Версия за печат

01605-2016-0004

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

БДЖ-Пътнически превози ЕООД, ул. Иван Вазов №3, За: Анелия Ангелова, Ангелина Николова, Република България 1080, София, Тел.: 0884 706182; 0882 427835, E-mail: aangelova@bdz.bg, Факс: 02 9800494

Място/места за контакт: отдел Обществени поръчки, отдел Обща администрация

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bdz.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.bdz.bg/bg/proceduri-po-zop/dostavka-na-hartiia-hartieni-izdeliia-kancelarski-materiali-i-konsumativi-za-ofis-tehnika-za-5073.html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Железопътни услуги

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка на хартия, хартиени изделия, канцеларски материали и консумативи за офис техника" за нуждите на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД. Обществената поръчка е разделена на 2 (две) обособени позиции, както следва: - Обособена позиция № 1 - "Доставка на хартия, хартиени изделия и канцеларски материали за нуждите на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД" . - Обособена позиция № 2 - "Доставка на консумативи за офис техника" за нуждите на "БДЖ - Пътнически превози " ЕООД"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: До адреси на Възложителя, посочени в "Списък с адреси за доставка" - Приложение №11 от документацията за участие.
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

"Доставка на хартия, хартиени изделия, канцеларски материали и консумативи за офис техника" за нуждите на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД" за двугодишен период. Обществената поръчка е разделена на 2 (две) обособени позиции, както следва: - Обособена позиция № 1 - "Доставка на хартия, хартиени изделия и канцеларски материали за нуждите на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД" - Обособена позиция № 2 - "Доставка на консумативи за офис техника за нуждите на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД"

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22000000, 30192000

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти
Принадлежности за офиса

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

"Доставка на хартия, хартиени изделия, канцеларски материали и консумативи за офис техника" за нуждите на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД за двугодишен период. Обществената поръчка е делима на 2 (две) обособени позиции, както следва: - Обособена позиция № 1 - " Доставка на хартия, хартиени изделия и канцеларски материали за нуждите на " БДЖ - Пътнически превози" ЕООД " - Обособена позиция № 2 - "Доставка на консумативи за офис техника за нуждите на " БДЖ - Пътнически превози " ЕООД" Количествата са съгласно Технически спецификации - Приложение № 1 и Приложение № 2 към документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
299841.74 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие се представя поотделно за всяка отделна обособена позиция, в размер определен от Възложителя, както следва: - Обособена позиция №1 - "Доставка на хартия, хартиени изделия и канцеларски материали за нуждите на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД" – 1200 лв.; - Обособена позиция №2 "Доставка на консумативи за офис техника за нуждите на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД"– 1100лв.; със срок на валидност 180 дни след крайния срок за получаване на офертите за участие. Гаранция за участие в процедурата се представя по преценка на участника под формата на оригинал на безусловна и неотменяема банкова гаранция със срок на валидност 180 дни след крайния срок за получаване на офертите, съгласно образеца Приложение № 15 към документацията за участие или парична сума по сметката на Възложителя – „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД в лева в Банка ОББ, клон Света София, IBAN: BG57UBBS80021052226520, BIC: UBBSBGSF. За участници по обособена позиция № 1 Важно! На основание чл. 59, ал. 6 от Закона за обществените поръчки, гаранция за участие и гаранция за изпълнение не се изисква от участници-специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания За участници по обособена №2 Участникът определен за изпълнител, представя гаранцията за изпълнение на договора под формата на безусловна и неотменяема банкова гаранция, съгласно приложения към документацията образец Приложение №16 или парична сума (депозит), внесена по банкова сметка на Възложителя „БДЖ - Пътнически превози” ЕООД, в размер на 5 % от общата стойност на договора, със срок на валидност 30 /тридесет/ дни след изтичане на срока на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Съгласно раздел IV от проекта на договор към документацията за участие.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица, следва да се регистрира в регистър БУЛСТАТ.

ІІІ.1.4) Други особени условия

1.Обособена позиция № 1 – „Доставка на хартия, хартиени изделия и канцеларски материали за нуждите на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД” в настоящата обществена поръчка e предназначени за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. 2.Съгласно чл. 16г, ал. 6 от ЗОП, оферти за обособена позиция № 1 - „Доставка на хартия, хартиени изделия и канцеларски материали за нуждите на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД” могат да подават и други лица, извън тези за които поръчката е запазена. Офертите на тези лица се разглеждат от комисията назначена от възложителя само при условията на чл. 16г, ал. 9 от ЗОП. 3.Участниците, които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, могат да участват в настоящата обществена поръчка, само ако отговарят на условията на чл. 16г, ал. 10 от ЗОП и съгласно изискванията на възложителя от настоящата документация. 4.Участниците, които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, които немогат да изпълнят поне 80 % от обема на обществената поръчка със собствени ресурси и се позовават на ресурсите на трети лица, следва да представят информацията по чл. 16г, ал. 10 от ЗОП за посочените лица, както и доказателства, че ще имат на разположение тези ресурси. 5. Когато участникът специализирано предприятие е посочил, че ще ползва подизпълнители, изискването за вписване в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър се прилага и за посочените подизпълнители. 6.Към представянето на участника, което се съдържа в офертата, се включва декларация, в която се посочва номера под който участникът, съответно всеки от участниците в обединението, е вписан в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията на хората с увреждания или в еквивалентен регистър на държава – членка на Европейския съюз.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Оферта за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка може да представи всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, което отговаря на изискванията, посочени в Закона за обществени поръчки и на предварително обявените от Възложителя условия в документацията за участие. Офертата трябва да съдържа: I.ЗА УЧАСТНИЦИ, КОИТО СА СПЕЦИАЛИЗИРАНИ ПРЕДПРИЯТИЯ ПО ЧЛ. 16Г, АЛ.1 ОТ ЗОП 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, съгласно чл. 56, ал.1, т. 14 от ЗОП, подписан от законния представител на участника или изрично упълномощено от него лице. 2. Представяне на участника, във връзка с чл.56, ал.1, т.1 от ЗОП, по приложен образец, Приложение №3 към документацията за участие, съдържащо: а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; б) декларация по чл. 47, ал. 9. в) декларация, в която се посочва номера под който участникът, съответно всеки от участниците в обединението, е вписан в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията на хората с увреждания или в еквивалентен регистър на държава – членка на Европейския съюз – в свободен текст г) декларация, че участникът е производител - свободен текст Когато участникът, специализирано предприятие по чл. 16г, ал.1 от ЗОП, не е производител, задължително представя декларацията по т.2, буква в), по-горе, в която посочва лицата, чиито ресурси ще ползва при изпълнение на поръчката, както и информацията по чл. 16г, ал. 7 от ЗОП за тези лица. 2.1. Чуждестранните юридически или физически лица представят документите по а), б), в) и г), в официален превод, съгласно §1 т.16а от ДР на ЗОП. 3. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и документ, с който е създадено обединението – оригинал или нотариално заверено копие, в което задължително се посочва представляващия. 4. Участниците представят заверено копие от удостоверение за регистрация по ЗДДС /идентификационен № по ДДС/. При липса на регистрация следва да се представи декларация за липса на посоченото обстоятелство, в оригинал. 5. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо документите в офертата (оригинал) – представя се, когато офертата не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата. 6. Декларации: 6.1. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП – Приложение № 3.1 /образец към представянето на участника/; 6.2. Декларация, в която се посочва номера под който участникът, съответно всеки от участниците в обединението, е вписан в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията на хората с увреждания или в еквивалентен регистър на държава – членка на Европейския съюз – в свободен текст. 6.3 Декларация, че участникът е производител – свободен текст Когато участникът, специализирано предприятие по чл. 16г, ал.1 от ЗОП, не е производител, задължително представя декларацията по т.6.2, по-горе, в която посочва лицата, чиито ресурси ще ползва при изпълнение на поръчката, както и информацията по чл. 16г, ал. 7 от ЗОП за тези лица. 6.4. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител – Приложение № 4; 6.5. Декларация за приемане условията на проекта на договор по чл.56,ал.1, т.12 от ЗОП – Приложение № 5; Продължава в раздел VI.3) Допълнителна информация
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Не се изискват. По своя преценка участниците могат да представят доказателства за икономическо и финансово състояние - съгласно чл.50 от ЗОП, чрез представяне на посочените в чл.50, ал. 1 от ЗОП документи, а при обективна невъзможност за представяне на документи по чл.50, ал.1, т.1 или т.2 от ЗОП - друг документ.

ІІІ.2.3) Технически възможности

I.ЗА УЧАСТНИЦИ, КОИТО СА СПЕЦИАЛИЗИРАНИ ПРЕДПРИЯТИЯ ПО ЧЛ. 16Г, АЛ.1 ОТ ЗОП 1.Списък по чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнена през последните 3/три/ години, считано от датата на подаване на офертата, с посочени стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършена доставка. * Под „сходни доставки” на обществената поръчка се разбират: По обособена позиция №1 – доставките на всякакви видове канцеларски материали. 2.Сертификати за качество по EN ISO и/или еквивалент, удостоверяващи че предлаганите хартия, хартиени изделия, канцеларски материали са годни за използване по предпочитание и отговарят на приложимите в Република България стандарти за качество, и/или приложимите Европейски и/или международни стандарти. 3. Декларация по чл.51, ал.1, т. 3 от ЗОП относно описание на техническото оборудване и мерките за осигуряване на качеството на участника - Приложение № 9 /образец/. Участниците специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, могат да участват в процедурата, ако могат да изпълнят поне 80% от обема на обществената поръчка със собствено производство или ресурс, и/или чрез подизпълнител и/или ресурсите на трети лица при условията на чл. 16г, ал. 10 от ЗОП. В случай, че за изпълнение на поръчката, участникът се позовава на ресурсите на трети лица, следва да представи доказателства, че ще има на разположение тези ресурси, съгласно чл. 51а, ал. 1 от ЗОП. 4.Участниците следва да представят 1/един/ брой каталог на предлаганите от тях артикули в отделен запечатан непрозрачен плик с надпис „Каталог”, който се поставя в Плик №1. Пликът съдържащ каталог се отваря при отваряне на пликове №3 с предлаганата цена на допуснатите участници. II. ЗА УЧАСТНИЦИ, КОИТО НЕ СА СПЕЦИАЛИЗИРАНИ ПРЕДППРИЯТИЯ 1. Списък по чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнена през последните 3/три/ години, считано от датата на подаване на офертата, с посочени стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършена доставка * Под „сходна доставка” на обществената поръчка се разбират: По обособена позиция №1 – доставките на всякакви видове канцеларски материали; По обособена позиция №2 – доставките на всякакви видове консумативи за офис техника. 2. Сертификати за качество по EN ISO и/или еквиваленти, удостоверяващи че предлаганите хартия, хартиени изделия, канцеларски материали и консумативи за офис техника са годни за използване по предпочитание и отговарят на приложимите в Р. България стандарти за качество, и/или приложимите Европейски и/или международни стандарти. 3. Участниците следва да представят 1/един/ брой каталог на предлаганите от тях артикули в отделен запечатан непрозрачен плик с надпис „Каталог”, който се поставя в Плик №1. Пликът съдържащ каталог се отваря при отваряне на пликове №3 с предлаганата цена на допуснатите участници.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

ДА

Тип на запазената поръчка

Поръчката е ограничена до кандидати – специализирани предприятия или кооперации на лица с увреждания

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
23.02.2016 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена
5 BGN
Условия и начин на плащане

Заинтересованите лица имат пълен достъп по електронен път до документацията за участие на сайта на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД: www.bdz.bg, раздел "Профил на купувача". Копие на документацията може да се предостави на всяко лице, което я изиска, включително и да се изпрати за негова сметка. В този случай документацията се заплаща в лева, по банков път, по банковата сметка на Възложителя "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД, в ОББ, клон "Света София", BIC: UBBSBGSF, IBAN: BG 57 UBBS 8002 1052 2265 20, или в касата на Възложителя, на адрес: гр. София, ул. "Иван Вазов" №3, ет.2, стая 219, всеки работен ден от 8:00 до 16:30 часа. Посочената стойност за закупуване на документацията е в лева с включен ДДС.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
23.02.2016 г.  Час: 16:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

150

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 24.02.2016 г.  Час: 14:00
Място

гр.София, ул. "Иван Вазов" №3

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при действията по чл.68, ал.3 от ЗОП, при спазване на установения режим на достъп до сградата , в която се извършва отваряне на документите.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължава от раздел III.2.1 6.6. Декларация по Закона за икономическите и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици – Приложение № 6; 6.7. Декларация за липса на свързаност с друг участник по чл. 55, ал. 7 ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 ЗОП – Пр. № 7; 7. Когато участникът предвижда, че ще използва/няма да използва подизпълнители, които ще участват при изпълнението на обществената поръчка, в „Представяне на участника” – Приложение № 3 посочва подизпълнителите, както и вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие. Когато участникът-специализирано предприятие е посочил, че ще ползва подизпълнители, изискването за вписване в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хора с увреждания, или в еквивалентен регистър се прилага и за посочените подизпълнители. II. ЗА УЧАСТНИЦИ, КОИТО НЕ СА СПЕЦИАЛИЗИРАНИ ПРЕДПРИЯТИЯ И ПОРЪЧКАТА НЕ Е ЗАПАЗЕНА: Необходимите документи, които е необходимо да представят участниците различни от тези, които представят специализираните предприятия са както следва: Към т.2 Представяне на участника, във връзка с чл.56, ал.1, т.1 от ЗОП, по приложен образец, Пр. №3 към документацията за участие: б) декларация по чл. 47, ал. 9 в) декларация в свободен текст, че участникът е производител. В случай, че участникът не е производител, задължително представя оригинален документ /може и нотариално заверено копие/ от производителите /дистрибутурски договор или друг оторизиращ документ/, доказващ правото на участника да предлага и извършва доставки на продукцията им. 7.Когато участникът предвижда, че ще използва/няма да използва подизпълнители, които ще участват при изпълнението на обществената поръчка, в „Представяне на участника” – Приложение №3 посочва подизпълнителите, както и вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие. Лице, което е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник не може да представя самостоятелна оферта. Когато участникът в процедурата е обединение, се прилага чл.56, ал.3 от ЗОП, а когато е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения се прилага чл.56, ал.4 от ЗОП. Всички останали изискуеми документи са съгласно описаните документи в т.I. Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване на участниците: 1. При наличието на обстоятелства по чл.69, ал.1 и/или чл.47, ал.1, ал. 2, т. 5 и ал.5 и посочените в обявлението обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП. 2. В случай, че за участник се установи, че е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим и/или че е свързано лице по смисъла на § 1 от Допълнителните разпоредби на Търговския закон с Дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим съгласно § 1, т. 64 от Допълнителните разпоредби на Закона за корпоративното подоходно облагане. На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП възложителят съкращава минималният 40-дневен срок за подаване на оферти при обществени поръчки на стойност по чл. 14, ал.3 от ЗОП чрез използване на предвидените в закона способи.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.01.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция "Доставка на хартия, хартиени изделия и канцеларски материали за нуждите на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД"
1) Кратко описание

"Доставка на хартия, хатриени изделия и канцеларски материали за нуждите на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД"

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22000000

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти

3) Количество или обем

Съгласно Техническа спецификация № 1 за "Доставка на хартия, хартиени изделия и канцеларски материали за нуждите на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД" към документацията за участие и каталога на производителя.

Прогнозна стойност, без ДДС
155923.86 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 24

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция "Доставка на консумативи за офис техника за нуждите на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД"
1) Кратко описание

"Доставка на консумативи за офис техника за нуждите на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД"

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192000

Описание:

Принадлежности за офиса

3) Количество или обем

Съгласно Техническа спецификация № 2 за "Доставка на консумативи за офис техника за нуждите на "БДЖ - пътнически превози" ЕООД" към документацията за участие и каталога на производителя.

Прогнозна стойност, без ДДС
143917.88 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 24