Версия за печат

02255-2015-0001

BG-гр. София: 02 - Услуги на сухопътния транспорт, вкл. услуги с бронирани автомобили и куриерски услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Изпълнителна агенция Одит на средствата от Европейския съюз, ул. Славянска № 4, ет.4, За: Радостин Ангелов, България 1000, гр. София, Тел.: 02 98595211, E-mail: r.angelov@minfin.bg, Факс: 02 98595202

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.aeuf.minfin.bg.

Адрес на профила на купувача: www.aeuf.minfin.bg/bg/page/29.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Осигуряване на автомобилен превоз на територията на Република България при одитни ангажименти по Европейските структурни и инвестиционни фондове и програмите по трансгранично сътрудничество на служителите на Изпълнителна агенция „Одит на средствата от Европейския съюз”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 2
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Автомобилният превоз ще се извършва на територията на Република България, от седалището на ИА ОСЕС, намиращо се на адрес гр. София, ул. „Славянска” № 4, до други населени места в рамките на страната и обратно
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предметът на обществената поръчка включва предоставянето на услуга - осигуряване на автомобилен превоз на територията на Република България при одитни ангажименти по Европейските структурни и инвестиционни фондове и програмите по трансгранично сътрудничество на служителите на Изпълнителна агенция „Одит на средствата от Европейския съюз". За изпълнение на договора ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ осигурява на разположение в рамките на една работна седмица 5 моторни превозни средства, а при необходимост – допълнително още 2 моторни превозни средства, отговарящи на характеристиките по договора. Автомобилният превоз се изпълнява по маршрут от населени места извън гр. София, определен от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ с подадената заявка, в зависимост от мястото на изпълнение на планираните проверки. Маршрутът може да включва посещение на повече от едно населени места извън гр. София. Едно пътуване по зададен маршрут може да обхване всички работни дни от съответната седмица в зависимост от планираната продължителност на проверките.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

60171000

Описание:

Услуги по даване под наем на леки автомобили с водач

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 693678 от 22.10.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № Д-1 / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1) Дата на сключване договора
20.01.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
15.12.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Трансбул ООД, ЕИК/БУЛСТАТ: 130442790, гр. София, п.к. 1113, ж.к. „Изток“, ул. „Акад. Методи Попов“, № 24 А., България 1113, София, Тел.: 02 9461084, E-mail: office@transbul.com, Факс: 02 9461085

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 250000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Оперативна програма "Добро управление"

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

02.02.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

„ТОП СПРИНТ“ ООД, гр. София, „ГС ТУР“ ЕООД, гр. София и „ТРАНСБУЛ“ ООД, гр. София.


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор