Версия за печат

01240-2015-0004

BG-Стара Загора: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Ученическо хранене ЕООД, ул. Захари Княжески № 10, За: Донка Гочева Касабова, Република България 6000, Стара Загора, Тел.: 042 640125, E-mail: uhranene_stara_zagora@abv.bg

Място/места за контакт: Донка Гочева Касабова, Република България 6000, Стара Загор

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.uhsz.org.

Адрес на профила на купувача: http://www.uhsz.org/main/index.php?mod=op1&op=33.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на захарни и шоколадови изделия и кафе за нуждите на „Ученическо хранене" ЕООД гр. Стара Загора“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр. Стара Загора
Код NUTS: BG344
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Доставка на захарни и шоколадови изделия и кафе за нуждите на „Ученическо хранене" ЕООД гр. Стара Загора“

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15833000, 15842000

Описание:

Захарни изделия
Шоколадови и захарни изделия

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
105002.9 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 16 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Доставка на захарни и шоколадови изделия и кафе за нуждите на „Ученическо хранене" ЕООД гр. Стара Загора“
V.1) Дата на сключване договора
19.01.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
29.12.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Ник Инвест Казанлък“ ЕООД, ЕИК 123732779, бул. Розова долина № 18, Република България 6100, Казанлък, Тел.: 0431 68593

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 110000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 105002.9 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

27.01.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Ник Инвест Казанлък ЕООД, гр. Казанлък Стелит 1 ЕООД, гр. Севлиево


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

й) Всички подадени оферти при открита процедура, ограничена процедура или състезателен диалог не отговарят на предварително обявените от възложителя условия или са неприемливи. В договарянето са включени само тези участници, които са удовлетворили критериите за подбор.

Съгласно разпоредбата на чл. 90, ал.1, т.2 от ЗОП: " Възложителите могат да възлагат обществени поръчки чрез процедура на договаряне без обявление само когато: т.2. в случаите по чл. 39, ал. 1, т. 3 поканят за участие в процедурата само участниците, които са представили оферти и отговарят на изискванията, посочени в обявлението за откритата или ограничената процедура или състезателния диалог; В настоящия случай с мое Решение № 48/17.06.2015г. съм открила процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „ДОСТАВКА НА ХРАНИ ЗА НУЖДИТЕ НА „УЧЕНИЧЕСКО ХРАНЕНЕ" ЕООД ГР. СТАРА ЗАГОРА ПО 16 ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ". С мое решение 243/29.09.2015г. процедурата е прекратена по отношение на обособена позиция 8: „Захарни и шоколадови изделия и кафе" на основание чл. 39, ал.1, т.3 от ЗОП. Налице е и втората предпоставка за прилагане хипотезата на чл. 90, ал. 1, т. 2 от ЗОП, а именно за участие в настоящата процедура ще бъдат поканени само само участниците, които са представили оферти и отговарят на изискванията, посочени в обявлението за откритата процедура.