Версия за печат

02716-2015-0110

BG-село Звездец: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Югоизточно държавно предприятие Териториално поделение Държавно горско стопанство Звездец, Петрова нива № 7, За: Николина Андонова-юрисконсулт, България 8170, село Звездец, Тел.: 0887 511962, E-mail: dgszvezdets@uidp-sliven.com, Факс: 05959 2450

Място/места за контакт: Югоизточно държавно предприятие Териториално поделение Държавно горско стопанство Звездец

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dgszvezdets-uidp-sliven.com.

Адрес на профила на купувача: http://uidp-sliven.com/viewart.php?id=303.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Друг: Държавно предприятие, регистрирано по реда на чл.62, ал.3 от ТЗ

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: стопанисване, управление, охрана и контрол на горски територии държавна собственост, съгласно ЗГ и ЗЛОДДруго (моля пояснете): стопанисване, управление, охрана и контрол на горски територии държавна собственост, съгласно ЗГ и ЗЛОД

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Подръжка на офис техника /компютри, преносими компютри, хардуер и софтуер, принтери, скенери, копирни машини, монитори, телефонни и факс апарати, ups устройства, модеми, рутeри и др. вкл. и техника в извън гаранционен срок/ за нуждите на ТП „ДГС Звездец”, на стойност до 4000,00 лв. ( без ДДС )

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 7
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: административна сграда на ТП "ДГС Звездец", с адрес: с.Звездец, ул. "Петрова нива" № 7, общ. Малко Търново, обл. Бургас
Код NUTS: BG341
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

1. Подръжка на офис техника, включващо: поддръжка в техническа изправност и годност за ползване, отстраняване на повреди, технически прегледи на офис техниката и поддържане на локалната мрежа в горското стопанство. Вложеният труд за диагностика, ремонт и профилактика на офис техниката, инструктажът за правилна експлоатация, когато последният е необходим, както и транспортът на сервизните специалисти до адреса на възложителя и обратно, е за сметка на договорената обща едногодишна цена за подръжка на офис техниката. В случай, че техниката не може да бъде отремонтирана на място доставянето на офис техниката до сервизната база-офис на Изпълнителя и обратно е за сметка на Възложителя. Диагностиката и профилактиката на офис техниката се извършва веднъж месечно. Ремонтът се извършва при необходимост. В цената на подръжката на офис техниката не се включва цената на резервните части. 2. Доставката на резервни части за офис техниката в случай на необходимост от ремонт. Общата прогнозна стойност на обществената поръчка включва и стойността на вложените резервни части. Офис техниката е описана в Техническата спецификация, както и видовете дейности по подръжка – неизчерпателно изброени.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50310000, 72500000

Описание:

Услуги по поддържане и ремонт на канцеларска техника
Услуги, свързани с използване на компютри


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
2828 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Обща едногодишна цена за подръжка на офис техниката; тежест: 90
Показател: Процент отстъпка на актуалната единична цена на всички резервни части; тежест: 10
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

http://uidp-sliven.com/viewart.php?id=303

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление на профил на купувача
Номер на обявлението в ДВ 692936 от 19.10.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 2 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Подръжка на офис техника /компютри, преносими компютри, хардуер и софтуер, принтери, скенери, копирни машини, монитори, телефонни и факс апарати, ups устройства, модеми, рутери и др. вкл. и техника в извън гаранционен срок/ за нуждите на ТП „ДГС Звездец”
V.1) Дата на сключване договора
15.01.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
14.10.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Комтехс България” ЕООД, с ЕИК: 147009014, ж.к. „Братя Миладинови”, бл. 117, вх.3, ет.3, ап.9, България 8000, Бургас, Тел.: 0877 755802, E-mail: comtexbg@yahoo.com

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 4000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 2828 BGN без ДДС
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

25.01.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

„Финномеханик Кузманов” ЕООД, ЕИК: 147016959, вписано в регистъра за търговски дружества на Агенция по вписванията, със седалище и адрес на управление: гр. Бургас, к-с „Зорница”, бл. 27, вх. А, ет. 4, ап.12, представлявано от Никола Георгиев Кузманов Регистриран с вх. № 1048 / 02.12.2015 год., в 08:19 часа


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор