Версия за печат

00546-2016-0002

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Специализирана болница за активно лечение по онкология ЕАД, ул. Пловдивско шосе N 6, За: Цветолюба Васева и Ваня Василева; Силвия Маринова, Република България 1756, София, Тел.: 02 8076355, E-mail: tzvaseva@sbaloncology.bg, Факс: 02 8706321

Място/места за контакт: отдел Правен и обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sbaloncology.bg.

Адрес на профила на купувача: http://procurement.sbaloncology.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20160125nlux714985.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„ОТПЕЧАТВАНЕ И ДОСТАВКА НА ВАУЧЕРИ ЗА БЕЗПЛАТНА ХРАНА ПО „НАРЕДБА № 11 ОТ 21.12.2005 г. ЗА ОПРЕДЕЛЯНЕ НА УСЛОВИЯТА И РЕДА ЗА ОСИГУРЯВАНЕ НА БЕЗПЛАТНА ХРАНА И/ИЛИ ДОБАВКИ КЪМ НЕЯ“ ЗА ПЕРСОНАЛА НА „СБАЛ ПО ОНКОЛОГИЯ” ЕАД”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
Място на изпълнение: СБАЛ по онкология ЕАД, гр. София, ул. Пловдивско шосе N 6
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Настоящата процедура се организира от Възложителя в изпълнение на задълженията му като работодател към персонала на „СБАЛ по Онкология ЕАД”, произтичащи от „Наредба № 11/2005г. за определяне на условията и реда за осигуряване на безплатна храна и/или добавки към нея“, издадена от министъра на труда и социалната политика и министъра на здравеопазването /обн. ДВ бр.1/03.01.2006 г./ (Наредба № 11/2005 г.). Същите се реализират чрез предоставяне на ваучери за храна, като една от възможните и допустими форми за осигуряване на това обслужване в натура и различаващи го от паричните взаимоотношения между работодател и персонал.Ваучерите да се приемат като средство за разплащане в не по-малко от 3 различни търговски вериги, всяка с повече от 10 търговски обекта за хранителни стоки, с посочени адреси, попадащи в териториалния обхват на град София, с които участниците имат сключен договор съгласно чл. 15 от Наредба № 7/09.07.2003г. на МТСП и МФ.Доставките на ваучери се заявяват ежемесечно/периодично от Възложителя и се извършват в рамките на прогнозните месечни/годишни количества от Техническата спецификация. Конкретната ежемесечна потребност е в зависимост от числеността на правоимащите лица, условията на положения труд за съответния месец и изпълнението на изискванията на Наредба № 11/2005 г.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30199770

Описание:

Купони за храна

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозно ориентировъчно количество (брой) ваучери за период от 1 месец - 1 205 /хиляда двеста и пет/ броя, като /прогнозен/ брой ваучери за период от 12 месеца е 14 460 бр . Прогнозният брой ваучери по номинална стойност за период от 12 месеца е, както следва: - 20.00 /двадесет/ лв. номинална стойност – 6 720 /шест хиляди седемстотин и двадесет/ броя; - 10.00 /десет/ лв. – 2 940 /две хиляди деветстотин и четиридесет/ броя; - 5.00 /пет/ лв. – 1 080 /хиляда и осемдесет/ броя; - 3.00 /три/ лв. – 840 /осемстотин и четиридесет/ броя; - 2.00 /два/ лв. – 2 160 /две хиляди сто и шестдесет/ броя; - 1.00 /един/ лв. – 720 /седемстотин и двадесет/ броя; Срокът на валидност на ваучерите следва да бъде за календарната година, за която са издадени. Ваучерите, издадени след м.10. (считано от 01.11.) на текущата година, следва да бъдат валидни и за следващата календарна година. Възложителят подава ежемесечна/периодична заявка до изпълнителя със списък с имената на ползвателите на ваучери и с посочена номинална стойност на ваучерите за конкретния ползвател. Изпълнителят на обществената поръчка следва да опакова ваучерите в книжки, като всяка от тях трябва да бъде персонализирана с името на конкретния ползвателя. Месечното прогнозно количество е до 300 книжки, с различен брой и номинална стойност на ваучерите във всяка книжка. Годишното прогнозно количество е до 3 600 книжки.

Прогнозна стойност без ДДС
178528 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.01.2017 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в откритата процедура е в размер на 1785.28 лв. (хиляда седемстотин осемдесет и пет лв. и 28 ст.), т.е. 1 % от прогнозната стойност на поръчката. Участниците представят гаранцията за участие в полза на „СБАЛ по онкология” ЕАД за гарантиране на изпълнението на техните задължения, произтичащи от участието в процедурата. Срокът на валидност на гаранцията за участие в процедурата е равен на срока на валидност на офертите - 180 (сто и осемдесет) дни от датата на крайния срок за получаването им. 1. Гаранцията за участие, (както и гаранцията за изпълнение) се представя в една от следните форми по избор на участника: - парична сума, платима по банкова сметка на „СБАЛ по онкология” ЕАД в „Централна кооперативна банка“ АД, IBAN: BG19CECB9790 10F7 2327 00, BIC: CECBBGSF. - безусловна и неотменима банкова гаранция, издадена от българска банка в полза на възложителя, със срок на валидност не по-малък от 180 (сто и осемдесет) календарни дни, считано от крайния срок за представяне на офертите. Банковите гаранции, издадени от чуждестранни банки, следва да са авизирани чрез българска банка, потвърждаваща автентичността на съобщението. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедурата обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите, или когато е определен за изпълнител и не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. 2. Гаранциите за участие се задържат и освобождават съгласно чл. 62 от ЗОП. 3. Когато с влязло в сила решение по чл. 122г, ал. 1, т. 2 Комисията за защита на конкуренцията отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на обществена поръчка от последното законосъобразно решение, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена в съответствие с чл. 62, ал. 1, т. 2 ЗОП, отново да представят гаранция за участие. Участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие. 4. Гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка – участникът, с когото възложителят ще сключи договор за обществена поръчка следва да представи гаранция за добро изпълнение на договора в размер на 5 % /пет процента/ от стойността на договора без включен ДДС. Гаранцията следва да бъде със срок на валидност 60 дни след изтичане на срока на договора. 5. Гаранцията за изпълнение се представя в една от формите, посочени по-горе в т. 1. Определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение. 6. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

начин на плащане - в български лева по банков път, по посочена от избрания изпълнител банкова сметка, при условия и ред, регламентирани в договора за изпълнение. Плащанията се извършват след сключване на договора с избрания изпълнител, а именно: ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща за извършваната услуга по изработване и доставка на ваучери по конкретна месечна заявка, съгласно ценовото предложение, представено в процедурата по възлагане на поръчката, следното: 1.Номиналната стойност на изработваните ваучери по посочена банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ "Ваучери за храна- Наредба №11”; 2. Цената за изработване, отпечатване, пакетиране, персонализиране в индивидуални книжки и доставка на ваучери по конкретната заявка, като цената се заплаща по втора банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Участник в настоящата процедура може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения.При участници обединения следва да се приложи заверено копие на договора за обединение. В случай, че в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението, се представя и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Договорът за обединение трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно, за изпълнението на договора; - е определен член на обединението/консорциума, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума; - всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В обществената поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Свързани лица или свързани предприятия не може да бъдат самостоятелни кандидати или участници в настоящата обществена поръчка. Свързани лица и свързани предприятия по смисъла на § 1, т.23а и т.24 от ЗОП са: 23а. "Свързани лица" са:а) роднини по права линия без ограничение;б) роднини по съребрена линия до четвърта степен включително;в) роднини по сватовство - до втора степен включително;г) съпрузи или лица, които се намират във фактическо съжителство; д) съдружници;е) лицата, едното от които участва в управлението на дружеството на другото; ж) дружество и лице, което притежава повече от 5 на сто от дяловете или акциите, издадени с право на глас в дружеството.Не са свързани лица дружество, чийто капитал е 100 на сто държавна или общинска собственост, и лице, което упражнява правата на държавата, съответно на общината в това дружество. 24. "Свързано предприятие" е предприятие: а) което съставя консолидиран финансов отчет с възложител, или б) върху което възложителят може да упражнява пряко или непряко доминиращо влияние, или в) което може да упражнява доминиращо влияние върху възложител по чл. 7, т. 5 или 6 от ЗОП, или г) което заедно с възложител по чл. 7 от ЗОП е обект на доминиращото влияние на друго предприятие.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. В списъка участникът следва да опише всички представени от него документи /задължителни и други по преценка на участника/, включително документи, относно лицата, представляващи участника, и относно подизпълнителите, ако такива се предвиждат. Всеки лист, съдържащ се в плика, следва да бъде номериран и подреден съгласно списъка. 2. Оферта, попълнена съгласно образец – А от настоящата документация. 3. Представяне на участника – посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, Булстат и/или друга идентифицираща информация /за физически и юридически лица/, в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. 4. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП, попълнена съгласно образец – Б от настоящата документация. В декларацията задължително се включва и информация относно публичните регистри, в които се съдържат посочените обстоятелства, или компетентния орган, който съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, е длъжен да предоставя информация за тези обстоятелства служебно на възложителя. 5. При участници обединения – заверено копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият /документът се представя в случай, че участникът е неперсонифицирано обединение/. Представените документи следва да бъдат съобразени с част IV. ”Указания към участниците за участие в открита процедура”, раздел 6. ”Участници в открита процедура“, т.1 от настоящата документация. 6. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, попълнена съгласно образец – З от настоящата документация. 7. Документи, удостоверяващи представителната власт на лицето, от което изхожда предложението, в случай, че това не е законният представител на участника /нотариално заверено пълномощно - оригинал/. 8. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители, с посочване на вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие, попълнена съгласно образец – В от настоящата документация. 9. Декларация за съгласие за участие, като подизпълнител, попълнена съгласно образец – Г от настоящата документация. 10. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, т.2 , т. 3 и т. 4, и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП /отнася се за подизпълнители, в случай, че участникът предвижда такива/, попълнена съгласно образец – Д от настоящата документация. 11. Оригинал на банкова гаранция или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума. Всяка отделна гаранция за участие е в размер, посочен в обявлението и раздел „Изисквания и условия за гаранциите” от настоящата документация. 12. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договор, попълнена съгласно образец – Ж от настоящата документация. 13. Декларация по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, попълнена съгласно образец – И от настоящата документация. 14. Декларация за липса на обстоятелствата по чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП, попълнена съгласно образец – Е от настоящата документация.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: неприложимо
Минимални изисквания: неприложимо
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък - Декларация, съдържаща списък на услугите, изпълнени от участника, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката за последните три години и приключили преди крайния срок за подаване на оферта по настоящата обществена поръчка, с посочени стойности, дати (на изпълнение на услугата) и възложители, придружени с доказателство за извършена услуга. Когато посочената услуга е вписана в Регистъра на обществените поръчки (РОП), се посочва и идентификационният номер на обществената поръчка в РОП. За доказване на услуга, която не е вписана в публичния регистър, се приема удостоверение, издадено от получателя на услугата или от компетентен орган. Последните три години се броят считано от датата, определена като краен срок за подаване на офертите. – образец Р Доказателствата за извършените услуги/дейности се предоставят под формата на актуално удостоверение, издадено от възложител /може и референция/ или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата/те. Удостоверенията за добро изпълнение от възложител следва да съдържат периода на изпълнението, мястото, вида и обема на дейностите, както и дали договорът е изпълнен точно, в срок и в съответствие с нормативните изисквания. Удостоверенията трябва да съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт. 2. Заверено от участника копие на Разрешение от Министъра на финансите за осъществяване на дейност като ОПЕРАТОР на ваучери за храна, издадено по реда на чл. 5 и сл. от Наредба № 7 от 09.07.2003 г. на МТСП и МФ; 3. Декларация със Списък на обектите за търговия с храни (в т.ч. супермаркети, хипермаркети, др.) в гр. София, с които участникът има сключени договори за приемане на ваучери за храна, отпечатани от него. Декларацията - Списък да е подписан от законния представител на участника – по образец - М от документацията. В документа следва да бъдат посочени не по-малко от 3 различни търговски вериги, всяка с повече от 10 търговски обекта за хранителни стоки, с посочени адреси, попадащи в териториалния обхват на град София, включително магазини за хранителни стоки, супермаркети, хипермаркети.
Минимални изисквания: 1. Участникът следва да има изпълнени минимум 1 (една) услуга с предмет, еднакъв или сходен с предмета на поръчката за период от три години, считано от крайния срок за подаване на оферти. Под „услуга със сходен предмет“ се разбират услуги по отпечатване и доставка на ваучери за храна, а под „еднакви услуги“ се разбират услуги по отпечатване и доставка на ваучери за безплатна храна по смисъла на Наредба № 11/2005 г. 2. Участникът да притежава валидно Разрешение от Министъра на финансите за осъществяване на дейност като ОПЕРАТОР на ваучери за храна, издадено по реда и условията на чл. 5 и сл. от Наредба № 7 от 09.07.2003 г. на МТСП и МФ; Участник, чието Разрешение е отнето от МФ и/или се намира в съдебна процедура по чл. 11, ал. 2 от Наредба № 7/09.07.2003г. се отстранява от участие в процедурата. 3. Участникът да има сключени договори с обекти за търговия с храни - не по-малко от 3 различни търговски вериги, всяка с повече от 10 търговски обекта за хранителни стоки, с посочени адреси, попадащи в териториалния обхват на град София, включително магазини за хранителни стоки, супермаркети, хипермаркети и др., осъществяващи дейност в съответствие с изискванията на Закона за храните (обекти по чл. 2, ал. 2 от Наредба № 7 от 09.07.2003 г. на МТСП и МФ).
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 650147 от 24.02.2015 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
08.02.2016 г.  Час: 16:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
18.02.2016 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 19.02.2016 г.  Час: 10:00
Място

гр. София, ул. Пловдивско шосе N 6, Административна сграда на СБАЛО ЕАД, етаж 6, заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Настоящата поръчка се обявява по реда на чл. 14, ал. 1 ЗОП - открита процедура. Настоящата документация ще бъде публикувана в "Профил на купувача" най-късно в първия работен ден, следващ деня на публикуване на обявлението в АОП. Срокът за получаване на оферти е 24 дни, на основание чл. 64, ал. 1 и ал. 2 ЗОП - наличие на предварително обявление. Срокът по чл. 64, ал. 1 ЗОП е намален допълнително със 7 дни, тъй като настоящото обявление се изпраща по електронен път, както и с още 5 дни- възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата от датата на публикуване на обявлението в електронен вид и в обявлението е посочен Интернет адрес, на който документацията може да бъде намерена - чл. 64, ал. 3 ЗОП. РАЗЯСНЕНИЯ: До 10 дни преди изтичане на срока за получаване на офертите, заинтересованите лица могат да поискат писмено от възложителя разяснения по документацията за участие, съгласно чл. 29, ал. 1 от ЗОП на адреса, посочен в обявлението. В 4-(четири) дневен срок от постъпване на искането Възложителят публикува разясненията в профила на купувача. Ако лицата са посочили електронен адрес, разясненията се изпращат и на него в деня на публикуването им в профила на купувача. В разясненията не се посочва информация за лицата, които са ги поискали. Разяснението се прилага и към документацията, която предстои да се предостави на други лица, поискали това. В случай, че от предоставяне на разяснението от възложителя до крайния срок за получаване на оферти остават по-малко от 6 (шест) дни, възложителят ще удължи срока за получаване на оферти с толкова дни, колкото е забавата. В тези случаи решението за промяна се публикува в профила на купувача в деня на изпращането му за публикуване в Регистъра на обществените поръчки. От деня на публикуването в профила на купувача до крайния срок за подаване на оферти не може да има по-малко от 6 дни.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

чл. 120 ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.01.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ