02709-2016-0020
Технически редакции | ||
22.01.2016 11:46 ч. : | 22/01/2016 11:16 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
22.01.2016 11:46 ч. : | 22/01/2016 11:16 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Враца: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Северозападно държавно предприятие (СЗДП) - Враца, бул. „Христо Ботев“ №2, ет. 3, За: Тошко Брайков, Петрана Петрова, Република България 3000, Враца, Тел.: 092 620032, E-mail: szdp@abv.bg
Място/места за контакт: Северозападно държавно предприятиеИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.szdp.bg.
Адрес на профила на купувача: http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20160122BWhb6132701.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Друг: Дейности по чл. 165, ал.1 от Закона за горите
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
"Доставка на канцеларски материали за нуждите на ЦУ на СЗДП ДП, по обособени позиции: Обособена позиция № 1: Доставка на канцеларски материали за нуждите на ЦУ на СЗДП ДП, съгласно Приложение № 1; Обособена позиция № 2: Доставка на канцеларски материали за нуждите на ЦУ на СЗДП ДП, съгласно Приложение № 2" Уникален номер на поръчката: 20160122BWhb6132701
Възлагане на обществена поръчка
Възлагането на обществената поръчка има за цел осигуряването на ежедневната административна дейност на ЦУ на СЗДП чрез извършване на периодични доставки на фабрично нови канцеларски материали, съгласно Приложение №1 - "Технически спецификации за отделните видове канцеларски материали за Обособена позиция № 1", съответно Приложение №2 - "Технически спецификации за отделните видове канцеларски материали за Обособена позиция № 2". За Обособена позиция №2, Възложителя прилага чл. 16г от ЗОП, тъй като част от предмета на поръчката е включен в списъка по чл.30 от Закона за интеграция на хората с увреждания. Обособена позиция №2 е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия и кооперации на хора с увреждания, както и за обединения в който участват само такива лица.
30192000, 30192900, 22851000, 30197220, 22800000, 22852000, 22852100, 30199230, 30199000, 30197643, 30192121, 30124400, 30197100
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Видовете и прогнозни количества канцеларски материали са описани в Приложение № 1 - "Технически спецификации за отделните видове канцеларски материали за Обособена позиция № 1" и съответно в Приложение № 2 - "Технически спецификации за отделните видове канцеларски материали за Обособена позиция № 2". Възложителят може да заявява канцеларските материали за Обособена позиция № 1 и Обособена позиция № 2, като няма задължение за цялостно усвояване на посочените в Приложение №1, съответно в Приложение №2, видове и количества канцеларски материали за срока на договора. За отделни видове канцеларски материали количествата могат да бъдат надхвърлени, но без да се надвишава общата стойност на поръчката за съответната обособена позиция. Прогнозната стойност на обществената поръчка е до 9 000.00 /девет хиляди/ лева без ДДС за срок от 36 месеца, в това число: - За Обособена позиция №1 - до 6500.00 лв. без ДДС; - За Обособена позиция №2 - до 2500.00 лв. без ДДС; Прогнозните стойности са максимално допустими и не следва да бъдат надвишавани.
НЕ
36
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1.Гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка – участникът внася гаранция за участие по обособени позиции в размер на: 1.1. За обособена позиция №1 – 65.00 лева (Шестдесет и пет лева); 1.2. За обособена позиция №2 – 25.00 лева (Двадесет и пет лева); Гаранцията за участие се внася по банковата сметка на Възложителя IBAN: BG02FINV91501016410516, BIC код: FINVBGSF, „Първа инвестиционна банка“ АД, клон Враца (в основанието на пл. нареждане се посочва вида на гаранцията). Гаранцията за участие може да бъде представена и под формата на неотменима безусловна банкова гаранция (в оригинал) за същата сума. Гаранцията за участие следва да покрива срока на валидност на офертата – 90 (деветдесет) календарни дни от крайния срок за получаване на офертите. 2.Гаранция за изпълнение на договора: Участникът, определен за изпълнител представя гаранция за изпълнение при сключването на договора в размер на 5% от стойността на договора, представена под формата на парична сума по сметката на ЦУ на СЗДП ДП: IBAN: BG02FINV91501016410516, BIC код: FINVBGSF, „Първа инвестиционна банка“ АД, клон Враца (в основанието на пл. нареждане се посочва вида на гаранцията) или под формата на неотменима безусловна банкова гаранция със срок на валидност не по-кратък от 10 (десет) дни след изтичане срока на договора или след прекратяването му. Банковата гаранция следва да дава възможност на Възложителя да реализира правата си по същата само въз основа на свое едностранно волеизявление, независимо от претенции на трети лица и без да са необходими други доказателства относно неизпълнение на договорно или друго задължение от страна на Изпълнителя. За участници по обособена позиция № 2, които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, както и за обединения, в които участват само такива лица, гаранция за участие и за изпълнение не се изисква на основание чл. 59, ал. 6 от ЗОП. 3. Гаранцията за изпълнение на договора за Обособена позиция №1, съответно за Обособена позиция №2, се освобождава в срок до 30 дни след изтичане срока на договора или след прекратяването му. 4. Възложителят задържа гаранцията за изпълниение на договора в предвидените от закона и в договора случаи.
Възложителят заплаща заявените и доставени артикули за Обособена позиция №1, съответно за Обособена позиция №2, по посочена от изпълнителя банкова сметка до 7 работни дни след представяне на фактурата при редовен приемателно-предавателен протокол.
Наличието на обстоятелство по чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП, както и на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2, т. 1 и т. 5 от ЗОП, води до отстраняване на участника от процедурата. Кандидатът или участникът, който е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, може да участва в обществената поръчка за Обособена позиция №2 при условие, че може да изпълни 80 на сто от нейния предмет със собствено производство или ресурс. При невъзможност за самостоятелно изпълнение в този обем той може да ползва подизпълнители или да се позовава на ресурсите на трети лица, при условие, че и те са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, за което се предоставя и информация по чл. 16г, ал. 7 от ЗОП. В случай че в Ценовото предложение на участника се установи аритметична грешка или при несъответствие между изписаните цифром и словом стойности, ще се счита, че ценовата оферта на участника не отговаря на изискванията на Възложителя и участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата.
Поръчката е ограничена до кандидати – специализирани предприятия или кооперации на лица с увреждания
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Възложителят не поставя изискване Документацията за участие да се закупува от заинтересованите лица. На основание чл. 28, ал. 6 от ЗОП, документацията за участие, в нейната цялост, се публикува в профила на купувача в първия работен ден, следващ деня на публикуването на Обявлението в Регистъра на обществените поръчки. Пълен достъп до документацията за участие е осигурен на Интернет страницата на Възложителя - www. szdp.bg, „Профил на купувача“. Документацията се предоставя на хартиен носител на всяко лице, поискало това, като същата му се предава на място в Деловодството на СЗДП на адрес: гр. Враца, бул. „Христо Ботев” № 2, ет. 3, всеки работен ден между 8:30 ч. и 16:30 ч., или се изпраща с препоръчано писмо на посочен от него адрес, за негова сметка. В тези случаи Възложителят изисква от лицата заплащането на документацията, като цената е 3 лв. (три лева), с вкл. ДДС и е равна на действителните разходи за нейното отпечатване и размножаване. Предоставянето се извършва срещу представяне на платежен документ за внесената сума по сметка: IBAN: BG02FINV91501016410516, BIC код: FINVBGSF, „Първа инвестиционна банка“ АД, клон Враца.
Български
90
Административната сграда на СЗДП, гр. Враца, бул. "Христо Ботев" № 2
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на СЗДП.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
8.Декларация по чл. 56, ал.1, т.12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договор –оригинал (по Образец №8.1 за обособена позиция №1, по образец №8.2 за обособена позиция №2). При непредставяне на декларацията към офертата или при изразено несъгласие с клаузи от проекта на договора и/или предложения за промени в проекта на договор, който е част от документацията за участие, участникът се предлага за отстраняване от процедурата; 9.Декларация за липса на свързаност с друг участник по чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП. – Образец №9 – оригинал. 10.Нотариално заверено пълномощно, когато офертата се подава от упълномощено лице. 11.Декларация по чл. 16 г, ал. 10 от ЗОП - Образец №10 – оригинал - представя се в случай, че участникът е специализирано предприятие или кооперация за хора с увреждания. 12. Техническо предложение за изпълнение на поръчката, включващо и срока на изпълнение на поръчката, съобразено с Технически спецификации и Пълно описание на предмета на поръчката (следва да бъде изготвено по Образец №12.1 за обособена позиция №1, съответно Образец №12.2 за обособена позиция №2) – оригинал. 13.Декларация по чл.33, ал.4 от ЗОП (ако е приложима) - Образец №13 – оригинал. 14. Ценово предложение – подготвя се от участника по Образец № 14.1 за обособена позиция №1, съответно Образец №14.2 за обособена позиция №2 – оригинал. Предложената от участника в процедурата за обособена позиция №1 обща стойност за изпълнение на обществената поръчка не трябва да надвишава – 6500.00 (Шест хиляди и петстотин) лева без ДДС. Предложената от участника в процедурата за обособена позиция №2 обща стойност за изпълнение на обществената поръчка не трябва да надвишава – 2500.00 (Две хиляди и петстотин) лева без ДДС. Участникът попълва образеца за обособената позиция, за която участва. Участниците следва да представят ценово предложение в съответствие с приложените към документацията образци. Посочва се общата стойност за изпълнение на предмета на поръчката за 36 месеца и единични цени на предлаганите артикули за Обособена позиция №1, съответно за обособена позиция №2. Същата следва да е в лева без включен ДДС. Стойността не подлежи на корекция в процеса на изпълнение на поръчката. Общата стойност на предложението трябва да съответства на сбора от произведенията на единичните цени по прогнозните количества на артикулите. Изписаната с цифри обща стойност на предложението трябва да съответства на изписаната с думи. При установена явна аритметична грешка или при несъответствие между изписаните цифром и словом стойности, ще се счита, че ценовата оферта на участника не отговаря на изискванията на Възложителя и участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата. Предлаганата цена не трябва да се посочва в друг от документите, приложени към офертата.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съобразно чл.120 от ЗОП, на обжалване подлежи всяко решение на възложителите по процедурата, пред Комисия за защита на конкуренцията относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата. Срокът за обжалване е 10 дневен и тече в зависимост от обжалвания акт, съобразно регламентацията в чл.120, ал. 5 от ЗОП.
22.01.2016 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Доставка на канцеларски материали за нуждите на ЦУ на СЗДП ДП, съгласно Приложение № 1.
30192000, 30197643, 30197330, 30192121, 30124400, 30197321, 30197320, 30192125, 30192130
Описание:
Копирна хартия 80 гр/м2 Клас : C , Белота : 145 или повече - 130 кашона Копирна хартия 80 гр/м2 Клас : А Белота : 165 или повече - 36 кашона Копирна хартия цветна A4, 210x297 mm, 80 гр., / 500 бр. в пакет / - 6 пакета Папка 2 в 1 - клипборд с 2 машинки и капак - 1 брой Папка с прозрачно лице - PVC, формат А4, цветен гръб, перфорация за поставяне в класьор, с етикет за надписване / 50 бр. в пакет / - 40 пакета Папки джоб А4 кристал - прозрачни с перфорация /100 бр. в пакет/ 40 микрона - 90 пакета Папка прозрачна РР с копче, формат А4 - 6 броя Телбод машинка – от 20 - 25 листа, среден, р-р 24/6 - 3 броя Антителбод - 3 броя Телчета за телбод (24/6)- минимум 1000 бр. в опаковка - 100 кутии Перфоратор – метален, с ограничител от 20 - 30 листа - 2 броя Ножица закалена стомана – от 15 -20 см. - 1 брой Органайзер за бюро, пластмасов отделения 6 или повече - 1 брой Тиксо – безцветно, размер 19/33 /4 бр. в опаковка/ - 3 опаковки Лепило – сухо, 20 гр. - 25 броя Лепило – сухо, 40 гр. - 25 броя Коректор – лента, дължина минимум 4,2 mm х 8 - 40 броя Тампонно мастило, зелено 25 мл. - 5 броя Тампонно мастило, синьо, 25 мл. - 5 броя Хоризонтални поставки (тави) за документи – пластмасови, за документи А4, възможност за надграждане - 4 броя Пластмасова линия 30 см. - 2 броя Гума – от естествен каучук, комбинирана за молив и химикал - 3 броя Гума – от естествен каучук - 3 броя Химикал, еднократен, син, с тънък писец, грип зона за захващане,дебелина на линията 0,7 мм - 70 броя Химикал, еднократен, черен, с тънък писец , грип зона за захващане,дебелина на линията 0,7 мм - 6 броя Химикал, еднократен, червен, с тънък писец , грип зона за захващане,дебелина на линията 0,7 мм - 10 броя Химикал, еднократен, зелен, с тънък писец , грип зона за захващане,дебелина на линията 0,7 мм - 10 броя Химикал с механизъм, с прибиращ се писец, син, грип зона за захващане,дебелина на линията 0,7 мм - 25 броя НВ молив - 5 броя Миниграфит, размер 0,5 мм, НВ, минимум 20 бр. в опаковка - 6 опаковки Текст маркер, скосен връх – цвят: фосфорно жълт, зелен, розов, син - 20 броя Перманентен тънкописец, черен, размер S - 4 броя Перманентен тънкописец, черен, размер F - 4 броя Перманентен тънкописец, черен, размер M - 4 броя Перманентен маркер, черен - 5 броя
Доставка на канцеларски материали за нуждите на ЦУ на СЗДП ДП – съгласно Приложение №2
30192000, 22852100, 22851000, 30197220, 22800000, 30199230, 30234600, 30237380
Описание:
Касова книга, химизирана, прошнурована, твърда подвързия - 8 броя Пътен лист универсален - 10 кочана Авансов отчет - 5 кочана Пътна книжка - 20 броя Мемориален ордер среден 18 реда или повече - 10 кочана Искане за отпускане на материални ценности, нехимизирано 13 реда или повече - 10 кочана Личен картон за отчитане на работно облекло и инструменти - 20 броя Дневник за ЕДСД вх./изх. /2000 записа / - 12 броя Заповед за командировка със сметка А5 100 листа - 9 кочана Книга за периодичен инструктаж - 2 броя Книга за регистриране заповедите на директора - 3 брой Класьор PVC - гръб 8 см., зелен - 210 броя Класьор PVC - гръб 5 см., зелен - 210 броя Картонена папка, Л-образна за поставяне в картотека /10 бр. в пакет/ - 6 пакета Картонен разделител, формат А4 /10 бр. в пакет/ - 6 пакета Пликове, формат С 5 бели /100 бр. в пакет/ - 20 пакета Пликове, формат С 4 бели /50 бр. в пакет/ - 20 пакета Пликове, формат Е 4 бели /10 бр. в пакет/ - 9 пакета Кламери метални, размер 33 мм., минимум по 100 бр. в опаковка, 10 опаковки в кутия - 100 кутии Кламери метални, размер 50 мм., минимум по 50 бр. в опаковка, 10 опаковки в кутия - 10 кутии Хартиено кубче бяло, размер 83 мм х 83 мм, 80 гр., минимум 300 листа /6 бр. в опаковка/ - 9 опаковки Хартиено кубче самозалепващо различни цветове, размер 75 мм х 75 мм, минимум 100 листа - 50 броя Самозалепващи се листчета, различни цветове, размер 51 мм х 38 мм, /3 бр. х 100 листа в опаковка/ - 25 опаковки PVC самозалепващи се индекси, размер 45 мм х 12 мм /125 бр. минимум в опаковка/ - 20 опаковки PVC самозалепващи се индекси, размер 50 мм х 20 мм /150 бр. минимум в опаковка/ - 20 опаковки USB Flash памет, 8 GB - 2 броя USB Flash памет, 16 GB - 2 броя USB Flash памет, 32 GB - 1 брой CD-R 700 MB /25 бр. в опаковка/ -3 опаковки Дискети /10 бр. в опаковка/ - 4 опаковки
За обособена позиция №2, Възложителят прилага чл. 16г от ЗОП, тъй като част от предмета на поръчката е включен в списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания. Обособената позиция №2 е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, както и за обединения, в които участват само такива лица. Оферти за Обособена позиция № 2 могат да подават и други заинтересовани лица, извън тези, за които е запазена Обособена позиция № 2, като техните оферти ще се разглеждат само ако няма кандидат или участник, за когото обособената позиция е запазена и който отговаря на критериите за подбор или няма участник, за когото обособената позиция е запазена и чиято оферта отговаря на изискванията на Възложителя.