Версия за печат

00007-2015-0012

BG-гр. Мездра: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Мездра, ул. Христо Ботев №27, За: Диана Павлова, Република България 3100, гр. Мездра, Тел.: 0910 92116, E-mail: mezdra@mail.bg, Факс: 0910 92523

Място/места за контакт: Община Мездра

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mezdra.bg.

Адрес на профила на купувача: www.mezdra.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Периодична доставка на хранителни продукти за нуждите на „Общински център за социални услуги и дейности”, „Детска млечна кухня”, „Комплекс социални услуги за деца и лица с увреждания”-гр. Мездра, ОДЗ с бази – с. Зверино”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: община Мездра
Код NUTS: BG313
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Периодична доставка на хранителни продукти за нуждите на „Общински център за социални услуги и дейности”, „Детска млечна кухня”, „Комплекс социални услуги за деца и лица с увреждания”-гр. Мездра, ОДЗ с бази – с. Зверино”, обособена позиция №5 "Консерви"

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15897200

Описание:

Консервирани хранителни продукти

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
40639.75 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 686484 от 08.09.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 97.00-5 / Обособена позиция №:5 / Заглавие:„Периодична доставка на хранителни продукти за нуждите на „Общински център за социални услуги и дейности”, „Детска млечна кухня”, „Комплекс социални услуги за деца и лица с увреждания”-гр. Мездра, ОДЗ с бази – с. Зверино”, обособена позиция №5 "Консерви"
V.1) Дата на сключване договора
04.02.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
11.01.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

АБВ-Напредък ООД, ЕИК109577883, гр. София, ул. Червена стена №1, ет.1, офис 1, Република България 1421, София, Тел.: 02 4264553, Факс: 02 4264709

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 40639.75 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

04.02.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

За обособена позицияя №5 1. АБВ-Напредък ООД, София 2. Ариел ТН АД, Мездра 3. ЕТ Диляна Тилова Тинко Трифонов Тилов, Тетевен


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор