02711-2015-0150
Технически редакции | ||
02.02.2016 09:56 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
02.02.2016 09:57 ч. : | 2016 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
02.02.2016 09:56 ч. : | 02/02/2016 09:35 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
02.02.2016 09:56 ч. : | 02/02/2016 09:35 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Балчик:
ИНФОРМАЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ДОГОВОР ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
по чл. 7, т. 1 - 4 ЗОП (класически)
ТП ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО БАЛЧИК към ДП СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ Шумен, обл. Добрич, общ. Балчик, гр. Балчик, ул. Черно море № 9, За: инж. Ганчо Ников - зам. Директор, Република България 9600, Балчик, Тел.: 0579 73223, E-mail: dlsbalchik@gmail.com, Факс: 0579 72039
Място/места за контакт: ТП ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО БАЛЧИК към ДП СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ ШуменИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://dlsbalchik.dpshumen.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://dlsbalchik.dpshumen.bg/%D1%82%D0%BF%E2%84%9646-%D0%B8%D0%B7%D0%B2%D1%8A%D1%80%D1%88%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5-%D0%BD%D0%B0-%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%81%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%82%D0%BD%D0%B8-%D1%83%D1%81%D0%BB%D1%83/.
Публичноправна организация
Друг: ловно и горско стопанство
РАЗДЕЛ ІI: ПРОЦЕДУРА, ПРЕДХОЖДАЩА СКЛЮЧВАНЕТО НА ДОГОВОРА
ПРЕДМЕТ НА ПРОЦЕДУРАТА „Извършване на транспортни услуги на товари във връзка с изпълнение на текущи стопански дейности на територията на ТП ДЛС Балчик" при "СИДП" ДП Шумен" ТЕХНИЧЕСКИ ПАРАМЕТРИ на обекта на поръчката: 1. Извършване на транспортните услуги на селскостопанска продукция ( слънчоглед), дърва за огрев и конфискувани вещи във връзка с изпълнение на текущи стопански дейности на територията на ТП "Държавно ловно стопанство Балчик” при „СИДП” ДП Шумен. ІІ. ИЗИСКВАНИЯ ПРИ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА: 1. Всеки кандидат следва да разполага с необходимият технически и кадрови ресурс за изпълнение на услугите, съгласно предварително зададените технически изисквания от Възложителя, както следва: - Да разполага с техника за транспорт на земеделска продукция ( слънчоглед) – 1бр.; - Водач/и, правоспособен/ни да управлява/т техника за транспорт на земеделска продукция -1бр. 2. Услугите, предмет на поръчката ще се извършват след изрично възлагане от страна на Възложителя чрез заявка. Заявката за изпълнение на услугата ще се извършва по телефон или по електронен път по реда и условията на Закона за електронния документ и електронния подпис. Потвърждаване за получаването на електронно изявление от страна на Изпълнителя не е необходимо, за да се смята, че е получено от адресата 3. Изпълнението на услугите ще се извършва според възникналата необходимост и при изрично възлагане по заявка от страна на ТП „ДЛС Балчик”, в рамките на определеният максимален прогнозен финансов ресурс определен от Възложителя. 4. Транспортните услуги на товари ще се извършват през работните дни и по необходимост през почивните и празнични такива през седмицата, поради което, кандидата трябва да декларира готовност за извършване на услугата – 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата. СРОК И МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ: 3.1. Начален срок за изпълнение на услугата по конкретна заявка на Възложителя- не –повече от 5 (пет) астрономически часа 3.2. Краен срок на договора – 31.01.2016г. или до изчерпване на финансовия ресурс 3.4. Срок на валидност на предложението- 90(деветдесет дни) считано от крайната дата за депозиране на офертите. 3.5. Мястото на изпълнение на услугата- територията на ТП „ Държавно ловно стопанство Балчик”, вкл. и държавни горски територии на територията на ТП „ Държавно ловно стопанство Балчик”.
РАЗДЕЛ III: УСЛОВИЯ НА ДОГОВОРА
Процедура за възлагане на обществена поръчка
ЕООД „ ЕВРОЛЕС 74” с ЕИК 200900788, обл. Добрич, общ. Балчик, с. Оброчище, ул. „ Лозарска” № 8, Република България 9650, с. Оброчище, Тел.: 0886 863646, E-mail: euro73@abv.bg
НЕ
I. ПРЕДМЕТ НА ДОГОВОРА Чл.1.(1). ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ възлага, а ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ приема да извърши транспортни услуги на товари - на селскостопанска продукция, дърва за огрев и конфискувани вещи във връзка с изпълнение на текущи стопански дейности на територията на ТП " ДЛС Балчик” при „СИДП” ДП Шумен, а Възложителят заплаща цената им. (2) Изпълнението на услугите ще се извършва в работни, почивни или празнични дни 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата според възникналата необходимост и при изрично възлагане по заявка от страна на ТП „ДЛС Балчик”, в рамките на определеният максимален прогнозен финансов ресурс от Възложителя. (3). Прогнозната стойност за услугите по договора не е задължителна за усвояване и зависи изцяло от нуждите на Възложителя. (4). Заявката ще се извършва по електронен път по реда и условията на Закона за електронния документ и електронния подпис а ел. поща на изпълнителя: euro73@abv.bg или по тел.: 0886863646 (5). Потвърждаване за получаването на електронно изявление от страна на Изпълнителя не е необходимо, за да се смята, че е получено от адресата. (6). Дейностите по чл.1, ал.1 от настоящия договор ще се извършват от правоспособни служители на Изпълнителя. (7). Уговорените в този договор условия се прилагат автоматично за всяка заявка. ІІ. СРОК И МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ Чл. 2. Срок за изпълнение на договора: (1). Начален срок за изпълнение на услугата по конкретна заявка на Възложителя: до 3 (три) астрономически часа след депозиране на заявка от Възложителя; (2). Краен срок на договора - 31.01.2016г. или до изчерпване на финансовия ресурс. (3). Мястото на изпълнение на услугата- територията на ТП „ Държавно ловно стопанство Балчик”, вкл. и държавни горски територии на територията на ТП „ Държавно ловно стопанство Балчик”.
31.01.2016 г.
НЕ
РАЗДЕЛ IV: ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА
договорът е изпълнен
31.01.2016 г.
НЕ
ДА
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ V: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
Възложителят е провел открита процедура по реда на ЗОП в изпълнение на указанията, обективирани в Заповед № 288/02.12.2014г. на Директора на ДП „ СИДП” гр. Шумен. Стойността на обществената поръчка в рамките на стойностните показатели по чл.14, ал.3 т.2 от ЗОП, поради което процедурата е проведена по опростените правила на ЗОП, като Възложителят е предоставил пълен достъп по електронен път до документацията по проведената процедура, която е публикувана в профил на купувача, посочен в раздел І.1 от настоящото обявление.
РАЗДЕЛ VI: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩАТА ИНФОРМАЦИЯ
02.02.2016 г.
Възложител