Версия за печат

02709-2016-0032

BG-Ловеч: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 2016174760020

СЗДП ТП Държавно горско стопанство-гр.Ловеч, ул.Търговска № 56, ет.4, За: инж.Иван Петков, Република България 5500, Ловеч, Тел.: 068 603765, E-mail: dgs_lovech@abv.bg, Факс: 068 603765

Място/места за контакт: Гр.Ловеч, ул.Търговска № 56, ет.4

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.szdp.bg.

Адрес на профила на купувача: http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20160201MfFR6258203.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: Стопанисване и опазване на гори-държавна собственост

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Ремонт на автомобили с осигуряване на необходимите резервни части”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 1 (01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Сервизната база на потенциалния изпълнител на поръчката на територията на населено място в Община Ловеч или Община Плевен
Код NUTS: BG315, BG314
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Ремонт на автомобилите, собственост на СЗДП ТП Държавно горско стопанство-гр.Ловеч с осигуряване на необходимите резервни части за срок от 24 месеца от сключване на договора.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

50112000

Описание:

Услуги по техническо обслужване и ремонт на леки автомобили

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Ремонт на автомобилите, собственост на СЗДП ТП Държавно горско стопанство-гр.Ловеч с осигуряване на необходимите резервни части с максимална прогнозна стойност на договора в размер на 7000,00 лв. без ДДС /седем хиляди лева/ за срок от 24 месеца от сключване на договора.

Стойност, без да се включва ДДС
7000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

24

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранцията за участие е внесена сума или учредена банкова гаранция в размер на 1% от стойността на поръчката, представляваща сума в размер на 70,00 лв./седемдесет лева/. 2.Гаранцията за изпълнение е внесена сума или учредена банкова гаранция в размер на 5% от стойността на поръчката в размер на 350,00 лв. /триста и петдесет лева/. Сумите на гаранциите за участие и за изпълнение да се внасят по следната банкова сметка: IBAN: BG18 PIRB 9170 1605 2225 13 BIC: PIRBBGSF банка „ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ“АД офис – гр.Ловеч.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно изискванията на договора.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Обменът на информация се извърши по пощата, по факс, по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис или чрез комбинация от тези средства по избор на възложителя и според заявените възможности на участника.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Право на участие в открита процедурата имат всички физически и юридически лица, регистрирани по Търговския закон и приложили изискуемите документи. Всички участници се ползват с равни права. Офертата се изготвя по приложените в документацията образци и указания и трябва да съдържа следното: Плик № 1 „Документи за подбор” 1. Оферта със срок на валидност на офертата – минимум 90 календарни дни, считано от крайния срок за получаване - по образец – Приложение № 1 2. Представяне на участника – Приложение № 2, което включва: а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата и б) декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП – Приложение № 3 3. Списък на техническите лица, вкл. отговарящи за контрола на качеството – Приложение № 4 4. Доказателства за икономическо и финансово състояние.Документът, доказващ икономическо и финансово състояние, следва да сочи финансов ресурс в изисквания от Възложителя размер. 5. Оригинал на документ за внесена или учредена гаранция за участие в размер на 1% от стойността на поръчката, представляваща сума в размер на 70,00 лв./ седемдесет лева/.Гаранцията за изпълнение е внесена сума или учредена банкова гаранция в размер на 5 % от стойността на поръчката в размер на 350,00 лв. / триста и петдесет лева/. 6. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП – Приложение № 5 7 . Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника – Приложение № 6 8. Декларация за подизпълнители/прилага се, ако ще се използват подизпълнители/ – Приложение № 7 9. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици – Приложение № 9 10. Декларация за приемане условията на проекто-договора – Приложение № 11 11. Нотариално заверено пълномощно на лицето, оправомощено да представлява участника, когато последният не се представлява от правоимащо лице; Плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката”.Техническото предложение за изпълнение на поръчката се изготвя по образец – Приложение № 8 и трябва да съдържа всички условия от страна на участника за изпълнението на услугата, включително срок за изпълнение. Плик № 3 „Предлагана цена”.Предлаганата от участника цена се посочва като стойност в български лева без ДДС по образец – Приложение № 10. Поставя се в отделен плик, обозначен с надпис “Предлагана цена” и се запечатва. Плик № 1 „Документи за подбор”, Плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката” и Плик № 3 „Предлагана цена” се поставят в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика участникът посочва адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Участникът следва да докаже наличие на финансов ресурс в размер на 20% от общата прогнозна стойност на обществената поръчка - 7000,00 лв., равняващи се на 1400,00 лв. /хиляди и четиристотин лева/, който се доказва с представяне удостоверение от банка, издадено не по-късно от един месец преди датата на отваряне на офертите или годишния финансов отчет или някоя от съставните му части за последната приключила финансова година.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът следва да докаже наличие на финансов ресурс в размер на 20% от общата прогнозна стойност на обществената поръчка - 7000,00 лв., равняващи се на 1400,00 лв. /хиляди и четиристотин лева/, който се доказва с представяне удостоверение от банка, издадено не по-късно от един месец преди датата на отваряне на офертите или годишния финансов отчет или някоя от съставните му части за последната приключила финансова година.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Срок за изпълнение на услугата /ремонта/ - не повече от 15 /петнадесет/ дни, след предоставяне на автомобила в сервиза на Изпълнителя. ЗАБЕЛЕЖКА: Когато услугата е с повишена сложност и поради непредвидени обстоятелства не е възможно извършването им в срока за изпълнение, същият може да бъде удължен след писмено потвърждение от страна на Възложителя съгласно условията на договора. 2.Гаранционен срок на извършения ремонт – не по-малко от 6 /шест/ месеца. 3.Гаранционен срок на вложените резервни части – не по-малко от 12 /дванадесет/ месеца. 4.Осигуряване на работно време на потенциалния изпълнител на поръчката – участник в откритата процедура, което да е без почивни дни само при осигуряване на превоз на подлежащия за ремонт автомобил /при невъзможност за придвижването му на собствен ход/ от мястото на вземането до сервиза за сметка на изпълнителя и осигуряване на всички необходими резервни части за извършване на ремонта на автомобилите. 5.Посочване на адрес на сервиза на територията на населено място в Община Ловеч или Община Плевен, а при невъзможност – деклариране на съгласие за поемане на разноските по придвижване на автомобила, дори ако е на собствен ход, от мястото на вземането до сервиза на Изпълнителя и обратно. 6.Списък на техническите лица, вкл. отговарящи за контрола на качеството

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Срок за изпълнение на услугата /ремонта/ - не повече от 15 /петнадесет/ дни, след предоставяне на автомобила в сервиза на Изпълнителя. ЗАБЕЛЕЖКА: Когато услугата е с повишена сложност и поради непредвидени обстоятелства не е възможно извършването им в срока за изпълнение, същият може да бъде удължен след писмено потвърждение от страна на Възложителя съгласно условията на договора. 2.Гаранционен срок на извършения ремонт – не по-малко от 6 /шест/ месеца. 3.Гаранционен срок на вложените резервни части – не по-малко от 12 /дванадесет/ месеца. 4.Осигуряване на работно време на потенциалния изпълнител на поръчката – участник в откритата процедура, което да е без почивни дни само при осигуряване на превоз на подлежащия за ремонт автомобил /при невъзможност за придвижването му на собствен ход/ от мястото на вземането до сервиза за сметка на изпълнителя и осигуряване на всички необходими резервни части за извършване на ремонта на автомобилите. 5.Посочване на адрес на сервиза на територията на населено място в Община Ловеч или Община Плевен, а при невъзможност – деклариране на съгласие за поемане на разноските по придвижване на автомобила, дори ако е на собствен ход, от мястото на вземането до сервиза на Изпълнителя и обратно. 6.Списък на техническите лица, вкл. отговарящи за контрола на качеството

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
16.03.2016 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за откритата процедура може да се закупи в деловодството на ТП ДГС – гр.Ловеч, на адрес: гр.Ловеч, ул.”Търговска” № 56 всеки работен ден от 08:00 до 16:00 часа от 05.02.2016г. до 16.03.2016г. на цена 10,00 лв. без ДДС /десет лева/. В случай, че заинтересовано лице иска да му бъдат изпратени документите по пощата, Възложителя го прави за сметка на поискалия го.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
16.03.2016 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 17.03.2016 г.  Час: 14:00
Място

Гр.Ловеч, ул.Търговска № 56, ет.4

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средства за масово осведомяване.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.02.2016 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ