансова помощ на необходимите документации за избор на изпълнители на дейностите по проектитепредоставяне на консултантски услуги при управлението,изпълнението и отчитането на проектите в случай на сключени договори за отпусната финансова помощ по ПРСР 2014г.-2020г.Количество:Дейност1: Предоставяне на Консултантски услуги по изготвяне и окомплектоване на Заявления за подпомагане,необходими на община Рила за кандидатстване с проектни предложения:„Реконструкция и рехабилитация на уличната мрежа в град Рила”,„Залесяване на неземеделски земи на територията на община Рила” и „Реконструкция и доизграждане на водопроводна и канализационна инфраструктура на с.Пастра, Община Рила” по ПРСР 2014-2020г.Под дейност1.1:Изготвяне и комплектоване на Заявление за подпомагане за кандидатстване с проектно предложение за Реконструкция и рехабилитация на уличната мрежа в град Рила. Под дейност 1.2: Изготвяне и комплектоване на Заявление за подпомагане за кандидатстване с проектно предложение за Залесяване на неземеделски земи на територията на община Рила.Под дейност 1.3:Изготвяне и комплектоване на Заявление за подпомагане за кандидатстване с проектно предложение за „Реконструкция и доизграждане на водопроводна и канализационна инфраструктура на с.Пастра, Община Рила”.Дейност 2:Предоставяне на Консултантски услуги по изготвяне на документи за избор на изпълнители по реда на ЗОП,за възлагане на обществените поръчки,във връзка с изпълнение на дейностите по проекти:„Реконструкция и рехабилитация на уличната мрежа в град Рила”, „Залесяване на неземеделски земи на територията на община Рила” и „Реконструкция и доизграждане на водопроводна и канализационна инфраструктура на с.Пастра, Община Рила”,за които има сключени договори за отпусната финансова помощ по ПРСР 2014г.-2020г.Под дейност2.1.:Изготвяне на документи за избор на изпълнители по реда на ЗОП,за възлагане на обществените поръчки, във вр. с изпълнение на дейностите по проект за Реконструкция и рехабилитация на уличната мрежа в град Рила.Под дейност 2.2.:Изготвяне на документи за избор на изпълнители по реда на ЗОП, за възлагане на обществените поръчки, във вр. с изпълнение на дейностите по проект за Залесяване на неземеделски земи на територията на община Рила.Под дейност 2.3.:Изготвяне на документи за избор на изпълнители по реда на ЗОП,за възлагане на обществените поръчки, във вр. с изпълнение на дейностите по проект за «Реконструкция и доизграждане на водопроводна и канализационна инфраструктура на с.Пастра, Община Рила» Дейност 3: Предоставяне на Консултантски услуги при управлението, изпълнението и отчитането на проекти: „Реконструкция и рехабилитация на уличната мрежа в град Рила”, „Залесяване на неземеделски земи на територията на община Рила” и „Реконструкция и доизграждане на водопроводна и канализационна инфраструктура на с.Пастра,Община Рила” за които има сключени договори за отпусната финансова помощ по ПРСР 2014г.-2020г.Под дейност 3.1.:Предоставяне на Консултантски услуги при управлението, изпълнението и отчитането на проект за Реконструкция и рехабилитация на уличната мрежа в град Рила.Под дейност 3.2.:Предоставяне на Консултантски услуги при управлението,изпълнението и отчитането на проект за Залесяване на неземеделски земи на територията на община Рила.Под дейност3.3.Предоставяне на Консултантски услуги при управлението,изпълнението и отчитането на проект за «Реконструкция и доизграждане на водопроводна и канализационна инфраструктура на с.Пастра, Община Рила»

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79400000

Описание:

Консултантски услуги по управление и стопанска дейност и свързаните с тях услуги

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
96000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Показател ТО - Техническа оценка; тежест: 50
Показател: подпоказател ТП1 - Обяснителна записка; тежест: 30
Показател: подпоказател ТП2 - Управление на риска; тежест: 20
Показател: Показател ФО - Финансова оценка; тежест: 50
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

00784-2015-0002

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 684288 от 25.08.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 11 / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1) Дата на сключване договора
01.02.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
17.12.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Евростарт 2008 ЕООД, ул. Димитър Манов № 33, ет. 2, офис 8, Република България 1408, София, Тел.: 02 8519386, E-mail: office@eurostart2008.eu, Факс: 02 8519386

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 150000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 96000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Настоящата обществена поръчка ще се финансира по Програма за развитие на селските райони 2014г. – 2020г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 и сл. от ЗОП

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

05.02.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. Оферта с вх. № ОП-02-02000041/15.09.2015г. - 12.47 часа на „ЕВРОСТАРТ 2008“ ЕООД; 2. Оферта с вх. № ОП-02-02000042/05.10.2015г. - 11.24 часа на „КОНСУЛТ СС“ ЕООД; 3. Оферта с вх. № ОП-02-02000043/05.10.2015г. - 12.42 часа на „БЪЛГАРСКА КОНСУЛТАНТСКА ОРГАНИЗАЦИЯ“ ЕООД; 4. Оферта с вх. № ОП-02-02000044/06.10.2015г. - 12.32 часа на „ЕС ПИ КОНСУЛТ БГ“ ООД; 5. Оферта с вх. № ОП-02-02000045/06.10.2015г. - 12.33 часа на „РИЛА ИНТЕРПРО“ ДЗЗД, с участници в обединението Рила консулт ЕООД и Интерпроконсулт ЕООД


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор