Версия за печат

01334-2016-0001

BG-Варна: Извършване, независимо с какви средства, на строителство, отговарящо на изискванията, указани от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Директива 2004/17/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 148045472

Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт АД, Летище Варна, За: Силвена Вичева, България 9000, Варна, Тел.: 0035952 573350, E-mail: silvena.vicheva@fraport-bulgaria.com, Факс: 0035952 500858

Място/места за контакт: Летище Варна

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възложителя: http://www.fraport-bulgaria.com/.

Адрес на профила на купувача: http://zop.fraport-bulgaria.com//vieworder.php?id=7f3bd3cb-ba90-11e5-80c8-005056930d7e.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 148045472

Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт АД, Летище Варна, Терминал 3, ет. 1, Отдел-Поръчки, За: Елена Колева - деловодител, България 9000, Варна, Тел.: 0035952 573454, Факс: 0035952 500858

I.2) Основна дейност

Летищни дейности

I.3) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

"Строителство на пътека за рулиране "А" на Летище Варна и на пътека за рулиране "А" на Летище Бургас”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Извършване, независимо с какви средства, на строителство, отговарящо на изискванията, указани от възложителите 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Летище Варна/Летище Бургас
Код NUTS: BG331, BG341
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Проектът включва пълна рехабилитация на двете пътеки за рулиране – ПР “A” във Варна и ПР “A” в Бургас. И при двете летища, пътеките за рулиране с обозначение “A” са най-често използваните, ето защо те са от най-голямо значение за ефективното опериране. Почти 40% от трафика се обработва на тези две пътеки за рулиране. Изпълнителят се задължава да предаде на Възложителя напълно функциониращи, годни за използване съоръжения (Получено разрешение за ползване), свързани и взаимодействащи с прилежащите площи, инфраструктурните мрежи и системите за контрол и наблюдение на летища Варна и Бургас.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45235300

Описание:

Строителни работи на писти за рулиране

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

"Строителство на пътека за рулиране "А" на Летище Варна и на пътека за рулиране "А" на Летище Бургас”

Стойност, без да се включва ДДС
5000000 EUR
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Начало

15.09.2016 г. 

Завършване

01.05.2018 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в обществената поръчка е в размер на 5 000.00 (пет хиляди евро) или техния еквивалент в лева. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 5 (пет) на сто от общата стойност на договора без ДДС и се представя от участника, определен за изпълнител. Гаранциите за участие и изпълнение се представят в една от следните форми: • Депозит на парична сума платима в брой в касата на Възложителя или по следната банкова сметка на Възложителя: БАНКА: „УНИКРЕДИТ БУЛБАНК“ АД |EВРО| IBAN: BG94UNCR763014FRAPORTV BIC: UNCRBGSF БАНКА: “ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА” АД |ЛЕВА| IBAN: BG37CECB97901073253301 BIC: CECBBGSF • Банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя. Забележка: В случай че кандидатът избере да представи гаранция за участие под формата на парична сума, то в нареждането за плащане задължително следва да бъде записано: «Гаранция за участие в обществена поръчка с партиден номер в РОП-.........(по обявлението в РОП към АОП). Ако кандидатът избере да представи банкова гаранция за участие/изпълнение, то условията по нея трябва да отговарят на тези по приложените в документацията образци на банкови гаранции. Банковите гаранции може да бъдат изготвени и по образци на банката, но при условие, че съдържат същите или по–добри за Възложителя условия от тези в образците на Възложителя. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на кандидата/участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на получените от Възложителя гаранции да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят ще използва собствени финансови средства за извършване на дължимите плащания по сключения договор. Плащането ще се извърши по банков път в съответствие с предложението на участника, избран за изпълнител и посочените в договора условия.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Списък на документите и информацията съдържащи се в заявлението за участие, подписан от кандидата. 2. Представяне на кандидата, което включва: 2.1. Посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; 2.2. Декларация по чл. 47, ал. 9, във връзка с чл. 47, ал. 1, ал. 2, т. 1 и т. 5 и ал. 5 от Закона за обществените поръчки (оригинал). 2.3. Копие на документ, удостоверяващ регистрацията на кандидата в Камара на строителите в България за строежи от втора група, първа категория съгласно Закона за камарата на строителите и ПРВВЦПРС, или еквивалент, в случай че кандидатът е чуждестранно физическо или юридическо лице. 2.4. В случай, че кандидатът е обединение – копие на договора за създаване на обединението, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващия. 2.5. Нотариално заверено пълномощно на лицето, което представлява кандидата в процедурата (оригинал), когато заявлението за участие не е подписано от управляващия и представляващ кандидата, съгласно актуалната му регистрация. 2.6. Декларация за приемане на условията в проекта на договор, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 12 във връзка с чл. 87 и на основание чл. 77, ал. 3 от ЗОП. 2.7. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от Закона за обществените поръчки. 2.8. Декларация за съгласие с клаузите на „Кодекса за поведение на доставчиците на “Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт” АД (http://www.fraport-bulgaria.com – Устойчиво развитие/Управление и ценности). 2.9. Декларация за участие на подизпълнител - видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващия на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители. 3.Декларация за участие като подизпълнител. 4. Декларация за липса на свързаност с друг кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от Закона за обществените поръчки. 5. Гаранция за участие в обществената поръчка (оригинал на банкова гаранция или копие от платежно нареждане).

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Неприложимо.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Кандидатът в процедурата следва да е изпълнил през последните 5 (пет) години най-малко: 1.1. 2 (два) еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка обекта (дейности) на стойност не по-малка от 10 000 000,00 (десет милиона евро) общо, без ДДС; Забележка: Еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка обект (дейност) е строителство или цялостна рехабилитация на настилка на летателно поле (писта и/или пътека за рулиране, и/или перон). 1.2. 2 (два) обекта (дейности) по строителство или основен ремонт на осветителна система на летателно поле на стойност не по-малка от 1 000 000,00 (един милион евро) общо, без ДДС. Доказателства: Изискванията по т. 1.1 и 1. 2 се доказват с представянето на списък на строителството, изпълнено през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на заявлението за участие и: А) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или Б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие н нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или В) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности; 2. Кандидатът следва да разполага най-малко с: - 4 (четири) асфалтополагащи машини (от които три основни и една резервна) всяка с широчина 7,5м или съответния брой машини с по-малка широчина, осигуряващи едновременното покриване на еквивалентна ширина. - 4 (четири) двубандажни валяка; - 4 (четири) пневматични валяка; - 12 (дванадесет) самосвала; Доказателства: Изискването се доказва с представянето на декларация за разполагаемото техническо оборудване, специализирана механизация и машини, съдържаща: вид на оборудването, технически характеристики, свързани с производителността и качеството на СМР, основание за ползване от кандидата (собственост, наем, лизинг или друго основание, конкретизирано от кандидата). 3. Кандидатът следва да разполага или да може да осигури асфалтова база за производство на асфалт с полимермодифициран битум. Доказателства: Изискването се доказва с декларация или копие на сключен договор, или други документи, доказващи наличието на собствена или наета асфалтова база, която ще се използва при изпълнение на поръчката. 4. За изпълнение на обществената поръчка кандидатът следва да разполага най-малко със следните експерти: А) Ръководител проект с опит в цялостното планиране и изпълнение на най-малко 1 (един) еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка обект (дейност) на стойност не по-малко от 4 000 000,00 (четири милиона евро), без ДДС. Обектите (дейностите) следва да са изпълнени през последните 5 (пет) години. Б) Главен технически ръководител с опит като ръководещ строителния процес на най-малко 1 (един) еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка обект (дейност) на стойност не по-малко от 4 000 000,00 (четири милиона евро), без ДДС. Обектите (дейностите) следва да са изпълнени през последните 5 (пет) години. В) Специалист по Част „Електро“ с опит, като такъв, при изпълнението на най-малко 1 (един) обект (дейност) за строителство или рехабилитация на система за осветление на летателно поле или съответните части от нея на стойност не по-малко от 500 000,00 (петстотин хиляди евро), без ДДС. Обектът (дейността) следва да е изпълнен през последните 5 (пет) години. Продължава в РАЗДЕЛ VІ.3 - ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган/възложителя

ЗОП-16-001

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
25.02.2016 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти и на заявления за участие
25.02.2016 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 26.02.2016 г.  Час: 13:00
Място

Летище Варна, Терминал 3, Заседателна зала

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Действията на комисията по отваряне на заявленията за участие са публични и на тях имат право да участват кандидатите в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Г) Специалист по контрол на качеството с опит, като такъв, при изпълнението на най-малко 1 (един) еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка обект (дейност). Обектът (дейността) следва да е изпълнен през последните 5 (пет) години. Забележка: Еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка са обекти (дейности) по строителство и цялостна рехабилитация на настилка на летателно поле (писта и/или пътеки за рулиране, и/или перон). Доказателства: Изискванията се доказват с представянето на списък, включващ: имената, позицията (длъжността), която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка, информация за вида на правоотношението на лицето с кандидата (трудово, гражданско, друго), образованието, професионалната квалификация и професионалния опит. Попълва се, подписва се и се подпечатва приложения към документацията образец. 5. Декларация за ангажираност на експерт (в случай че посочените лица, с които кандидата доказва съответствието си с минималните изисквания на възложителя, не са служители в неговата организация). Попълва се приложения към настоящата документация образец. Декларацията се подписва задължително от съответния експерт. 6. Кандидатът следва да има внедрена система за контрол на качеството, ISO 9001:2008 (или еквивалентен) за дейности свързани с обекта на поръчката, т.е. съобразно спецификата на изпълняваните СМР. Доказателства: Изискването по тази точка се доказва чрез представяне на заверено от кандидата копие на издаден валиден сертификат или на еквивалентен сертификат, издаден от органи установени в други държави членки, както и чрез други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. Документацията може да бъде изтеглена от Профила на Купувача/Възложителя. В срок до 10 (десет) дни преди изтичането на срока за получаване на заявленията за участие, заинтересованите лица могат да поискат писмено от Възложителя разяснения по документацията за участие.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 003592 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 003592 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от Закона за обществените поръчки.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.01.2016 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ