Версия за печат

00210-2016-0003

BG-София: 03 - Услуги на въздушния транспорт за превоз на пътници и товари

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695406

Централен орган за обществени поръчки, ул. Г.С.Раковски № 102, За: Кирил Ананиев, заместник-министър на финансите, България 1040, София, Тел.: 02 98592772, E-mail: cfcu@minfin.bg, Факс: 02 98592773

Място/места за контакт: Министерство на финансите

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.minfin.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.minfin.bg/bg/procurement.

Електронен достъп до информация: http://www.minfin.bg/bg/procurement/16.

Електронно подаване на оферти и заявления: https://sevop.minfin.bg/.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000695406

Министерство на финансите, дирекция Централно звено за финансиране и договаряне, ул. Георги С. Раковски № 102, За: Иванина Белева, директор на дирекция Централно звено за финансиране и договаряне, България 1040, София, Тел.: 02 98592772, E-mail: cfcu@minfin.bg, Факс: 02 98592773

Място/места за контакт: Министерство на финансите

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.minfin.bg.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000695406

Министерство на финансите, дирекция Централно звено за финансиране и договаряне, ул. Георги С.Раковски № 102, За: Евгения Такева, държавен експерт в отдел Обществени поръчки и договори, дирекция Централно звено за финансиране и договаряне, България 1040, София, Тел.: 02 98592772; 02 98592489, E-mail: cfcu@minfin.bg, Факс: 02 98592773

Място/места за контакт: ст. 503

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: https://sevop.minfin.bg/.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000695406

Министерство на финансите, Централен орган за обществени поръчки, улица Георги С. Раковски № 102, За: Евгения Такева, главен приложен администратор на СЕВОП, България 1040, София, Тел.: 029859 2772, E-mail: e.takeva@minfin.bg, Факс: 029859 2773

Място/места за контакт: Система за електронно възлагане на обществени поръчки (СЕВОП). Деловодство на МФ - само определени документи от офертата, посочени в документацията.

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: https://sevop.minfin.bg/.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Открита електронна процедура за сключване на рамково споразумение с няколко лица за възлагане на централизирана обществена поръчка с предмет "Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания в страната и чужбина"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 3 (03 - Услуги на въздушния транспорт за превоз на пътници и товари)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
София и страната
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Настоящото обявление обхваща сключването на рамково споразумение

II.1.4) Информация относно рамковото споразумение

Рамково споразумение с няколко оператора

Срок на действие на рамковото споразумение в месеци

30

Обща прогнозна стойност на покупките за целия срок на действие на рамковото споразумение
30000000 BGN
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обществената поръчка е с предмет "Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания в страната и чужбина". Начин на провеждане на процедурата: електронно, чрез уеб-базираната Система за електронно възлагане на обществени поръчки (СЕВОП), намираща се на адрес: https://sevop.minfin.bg/, секция „Дейности“: Публикувани процедури за РС. Списък с основните дестинации в чужбина, за които ще се купуват самолетни билети, се съдържа в съответните образци на ценова оферта в СЕВОП. Поръчката се състои от 2 обособени позиции: 1. Обособена позиция № 1 "Осигуряване на самолетни билети за полети до Брюксел" с прогнозна стойност 15 000 000 /петнадесет милиона/ лева без ДДС; 2. Обособена позиция № 2 "Осигуряване на самолетни билети за полети до други дестинации" с прогнозна стойност 15 000 000 /петнадесет милиона/ лева без ДДС. Съгласно Решение № 278 на Министерски съвет от 28.04.2015 г. за допълнение на Решение № 551/2014 г. на Министерски съвет, поръчката не следва да се обявява като запазена за специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания по реда на чл.16 г от ЗОП.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

63500000

Описание:

Услуги на туроператори и на туристически агенции; спомагателни туристически услуги

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Ще бъдат посочени в индивидуалните договори, сключвани въз основа на рамковото споразумение.

Стойност, без да се включва ДДС
30000000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

31.12.2018 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие: - в размер на 50 000 лв /петдесет хиляди лева/ за обособена позиция № 1; - в размер на 50 000 лв /петдесет хиляди лева/ за обособена позиция № 2. Гаранциите трябва да бъдат със срок на валидност срока на валидност на офертата. Участниците сами избират формата на гаранцията за участие както следва: а) Парична сума - внася се по набирателната сметка на Министерство на финансите в БНБ/BIC код BNBG BGSD/ IBAN: BG70BNBG 96613300148401, като в платежното нареждане задължително следва да бъде записано "Гаранция за участие в открита процедура за сключване на рамково споразумение за възлагане на обществена поръчка с предмет "Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания в страната и чужбина" , об. п. №........". б) Банкова гаранция - неотменима банкова гаранция в полза на Министерство на финансите по образец, приложен в Документацията за участие. 2. При подписване на рамково споразумение, гаранция за изпълнение не се внася. Гаранция за изпълнение на договорите, сключени въз основа на рамковото споразумение се дължат съгласно чл. 59, ал. 3 и чл. 63 от ЗОП.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането е от бюджетните средства на съответните индивидуални възложители, сключили договор въз основа на рамковото споразумение.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Съгласно чл.49 от ППЗОП, когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по Булстат на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Данни за ЕИК/ЕГН/ЛНЧ/Булстат, както и други данни, идентифициращи участника, се предоставят при регистрация в СЕВОП, както и чрез попълване на въпрос 1.1.1. в секция "Документи за подбор" в системата. Когато участникът е обединение или ползва подизпълнител(и), данните за останалите участници в обединението/подизпълнителите се предоставят по същия начин. 2. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, следва да се представят данни, идентифициращи обединението. Участникът следва да представи копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Единият или и двата документа се сканират и прилагат към електронната оферта като прикачени файлове. В договора за обединение или в отделен документ, подписан от лицата в обединението следва да бъде посочен пощенски адрес на обединението, електронен адрес, телефон и факс. 3.Участникът следва да удостовери липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал.1 и ал. 5 и тези по ал.2, т.1 - т. 5 включително, с една декларация, подписана от лицата, които представляват кандидата или участника. Участникът попълва и прикачва към електронната си оферта декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП по образец от документацията за участие.Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, декларацията по чл. 47, ал. 9 се представя от всяко физическо/юридическо лице, включено в обединението. 4. Участникът следва да декларира липса на свързаност с друг участник в процедурата по чл.55, ал.7 от ЗОП, както и с лицата, участвали в подготовката на документацията за участие и техническата спецификация. Участникът следва да прикачи към електронната си оферта декларация по образец от документацията за участие. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, декларацията по чл. 55, ал. 7 и за обстоятелстата по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП се представя от всяко физическо/юридическо лице, включено в обединението. 5. Участникът следва да представи декларация по чл. 3, т. 8 във връзка с чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици. В зависимост от правно-организационната форма на участниците, декларацията се представя от едно от лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП, изготвена по образец от документацията за участие. 6. Участникът следва да е член или акредитиран агент на IATA към момента на подаване на офертата. Участникът следва да представи заверено/и копие/я от документ(и), удостоверяващ(и) членството или акредитацията на участника в IATA, валидни към датата на подаване на офертата. 7. Участникът следва да бъде Администратор на лични данни по смисъла на Закона за защита на личните данни. Представя се заверено от участника копие от валидно към датата на подаване на офертата удостоверение за вписване в "Регистъра на администраторите на лични данни и на водените от тях регистри", издадено от Комисията за защита на личните данни или еквивалент.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

няма

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Участникът представя списък по чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП на изпълнените услуги чрез попълване на приложената в СЕВОП таблица онлайн с посочване на стойностите, датите и получателите, като в последната колона посочва за коя обособена позиция се отнася услугата. Към списъка следва да се приложат сканирани документи, чрез които се доказва изпълнението на услугите съгласно чл.51, ал.4 от ЗОП, а именно: Удостоверения за добро изпълнение, издадени от получателя, или от компетентен орган или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. Когато участникът подава оферта за повече от една обособени позиции, за отделните обособени позиции следва да бъдат посочени различни услуги. 2. Да се представи валидна полица или банкова гаранция срещу риска от неплащане посредством BSP (сканиран документ като прикачен файл). 3. Участникът трябва да представи валиден документ - копие от разпечатка от BSP линк или друг документ, удостоверяващ валидна оторизация за работа в системата, както и авиокомпаниите, за които участникът има право на продажба на самолетни билети (сканиран документ като прикачен файл). 4. Да се представи копие от сертификат и валиден договор за работа с резервационна система "Амадеус", „Галилео“, „Сейбър“ или друга еквивалентна система, към датата на подаване на офертата (сканирани документи като прикачени файлове). 5.Да се представи декларация-списък в свободен текст с притежаваните от участника (собствени или наети) офиси/помещения с посочване на адреса, описание на оборудването и др.(прикачен файл). 6. Участникът трябва да представи попълнена декларация - списък, по образец от документацията за участие, на квалифицираните специалисти на участника, които ще участват в изпълнението на поръчката, с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на експертите в областта на резервацията и продажбата на самолетни билети съгласно чл. 51, ал.1, т. 7 от ЗОП. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите по т.1-6 се представят от участника/участниците в обединението, чрез които то доказва съответствието си с критериите за подбор.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Доказателства за квалификация и технически възможности: 1. Участникът трябва да има изпълнени минимум по 10 (десет) услуги за всяка обособена позиция, еднакви или сходни с предмета на настоящата поръчка, през предходните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си. Под услуги, сходни с предмета на обществената поръчка, следва да се разбират услуги по продажба на самолетни билети. 2. Участникът трябва да притежава валидна полица или банкова гаранция срещу риска от неплащане посредством системата BSP в съответствие с изискванията на IATA. 3. Участникът трябва да има валидна оторизация за работа със системата Billing Settlement Plan (BSP) - България. 4. Участникът следва да работи с глобална система за резервации и продажба на самолетни билети „Амадеус”, „Галилео“, „Сейбър“ или друга еквивалентна система за резервация и продажба на самолетни билети. 5.Участникът следва да разполага с поне 1 (един) офис/представителство, отговарящ на изискванията на чл.3 от Наредба № 16-1399 от 11.10.2013 г. на министъра на икономиката и енергетиката, на територията на град София с осигурена възможност за приемане на заявки по всяко време на денонощието и изпълнение на такива при извънредни обстоятелства, както и в почивни и празнични дни. 6. Участникът следва да разполага най-малко с 3 (три) лица за продажба на самолетни билети, които ще участват в изпълнението на услугата и които следва да отговарят на изискванията за образование, езикова квалификация и стаж на персонала, посочени в чл. 7 от Наредба № 16-1399 от 11.10.2013 г. на министъра на икономиката и енергетиката. Лицата, осъществяващи функции по продажби на самолетни билети, следва да са с висше образование или средно образование и придобита професионална квалификация в областта на туризма и притежаващи сертификат, удостоверяващ IATA квалификация. Лицата трябва да владеят най-малко един чужд език. За признаване владеенето на чужд език на лицата се изисква удостоверяване на следното ниво на владеене на чужд език спрямо приетата Обща Езикова Европейска Рамка (ОЕЕР) – В2.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2015/S 018 - 028923 от 27.01.2015 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
07.03.2016 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
07.03.2016 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 08.03.2016 г.  Час: 11:00
Място

Eлектронно в уеб-базираната Система за електронно възлагане на обществени поръчки (СЕВОП), намираща се на адрес: https://sevop.minfin.bg/.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Право на достъп до електронно отваряне на оферти имат участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица. За достъп до електронната процедура се изисква регистрация в Системата за електронно възлагане на обществени поръчки (СЕВОП) с квалифициран електронен подпис по смисъла на чл.16 от ЗЕДЕП. Подробна информация за условията на регистрация и работа със СЕВОП се намира в Общите условия за работа със Системата, които са достъпни онлайн в системата в екрана за регистрация, както и в документацията. В обявения час и дата на електронното отваряне на офертите, в сградата на МФ ще се извърши публично отваряне на документите, представени на хартиен носител, подадени в деловодството на МФ. На публичното отваряне могат да присъстват лицата по чл.68, ал.3 от ЗОП.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

С оглед спазването на изискването на чл.64 ал 2. от ЗОП обявлението се изпраща по електронен път, а от датата на публикуване на обявлението в електронен вид се предоставя пълен достъп до документацията за участие в процедурата на Профила на купувача http://www.minfin.bg/bg/procurement/16, също така и в Системата за електронно възлагане на обществени поръчки (СЕВОП) на адрес https://sevop.minfin.bg/. Начин на провеждане на процедурата: електронно, чрез уеб-базираната Система за електронно възлагане на обществени поръчки (СЕВОП), намираща се на адрес: https://sevop.minfin.bg/, секция „Дейности“: Публикувани процедури за РС. Лицата може да поискат писмено от Възложителя разяснения по документацията за участие в срок до 26.02.2016 г. единствено чрез електронните средства на Системата за електронно възлагане на обществени поръчки, през секцията "Въпроси и отговори".

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

21.01.2016 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Осигуряване на самолетни билети за полети до Брюксел
1) Кратко описание

По рамковото споразумение на ЦООП и съответно по конкретните договори на индивидуалните възложители ще бъдат купувани самолетни билети във всички категории на икономичната класа, както и в бизнес класа, за редовни двупосочни полети по дестинация София – Брюксел - София, както и за еднопосочни при необходимост.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

63500000

Описание:

Услуги на туроператори и на туристически агенции; спомагателни туристически услуги

3) Количество или обем

Ще бъдат посочени в индивидуалните договори, сключени въз основа на рамковото споразумение.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
15000000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.12.2018 г. 



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Осигуряване на самолетни билети за полети до други дестинации
1) Кратко описание

По рамковото споразумение на ЦООП и съответно по конкретните договори на индивидуалните възложители ще бъдат купувани самолетни билети във всички категории на икономичната класа, както и в бизнес класа, за редовни двупосочни полети, както и за еднопосочни при необходимост. Основните дестинации, по които се извършват пътувания на служителите от държавната администрация, са посочени в електронния образец на ценова оферта по обособена позиция № 2 в СЕВОП, който е неразделна част от документацията на обществената поръчка. Посоченият списък е примерен и не ангажира индивидуалните възложители със закупуване на самолетни билети по изброените дестинации, нито ги ограничава да закупуват билети само в рамките на изброените дестинации, както в чужбина, така и в България.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

63500000

Описание:

Услуги на туроператори и на туристически агенции; спомагателни туристически услуги

3) Количество или обем

Ще бъдат посочени в индивидуалните договори, сключвани въз основа на рамковото споразумение.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
15000000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.12.2018 г.