Версия за печат

00585-2015-0002

BG-Русе: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Русенски университет Ангел Кънчев, ул. Студентска, № 8, За: Стефка Стоянова Станчева - гл. експерт обществени поръчки, Република България 7017, Русе, Тел.: 082 888448, E-mail: PRocurement@uni-ruse.bg, Факс: 082 888570

Място/места за контакт: Русенски университет Ангел Кънчев, Ректорат, ІІ етаж, кабинет 1,330

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.uni-ruse.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.uni-ruse.bg/procurements.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Периодични доставки на компютърна, презентационна техника и оборудване за обслужване на дейностите в Русенски университет „Ангел Кънчев“ и неговите поделения в гр. Разград и гр. Силистра, както и във връзка с реализацията на национални проекти, изпълнявани от Русенски университет „Ангел Кънчев“ и такива, съфинансирани от Европейския съюз,

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Русенски университет „Ангел Кънчев”, гр. Русе, ул. „Студентска” №8;
Код NUTS: BG323
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ възлага, а ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ приема срещу възнаграждение да извършва периодична доставка по обособена позиция №3 от поръчката с предмет: "Принтери и скенери", съгласно оферта (Приложение № 1), техническо предложение (Приложение № 2) към настоящия договор и изискванията на Възложителя посочени в техническата спецификация, по цени съгласно ценовото предложение на Изпълнителя представляващо Приложение № 3, неразделна част от договора. (2) Предметът на договора по тази обособена позиция обхваща: a) Периодична доставка на "Принтери и скенери", която включва доставката на : - Монохромен лазерен принтер LP1 - Монохромен лазерен принтер LP2 - Цветен лазерен принтер - LP3 - Цветен лазерен принтер - LP4 - Лазерно монохромно многофункционално устройство MF1 - Лазерно монохромно многофункционално устройство MF2 - Цветен мастиленоструен принтер IP1 - Цветен скенер CS1

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30000000

Описание:

Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
25125 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

000585-2015-0002

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 681087 от 06.08.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 95В00-98 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:"Принтери и скенери"
V.1) Дата на сключване договора
13.11.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
14.10.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Ка Ел Офис ООД , ЕИК 300799937, бул. Андрей Ляпчев, №4, ет.6, офис 3, Република България 1797, гр.София, Тел.: 02 4219315, E-mail: office.kael@gmail.com, Факс: 02 4219315

 История
V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 25125 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Поръчката е свързана с изпълнение на дейността на Възложителя, както и във връзка реализацията на национални проекти (ФНИ), изпълнявани от Русенски университет „Ангел Кънчев“ и такива, съфинансирани от Европейския съюз“.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

26.01.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

"ХОСТЕР" ЕООД "КА ЕЛ ОФИС" ООД "ГАМА/СОФИЯ" ЕООД "ТЕМПУС.БГ" ЕООД "САПИЕНТ" ЕООД "СЕМИНАРИ 2000" ЕООД


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор