Версия за печат

03615-2016-0003

BG-гр.София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 202099976

София Тех Парк АД, р-н Изгрев, ул. Тинтява №86, За: Елица Панайотова, България 1113, гр.София, Тел.: 0889 900615, E-mail: i.golemanov@sofiatech.bg, Факс: 02 4472898

Място/места за контакт: гр.София

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.sofiatech.bg.

Адрес на профила на купувача: http://sofiatech.bg/профил-на-купувача/.

Електронен достъп до информация: www.sofiatech.bg/профил-на-купувача/facilities_ohrana/.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: Изграждане, управление и развитие на научно-технологични паркове и друга иновативна инфраструктура (инкубатори, центрове за технологичен трансфер и др. инициативи), инвестиции в изграждане на публична инфраструктура, управление и поддръжка на изградената инфраструктур

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Почистване и поддръжка на сгради; профилактика, поддръжка и ремонт на инсталации и съоръжения; охрана на територията на обект „Научно-технологичен парк“, в три обособени позиции

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27 (27 - Други услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр.София, район "Младост", бул. Цариградско шосе" №111
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

А) Предметът на поръчката е разделен на три обособени позиции, като следва: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1 включва предоставяне на услугите по почистване и поддръжка на сгради на територията на обект „Научно-технологичен парк“. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2 включва предоставяне на услугите по профилактика, поддръжка и ремонт на инсталации и съоръжения на обект „Научно-технологичен парк“. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №3 включва предоставяне на услугите по охрана на територията на обект „Научно-технологичен парк“. Б) Мястото и обекта на изпълнение на поръчката и по трите обособени позиции е територията на обект „Научно-технолочен парк“, находящ се в град София, район Младост, бул. „Цариградско шосе № 111, м-ст „НПЗ Изток – Къро“, разположен в рамките на УПИ I 9452, 9453, 9455, 9456, 5017, 5020, 5021, 5022, 5023, 5024 за Научно-технологичен парк, ведно с построените и предстоящите да се построят сгради и съоръжения, в това число следните обекти: 1.) СГРАДИ И СЪОРЪЖЕНИЯ: 1.1.) Инкубатор 1.2.) Музей/Експериментариум и посетителски център с пешеходен мост Сградата Музей/експериментариум и посетителски център е неделима от съоръжението пешеходен мост. Мостът осигурява пешеходен достъп до Музей/Експериментариума от отсрещната страна на бул. Цариградско шосе и същият минава над бул. „Цариградско шосе“. 1.3.) Иновационен форум 1.4.) Лабораторен комплекс 2.) ПЛОЩАДКОВА ИНФСТУКТУРА И ЗОНИ ЗА БЪДЕЩО РАЗВИТИЕ. 2.1.) ПЛОЩАДКОВА ИНФРАСТУКТУРА включва прилежащата инфраструктура към горните сгради и съоръжения, състояща се от пътища, паркови настилки, алеи и зелени площи, включително зона пасивен отдих и представителна зона. 2.2.) ЗОНИ ЗА БЪДЕЩО РАЗВИТИЕ съставлява част от територията на Научно-технологичния парк в обхвата, в която към настоящия момент няма осъществени инвестиционни инициативи и не представляват прилежаща инфраструктура към горните сгради и съоръжения. В) Оферти от участниците в процедурата могат да постъпват по отношение на една или повече от обособените позиции. Г) Обществените поръчки по Обособена позиция № 1 e предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

90900000, 90911200, 90911300, 90912000, 50000000, 50700000, 50710000, 50750000, 79713000

Описание:

Услуги по почистване и хигиенизиране
Услуги по почистване на сгради, без жилищните
Услуги по почистване на прозорци
Услуги по почистване на топло- и въздухопроводи
Услуги по ремонт и поддръжка
Услуги по ремонт и поддържане на инсталации на сгради
Услуги по ремонт и поддържане на електрически и механични инсталации на сгради
Услуги по ремонт и поддържане на асансьори
Охранителни услуги

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1 включва предоставяне на услугите по почистване и поддръжка на сгради на територията на обект „Научно-технологичен парк“.Услугите в обхвата на Обособена позиция №1 са обединени в следните дейности: Дейност 1 Текущо почистване на закритите общи части на сгради (фоайета, коридори, стълбища и др. закрити общи части) с твърди подови покрития (мозайка, гранит, мрамор, гранитогрес, теракота, камък, изкуствени и естествени паркети, други дървени подови покрития и др.). Дейност 2 Текущо почиства на закрити общи части на сгради (фоайета, коридори, стълбища и др. закрити общи части) с меки настилки (мокети, килими, пътеки и др.). Дейност 3 Текущо почистване на тераси и рампи Дейност 4 Текущо почистване на офисни работни помещения Дейност 5 Текущо почистване на други работни и съпътстващи помещения, като лабораторни площи и кабинети, битови стаи, стаи за почивка, заседателни, конферентни и друг вид зали, включително зали за експозиции, детски зони, книжарници, кафе зони и помощни помещения, зони приготвяне и сервиране на храна Дейност 6 Текущо почистване на архивни помещения, абонатни станции, складове и др. подобни Дейност 7 Текущо почистване и дезинфекция на сервизни помещения (WC, съблекални, бани и др. подобни) Дейност 8 Зареждане с консумативи Дейност 9 Основно почистване и дезинфекция на фаянс и теракота в сервизни помещения Дейност 10 Камериерски услуги в местата, където ще има настаняване от хотелски тип или общежития Дейност 11 Почистване на тапицерии (текстилни и кожени) на мебели в общи части на сградите Дейност 12 Пране и парно гладене на спално бельо, покривки, кърпи, хавлии и други текстилни изделия (без пердета) Дейност 13 Пране и парно гладене на пердета Дейност 14 Измиване на прозорци и дограма от вън и от вътре, измиване от вън и от вътре на стъклени окачени фасади на сгради, стъклени покриви и метални стълбища по фасади Дейност 15 Основно почистване на твърди подови настилки Дейност 16 Основно почистване на меки подови настилки Дейност 17 Почистване на щори Дейност 18 Основно почистване на тапицерии Дейност 19 Основно почистване на ламперии Дейност 20 Почистване на комини Дейност 21 Други дейности по текущо или основно почистване, непосочени по-горе Дейност 22 Обезпрашаване на видими инсталации ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2 включва предоставяне на услугите по профилактика, поддръжка и ремонт на инсталации и съоръжения на обект „Научно-технологичен парк“. Услугите в обхвата на Обособена позиция №2 са обединени в следните дейности: Дейност 1 Профилактика, поддръжка и ремонт на ОВиК системи Дейност 2 Профилактика, поддръжка и ремонт на ВиК системи Дейност 3 Профилактика, поддръжка и ремонт на електрически инсталации Дейност 4 Профилактика, поддръжка и ремонт на пожароизвести- телни системи Дейност 5 Профилактика, поддръжка и ремонт на асансьори Дейност 6 Профилактика, поддръжка и ремонт на системи за оповестяване и озвучаване Дейност 7 Профилактика, поддръжка и ремонт на системи за контрол на достъпа Дейност 8 Профилактика, поддръжка и ремонт на системи за видеонаблюдение Дейност 9 Поддръжка на поливни системи и сондажни кладенци Дейност 10 Поддръжка на UPS-и Дейност 11 Поддръжка на системи за сградна автоматизация (BMS) и поливни площи Дейност 12 Поддръжка на комуникационната мрежа Дейност 13 Други технически услуги по поддръжка и ремонт, които се изпълняват от Специалисти ( Инженери ): Дейност 14 Други технически услуги по поддръжка и ремонт, които се изпълняват от Квалифицирани работници – електричество и електроника Дейност 15 Други технически услуги по поддръжка и ремонт, които се изпълняват от Квалифицирани строителните работници: Дейност 16 Други технически услуги, неизискващи специално образование или квалификация.

Стойност, без да се включва ДДС
4400000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

60

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Условия и размер на гаранцията за участие: Всеки участник в процедурата трябва да представи към офертата си по съответната обособена позиция документ за гаранция за участие в процедурата под формата на банкова гаранция със срок на валидност 30 дни след срока на валидност на офертата на участника или копие от документ за внесена гаранция под формата на парична сума в полза на „София Тех Парк“ АД в размер на: • 11 000 лв по Обособена позиция №1 • 12 000 лв по Обособена позиция №2 • 21 000 лв по Обособена позиция №3. Банковата сметка на Възложителя: IBAN BG31UNCR70001520814012 УНИКРЕДИТ БУЛБАНК АД BIC UNCRBGSF Възложителят ще задържи гаранцията за участие на участник в процедура за възлагане на обществена поръчка, който обжалва решението, с което се обявява решението за определяне на изпълнител, до решаването на спора. Възложителят ще усвои гаранцията за участие, независимо от нейната форма, когато участник: 1. оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Възложителят ще освободи гаранциите за участие на: 1. отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; 2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници ще бъдат освободени в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят ще освободи гаранциите за участие в процедурата, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. В случай, че с влязло в сила решение по чл. 122г, ал. 1, т. 2 от ЗОП Комисията за защита на конкуренцията отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на обществена поръчка от последното законосъобразно решение, възложителят ще покани участниците, на които гаранцията е възстановена в съответствие с чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП, отново да представят гаранция за участие. Участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие. Забележка: Възложителят не изисква гаранции за участие от специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора по Обособена позиция №1, Обособена позиция №2 и Обособена позиция №3 Участникът, определен за изпълнител (по която и да е от обособените позиции), представя гаранция за изпълнение в размер на 3%. от прогнозната стойност на договора която обезпечава точното изпълнение на услугите, предмет на поръчката. Прогнозните стойности на договорите по всяка от позициите за целия срок на поръчката от пет години, изчислени въз основа на размера на прогнозното месечно плащане, е както следва: - по отношение на Обособена позиция №1 – 1 375 000лв. без ДДС. - по отношение на Обособена позиция №2 – 1 500 000лв. без ДДС. - по отношение на Обособена позиция №3 – 2 625 000лв. без ДДС. Гаранцията е със срок на валидност не по-малък от 30 дни след изтичане на срока на договора. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение - парична сума – или банкова гаранция. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на ОП. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение на договора без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Забележка: Възложителят не изисква гаранции за изпълнение от специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Цена и начин за плащане Прогнозната стойност на поръчката по Обособена позиция №1, определена по реда на чл.15, ал.2, т.4, б.“б“ от ЗОП, е 1 100 000лв. без ДДС. Прогнозната стойност не е максимална. Прогнозната стойност на поръчката по Обособена позиция №2, определена по реда на чл.15, ал.2, т.4, б.“б“ от ЗОП, е 1 200 000лв. без ДДС. Прогнозната стойност не е максимална. Прогнозната стойност на поръчката по Обособена позиция №3, определена по реда на чл.15, ал.2, т.4, б.“б“ от ЗОП, е 2 100 000лв. без ДДС. Прогнозната стойност не е максимална. Участниците изготвят своята ценова оферта по съответната обособена позиция в лева, без включен ДДС. Предложените цени по предходното изречение следва да включват всички преки и непреки разходи, които участникът ще извърши при изпълнението на поръчката. Изпълнителят се задължава до пето число на месеца да предостави на Възложителя отчет за извършените услуги през предходния календарен месец, включени в дейностите с периодично отчитане, както и за извършените услуги, които се предоставят по искане на Възложителя. Възложителят проверява, коригира, ако е необходимо и одобрява месечния отчет в срок от пет дни от получаването му. Въз основа на одобрения месечен отчет, Изпълнителят изготвя и връчва на Възложителя месечен протокол за предоставените услуги, включващ видовете дейности, количество, единични цени и обща стойност, изпълнени през предходния месец, както и дължимите суми за дейностите, които се разплащат на вноски. За дължимото възнаграждение по месечния протокол се издава фактура. Възнаграждението се заплаща в срок от десет работни дни от връчване на издадената фактура. Върху дължимото възнаграждение се начислява ДДС при условията на действащото данъчно законодателство. Договорите за възлагане на обществените поръчки по всяка от обособените позиции се прекратяват при достигане на максималната стойност на съответната поръчка.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Няма изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.1. В процедурата за възлагане на обществена поръчка може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, което отговаря на условията, посочени в ЗОП и обявените изисквания от Възложителя в обявлението и документацията за участие. 1.2. Не може да участва в процедурата лице, при което е налице някое от следните обстоятелства: 1. е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; 2. е обявен в несъстоятелност; 3. е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; 4. има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. 1.3. Не могат да участват в процедура за възлагане на обществена поръчка участници: 1. при които лицата по чл. 47 ал. 4 са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; 2. които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. *** Посочените в т.1.2 и т.1.3. изисквания се прилагат и по отношение на подизпълнителите. При участник обединение, посочените в т.1.2 и т.1.3 изисквания се отнасят за всяко от лицата, включени в обединението. Едно и също физическо или юридическо лице няма право да участва едновременно в две обединения, които са участници в процедурата, както и самостоятелно и в обединение. Всички участници, нарушили горното изискване, се отстраняват от откритата процедура. Когато законодателството на държавата, в която участникът – чуждестранно физическо или юридическо лице е установен, не предвижда включването на някое от обстоятелствата по т.1.2 в публичен безплатен регистър или предоставянето им служебно и безплатно на възложителя, при подписване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи: 1. документи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 от ЗОП и на посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП, т.1, т.2 а (с изключение на случаите по чл.3, ал.2 от ЗОП) и т.5, издадени от компетентен орган, или 2. извлечение от съдебен регистър, или 3. еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която е установен. Когато в държавата, в която участникът чуждестранно физическо или юридическо лице е установен, не се издават документи за посочените обстоятелства или когато документите не включват всички обстоятелства, участникът представя клетвена декларация, ако такава декларация има правно значение според закона на държавата, в която е установен. Когато клетвената декларация няма правно значение според съответния национален закон, участникът представя официално заявление, направено пред съдебен или административен орган, нотариус или компетентен професионален или търговски орган в държавата, в която той е установен. Участниците са длъжни в процеса на провеждане на процедурата да уведомяват Възложителя за всички настъпили промени в обстоятелствата по чл.47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП, в 7-дневен срок от настъпването им.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Няма

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

По отношение на Обособена позиция №1: 1. Съответствие с изискването по т.1 се установява с представяне на списък на услугите по почистване и/или компл. поддържане на жилищни или админ. сгради или помещения, изпълнени през последните 3 г. преди датата на подаване на офертата, заедно с доказателство за извършените услуги. 2. Съответствието с изискването по т.2 се установява с представянето на документ за сертифициране по съответния стандарт, издаден от акредитирани лица или друг еквив. документ. 3. Съответствието с изискването по т.3 се установява с представянето на документ за сертифициране по съответния стандарт, издаден от акредитирани лица или друг еквив. документ. 4. Съответствието с изискването по т.4 се установява с представянето на документ за сертифициране по съответния стандарт или друг еквив. документ. издаден от акредитирани лица По отношение на Обособена позиция №2: 1. Съответствие с изискването се установява с представяне на списък на услугите по компл. поддръжка на сгради и/или услуги по поддръжка на сградни инсталации и/или услуги по поддръжка на мрежи от линейната инженерна инфраструктура, изпълнени през последните 3 г. преди датата на подаване на офертата, заедно с доказателство за извършените услуги. По отношение на Обособена позиция №3: 1. Съответствие с изискването по т.1 се установява с представяне на списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата (Образец №3 от документацията за участие), заедно с доказателство за извършените услуги. 2. Копие на валиден лиценз за извършване на частна охранителна дейност, издаден по реда на ЗЧОД, включващ дейността по чл. 5 или еквивалентен документ (за чуждестранните юридически лица), който разрешава на участника да извършва охранителна дейност (съобразно обекта на настоящата поръчка) или еквивалентен документ. 3. Съответствието с изискването по т.2 от минималните изисквания се установява с представянето на документ за сертифициране по съответния стандарт (Сертификат) или друг еквивалентен документ. 4. Съответствието с изискването по т.3 и 4 от минималните изисквания се установява с представянето на документ за сертифициране по съответния стандарт (Сертификат) или друг еквивалентен документ. 5. Декларация за наличие на денонощен оперативен център за мониторинг на системи за охрана и за осигуряване на възможност за посещение на представители на възложителя. 6. Копие от издадено от КРС разрешение за ползване на индивидуално определен ограничен ресурс – радиочестотен спектър за осъществяване на електронни съобщения за собствени нужди чрез електронна съобщителна мрежа от подвижна радиослужба – PMR. 7. Копие на лични документи на стражевите кучета ("Международна ваксационна и здравна книжка за кучета и котки“ или еквивалентен), както и от документи, които доказват, че кучетата са на разположение на участника за изпълнението на поръчката. 8. Съответствието с изискването по т.8 от минималните изисквания се установява с представянето на документ за сертифициране по съответния стандарт (Сертификат) или друг еквивалентен документ. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени в съответствие с чл. 25, ал. 8 от ЗОП, а при участие на подизпълнители изискването се прилага съобразно вида и дела на участието им. За подизпълнителите се прилага чл. 56, ал. 2 от ЗОП, а за обединения, които не са юридически лица чл. 56, ал.3 от ЗОП. ВАЖНО: Определените от възложителите критерии за подбор не се прилагат за кандидати и участници по Обособена позиция №1, които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, както и за обединения, в които участват само такива лица.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

По отношение на Обособена позиция №1: 1. За последните 3 г. преди датата на подаване на офертата си участникът трябва да има изпълнени поне 3 услуги по почистване и/или комплексно поддържане на жилищни или админ. сгради или помещения Изпълнението на мин. изискване може да се установи с 1 или няколко изпълнени договори. 2. Внедрена система за управление на качеството в съотв. междун. стандарт ISO 9001:2008 или да установи прилагането на еквив. мерки за осигуряване на качеството. 3. Внедрена система за опазване на околната среда в съответствие с междун. стандарт ISO 14001:2004 с обхват, предмета на обособената позиция на услугите и/или за опазване на околната среда или да установи прилагането на еквив. мерки за опазване на ок.среда. 4. Внедрена система за управление на здравето и безопасност при работа в съответствие с междун. стандарт BS OHSAS 18001:2007 с обхват, предмета на обособената позиция или да установи прилагането на еквивалентни мерки за управление на здравето и безопасност при работа. По отношение на Обособена позиция №2: 1. За последните 3 г. преди датата на подаване на офертата си участникът трябва да има изп. услуги по компл. поддръжка на сгради и/или услуги по поддръжка на сградни инсталации със сходен обхват спрямо настоящата поръчка. По отношение на Обособена позиция №3: 1. За последните 3 г. участникът трябва да има изпълнена поне 1 услуга, изразяваща се във физ. охрана на сгради или самостоятелни обекти в сгради, със сходен обхват спрямо настоящата поръчка и една услуга, изразяваща се във физ. охрана на открити обекти или масови мероприятия на открито, със сходен обхват спрямо настоящата поръчка. Мин. изискване по отношение на обхвата на изпълняваната охр. дейност може да се покрие с 1 договор с компл. предмет или двата вида охранителна дейност да са изпълнявани по отделни договори. 2. Участникът в процедурата трябва да притежава валиден лиценз за извършване на частна охранителна дейност съгласно ЗЧОД или еквив. документ със същия обхват. Лицензът трябва да е за извършване на частна охранителна дейност по чл. 5, ал. 1, т. 2 от ЗЧОД за територията на цялата страна или за гр.София. 3. Внедрена система за управление на качеството в съответствие с междун. стандарт ISO 9001:2008 и внедрена система за опазване на ок. среда в съответствие с междун. стандарт ISO 14001:2004 с обхват, включващ комплексно обслужване на сгради, физическа охрана и изграждане и поддръжка на системи за сигурност или да установи прилагането на еквив. мерки за осигуряване на качеството на услугите и/или за опазване на околната среда. 4. Внедрена система за управление на здравето и безопасност при работа в съответствие с междун. стандарт OHSAS 18001:2007 с обхват, включващ компл. обслужване на сгради, физическа охрана и изграждане и поддръжка на системи за сигурност или да установи прилагането на еквивалентни мерки за управление на здравето и безопасност при работа. 5. Участникът трябва да разполага с денонощен оперативен център за мониторинг на системи за охрана. 6. Участникът следва да притежава разрешение за ползване радиочестотен спектър за собствени нужди, издадено от КРС. 7. Участникът трябва да има опит в охрана на обект със собствени стражеви кучета и да разполага с минимум 2 броя стражеви кучета. 8. Участникът в процедурата следва да притежава внедрена система за управление на сигурността на информацията в съответствие с междун. стандарт ISO/IEC 27001:2013 с обхват, включващ физ. охрана, мониторинг и охрана с технически системи за сигурност и изграждане и поддръжка на системи за сигурност или да установи прилагането на еквивалентни мерки за осигуряване на сигурността на информацията. ВАЖНО: Определените от възложителите критерии за подбор не се прилагат за кандидати и участници по Обособена позиция №1, които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, както и за обединения, в които участват само такива лица.

ІІІ.2.4) Информация относно запазени поръчки

Поръчката е ограничена до предприятия, ползващи се със закрила

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Обособена позиция №1: Показател ФО: "ФИНАНСОВАТА ОЦЕНКА"; тежест: 40
Показател: Обособена позиция №1: Показател ТО: "ТЕХНИЧЕСКА ОЦЕНКА"; тежест: 60
Показател: Обособена позиция №2: Показател ФО: "ФИНАНСОВАТА ОЦЕНКА"; тежест: 50
Показател: Обособена позиция №2: Показател ТО: "ТЕХНИЧЕСКА ОЦЕНКА"; тежест: 50
Показател: Обособена позиция №3: Показател ФО: "ФИНАНСОВАТА ОЦЕНКА"; тежест: 40
Показател: Обособена позиция №3: Показател ТО: "ТЕХНИЧЕСКА ОЦЕНКА"; тежест: 60
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
08.03.2016 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
08.03.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 09.03.2016 г.  Час: 10:30
Място

гр.София, район "Изгрев", ул. "Тинтява" №86, ет.3

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

В доп. на ІІ.2.1) ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №3 включва предоставяне на услугите по охрана на територията на обект „Научно-технологичен парк“. Услугите в обхвата на Обособена позиция №3 са обединени в следните дейности: Дейност 1 Невъоръжена физическа охрана Дейност 2 Въоръжена физическа охрана Дейност 3 Охрана с автопатрул Дейност 4 Охрана с кучета Дейност 5 Охрана чрез СОТ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалби срещу решението за откриване на процедурата могат да се подават при условията и в сроковете по чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.01.2016 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Предоставяне на услуги по почистване и поддръжка на сгради на територията на обект „Научно-технологичен парк“
1) Кратко описание

ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1 включва предоставяне на услугите по почистване и поддръжка на сгради на територията на обект „Научно-технологичен парк“

2) Общ терминологичен речник (CPV)

90900000, 90911200, 90911300, 90912000

Описание:

Услуги по почистване и хигиенизиране
Услуги по почистване на сгради, без жилищните
Услуги по почистване на прозорци
Услуги по почистване на топло- и въздухопроводи

3) Количество или обем

Дейност 1 Текущо почистване на закритите общи части на сгради (фоайета, коридори, стълбища и др. закрити общи части) с твърди подови покрития (мозайка, гранит, мрамор, гранитогрес, теракота, камък, изкуствени и естествени паркети, други дървени подови покрития и др.). Дейност 2 Текущо почиства на закрити общи части на сгради (фоайета, коридори, стълбища и др. закрити общи части) с меки настилки (мокети, килими, пътеки и др.). Дейност 3 Текущо почистване на тераси и рампи Дейност 4 Текущо почистване на офисни работни помещения Дейност 5 Текущо почистване на други работни и съпътстващи помещения, като лабораторни площи и кабинети, битови стаи, стаи за почивка, заседателни, конферентни и друг вид зали, включително зали за експозиции, детски зони, книжарници, кафе зони и помощни помещения, зони приготвяне и сервиране на храна Дейност 6 Текущо почистване на архивни помещения, абонатни станции, складове и др. подобни Дейност 7 Текущо почистване и дезинфекция на сервизни помещения (WC, съблекални, бани и др. подобни) Дейност 8 Зареждане с консумативи Дейност 9 Основно почистване и дезинфекция на фаянс и теракота в сервизни помещения Дейност 10 Камериерски услуги в местата, където ще има настаняване от хотелски тип или общежития Дейност 11 Почистване на тапицерии (текстилни и кожени) на мебели в общи части на сградите Дейност 12 Пране и парно гладене на спално бельо, покривки, кърпи, хавлии и други текстилни изделия (без пердета) Дейност 13 Пране и парно гладене на пердета Дейност 14 Измиване на прозорци и дограма от вън и от вътре, измиване от вън и от вътре на стъклени окачени фасади на сгради, стъклени покриви и метални стълбища по фасади Дейност 15 Основно почистване на твърди подови настилки Дейност 16 Основно почистване на меки подови настилки Дейност 17 Почистване на щори Дейност 18 Основно почистване на тапицерии Дейност 19 Основно почистване на ламперии Дейност 20 Почистване на комини Дейност 21 Други дейности по текущо или основно почистване, непосочени по-горе Дейност 22 Обезпрашаване на видими инсталации

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
1100000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 60



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Предоставяне на услуги по профилактика, поддръжка и ремонт на инсталации и съоръжения на обект „Научно-технологичен парк“
1) Кратко описание

ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2 включва предоставяне на услугите по профилактика, поддръжка и ремонт на инсталации и съоръжения на обект „Научно-технологичен парк“

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50000000, 50700000, 50710000, 50750000

Описание:

Услуги по ремонт и поддръжка
Услуги по ремонт и поддържане на инсталации на сгради
Услуги по ремонт и поддържане на електрически и механични инсталации на сгради
Услуги по ремонт и поддържане на асансьори

3) Количество или обем

Дейност 1 Профилактика, поддръжка и ремонт на ОВиК системи Дейност 2 Профилактика, поддръжка и ремонт на ВиК системи Дейност 3 Профилактика, поддръжка и ремонт на електрически инсталации Дейност 4 Профилактика, поддръжка и ремонт на пожароизвести- телни системи Дейност 5 Профилактика, поддръжка и ремонт на асансьори Дейност 6 Профилактика, поддръжка и ремонт на системи за оповестяване и озвучаване Дейност 7 Профилактика, поддръжка и ремонт на системи за контрол на достъпа Дейност 8 Профилактика, поддръжка и ремонт на системи за видеонаблюдение Дейност 9 Поддръжка на поливни системи и сондажни кладенци Дейност 10 Поддръжка на UPS-и Дейност 11 Поддръжка на системи за сградна автоматизация (BMS) и поливни площи Дейност 12 Поддръжка на комуникационната мрежа Дейност 13 Други технически услуги по поддръжка и ремонт, които се изпълняват от Специалисти ( Инженери ): Проектират, планират, организират и контролират конструирането, монтирането и поддръжката на строителство, строителни съоръжения, механично оборудване, електронни, електрически и телекомуникационни системи и други. Контролират изграждането на строителни работи, системи за снабдяване с газ и вода, монтирането, експлоатацията и поддръжката на ВиК оборудване, електрически, електронни и телекомуникационни инсталации. Изграждат системи за контрол, с които да наблюдават функционирането и безопасността на електрически и електронни механизми и системи. Дейност 14 Други технически услуги по поддръжка и ремонт, които се изпълняват от Квалифицирани работници – електричество и електроника Инсталират, настройват и поддържат електрически и електронни кабелни системи, машини и оборудване. Разчитат чертежи, диаграми и спецификации за изграждане на електрически инсталации. Преглеждат и тестват електрически и електронни системи, оборудване, кабели и машини за откриване на рискове, дефекти и необходимостта от настройване. Инсталират, поддържат и ремонтират електрически и далекосъобщителни преносни линии. Свързват електрически, далекосъобщителни кабели и кабели за пренос на данни. Поддържат, обслужват сервизно, настройват, регулират, тестват и ремонтират електронно оборудване като търговски и офис машини, електронни инструменти, контролни системи, компютри, далекосъобщителна техника и оборудване за пренос на данни, вентилационни и климатични системи. Работата се извършва на ръка или с помощта на ръчни или други инструменти, които се използват, за да намалят физическото усилие и времето за изпълнение на специфични работи, както и за да се подобри качеството. Работата изисква познаване на организацията на труда, използваните материали и инструменти . Работата изисква използването на специализирани измервателни уреди. Дейност 15 Други технически услуги по поддръжка и ремонт, които се изпълняват от Квалифицирани строителните работници: Строителните работници строят, поддържат и ремонтират сгради и други конструкции с използване на традиционни и/или модерни строителни технологии. Изграждат и ремонтират фундаменти, стени и други конструкции от тухли, камъни и подобни материали. Изграждат стоманобетонни конструкции и съоръжения, както и дообработват циментови повърхности. Режат, оформят, монтират и поддържат дървени и метални конструкции и принадлежности. Изпълняват разнообразни задачи, свързани със строителството и поддържането на сгради. Работата се извършва на ръка или с помощта на ръчни или други инструменти. Работата изисква познаване на организацията на труда, използваните материали и инструменти. Дейност 16 Други технически услуги, неизискващи специално образование или квалификация. Обхващат изпълнението на елементарни и рутинни задачи, при които се използват основно ръчни инструменти и често изпълняваната работа изисква някакво физическо усилие. Отчитат измервателни уреди. С ръчни инструменти копаят дупки и разстилат изкопаните пясък, пръст, чакъл или друг материал. Ръчно сортират, товарят, разтоварват, преместват и складират материали, продукти, багажи и товари.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
1200000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 60
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Допълнение на Раздел 3)" Количество или обем": Почистват машини, оборудване, инструменти и работното пространство. Ръчно опаковат и разопаковат материали и продукти. Забележка: Услугите, които се изпълняват в обхвата на дейност 13, 14, 15 и 16 включват неизчерпателно изброени и следните дейности: Строително-ремонтни работи по поддръжка на сгради и площадковата инфраструктура - работи по боядисване на метални конструкции, работи по инсталиране на указателни знаци и табели, ремонтни работи по дограма на врати,прозорци и подвижни преградни стени, монтажни работи на врати, прагове и прозорци, работи по боядисване и стъклопоставяне, ключарски услуги и ремонтни работи по брави на врати,прозорци и подвижни преградни стени. Услугите се изпълняват при необходимост и по заявка от Възложителя, като Възложителят осигурява за своя сметка всички необходими консумативи и оборудване. Изпълнителят осигурява необходимия персонал.




Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Охрана на територията на обект „Научно-технологичен парк“
1) Кратко описание

ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №3 включва предоставяне на услугите по охрана на територията на обект „Научно-технологичен парк“

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79713000

Описание:

Охранителни услуги

3) Количество или обем

Дейност 1 Невъоръжена физическа охрана Дейността се осъществява денонощно, постоянно, на основание План за организация на охраната на обекта. Охрана на имущество и мероприятия на територията на обекта, с персонал за физическа защита, включително чрез охранителни обходи. Реакция при подаден сигнал от дежурен център за предполагаем инцидент на територията на обекта. Контрол над пропускателен режим, съобразен с правилата на Възложителя. Персоналът за физическа защита не е въоръжен с бойно, огнестрелно оръжие и е оборудван с помощни средства, на основание ЗЧОД. Дейност 2 Въоръжена физическа охрана Дейността се осъществява при необходимост, на основание допълнително искане от Възложителя. Извънредна охрана на имущество и мероприятия на територията на обекта с персонал за физическа защита. Допълнително подсигуряване на контрола над пропускателен режим. Персоналът за физическа защита е въоръжен с бойно, огнестрелно оръжие и е оборудван с помощни средства, на основание ЗЧОД. Дейност 3 Охрана с автопатрул Дейността се осъществява на основание План за организация на охраната на обекта или при поискване. Охрана на имущество и мероприятия на територията на обекта с автопатрул с един охранител, включително чрез охранителни обходи. Реакция при подаден сигнал от дежурен център за предполагаем инцидент на територията на обекта. Допълнително подсигуряване на контрола над пропускателен режим, съобразен с правилата на Възложителя. Персоналът за физическа защита в автопатрула не е въоръжен с бойно, огнестрелно оръжие и е оборудван с помощни средства, на основание ЗЧОД. Водачът на автопатрула е част от Дейност 2 в ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №3. Дейност 4 Охрана с кучета Дейността се осъществява на основание План за организация на охраната на обекта или при поискване. Охрана на имущество и мероприятия на територията на обекта със служебно стражево куче, включително чрез охранителни обходи. Допълнително подсигуряване на контрола над пропускателен режим, съобразен с правилата на Възложителя. Водачът на служебното стражево куче е част от Дейност 2 в ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №3. Дейност 5 Охрана чрез СОТ Контрол с наличната техника и система за видеонаблюдение и проверка на получените или видените на мониторите за видеонаблюдение сигнали за нарушения в обекта. Монтаж, демонтаж, инсталиране, поддръжка, ремонт на сигнално-охранителна техника (СОТ) и контрол със сигнално-охранителна техника (СОТ) на охранявания обект и проверка на получените сигнали за нарушения в обекта. Дейностите се изпълняват според плана за организация на охраната на обекта и необходимостта.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
2100000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 60