Версия за печат

00145-2015-0234

BG-Ловеч: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Териториално поделение на НОИ - Ловеч, бул. "България" №44, За: Жасмина Вълчева- Началник на сектор "ЧРПОАСД", РБългария 5500, Ловеч, Тел.: 068 685090 ; 0885 694669, E-mail: Jasmina.Valcheva@Lovech.nssi.bg, Факс: 068 685040

Място/места за контакт: Жасмина Вълчева- Началник на сектор "ЧРПОАСД"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.noi.bg.

Адрес на профила на купувача: https://tenders-public.nssi.bg/tp/lov/2014/Forms/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B8%D0%BB%20%D0%BD%D0%B0%20%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%87%D0%B0/docsethomepage.aspx?ID=207&FolderCTID=0x0120D52000423694F84FFEDC4B9148CCEE2E947C4B00D6F26C59A66F4644A2A25514AE9C7FF9&List=1784abb3-2871-4cb5-af5d-140db1c5dda7&RootFolder=%2Ftp%2Flov%2F2014%2F10%2D2015%5F1015%2D1040&RecSrc=%2Ftp%2Flov%2F2014%2F10%2D2015%5F1015%2D1040.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Управлява ДООДруго (моля пояснете): Управлява ДОО

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на канцеларски материали за административната дейност на ТП на НОИ - Ловеч

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: ТП на НОИ - Ловеч, бул. "България" №44
Код NUTS: BG315
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Периодична доставка на фабрично нови канцеларски материали по предварителна заявка на възложителя за административната дейност на ТП на НОИ - Ловеч, по две обособени позииции: Обособена позиция 1: "Доставка на канцеларски материали за административната дейност на ТП на НОИ - Ловеч" ( съгласно Приложение №1 от документацията за участие) и Обособена позиция 2: "Доставка на канцеларски материали за административната дейност на ТП на НОИ - Ловеч" (съгласно Приложение №2 от документацията за участие). Възложителят прилага чл.16г от ЗОП, тъй като определени стоки, част от предмета на обществената поръчка са включени в списъка по чл.30 от Закона за интеграция на хората с увреждания. Възложителят е отделил тези стоки в обособена позиция 2: "Доставка на канцеларски материали за административната дейност на ТП на НОИ - Ловеч" ( съгласно Приложение №2 от документацията за участие), която е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. За позиция № 17.Папка с машинка картонена формат А 4 - за пенсионна преписка (Приложение №2), Възложителят предоставя образец, който може да се получи от ТП на НОИ- Ловеч, бул. „България” №44, ст.101. Също така Възложителят с Приложение №3 и Приложение №4 от документацията за участие предоставя образец на папката.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39263000

Описание:

Офис принадлежности

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
3950 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

00145-2015-0234

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 696640 от 10.11.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1005-10-6 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Доставка на канцеларски материали за административната дейност на ТП на НОИ - Ловеч, съгласно Приложение №1 (ОП1)
V.1) Дата на сключване договора
25.01.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
17.12.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"МЕНИДЖМЪНТ БИЗНЕС МАШИН" ООД , ЕИК 000708921, бул. "Витоша" №146, вх.Б, РБългария 1463, София, Тел.: 02 8051715, E-mail: uzunova@mbm-bg.com, Факс: 02 8051717

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 1556 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 1470 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 1005-10-7 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Доставка на канцеларски материали за административната дейност на ТП на НОИ - Ловеч, съгласно Приложение №2 (ОП2)
V.1) Дата на сключване договора
25.01.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
17.12.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"БЕНСТАР" ЕООД, ЕИК 114600294, пл. "Свобода" №24, РБългария 5800, Плевен, Тел.: 064 802842, E-mail: benstar@dir.bg, Факс: 064 835373

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 2600 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 2480 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

чл.120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

25.01.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. "Мениджмънт Бизнес Машин" ООД гр.София 1463, бул."Витоша" №146, вх.Б; Павел Стоянов Петров - Управител; ЕИК 000708921 2. "Бенстар" ЕООД гр.Плевен 5800, пл."Свобода" №24; Камелия Георгиева Инджиян - Управител; ЕИК 114600294


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор