Версия за печат

00087-2016-0011

BG-София: Извършване, независимо с какви средства, на строителство, отговарящо на изискванията, указани от възлагащите органи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул. Московска №33, За: Теодор Христов, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377366, E-mail: t.hristov@sofia.bg, Факс: 02 9377324

Място/места за контакт: ул. Париж №3, Партер, Стая №1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderId=35818&companyId=20779.

Електронен достъп до информация: https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderId=35818&companyId=20779.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул. Московска №33, За: инж. Ралица Маджарова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9041421, E-mail: so_green@abv.bg

Място/места за контакт: гр. София, бул.''Ломско шосе'' №2А (метростанция ''Хан Кубрат''),

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул. Московска №33, За: Фронт офис, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377505

Място/места за контакт: Фронт офис

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Избор на изпълнител за извършване на СМР на обект: „Парково пространство на Национален дворец на културата - възстановяване и обновяване– ЗОНА 4 – ремонт на площад „България“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Извършване, независимо с какви средства, на строителство, отговарящо на изискванията, указани от възлагащите органи 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Столична община
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Избор на изпълнител за извършване на СМР на обект: „Парково пространство на Национален дворец на културата - възстановяване и обновяване– ЗОНА 4 – ремонт на площад „България“

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

СМР на обект: „Парково пространство на Национален дворец на културата - възстановяване и обновяване– ЗОНА 4 – ремонт на площад „България“, в количество и обем, посочен в количествените сметки и приложените документи, неразделна част от документацията за участие.

Стойност, без да се включва ДДС
2000000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

31.05.2016 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. ГАРАНЦИЯТА ЗА УЧАСТИЕ в обществената поръчка се представя от участника в размер на 20000.00 /двадесет хиляди /лева, представена в една от следните форми: - парична сума, внесена по банкова сметка на Столична община IBAN: BG72 SOMB 9130 3333 0083 01, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” №6, на името на Столична община, Дирекция “Финанси”; или - банкова гаранция със срок на валидност не по-малко от 30 календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата. 2. ГАРАНЦИЯТА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ на договора за обществена поръчка е в размер на пет на сто (5%) от стойност на договора за обществената поръчка без ДДС. Валидността на банковата гаранция за изпълнение следва да бъде до 30 календарни дни след изтичане срока на договора на избрания изпълнител. 3. Гаранциите се представят в една от следните форми: • депозит на парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (Столична община): Банка: Общинска банка, клон "Врабча" IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301 BIC: SOMBBGSF • банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя. 4. Участниците в процедурата и определеният изпълнител избират свободно формата на гаранцията за участие и на гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка. 4.1. Ако участникът избере да предостави банкова гаранция, то тя трябва да бъде безусловна, неотменима и изискуема при първо писмено поискване,с което Възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка. 5. Разходите по откриването и поддържането на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. 6. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 7. Възложителят има право да задържи гаранциите за участие в процедурата в случаите по чл. 61, ал.1 или да я усвои съгласно чл.61, ал.2 от ЗОП. 7.1. Възложителят освобождава гаранциите за участие в процедурата в съответствие с чл. 62 от ЗОП.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

1. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ превежда на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ аванс в размер до 20% от стойността, в срок до 30 (тридесет) дни от регистрациония индекс на договора и представяне на банкова гаранция за авансово плащане в размер на 100 % от стойността на искания аванс. Гаранцията върху авансовото плащане се освобождава след отчитане разходването на целия размер на аванса. 2. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ превежда на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ междинни плащания до 50% /петдесет процента/ от стойността, като всяко междинно плащане се намалява пропорционално с размера на аванса, посочен в т.1. Разплащането се извършва в 30 (тридесет) дневен срок след подписване на протокол за установяване на действително извършените СМР, подлежащи на разплащане /Проткол, Акт обр. 19/, съставен от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, проверен от СТРОИТЕЛНИЯ НАДЗОР и съгласуван с ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, сметка 22 и представяне на фактура. 3. Окончателното плащане се извършва в срок до 30 (тридесет) дни след издаване на Разрешение за ползване на строежа. 4. Посочените в документацията количества и видовете СМР могат да претърпят промяна по време на строителството. За действително извършени и подлежащи на разплащане се считат само тези видове работи, които са отразени в акт за извършени СМР. Непредвидените, допълнително възникнали видове СМР се разплащат от съответния процент на непредвидените СМР за конкретния обект, отразени в предложението и включени в цената на договора. Когато ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е сключил договор/договори за подизпълнение, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва окончателно плащане към него, след като бъдат представени доказателства, че ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е заплатил на подизпълнителя/подизпълнителите за изпълнените от тях работи.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1).Участниците в процедурата следва да отговарят на изискванията на чл.47, ал.1, т. 1, букви а), б), в), г) и д), т.2, т.3 и т.4, ал.2, т. 1, т.2а (без второ предложение, отнасящо се до поръчки по чл.3, ал.2 от ЗОП), т.5 и ал.5 от ЗОП, както и на ограниченията, предвидени в чл.55, ал.5, ал.6 и ал.7 от ЗОП. 2.)ПРИ УЧАСТИЕ НА ОБЕДИНЕНИЯ: В случай, че Участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице преди датата на подаване на офертата за настоящата обществена поръчка, членовете на обединението подписват договор за създаване на обединение. Договорът трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: A) всички членове на обединението са отговорни солидарно при изпълнението на Договора за възлагане на обществена поръчка, сключен в резултат на проведената процедура; Б) всички членове на обединението са длъжни да останат в състава на обединението за целия период на изпълнение на Договора за възлагане на обществена поръчка, сключен в резултат на проведената процедура. В договорът за обединение Участниците в обединението трябва да определят (упълномощават) едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката. Когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението се прилага и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. В него те трябва да определят и наименованието на участника. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата, освен в случаите по чл.54, ал.2 от ЗОП. В договорът за създаване на обединение трябва да бъде определено и посочено разпределението на дейностите между членовете с посочване на дела на всеки от тях при изпълнението на обществената поръчка, с което Участникът следва да съобрази представянето на документите по чл.56, ал.3 от ЗОП. Договорът за създаване на обединение задължително се прилага към офертата на участника. В случай че обединението е регистрирано по БУЛСТАТ, преди датата на подаване на офертата за настоящата обществена поръчка, копие на същото се прилага в офертата. В случай, че не е регистрирано и при възлагане изпълнението на дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка, Участникът следва да извърши регистрацията по БУЛСТАТ, след уведомяването му за извършеното класиране и преди подписване на Договора за възлагане на настоящата обществена поръчка; 3).ПРИ УЧАСТИЕ НА ПОДИЗПЪЛНИТЕЛ/И: Когато участник е определил с офертата си един или повече от подизпълнителите, с които ще сключи договор за подизпълнение, той е длъжен да: -посочи в офертата си видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители; - уведоми възложителя за всяка промяна на подизпълнителите, настъпила по време на изпълнение на договора за обществена поръчка. В срок до три дни от сключването на договор за подизпълнение или на допълнително споразумение към него, или на договор, с който се заменя посочен в офертата подизпълнител, изпълнителят изпраща оригинален екземпляр от договора или допълнителното споразумение на възложителя заедно с доказателства, че не е нарушена забраната по ал. 2. на чл. 45а от ЗОП. Продължава в раздел VI.3) Допълнителна информация

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

За доказване на икономическото и финансовото си състояние участниците представят един или няколко от следните документи: - Удостоверение от банка; - Годишния финансов отчет на дружеството, когато публикуването му се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Представянето на отчета не се изисква, когато същият е вписан в Търговския регистър. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото си и финансово състояние с друг документ, който възложителят приеме за подходящ.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът трябва да разполага с финансов ресурс за изпълнение на поръчката от 1 000 000/един милион/ лева.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1) списък по Образец №9 на строителството, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на заявлението или на офертата, а за строителство, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката, и: а) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности; 2) списък-декларация по Образец №10 на техническите лица, които ще участват в изпълнението на поръчката. 3) Списък - декларация с описание на техническото оборудване Образец №11. 4)Валиден към датата на подаване на офертата сертификат, издаден от акредитиран орган, за система за управление на качеството по БДС ISO 9001:2008 с обхват строителство; 5) Валиден към датата на подаване на офертата сертификат, издаден от акредитиран орган, за система за управление на околната среда по БДС ISO 14001-2004 с обхват строителство. Забележка: Възложителят, в съответствие с чл.53, ал.4 от ЗОП, ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и опазване на околната среда. 6) Kопие на Удостоверение от Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи IV група, ІII-та категория по ЗУТ.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1) Всеки участник трябва да има опит в извършването на сходни с предмета на поръчката СМР: за последните 5/пет/ години, включително до датата, определена като краен срок за подаване на офертите за участие следва да е изпълнил поне 3 (три) обекта, еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка. Под сходни с предмета на общестената поръчка доставки се има предвид: Изпълнение на СМР, включително външни хидроизолации с обща площ не по-малко от 5 000 кв.м. и ниско строителство, в т.ч. полагане на декоративни външни настилки на обща площ не по-малко от 5 000 кв.м. с различни материали, в т.ч. не по-малко от 2 000 кв.м.естествен камък. 2) Всеки участник трябва да разполага със следните ключови експерти: ръководител проект - строителен инженер транспортно строителство и/или еквивалент, висше образование с образователно квалификационна степен „магистър”- с професионален опит не по-малко от 10 /десет/ години в управление на инфраструктурни проекти; заместник ръководител проект – изпълняващ контрол по качеството, безопасност и здраве с висше образование с образователно квалификационна степен „магистър” или „бакалавър” с професионален опит не по-малко от 5 /пет/ години в областта на контрола по качеството, безопасност и здраве; строителен инженер транспортно строителство и/или еквивалент, висше образование с образователно квалификационна степен „магистър” или „бакалавър”; с професионален опит не по-малко от 5 /пет/години; електроинженер и/или еквивалент, висше образование с образователно квалификационна степен „магистър” или „бакалавър”; с професионален опит не по-малко от 5 /пет/ години; геодезист и/или еквивалент, висше образование с образователно квалификационна степен „магистър” или „бакалавър”; с професионален опит не по-малко от 5 /пет/ години. 3) Участниците трябва да имат на разположение техническо оборудване, което трябва да включва автопарк от МПС, вкл. самосвали за извозване на строителни отпадъци и специализирана механизация, включително, малогабаритна пътностроителна техника и необходимата механизация за равномерно полагане на хидроизолация. Задължително условие за участие в откритата процедура е участникът да разполага със следния минимално изискуем брой необходимо собствено или наето специализирано оборудване : Автокран до 10т. - минимум 1 бр.; Мотокар – повдигач до 3т. - минимум 1 бр.; Циркуляр-фугорез - минимум 5 бр.; Къртач - минимум 1 бр.; Виброплоча - минимум 1 бр.; Комбиниран багер (вкл.чук) - минимум 1бр.; Резак за арматура - минимум 5 бр.; Мобилен компресор - минимум 1 бр.; Мобилен генератор - минимум 1 бр.; Машина за полагане на хидроизолация -5 бр. 4) Всеки участник трябва да е внедрил система за управление на качеството ЕN ISO 9001:2008 г.или еквивалент с обхват строителни дейности или еквивалент. 5) Всеки участник трябва да е внедрил система за управление на околната среда ISO 14001-2004 или еквивалентен с обхват строителни дейности или еквивалент. 6) Всеки участник трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за строежи IV група, III-та категория.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Предлагана цена ; тежест: 40
Показател: Оценка по технически показател; тежест: 60
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2015/S 020 - 031582 от 29.01.2015 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
22.02.2016 г.  Час: 10:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят НЕ ПОСТАВЯ изискване за закупуване на документацията за участие. Участниците получават пълен достъп до нея на адрес: www.sofia.bg, раздел „Профил на купувача”. В случай, че лице поиска да закупи документацията може да направи това всеки работен ден на адрес Столична община, ул. "Париж" №3, стая №1 след издаване на фактура на ул. "Париж" №3, ет.2, стая №204 и заплащането й в касата на ул. "Париж" №3, етаж 2 , стая № 201. Касата е с приемно време от понеделник до петък от 10:00ч. до 12:00ч. и 14:00ч. до 16:00ч., а в петък и в последният ден от месеца и в предпразничен ден от 10.00 ч до 12.00 ч. В случай, че лице поиска документацията за участие да му бъде изпратена за негова сметка, то лицето, поискало документацията изпраща писмено искане, като посочва данни за издаване на фактура, административни сведения и заплаща цената по банков път. Закупуване на документация за участие по банков път се извършва по сметка в лева както следва - IBAN: BG81 SOMB 9130 3133 0083 01, BIC код на SOMBBGSF, Име на банка: Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
22.02.2016 г.  Час: 12:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 22.02.2016 г.  Час: 13:30
Място

гр. София, ул. Париж №3

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Офертите ще бъдат отворени, разгледани, оценени и класирани от комисия, която ще започне своята работа в посочения в Обявлението за обществена поръчка час и дата, в сградата на Столична община. Посочената дата може да бъде променена от Възложителя, като участниците ще бъдат писмено уведомени за такава промяна. Ценовите оферти ще бъдат отворени и оповестени на място, ден и час, обявени на интернет страницата на Столична община www.sofia.bg, не по-късно от два работни дни преди тяхното отваряне. Преди отварянето на ценовите оферти комисията съобщава на присъстващите лица резултатите от оценяването на офертите по показателя Качество на техническото предложение.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължава от раздел III.2.1.) 4). Всеки участник трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за строежи IV група, III-та категория и да притежава удостоверение за тях, съгласно Закона за камарата на строителите, обн. ДВ, бр.108/29.12.2008г. и Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, обн. ДВ, бр.65/10.08.2007г. или да докаже регистрацията си в професионален регистър в държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно съответния национален закон. В случай, че участникът е обединение, изискването се прилага за всеки член на обединението, който ще изпълнява строително-монтажни работи. Не може да участва във възлагането на обществената поръчка лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а" до "д", т. 2, т.3 и т.4 и ал. 5 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 47, ал.2, т.1, т.4 и т.5 от ЗОП. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства: 1. не е представен някой от необходимите документи по чл. 56 от Закона за обществените поръчки; 2. за когото са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП, посочени в настоящия раздел; 3. който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на Възложителя. 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от Закона за обществените поръчки; 5. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. 6.който е предложил крайна цена за изпълнение на поръчката, която надвишава посочената в обявлението и документацията прогнозна стойност. 7. който е предложил цена за изпълнение на някой от обектите в обхвата на обществена поръчка, която надвишава посочената прогнозна стойност за съответния обект.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.01.2016 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ