Версия за печат

00530-2015-0110

BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 131063188

Национална агенция за приходите, бул. Княз Ал. Дондуков № 52, За: Елена Алексиева, Република България 1000, София, Тел.: 02 98593059, E-mail: e.aleksievava@nra.bg, Факс: 02 98593348

Място/места за контакт: ЦУ на НАП, дирекция Логистика

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/page?id=302.

Електронен достъп до информация: http://www.nap.bg/news?id=2699.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Техническо обслужване и ремонт при необходимост (включително доставка и монтаж на резервни части) на климатична техника монтирана в сървърни помещения в сгради на НАП, на следните адреси: бул. „Дондуков” № 52, ул. „Г.С. Раковски” № 47 и ул. „Врабча” № 23

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 1 (01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
- гр. София, бул. „Княз Ал. Дондуков” № 52; - гр. София, ул. „Г. С. Раковски” № 47; - гр. София, ул. „Врабча“ № 23.
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на настоящата обществена поръчка е „Техническо обслужване и ремонт при необходимост (включително доставка и монтаж на резервни части) на климатична техника монтирана в сървърни помещения в сгради на НАП, на следните адреси: бул. „Дондуков” № 52, ул. „Г.С. Раковски” № 47 и ул. „Врабча” № 23“, което включва извършване на: 1. технически прегледи (профилактика) на всички климатични съоръжения: почистване (измиване) на въздушните филтри; почистване на топлообменните повърхности на кондензатора и изпарителя на външното тяло; дозареждане на съоръженията с хладилен агент – фреон (при необходимост); проверка на електрическите вериги; и други. 2. Ремонт на климатичната техника - при необходимост. Ремонтните действия включват отстраняване на възникнали повреди, констатирани от изпълнителя при извършване на техническите прегледи или по сигнал на възложителя; 3. Доставка и монтаж на консумативи и резервни части, съгласно Приложение № 2 (Списък на консумативите и резервните части) към настоящото пълно описание. Доставката на консумативи и резервни части се извършва при необходимост от подмяна. 4. Доставката и монтажът на консумативите се извършват в срок до 10 (десет) дни от установяването на необходимостта от подмяната им, което се отразява в протокол. Доставените консумативи и резервни части следва да бъдат оригинални, придружени със сертификат за произход и качество. 5. В седемдневен срок от сключване на договора следва да се извърши първоначален преглед на климатичната и вентилационна техника, описана в Приложение №1 към пълното описание, за което се съставя протокол, в който се посочват: - обслужваната техника; - техническо състояние на всяко устройство и изправност на инсталацията. 6. Отзоваване на повикване, подадено от Възложителя: - при авария - до 1 /един/ час; изпълнителят следва да е на разположение 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата в това число и в празнични и почивни дни. Заявката следва да е подадена по телефон, факс и/или e-mail; Всички дейности по изпълнението на предмета на поръчката се извършват по заявка на възложителя, направена от координатора по изпълнението на договора, като изпълнителят да се отзове до 24 (двадесет и четири) часа от подаването й.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

50730000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на хладилни съоръжения

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2015/S 039 - 066690 от 25.02.2015 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2015/S 181 - 328125 от 18.09.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 21 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

08.12.2015 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Клима и Вент ООД, ЕИК: 130837969, ж.к. СИМЕОНОВО, ул. 85-та No 15, България 1434, София, Тел.: 02 8655146, Факс: 02 9633797

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 49000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
Брой месеци: 24
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Максимално допустимата стойност по договор № 21 е 49 000 лв. без ДДС. Срокът за изпълнение е 24 месеца, считано от датата на сключването му или до изчерпване на максимално допустимата стойност в рамките на този срок.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 921988, E-mail: adm.sgs@scc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.scc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

01.02.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Клима и Вент ООД, ЕИК 130837969, Алфа Грисин Инфотех БГ ООД, ЕИК: 201116433 и Зефир Климатични системи ЕООД, ЕИК: 121464567.