00210-2016-0003
Технически редакции | ||
21.01.2016 10:15 ч. : | 21/01/2016 09:51 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
21.01.2016 10:15 ч. : | 21/01/2016 09:51 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: 03 - Услуги на въздушния транспорт за превоз на пътници и товари
Услуги
Централен орган за обществени поръчки, ул. Г.С.Раковски № 102, За: Кирил Ананиев, заместник-министър на финансите, България 1040, София, Тел.: 02 98592772, E-mail: cfcu@minfin.bg, Факс: 02 98592773
Място/места за контакт: Министерство на финанситеИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.minfin.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.minfin.bg/bg/procurement.
Електронен достъп до информация: http://www.minfin.bg/bg/procurement/16.
Електронно подаване на оферти и заявления: https://sevop.minfin.bg/.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:
Министерство на финансите, дирекция Централно звено за финансиране и договаряне, ул. Георги С. Раковски № 102, За: Иванина Белева, директор на дирекция Централно звено за финансиране и договаряне, България 1040, София, Тел.: 02 98592772, E-mail: cfcu@minfin.bg, Факс: 02 98592773
Място/места за контакт: Министерство на финанситеИнтернет адрес/и:
Интернет адрес: www.minfin.bg.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:
Министерство на финансите, дирекция Централно звено за финансиране и договаряне, ул. Георги С.Раковски № 102, За: Евгения Такева, държавен експерт в отдел Обществени поръчки и договори, дирекция Централно звено за финансиране и договаряне, България 1040, София, Тел.: 02 98592772; 02 98592489, E-mail: cfcu@minfin.bg, Факс: 02 98592773
Място/места за контакт: ст. 503Интернет адрес/и:
Интернет адрес: https://sevop.minfin.bg/.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Министерство на финансите, Централен орган за обществени поръчки, улица Георги С. Раковски № 102, За: Евгения Такева, главен приложен администратор на СЕВОП, България 1040, София, Тел.: 029859 2772, E-mail: e.takeva@minfin.bg, Факс: 029859 2773
Място/места за контакт: Система за електронно възлагане на обществени поръчки (СЕВОП). Деловодство на МФ - само определени документи от офертата, посочени в документацията.Интернет адрес/и:
Интернет адрес: https://sevop.minfin.bg/.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Икономическа и финансова дейност
НЕ
Открита електронна процедура за сключване на рамково споразумение с няколко лица за възлагане на централизирана обществена поръчка с предмет "Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания в страната и чужбина"
Настоящото обявление обхваща сключването на рамково споразумение
Рамково споразумение с няколко оператора
30
Обществената поръчка е с предмет "Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания в страната и чужбина". Начин на провеждане на процедурата: електронно, чрез уеб-базираната Система за електронно възлагане на обществени поръчки (СЕВОП), намираща се на адрес: https://sevop.minfin.bg/, секция „Дейности“: Публикувани процедури за РС. Списък с основните дестинации в чужбина, за които ще се купуват самолетни билети, се съдържа в съответните образци на ценова оферта в СЕВОП. Поръчката се състои от 2 обособени позиции: 1. Обособена позиция № 1 "Осигуряване на самолетни билети за полети до Брюксел" с прогнозна стойност 15 000 000 /петнадесет милиона/ лева без ДДС; 2. Обособена позиция № 2 "Осигуряване на самолетни билети за полети до други дестинации" с прогнозна стойност 15 000 000 /петнадесет милиона/ лева без ДДС. Съгласно Решение № 278 на Министерски съвет от 28.04.2015 г. за допълнение на Решение № 551/2014 г. на Министерски съвет, поръчката не следва да се обявява като запазена за специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания по реда на чл.16 г от ЗОП.
63500000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Ще бъдат посочени в индивидуалните договори, сключвани въз основа на рамковото споразумение.
НЕ
НЕ
31.12.2018 г.
1. Гаранция за участие: - в размер на 50 000 лв /петдесет хиляди лева/ за обособена позиция № 1; - в размер на 50 000 лв /петдесет хиляди лева/ за обособена позиция № 2. Гаранциите трябва да бъдат със срок на валидност срока на валидност на офертата. Участниците сами избират формата на гаранцията за участие както следва: а) Парична сума - внася се по набирателната сметка на Министерство на финансите в БНБ/BIC код BNBG BGSD/ IBAN: BG70BNBG 96613300148401, като в платежното нареждане задължително следва да бъде записано "Гаранция за участие в открита процедура за сключване на рамково споразумение за възлагане на обществена поръчка с предмет "Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания в страната и чужбина" , об. п. №........". б) Банкова гаранция - неотменима банкова гаранция в полза на Министерство на финансите по образец, приложен в Документацията за участие. 2. При подписване на рамково споразумение, гаранция за изпълнение не се внася. Гаранция за изпълнение на договорите, сключени въз основа на рамковото споразумение се дължат съгласно чл. 59, ал. 3 и чл. 63 от ЗОП.
Финансирането е от бюджетните средства на съответните индивидуални възложители, сключили договор въз основа на рамковото споразумение.
Съгласно чл.49 от ППЗОП, когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по Булстат на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени.
1. Данни за ЕИК/ЕГН/ЛНЧ/Булстат, както и други данни, идентифициращи участника, се предоставят при регистрация в СЕВОП, както и чрез попълване на въпрос 1.1.1. в секция "Документи за подбор" в системата. Когато участникът е обединение или ползва подизпълнител(и), данните за останалите участници в обединението/подизпълнителите се предоставят по същия начин. 2. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, следва да се представят данни, идентифициращи обединението. Участникът следва да представи копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Единият или и двата документа се сканират и прилагат към електронната оферта като прикачени файлове. В договора за обединение или в отделен документ, подписан от лицата в обединението следва да бъде посочен пощенски адрес на обединението, електронен адрес, телефон и факс. 3.Участникът следва да удостовери липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал.1 и ал. 5 и тези по ал.2, т.1 - т. 5 включително, с една декларация, подписана от лицата, които представляват кандидата или участника. Участникът попълва и прикачва към електронната си оферта декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП по образец от документацията за участие.Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, декларацията по чл. 47, ал. 9 се представя от всяко физическо/юридическо лице, включено в обединението. 4. Участникът следва да декларира липса на свързаност с друг участник в процедурата по чл.55, ал.7 от ЗОП, както и с лицата, участвали в подготовката на документацията за участие и техническата спецификация. Участникът следва да прикачи към електронната си оферта декларация по образец от документацията за участие. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, декларацията по чл. 55, ал. 7 и за обстоятелстата по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП се представя от всяко физическо/юридическо лице, включено в обединението. 5. Участникът следва да представи декларация по чл. 3, т. 8 във връзка с чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици. В зависимост от правно-организационната форма на участниците, декларацията се представя от едно от лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП, изготвена по образец от документацията за участие. 6. Участникът следва да е член или акредитиран агент на IATA към момента на подаване на офертата. Участникът следва да представи заверено/и копие/я от документ(и), удостоверяващ(и) членството или акредитацията на участника в IATA, валидни към датата на подаване на офертата. 7. Участникът следва да бъде Администратор на лични данни по смисъла на Закона за защита на личните данни. Представя се заверено от участника копие от валидно към датата на подаване на офертата удостоверение за вписване в "Регистъра на администраторите на лични данни и на водените от тях регистри", издадено от Комисията за защита на личните данни или еквивалент.
няма
1. Участникът представя списък по чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП на изпълнените услуги чрез попълване на приложената в СЕВОП таблица онлайн с посочване на стойностите, датите и получателите, като в последната колона посочва за коя обособена позиция се отнася услугата. Към списъка следва да се приложат сканирани документи, чрез които се доказва изпълнението на услугите съгласно чл.51, ал.4 от ЗОП, а именно: Удостоверения за добро изпълнение, издадени от получателя, или от компетентен орган или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. Когато участникът подава оферта за повече от една обособени позиции, за отделните обособени позиции следва да бъдат посочени различни услуги. 2. Да се представи валидна полица или банкова гаранция срещу риска от неплащане посредством BSP (сканиран документ като прикачен файл). 3. Участникът трябва да представи валиден документ - копие от разпечатка от BSP линк или друг документ, удостоверяващ валидна оторизация за работа в системата, както и авиокомпаниите, за които участникът има право на продажба на самолетни билети (сканиран документ като прикачен файл). 4. Да се представи копие от сертификат и валиден договор за работа с резервационна система "Амадеус", „Галилео“, „Сейбър“ или друга еквивалентна система, към датата на подаване на офертата (сканирани документи като прикачени файлове). 5.Да се представи декларация-списък в свободен текст с притежаваните от участника (собствени или наети) офиси/помещения с посочване на адреса, описание на оборудването и др.(прикачен файл). 6. Участникът трябва да представи попълнена декларация - списък, по образец от документацията за участие, на квалифицираните специалисти на участника, които ще участват в изпълнението на поръчката, с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на експертите в областта на резервацията и продажбата на самолетни билети съгласно чл. 51, ал.1, т. 7 от ЗОП. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите по т.1-6 се представят от участника/участниците в обединението, чрез които то доказва съответствието си с критериите за подбор.
Доказателства за квалификация и технически възможности: 1. Участникът трябва да има изпълнени минимум по 10 (десет) услуги за всяка обособена позиция, еднакви или сходни с предмета на настоящата поръчка, през предходните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си. Под услуги, сходни с предмета на обществената поръчка, следва да се разбират услуги по продажба на самолетни билети. 2. Участникът трябва да притежава валидна полица или банкова гаранция срещу риска от неплащане посредством системата BSP в съответствие с изискванията на IATA. 3. Участникът трябва да има валидна оторизация за работа със системата Billing Settlement Plan (BSP) - България. 4. Участникът следва да работи с глобална система за резервации и продажба на самолетни билети „Амадеус”, „Галилео“, „Сейбър“ или друга еквивалентна система за резервация и продажба на самолетни билети. 5.Участникът следва да разполага с поне 1 (един) офис/представителство, отговарящ на изискванията на чл.3 от Наредба № 16-1399 от 11.10.2013 г. на министъра на икономиката и енергетиката, на територията на град София с осигурена възможност за приемане на заявки по всяко време на денонощието и изпълнение на такива при извънредни обстоятелства, както и в почивни и празнични дни. 6. Участникът следва да разполага най-малко с 3 (три) лица за продажба на самолетни билети, които ще участват в изпълнението на услугата и които следва да отговарят на изискванията за образование, езикова квалификация и стаж на персонала, посочени в чл. 7 от Наредба № 16-1399 от 11.10.2013 г. на министъра на икономиката и енергетиката. Лицата, осъществяващи функции по продажби на самолетни билети, следва да са с висше образование или средно образование и придобита професионална квалификация в областта на туризма и притежаващи сертификат, удостоверяващ IATA квалификация. Лицата трябва да владеят най-малко един чужд език. За признаване владеенето на чужд език на лицата се изисква удостоверяване на следното ниво на владеене на чужд език спрямо приетата Обща Езикова Европейска Рамка (ОЕЕР) – В2.
НЕ
НЕ
Открита
НЕ
ДА
Обявление за предварителна информация
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
120
Eлектронно в уеб-базираната Система за електронно възлагане на обществени поръчки (СЕВОП), намираща се на адрес: https://sevop.minfin.bg/.
Право на достъп до електронно отваряне на оферти имат участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица. За достъп до електронната процедура се изисква регистрация в Системата за електронно възлагане на обществени поръчки (СЕВОП) с квалифициран електронен подпис по смисъла на чл.16 от ЗЕДЕП. Подробна информация за условията на регистрация и работа със СЕВОП се намира в Общите условия за работа със Системата, които са достъпни онлайн в системата в екрана за регистрация, както и в документацията. В обявения час и дата на електронното отваряне на офертите, в сградата на МФ ще се извърши публично отваряне на документите, представени на хартиен носител, подадени в деловодството на МФ. На публичното отваряне могат да присъстват лицата по чл.68, ал.3 от ЗОП.
НЕ
НЕ
С оглед спазването на изискването на чл.64 ал 2. от ЗОП обявлението се изпраща по електронен път, а от датата на публикуване на обявлението в електронен вид се предоставя пълен достъп до документацията за участие в процедурата на Профила на купувача http://www.minfin.bg/bg/procurement/16, също така и в Системата за електронно възлагане на обществени поръчки (СЕВОП) на адрес https://sevop.minfin.bg/. Начин на провеждане на процедурата: електронно, чрез уеб-базираната Система за електронно възлагане на обществени поръчки (СЕВОП), намираща се на адрес: https://sevop.minfin.bg/, секция „Дейности“: Публикувани процедури за РС. Лицата може да поискат писмено от Възложителя разяснения по документацията за участие в срок до 26.02.2016 г. единствено чрез електронните средства на Системата за електронно възлагане на обществени поръчки, през секцията "Въпроси и отговори".
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 от ЗОП
Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://cpc.bg.
21.01.2016 г.
По рамковото споразумение на ЦООП и съответно по конкретните договори на индивидуалните възложители ще бъдат купувани самолетни билети във всички категории на икономичната класа, както и в бизнес класа, за редовни двупосочни полети по дестинация София – Брюксел - София, както и за еднопосочни при необходимост.
63500000
Описание:
Ще бъдат посочени в индивидуалните договори, сключени въз основа на рамковото споразумение.
По рамковото споразумение на ЦООП и съответно по конкретните договори на индивидуалните възложители ще бъдат купувани самолетни билети във всички категории на икономичната класа, както и в бизнес класа, за редовни двупосочни полети, както и за еднопосочни при необходимост. Основните дестинации, по които се извършват пътувания на служителите от държавната администрация, са посочени в електронния образец на ценова оферта по обособена позиция № 2 в СЕВОП, който е неразделна част от документацията на обществената поръчка. Посоченият списък е примерен и не ангажира индивидуалните възложители със закупуване на самолетни билети по изброените дестинации, нито ги ограничава да закупуват билети само в рамките на изброените дестинации, както в чужбина, така и в България.
63500000
Описание:
Ще бъдат посочени в индивидуалните договори, сключвани въз основа на рамковото споразумение.