Версия за печат

01055-2015-0007

BG-гр. София: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Агенция по геодезия, картография и кадастър (АГКК), ул. Мусала № 1, За: Петър Иванов - дирекция Административно-правно и финансово обслужване, Република България 1618, гр. София, Тел.: 02818 8383, E-mail: acad@cadastre.bg, Факс: 029555 333

Място/места за контакт: АГКК

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: http://www.cadastre.bg/public-contracts/izvurshvane-na-funkcionalen-analiz-na-agenciyata-po-geodeziya-kartografiya-i-kadast.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: геодезия, картография и кадастърДруго (моля пояснете): геодезия, картография и кадастър

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Извършване на функционален анализ на Изпълнителна агенция по трансплантация, извършване на дейности с цел избягване на дублиращи функции, постигане на по-висока ефективност, ефикасност и икономичност от дейността, разработване на методика и индикатори за мониторинг и управление на въведените нови организационни правила и стратегии, и провеждане на съпътстващо обучение, свързано с провеждания функционален анализ”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 11
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Настоящата обществена поръчка се възлага в рамките на проект „Функционален анализ на АГКК”, финансиран от Оперативна програма „Административен капацитет”, Приоритетна ос І „Добро управление”, Подприоритет 1.1. „Ефективна структура на държавната администрация”, Бюджетна линия BG051PO002/14/1.1-08. Обект на настоящата обществена поръчка е предоставяне на услуги. Предмет на поръчката е "Извършване на функционален анализ на Изпълнителна агенция по трансплантация, извършване на дейности с цел избягване на дублиращи функции, постигане на по-висока ефективност, ефикасност и икономичност от дейността, разработване на методика и индикатори за мониторинг и управление на въведените нови организационни правила и стратегии, и провеждане на съпътстващо обучение, свързано с провеждания функционален анализ” Предметът на поръчката изисква изпълнение на дейности на територията на гр. София. Някои от видовете работи могат да се извършват в офиса на изпълнителя или на друго място, ако това е целесъобразно или се налага от спецификата на изпълнение на съответната дейност.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71620000

Описание:

Услуги, свързани с анализи

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
139750 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Показател: Стратегия за изпълнение на функционалния анализ (П1.1);; тежест: 40
Показател: Предлаган подход за провеждане на обучение (П1.2); ; тежест: 15
Показател: Предложени мерки и методи за управление на риска при изпълнение на обществената поръчка (П1.3); ; тежест: 15
Показател: Предложена от участника крайна обща цена в лева (П2); тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 670664 от 08.06.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № ДД-17 / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1) Дата на сключване договора
03.02.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
09.11.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

12

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Дабъл Д ЕООД ЕИК 104678768, гр. Велико Търново, ул. „Бяла Бона“, 15, вх. А, ап. 10, Република България 5000, гр. Велико Търново, Тел.: 028596 045, E-mail: office@doubled-bg.eu

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 141666 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 139750 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Настоящата обществена поръчка се възлага в рамките на проект „Функционален анализ на АГКК”, финансиран от Оперативна програма „Административен капацитет”, Приоритетна ос І „Добро управление”, Подприоритет 1.1. „Ефективна структура на държавната администрация”, Бюджетна линия BG051PO002/14/1.1-08

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

05.02.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. ДАБЪЛ Д ЕООД 2. ОБЕДИНЕНИЕ НЮ АЙ И СИЕЛА НОРМА - ФА АГКК (НЮ АЙ АД И СИЕЛА НОРМА АД) 3. БАЛИСТИК СЕЛ ЕООД 4. БЪЛГАРСКА КОНСУЛТАНТСКА ОРГАНИЗАЦИЯ ЕООД 5. ДЗЗД ПРОАКТИВ - РЕГИОПЛАН ООД (РЕГИОПЛАН ЕООД и ПРОАКТИВ ТИЙМ ЕООД) 6. ДЗЗД ОПТИМИЗАЦИЯ АГКК (ФАЙВ КОНСУЛТ АД и ФОНДАЦИЯ ЦЕНТЪР ЗА ПРЕДПРИЕМАЧЕСТВО И УПРАВЛЕНСКО РАЗВИТИЕ НА БЪЛГАРИЯ) 7. БЪЛГАРСКА КОНСУЛТАНТСКА ОРГАНИЗАЦИЯ ЕООД 8. ТРЕЙНЪР КОНСУЛТ ЕООД 9. ПРАЙМ КОНСУЛТИНГ ООД 10. АГЕНЦИЯ СТРАТЕГМА ООД 11. КПМГ БЪЛГАРИЯ ООД 12. ГРАНТ ТОРНТОН ООД Забележка: Информация за участниците, подали оферта е публично достъпна, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър и е публикувана в Търговския регистър към Агенцията по вписванията: http://brra.bg/


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор