00267-2016-0007
Технически редакции | ||
03.02.2016 14:14 ч. : | 03/02/2016 14:03 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
03.02.2016 14:14 ч. : | 03/02/2016 14:03 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Пловдив: 23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили
Услуги
Община Пловдив, пл. Стефан Стамболов № 1, За: Елена Караманова - юрисконсулт, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656726, E-mail: otdel_op@abv.bg
Място/места за контакт: Дирекция Обществени поръчкиИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.plovdiv.bg.
Адрес на профила на купувача: http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index.
Електронен достъп до информация: http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20160125IzGf2589160.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Община Пловдив, пл. Стефан Стамболов № 1, За: Милена Трифонова, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656724
Място/места за контакт: ДеловодствоРегионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
Извършване на физическа охрана на обекти на Община Пловдив и звената на общинска издръжка.
Обявлението обхваща обществена поръчка
Извършване на денонощна физическа охрана на общински обекти за нуждите на Община Пловдив и звената на общинска издръжка.
79713000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Физическа охрана ще се извършва на следните обекти: 1.Три траурни парка в гр. Пловдив, обект на ОП Траурна дейност; 2.Четвъртък пазара в гр. Пловдив, обект на ОП Общински пазари; 3.Недвижим имот ПИ №000525 по КВС на землище на с. Ягодово; 4.КСУ Свети Георги в гр. Пловдив; 5.ОП Многофункционална спортна зала в гр. Пловдив. Прогнозната стойност на поръчката е до 800 000 лв. с включен ДДС за две години. Договор с участник избран за изпълнител ще бъде сключен за една година на стойност до 400 000 лв. с включен ДДС. При наличие на финансов ресурс и решение на Възложителя, договорът ще бъде удължен за още една година на стойност отново до 400 000 лв. с включен ДДС.
ДА
При решение на Възложителя, след изтичане на срока от 12 месеца и при наличието на финансов ресурс за дейностите по физическа охрана, Възложителят може да удължи срока на изпълнение на обществената поръчка с още 12 месеца.
НЕ
12
Гаранцията за участие е определена в размер на 1600 лв.(хиляда и шестстотин лева).Гаранцията се представя под формата на оригинална банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума.Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Когато се представя банкова гаранция за участие, същата следва да бъде със срок на валидност не по-кратък от 200 (двеста) дни от датата, посочена за крайна дата на получаване на офертата. При сключване на договора, определеният за изпълнител следва да представи гаранция за изпълнение в размер на 2% (два процента) от стойността на договора без включен ДДС. Гаранцията се предоставя под формата на оригинална банкова гаранция или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума, като участникът сам избира формата на гаранцията. При представяне на банкова гаранция за изпълнение, срокът на валидност на същата и условията за нейното освобождаване/усвояване следва да бъде съобразен със срока на действие на договора и условията, посочени в него. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Банковата сметка на Община Пловдив е: IBAN: BG57 IORT 7375 3302 0000 03; BIC: IORTBGSF ТБ ИНВЕСТБАНК АД – клон Пловдив
Средствата се осигуряват от бюджета на Община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка.Заплащането на предоставените услуги ще се извършва по банков път, в срок съгласно договора и след предоставяне на фактура за извършена услуга.
ДА
В настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка може да участва всяко лице, което отговаря на предварително обявените условия. Всеки участник в процедурата има право да представи само една оферта и само за пълния обем на поръчката. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като изпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. За да бъде допуснат до участие в процедура, участникът трябва да отговаря на предварително обявените условия в обявлението на обществена поръчка и документацията за участие, както и да представи всички изискуеми документи, изготвени съгласно условията на настоящата документация. Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник: -за когото е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал.1, ал.2, т. 1, 2а и 5 и ал. 5 от ЗОП. -който не е представил някои от необходимите документи или информация по чл. 56 от ЗОП, в т.ч. и основанията по чл. 58, ал. 3 от ЗОП. -който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на Възложителя -който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП.
Офертата се представя в запечатан,непрозрачен плик, съдържащ три отделни запечатани, непрозрачни и надписани плика, както следва: I.Плик №1 с надпис „Документи за подбор“, в който участникът трябва да постави следните документи: 1.Списък на документите и информацията, съдържаща се в офертата, подписан и подпечатан от участника. 2.Документа „Оферта“, изготвен в съответствие с образеца от документацията за участие. 3.Представяне на участника, което включва: -посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен; -адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждане на процедурата; -декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП, изготвен в съответствие с образеца от документацията за участие. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП се представя от лицата, които представляват участника, съобразено с чл.47, ал. 4 от ЗОП. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по т. 3 се представят за всяко физическо лице или юридическо лице, включено в обединението. 4.При участници обединения –копие от договор за създаване на обединение, а когато в договора не е посочено лицето което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. 5.Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелства по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП. 6.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за ползване/неползване на подизпълнител. Декларацията следва да бъде изготвена по образец от документацията. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители при изпълнение на поръчката, всеки един от посочените в декларацията подизпълнители задължително попълва декларация за съгласие за участие като подизпълнител по образец от документацията, която също се представя в плик №1. 7.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП, изготвена по образец от документацията. 8.Декларация – списък в свободен текст за броя служители на длъжност не по – ниска от „охранител“. . 9.Декларация за наличност на техническо оборудване и помощни средства, по образец от документацията. В декларацията трябва да бъдат посочени наличните автомобили и помощни средства (палки, белезници, паник – бутони, радиостанции или други средства за комуникация, екипировка, оръжие и др). 10.Декларация в свободен текст за наличен собствен дежурен център за контрол и помощ или за оказване на услугата по осъществяване на помощ при подаден сигнал от органите на МВР. 11. Лиценз за извършване на частна охранителна дейност, издаден на основание чл. 14 от ЗЧОД от директора на ГД „Охранителна полиция“ или от упълномощени от него лица. 12. Декларация за осигуряване на застраховка за професионална отговорност 13. Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума. Когато участник в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, а документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП се представя в официален превод. II.Плик №2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката“, в който участникът трябва да постави попълнен документа „Техническо предложение“, изготвен в пълно съответствие с образеца от документацията за участие. Ако е приложимо, се прилага и декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП. III.Плик №3 с надпис „Предлагана цена“, в който участникът трябва да постави документ „Ценово предложение“, изготвен в пълно съответствие с образеца от документацията. Всички документи, съдържащи се в пликове №1, 2 и 3 от офертата на участника, трябва да са попълнени на български език, без поправки и/или изтривания. Документите в офертата трябва да са подписани само от лица с представителни функции.
1. Декларация за осигуряване на застраховка за професионална отговорност
1.Участниците следва да притежават валидна застраховка за професионална отговорност. Застраховката трябва да е с предмет охранителна дейност - физическа охрана.
1.Декларация – списък в свободен текст за броя служители на длъжност не по – ниска от „охранител“. 2.Декларация за наличност на техническо оборудване и помощни средства, по образец от документацията. 3. Декларация в свободен текст за наличен собствен дежурен център за контрол и помощ или за оказване на услугата по осъществяване на помощ при подаден сигнал от органите на МВР. 4.Лиценз за извършване на частна охранителна дейност, издаден на основание чл. 14 от ЗЧОД от директора на ГД „Охранителна полиция“ или от упълномощени от него лица.
1.Участникът трябва да разполагат с 50 (петдесет) души минимален брой служители на длъжност не по – ниска от „охранител. 2.Участникът трябва да разполага със следното техническо оборудване: -3 (три) броя собствени или наети патрулни МПС за контрол и помощ на охранителите; -помощни средства съгласно чл. 34 от ЗЧОД; - технически системи за сигурност: охранителите да бъдат оборудвани с паник – бутони, свързани през цялото денонощие и в почивните дни или със собствен дежурен център за контрол и проверка на получени сигнали, или с органите на МВР. 3. Наличен собствен дежурен център за контрол и помощ или за оказване на услугата по осъществяване на помощ при подаден сигнал от органите на МВР. 4.Участниците следва да притежават лиценз за извършване на частна охранителна дейност по ЗЧОД на територията на цялата страна или за територията на Област с административен център гр. Пловдив. Лицензът трябва да включва дейността по чл. 5, ал. 1, т.2 от ЗЧОД.
ДА
Закон за частната охранителна дейност.
НЕ
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
200
Община Пловдив, пл. Стефан Стамболов №1, ет. 3, зала № 36
Отварянето на офертите, в това число и на плика с предлаганата цена, е публично и на него могат да присъстват участници в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица, при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
НЕ
Датата, часа и мястото на отваряне на ценовите оферти, ще бъдат обявени чрез съобщение в профила на купувача, не по - късно от два работни дни преди датата на отваряне. В профила на купувача възложителят ще публикува и всички съобщения до участниците, както и разяснения по документацията за участие.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 от Закона за обществените поръчки.
03.02.2016 г.