Версия за печат

00530-2015-0128

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 131063188

Национална агенция за приходите, бул. Княз Ал. Дондуков № 52, За: Петър Илиев, Република България 1000, София, Тел.: 02 98593183, E-mail: p.iliev@nra.bg

Място/места за контакт: ЦУ на НАП, дирекция Интрастат

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://nap.bg/news?id=2727..

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Абонаментна поддръжка и развитие на информационна система "Интрастат

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 7 (07 - Компютърни и свързаните с тях услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Административната сграда на Централно управление на НАП - гр. София, бул. "Княз Александър Дондуков" № 52
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на настоящата обществена поръчка е абонаментна поддръжка и развитие на информационна система "Интрастат" с цел осигуряване непрекъсваемост в работоспособността на четирите модула на софтуера за приемане, изготвяне и обработка на Интрастат декларациите в НАП в приложен аспект, както и високо качество на предоставяните електронни услуги от информационна система „Интрастат“, и включва следните дейности: - наблюдение, настройка и оптимизация на приложния софтуер и базите данни на ИС „Интрастат“; - развитие на приложния софтуер на ИС „Интрастат“ в рамките на разработената функционалност, подобряване връзките с други системи в и извън НАП; - предаване на знания на служители в НАП. - удостоверяване на съответствието с изискванията за оперативна съвместимост и информационна сигурност на ИС “Интрастат“, при необходимост. Специфичните дейности, включени в обхвата на услугата по настоящата обществена поръчка, са подробно разписани в "Пълно описание на предмета на поръчката и технически спецификации" - неразделна част от утвърдената от възложителя документация за участие.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

50324100

Описание:

Услуги по поддържане на компютърни системи

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
119880 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2015/S 039 - 066690 от 25.02.2015 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2015/S 204 - 370858 от 21.10.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 8 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

14.12.2015 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Информационно обслужване АД, ЕИК 831641791, ул. Панайот Волов № 2, Република България 1527, София, Тел.: 02 9420340, E-mail: office@is-bg.net

Интернет адрес/и:

URL: http://www.is-bg.net.

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 147000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 119880 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 921988, E-mail: adm.sgs@scc.bg

Интернет адрес/и:

URL: http://scc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

21.01.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Информационно обслужване АД, ЕИК 831641791 Мусала Софт АД, ЕИК 202569949