Версия за печат

02711-2016-0021

BG-Попово: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Териториално поделение ДЛС Черни Лом гр.Попово към СИДП ДП гр.Шумен, бул.Михаил Маджаров №68, За: инж.Стела Атанасова, Р.България 7800, Попово, Тел.: 0608 42047, E-mail: dls.cherni_lom@dpshumen.bg, Факс: 0608 44105

Място/места за контакт: ТП ДЛС Черни Лом гр.Попово

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://dlschernilom.dpshumen.bg.

Адрес на профила на купувача: http://dlschernilom.dpshumen.bg/?p=995.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: горско и ловно стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка чрез покупка на строителни материали за нуждите на ТП ДЛС”Черни Лом”гр.Попово"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: териториален обхват на действие на ТП ДЛС Черни Лом гр.Попово
Код NUTS: BG334
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Доставка чрез покупка на строителни материали за нуждите на ТП ДЛС”Черни Лом”гр.Попово“

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

44110000

Описание:

Строителни материали

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Необходимите за доставяне строителни материали предмет на настоящата обществена поръчка са посочени в ТЕХНИЧЕСКАТА СПЕЦИФИКАЦИЯ към документацията на процедурата и същата е видна в раздел: "ПРОФИЛ НА КУПУВАЧА" на адреса на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ : http://dlschernilom.dpshumen.bg. Количеството на всяка отделна доставка се определя единствено и само чрез изрична писмена заявка от Възложителя, подадена по електронна поща или факс, при възникнала необходимост. Няма ограничения в количеството и заявения брой артикули от посочените в Техническата спецификация (т.е. с една заявка може да бъде заявена и само една бройка от един артикул). Няма ограничения в стойността на всяка отделна доставка в рамките на определения от Възложителя максимален финансов ресурс (т.е. доставка може да бъде извършена и за минимална стойност), в размер до 20 000,00 лв(двадесет хиляди лева)без вкл. ДДС.

Прогнозна стойност без ДДС
20000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранцията за участие съгласно чл. 59, ал. 2 и чл. 60 от ЗОП – парична сума или банкова гаранция (по избор на участника) е в размер на 200,00 лв. (двеста лева) и се внася (респ. се представя) преди изтичане на крайния срок за подаване на офертите за участие. 1.1. Гаранцията за участие под формата на парична сума се внася в касата на ТП или по банковата сметка на Възложителя с IBAN: BG63UNCR70001521388161, BIC: UNCRBGSF, при банка „УНИКРЕДИТ БУЛБАНК“ АД, и трябва реално да е постъпила по сметката на Възложителя към момента на изтичане на крайния срок за подаване на офертите за участие. 1.2. Гаранцията за участие под формата на банкова гаранция трябва да е учредена в полза на Възложителя като безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска или чуждестранна банка със срок на валидност до приключване на процедурата с влизане в сила на решението за определяне на Изпълнител. Тя се представя в оригинал в плик №1 с надпис „Документи за подбор“. 2. Гаранцията за изпълнение съгласно чл. 59, ал. 3 и чл. 60 от ЗОП – парична сума или банкова гаранция (по избор на участника), е в размер на 5% (пет процента) от прогнозната стойност на поръчката (финансовия ресурс) и се внася (респ. се представя) при сключване на договора, след като участникът бъде определен за Изпълнител на поръчката. 2.1. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума се внася по банков път, по банковата сметка на Възложителя с IBAN: BG63UNCR70001521388161, BIC: UNCRBGSF, при банка УНИКРЕДИТ БУЛБАНК АД. Тя се внася от участника, определен за изпълнител на поръчката и трябва реално да е постъпила по сметката на Възложителя към момента на сключване на договора. 2.2. Гаранцията за изпълнение под формата на банкова гаранция трябва да е учредена в полза на Възложителя като безусловна, неделима и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска или чуждестранна банка със срок на валидност с 45 (четиридесет и пет) дни по-дълъг от срока на договора. Тя се представя в оригинал при сключване на договора, от участникът, определен за Изпълнител на поръчката. 3. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие (независимо от нейната форма), когато: 3.1. Участникът оттегли офертата си след изтичане на срока за подаване на офертите. 3.2. Участникът е определен за Изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка в срок. 4. Възложителят освобождава гаранциите за участие: 4.1. На отстранените участници - в срок до 5 (пет) работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на Възложителя за предварителен подбор, съответно за определяне на Изпълнител. 4.2. На класираните на първо и второ място участници - в срок до 5 (пет) работни дни след сключване на договора за обществена поръчка. 4.3. На останалите класирани участници - в срок до 5 (пет) работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на Изпълнител. 4.4. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществената поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок до 5 (пет) работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. 5. Възложителят има право до решаване на спора да задържи гаранцията за участие на участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка, който обжалва решението за определяне на Изпълнител. 6. Възложителят освобождава гаранциите по обществената поръчка без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 7. Условията и сроковете за освобождаване (респ. задържане) на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка (ОП).

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

1.Финансирането на настоящата обществена поръчка ще се извърши от стоанската дейност на ТП ДЛС "Черни Лом" гр.Попово. 2.Заплащането на всяка отделна доставка ще се извършва в лева, въз основа на единичните цени фиксирани в ценовото предложение на участника, в рамките на предвидения от Възложителя финансов ресурс по настоящата поръчка. 3. Плащанията ще се извършват по банков път и съгласно условията на договора, в срок до 30 (тридесет) дни след извършена доставка и представена фактура от страна на Изпълнителя.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Не може да участва в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник: 1.1. Който е свързано лице (по смисъла на §1, т. 23а от допълнителните разпоредби на ЗОП) с Възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; 1.2. Който е сключил договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. 2. Не могат да бъдат самостоятелни участници в тази процедура свързани лица по смисъла на §1, т. 23а от Допълнителните разпоредби на ЗОП или свързани предприятия по смисъла на §1, т. 24 от Допълнителните разпоредби на ЗОП. 3. Не може да участва в процедурата и ще бъде отстранено от участие и чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а”-„д”, т. 2, т. 3 и т. 4 от ЗОП. 4.Други съгласно поставените изисквания в утвърдената документация за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: не се изискват
Минимални изисквания: неприложимо
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: не се изискват
Минимални изисквания: неприложимо
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

„Доставка чрез покупка на строителни материали за нуждите на ТП ДЛС”Черни Лом”гр.Попово“

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
09.03.2016 г.  Час: 16:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
09.03.2016 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 10.03.2016 г.  Час: 11:00
Място

Административната сграда на ТП ДЛС "Черни Лом" гр.Попово, с адрес: гр.Попово, обл.Търговище, бул."Михаил Маджаров" № 68

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим на достъп до сградата, в която се извършва отварянето



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят предоставя пълне достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, като я публикува на своя профил на купувача, посочен в раздел I.1. от настоящото обявление.Чрез профила си на купувача възложителят ще обяви дадените от него писмени разяснения по документацията за участие (ако има такива), датата, мястото и часа на отваряне на ценовите оферти (плик № 3), както и тегленето на жребии по реда на чл.71, ал.5 от ЗОП( при възникване на основание за това).Разяснения по документацията могат да се искат до 10 дни преди крайният срок за подаване на оферти.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.01.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ