Версия за печат

02718-2015-0235

BG-Карлово: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Южноцентрално държавно предприятие ДП, ТП Държавно горско стопанство Карлово, ул. Калофер войвода №23, За: Радослава Стефанова - юрисконсулт, Република България 4300, Карлово, Тел.: 0335 96502, E-mail: dgskarlovo@ucdp-smolian.com, Факс: 0335 96531

Място/места за контакт: ТП ДГС Карлово

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.ucdp-smolian.com http://dgskarlovo.ucdp-smolian.com/.

Адрес на профила на купувача: http://ucdp-smolian.com/viewart.php?id=860.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Стопанисване на горите - управление, възпроизводство, ползване и опазванеДруго (моля пояснете): Стопанисване на горите - управление, възпроизводство, ползване и опазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка чрез закупуване на специализирана техника – челен товарач в комбинация с вилици – втора употреба за нуждите на ТП „ДГС Карлово””

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Дървопреработвателен цех, стопанисван от ТП „ДГС Карлово”, находящ се в с. Домлян, обл. Пловдив, общ. Карлово
Код NUTS: BG421
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предметът на процедурата е: „Доставка чрез закупуване на специализирана техника – челен товарач в комбинация с вилици – втора употреба за нуждите на ТП „ДГС Карлово””. Доставената машина следва да съответства по характеристики на Техническата спецификация – Приложение №9 от съответстващата документация.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

16720000, 43250000

Описание:

Трактори втора употреба
Товарачни машини с челно товарене


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
30000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 692007 от 13.10.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 45 / Обособена позиция №: / Заглавие:Договор за доставка
V.1) Дата на сключване договора
22.01.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
11.01.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„СТАНЕВ КОНСУЛТ - 61” ЕООД, ЕИК 201355305, ул. Васил Левски №2, Република България 4300, Карлово, Тел.: 0888 807722

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 30000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 30000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

26.01.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Оферта с Вх. №50/07.01.2016г. от поканеният участник - „СТАНЕВ КОНСУЛТ - 61” ЕООД


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

- открита процедура,

С Решение №429/13.10.2015г. на Директора на ТП "ДГС Карлово" бе открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Доставка чрез закупуване на специализирана техника – челен товарач в комбинация с вилици – втора употреба за нуждите на ТП „ДГС Карлово” . Поръчката е с Уникален № 02718-2015-0178 по регистъра на АОП. Тъй като в срока, определен за получаване на оферти в Обявлението за поръчка до 17:00ч. на 25.11.2015г. не бе постъпила нито една оферта за участие в процедурата и на основание чл.27 „а”, ал.9, т.1 от ЗОП с Решение №487/26.11.2015г. бе удължен първоначално обявеният срок за подаване на оферти до 09.12.2015г. Въпреки удължаването отново нямаше депозирани оферти за участие в процедурата. С Решение №515/10.12.2015г. бе прекратена откритата процедура на основание чл.39, ал.1, т.1 от ЗОП, поради това че не е подадена нито една оферта за участие. С оглед на изложеното и предвид на обстоятелството, че първоначално обявените условия на процедурата не са съществено променени е налице основанието по чл.90, ал.1, т.1 от ЗОП за провеждане на процедура по договаряне без обявление.