Версия за печат

03367-2015-0001

BG-Кърджали: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 108508795

Ученическо хранене ЕООД, ул.Хвойна №2, За: инж. Мелиха Дилбер, Р България 6600, Кърджали, Тел.: 0361 62344, E-mail: uch.hranene@mbox.is-bg.net

Място/места за контакт: Ученическо хранене ЕООД

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.uh-kj.com.

Адрес на профила на купувача: www.uh-kj.com.

Електронен достъп до информация: http://uh-kj.com/%d0%be%d0%b1%d1%89%d0%b5%d1%81%d1%82%d0%b2%d0%b5%d0%bd%d0%b8-%d0%bf%d0%be%d1%80%d1%8a%d1%87%d0%ba%d0%b8/.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Откритата процедура е за периодично повтарящи се доставки на хранителни продукти за нуждите на „Ученическо хранене” ЕООД гр. Кърджали – ВЪЗЛОЖИТЕЛ, съгласно приложената количествена спецификация с цел избор на доставчик по посочените обособени позиции и сключване на договор за доставка за 24/двадесет и четири/ месеца, при най-благоприятни за „Ученическо хранене” ЕООД гр. Кърджали условия.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Мястото за изпълнение на поръчката са складовете за хранителни продукти към обектите на „Ученическо хранене” ЕООД гр.Кърджали:СОУ „Климент Охридски” – Кърджали, ул. „Здравец” №3;СОУ „Отец Паисий” – Кърджали, ул. „Отец Паисий” №12 СОУ „Вл.Дим. – Майстора” – Кърджали, ул. „Ардинска” №1;ГПЧЕ „Христо Ботев” - Кърджали, ул. „Генерал Чернозубов” №19 СОУ „Йордан Йовков” - Кърджали ул. „Булаир” №18;ОУ „Васил Левски” - Кърджали „Мара Михайлова” №3;ОУ „Христо Ботев” - село Миладиново;ОУ „Иван Вазов” – село Костино;ОУ„Св.Св.Кирил и Методий” – село Стремци;ОУ „Христо Ботев” - село Бойно ОУ „Паисий Хилендарски” - село Перперек;ОУ „Иван Вазов” – село Широко поле;ОУ „Максим Горки” – село Чифлик;ОУ „Никола Й. Вапцаров” – село Рани лист;ОУ „Христо Смирненски” - село Мост;ОУ„Св.Св.Кирил и Методий” - село Енчец
Код NUTS:
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Откритата процедура е за периодично повтарящи се доставки на хранителни продукти за нуждите на „Ученическо хранене” ЕООД гр. Кърджали – ВЪЗЛОЖИТЕЛ, съгласно приложената количествена спецификация с цел избор на доставчик по посочените обособени позиции и сключване на договор за доставка за 24/двадесет и четири/ месеца, при най-благоприятни за „Ученическо хранене” ЕООД гр. Кърджали условия. Доставките на хранителни продукти се извършват в периода на учебните години от 01.09.2015г. до 30.06.2016г. и от 01.09.2016г. до 30.06.2017г. Обособена позиция №9 Консервирани плодове и зеленчуци, захарни изделия е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. Доставките ще се изпълняват от изпълнителя в срок, предложен от същия / в дни/, до 3/три/ дни, след получаване на заявка от възложителя по електронна поща или друг начин, за хранителните продукти по всички обособени позиции. За хранителните продукти по обособена позиция №2 Хляб и храни на зърнена основа и обособена позиция № 3 Тестени изделия и зауски доставките ще се изпълняват до 1 /един/ ден след получаване на заявка от възложителя по електронна поща или друг начин.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

15800000

Описание:

Различни хранителни продукти

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Показател „Цена”; тежест: 70
Критерий: Показател „Обоснован срок на доставака”; тежест: 30
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2015/S 127 - 235579 от 04.07.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 3 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: Доставка на хранителни продукти по обособени позиции №4,9, 10 и 11
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

16.12.2015 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Уикенд ООД; ЕИК 126145986, ул.Патриарх Евтимий №7-Б-2, Р България 6400, Димитровград, Тел.: 0391 66219

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 160081.67 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
Брой месеци: 24
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

02.02.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

"Мира фууд" ЕООД, "Ес енд Ди Корпорейшън" ЕООД, "Дема Комерс" ЕООД, "Уйкенд" ООД, ЕТ "Роси – Роса Овчарова" и "Хлебопроизводство- Кърджали" ООД