Версия за печат

00087-2016-0016

BG-София: Извършване, независимо с какви средства, на строителство, отговарящо на изискванията, указани от възлагащите органи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул. Московска №33, За: Теодор Христов, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377366, E-mail: t.hristov@sofia.bg, Факс: 02 9377324

Място/места за контакт: ул. Париж №3, Партер, Стая №1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderId=36027&companyId=20779.

Електронен достъп до информация: https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderId=36027&companyId=20779.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул. Московска №33, За: Теодора Полимерова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9041362, E-mail: t_polimerova@sofia.bg

Място/места за контакт: гр. София,ул. ''Париж'' № 1, ст.3-4

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул. Московска №33, За: Фронт офис, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377505

Място/места за контакт: Фронт офис

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Строителство и рекултивация на Депо „Садината“ – Клетка №1 и Клетка №2 до кота рекултивиран терен 613,50 м.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Извършване, независимо с какви средства, на строителство, отговарящо на изискванията, указани от възлагащите органи 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Столична община
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Строителство и рекултивация на Депо „Садината“ – Клетка №1 и Клетка №2 до кота рекултивиран терен 613,50 м.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45000000, 45112300

Описание:

Строителни и монтажни работи
Работи по насипване и рекултивация на почвата

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Строителство и рекултивация на Депо „Садината“ – Клетка №1 и Клетка №2 до кота рекултивиран терен 613,50 м., в количество и обем, посочен в количествените сметки и приложените документи, неразделна част от документацията за участие.

Стойност, без да се включва ДДС
9770000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

42

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. ГАРАНЦИЯТА ЗА УЧАСТИЕ в обществената поръчка се представя от участника в размер на 97000.00 /деветдесет и седем хиляди/лева, представена в една от следните форми: - парична сума, внесена по банкова сметка на Столична община IBAN: BG72 SOMB 9130 3333 0083 01, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” №6, на името на Столична община, Дирекция “Финанси”; или - банкова гаранция със срок на валидност не по-малко от 30 календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата. 2. ГАРАНЦИЯТА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ на договора за обществена поръчка е в размер на пет на сто (5%) от стойност на договора за обществената поръчка без ДДС. Валидността на банковата гаранция за изпълнение следва да бъде до 30 календарни дни след изтичане срока на договора на избрания изпълнител. 3. Гаранциите се представят в една от следните форми: • депозит на парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (Столична община): Банка: Общинска банка, клон "Врабча" IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301 BIC: SOMBBGSF • банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя. 4. Участниците в процедурата и определеният изпълнител избират свободно формата на гаранцията за участие и на гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка. 4.1. Ако участникът избере да предостави банкова гаранция, то тя трябва да бъде безусловна, неотменима и изискуема при първо писмено поискване,с което Възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка. 5. Разходите по откриването и поддържането на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. 6. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 7. Възложителят има право да задържи гаранциите за участие в процедурата в случаите по чл. 61, ал.1 или да я усвои съгласно чл.61, ал.2 от ЗОП. 7.1. Възложителят освобождава гаранциите за участие в процедурата в съответствие с чл. 62 от ЗОП.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

1. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ ежегодно заплаща аванс в размер на 10% от разчетените в годишния бюджет, парични средства за съответната година. Плащането се извършва в срок до 45 дни след възлагането, съгласно чл. 4 (2), представяне от страна на Изпълнителя на оригинална фактура, придружена с банкова гаранция за размера на дължимия аванс. 2. За извършените дейности по договора, Изпълнителят съставя акт за изпълнени видове работи, който се проверява и подписва от ИНВЕСТИТОРСКИЯ КОНТРОЛ за установяване на реалното количество изпълнено СМР и го представя на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. - Актуването се извършва по единичните цени, а за допълнително възникнали СМР – по анализни цени; - Въз основа на акта по ал. 1, ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ издава фактура за стойността на приетите и одобрени работи; - ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща стойността на фактурата в срок до 45 календарни дни от представянето й; - При плащането се приспада преведения аванс, пропорционално на актуваната сума, наложените санкции, неустойки и глоби съгласно раздел VІ от договора, както и Възложителят задържа 10% (десет процента)от всяка фактура, които се заплащат на Изпълнителя след съставяне на протокол за установяване годността за ползване /Образец № 16 съгласно НАРЕДБА № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството/. 3. Посочените в документацията количества и видовете СМР могат да претърпят промяна по време на строителството. За действително извършени и подлежащи на разплащане се считат само тези видове работи, които са отразени в акт за извършени СМР. Непредвидените, допълнително възникнали видове СМР се разплащат от съответния процент на непредвидените СМР за конкретния обект, отразени в предложението и включени в цената на договора. Когато ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е сключил договор/договори за подизпълнение, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва окончателно плащане към него, след като бъдат представени доказателства, че ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е заплатил на подизпълнителя/подизпълнителите за изпълнените от тях работи.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1).Участниците в процедурата следва да отговарят на изискванията на чл.47, ал.1, т. 1, букви а), б), в), г) и д), т.2, т.3 и т.4, ал.2, т. 1, т.2а (без второ предложение, отнасящо се до поръчки по чл.3, ал.2 от ЗОП), т.5 и ал.5 от ЗОП, както и на ограниченията, предвидени в чл.55, ал.5, ал.6 и ал.7 от ЗОП. 2.)ПРИ УЧАСТИЕ НА ОБЕДИНЕНИЯ: В случай, че Участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице преди датата на подаване на офертата за настоящата обществена поръчка, членовете на обединението подписват договор за създаване на обединение. Договорът трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: A) всички членове на обединението са отговорни солидарно при изпълнението на Договора за възлагане на обществена поръчка, сключен в резултат на проведената процедура; Б) всички членове на обединението са длъжни да останат в състава на обединението за целия период на изпълнение на Договора за възлагане на обществена поръчка, сключен в резултат на проведената процедура. В договорът за обединение Участниците в обединението трябва да определят (упълномощават) едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката. Когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението се прилага и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. В него те трябва да определят и наименованието на участника. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата, освен в случаите по чл.54, ал.2 от ЗОП. В договорът за създаване на обединение трябва да бъде определено и посочено разпределението на дейностите между членовете с посочване на дела на всеки от тях при изпълнението на обществената поръчка, с което Участникът следва да съобрази представянето на документите по чл.56, ал.3 от ЗОП. Договорът за създаване на обединение задължително се прилага към офертата на участника. В случай че обединението е регистрирано по БУЛСТАТ, преди датата на подаване на офертата за настоящата обществена поръчка, копие на същото се прилага в офертата. В случай, че не е регистрирано и при възлагане изпълнението на дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка, Участникът следва да извърши регистрацията по БУЛСТАТ, след уведомяването му за извършеното класиране и преди подписване на Договора за възлагане на настоящата обществена поръчка; 3).ПРИ УЧАСТИЕ НА ПОДИЗПЪЛНИТЕЛ/И: Когато участник е определил с офертата си един или повече от подизпълнителите, с които ще сключи договор за подизпълнение, той е длъжен да: -посочи в офертата си видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители; - уведоми възложителя за всяка промяна на подизпълнителите, настъпила по време на изпълнение на договора за обществена поръчка. В срок до три дни от сключването на договор за подизпълнение или на допълнително споразумение към него, или на договор, с който се заменя посочен в офертата подизпълнител, изпълнителят изпраща оригинален екземпляр от договора или допълнителното споразумение на възложителя заедно с доказателства, че не е нарушена забраната по ал. 2. на чл. 45а от ЗОП. Продължава в раздел VI.3) Допълнителна информация

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

За доказване на икономическото и финансовото си състояние участниците представят един или няколко от следните документи: - Удостоверение от банка; - Годишния финансов отчет на дружеството, когато публикуването му се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Представянето на отчета не се изисква, когато същият е вписан в Търговския регистър. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото си и финансово състояние с друг документ, който възложителят приеме за подходящ.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът трябва да разполага с финансов ресурс за изпълнение на поръчката от 4 800 000 /четири милиона и осемстотин хиляди/ лева.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1)Доказването на опита се извършва с представяне на списък по Образец №9 на строителството, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на заявлението или на офертата, придружен от удостоверения или други еквивалентни документи към договорите, посочени в списъка доказващи изпълнението на изискванията на Възложителя. Удостоверенията трябва да садържат данни за датата на изпълнение на предмета на договора, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 2) Като доказателство за изпълнение на изискванията на възложителя към ключовите експерти всеки участник представя списък-декларация по Образец №10 на техническите лица, които ще участват в изпълнението на поръчката. 3)За удостоверяване наличната специализирана техника и транспортни средста за изпълнение на дейностите по настоящата обществена поръчка, участниците следва да представят декларация с описание на техническото оборудване по ОБРАЗЕЦ 11. 4)Валиден към датата на подаване на офертата сертификат, издаден от акредитиран орган, за система за управление на качеството по БДС ISO 9001:2008 с обхват строителство; 5) Валиден към датата на подаване на офертата сертификат, издаден от акредитиран орган, за система за управление на околната среда по БДС ISO 14001-2004 с обхват строителство. Забележка: Възложителят, в съответствие с чл.53, ал.4 от ЗОП, ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и опазване на околната среда. 6) Участникът представя копие на валидно Удостоверение от Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи IV група, II-ра категория по ЗУТ.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1) Всеки участник трябва да има опит в извършването на сходни с предмета на поръчката СМР: за последните 5/пет/ години, включително до датата, определена като краен срок за подаване на офертите за участие следва да е изпълнил поне 1 (един) обект, еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка. Под „строителство на обекти, сходни с предмета на обществената поръчка“ се разбира едновременното изпълнение на следните дейности: строителство и рекултивация на депо за неопасни отпадъци с обем на изградената клетка не по-малък от 50 000 м3 и площ на рекултивирания терен не по-малка от 20 000 м2. 2) Всеки участник трябва да разполага със следните ключови експерти: - Ключов експерт 1 – Ръководител проект •Да има диплома за завършено висше техническо образование; •Да има цялостен опит в управлението на инфраструктурни проекти, минимум 5 (пет) години; •Да е изпълнявал длъжност като „Ръководител проект“ или като „Заместник ръководител проект“ при изграждането и/или рекултивацията на минимум 3 (три) обекта - депа за неопасни отпадъци, отговарящи на изискванията на Наредба №8/24.08.2004г. или Наредба №6/2013г. за условията и изискванията за изграждане и експлоатация на депа и на други съоръжения и инсталации за оползотворяване и обезвреждане на отпадъци или други еквивалентни документи, съгласно европейското законодателство. - Ключов експерт 2 – Технически ръководител •Да има диплома за завършено висше техническо образование; •Да има цялостен опит като технически ръководител на инфраструктурни проекти, минимум 5 (пет) години; •Да е изпълнявал длъжност като „Технически ръководител“ или като „Заместник ръководител проект“ при изграждането и/или рекултивацията на минимум 1 (едно) депо за неопасни отпадъци, отговарящо на изискванията на Наредба №8/24.08.2004г. или Наредба №6/2013г. за условията и изискванията за изграждане и експлоатация на депа и на други съоръжения и инсталации за оползотворяване и обезвреждане на отпадъци или други еквивалентни документи, съгласно европейското законодателство. 3) Участниците трябва да разполагат със следния минимален брой и вид специализирана техника и транспортни средства за изпълнение на дейностите по настоящата обществена поръчка, както следва: - Багер – 2 бр.; - Валяк – 1бр.; - Булдозер – 1 бр.; - Кран – 1 бр.; - Камион тип „Самосвал“ – 5 бр.; - Специализирана техника за заваряване на ПЕВП фолио и контрол на заварките, както следва: - Автомат за заваряване на ПЕВП фолио с пробен канал; - Ръчен заваръчен екструдер; - Изпитвателна апаратура за тестване на шев с пробен канал; - Вакуум камбана правоъгълна с вакуум помпа и електроискров дефектоскоп; - Уред за тестване на заваръчни шевове на опън,обелване и срязване. 4) Всеки участник трябва да има внедрена система за управление на качеството по ISO 9001:2008 или еквивалент за управление на качеството на строителството. 5) Всеки участник трябва да e внедрил система за управление на околната среда по ISO 14001:2004 или еквивалент. 6) Всеки участник трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за строежи IV група, II-ра категория.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Предлагана цена ; тежест: 40
Показател: Оценка по технически показател-Предложение за технология и организация на изпълнението, на строителството; тежест: 30
Показател: Оценка по технически показател-Организация на ръководството на обекта и мерки по управление на качеството, опазване на околната среда.; тежест: 20
Показател: Оценка по технически показател-Планиране изпълнението на обекта.; тежест: 10
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
08.03.2016 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят НЕ ПОСТАВЯ изискване за закупуване на документацията за участие. Участниците получават пълен достъп до нея на адрес: www.sofia.bg, раздел „Профил на купувача”. В случай, че лице поиска да закупи документацията може да направи това всеки работен ден на адрес Столична община, ул. "Париж" №3, стая №1 след издаване на фактура на ул. "Париж" №3, ет.2, стая №204 и заплащането й в касата на ул. "Париж" №3, етаж 2 , стая № 201. Касата е с приемно време от понеделник до петък от 10:00ч. до 12:00ч. и 14:00ч. до 16:00ч., а в петък и в последният ден от месеца и в предпразничен ден от 10.00 ч до 12.00 ч. В случай, че лице поиска документацията за участие да му бъде изпратена за негова сметка, то лицето, поискало документацията изпраща писмено искане, като посочва данни за издаване на фактура, административни сведения и заплаща цената по банков път. Закупуване на документация за участие по банков път се извършва по сметка в лева както следва - IBAN: BG81 SOMB 9130 3133 0083 01, BIC код на SOMBBGSF, Име на банка: Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
08.03.2016 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 09.03.2016 г.  Час: 13:30
Място

гр. София, ул. Париж №3

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Офертите ще бъдат отворени, разгледани, оценени и класирани от комисия, която ще започне своята работа в посочения в Обявлението за обществена поръчка час и дата, в сградата на Столична община. Посочената дата може да бъде променена от Възложителя, като участниците ще бъдат писмено уведомени за такава промяна. Ценовите оферти ще бъдат отворени и оповестени на място, ден и час, обявени на интернет страницата на Столична община www.sofia.bg, не по-късно от два работни дни преди тяхното отваряне. Преди отварянето на ценовите оферти комисията съобщава на присъстващите лица резултатите от оценяването на офертите по показателя Качество на техническото предложение.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължава от раздел III.2.1.) 4). Всеки участник трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за строежи IV група, II-та категория и да притежава удостоверение за тях, съгласно Закона за камарата на строителите, обн. ДВ, бр.108/29.12.2008г. и Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, обн. ДВ, бр.65/10.08.2007г. или да докаже регистрацията си в професионален регистър в държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно съответния национален закон. В случай, че участникът е обединение, изискването се прилага за всеки член на обединението, който ще изпълнява строително-монтажни работи. Не може да участва във възлагането на обществената поръчка лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а" до "д", т. 2, т.3 и т.4 и ал. 5 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 47, ал.2, т.1, т.4 и т.5 от ЗОП. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства: 1. не е представен някой от необходимите документи по чл. 56 от Закона за обществените поръчки; 2. за когото са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП, посочени в настоящия раздел; 3. който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на Възложителя. 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от Закона за обществените поръчки; 5. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.01.2016 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ