Версия за печат

00325-2016-0002

BG-Пловдив: 05 - Далекосъобщителни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

УМБАЛ Свети Георги ЕАД, бул. Пещерско шосе №66, За: Проф. д-р Карен Джамбазов, д.м., г-н Тенчо Василев, г-н Рангел Христозов, Република България 4002, Пловдив, Тел.: 032 602930; 032 602849, Факс: 032 644058

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.unihosp.com.

Адрес на профила на купувача: http://unihosp.prozop.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20160114uTsE3577062.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Предоставяне на услуги от оператор на фиксирани телефонни мрежи за нуждите на УМБАЛ „Свети Георги“ ЕАД гр. Пловдив“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 5
Място на изпълнение: УМБАЛ "Свети Георги" ЕАД, гр. Пловдив, бул. "Пещерско шосе" №66/бул. "Васил Априлов" №15А
Код NUTS: BG421
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Предоставяне на услуги от оператор на фиксирани телефонни мрежи за нуждите на УМБАЛ „Свети Георги“ ЕАД гр. Пловдив“

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

64200000

Описание:

Далекосъобщителни услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Не е приложимо

Прогнозна стойност без ДДС
180000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие в процедурата – парична сума, преведена по банкова сметка на УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД или платена в касата на УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД към момента на подаване на офертата за участие в процедурата, или безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска банка в полза на Възложителя. Банковата гаранция се представя в оригинал. Кандидатът, участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение съгласно чл. 60 от ЗОП. 1.1. Размерът на гаранцията за участие: 500 (петстотин) лева. 2. Гаранция за изпълнение на договора – парична сума, преведена по банкова сметка на УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД или безусловна и неотменяема банкова гаранция за изпълнение на договора в оригинал, издадена от българска банка в полза на възложителя. 2.1. Размерът на гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2 % от стойността на договора. 2.2. Гаранцията за изпълнение се представя при сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. 2.3. При внасяне на банкова гаранция, или платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. 2.4. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка. 2.5. Възложителят освобождава гаранциите по Раздел ІV, т.1 и т.2, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 3. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване са за сметка на Възложителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Сметка за постъпване на гaранция за участие/гаранция за изпълнение под форма на парична сума: УМБАЛ „СВЕТИ ГЕОРГИ” ЕАД, гр. Пловдив Банка: ЦКБ АД – клон Пловдив IBAN : BG 72 CECB 9790 1051 2974 00 BIC : CECBBGSF

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва при условията на отложено плащане, по банков път, до 60 дни въз основа на издадена фактура.

ІІІ.1.4) Други особени условия

1. Кандидатът за предоставяне на услугата да бъде регистриран в Комисията за регулиране на съобщенията за предоставяне на обществени фиксирани телефонни услуги и да притежава надлежно издадено разрешение. 2. Да осигурява пълна свързаност на потребителите към други мрежи в страната и чужбина - фиксирани и мобилни. 3. Да осигури запазването на използваната от УМБАЛ „Свети Георги“ ЕАД гласова телефонна услуга в неговите обекти със същите количествени и качествени параметри и функционалност, включително организация на автоматичен вход (DDI) и сериен номер.4. Да предостави гласовата телефонна услуга, като за целта реализира за своя сметка наземна свързаност с достатъчен капацитет и осигури крайни устройства с необходимия интерфейс към наличното оборудване на Възложителя. Да осигури съвместимост между наличното оборудване на Възложителя и мрежата си, включително инсталиране и конфигуриране на допълнително оборудване, ако е необходимо такова, без заплащане на допълнителни еднократни или месечни такси за това. 5. Да осигури запазването на всички съществуващи географски номера, ползвани от УМБАЛ „Свети Георги“ ЕАД, вкл. вътрешно учрежденски номера, като се гарантира възможност за преносимост. 6. Да са освободени от заплащане услуги като: подробно електронно месечно извлечение, добавяне на нови абонати (абонатни и вътрешно учрежденски номера), както и изваждане на абонати. 7. Да може от всеки един от настоящите географски телефонни номера да се провеждат гласови разговори от и към всички фиксирани и мобилни мрежи от същите номера без да се използват префикси, различни от предоставените от Националния номерационен план. 8. Безплатни обаждания към единния европейски номер за спешни повиквания – 112, и към спешните телефонни номера – 150,160,166. 9. Да осигури възможност изпращане и получаване на факс съобщения, без да е необходимо Възложителят да заплаща допълнително за устройства, необходими за осигуряване на съвместимост между наличното оборудване на Възложителя и мрежата на Участника. 10. Възможност за предоставяне на следните допълнителни услуги: представяне идентификацията на викания/викащия абонат (СОLР)/(СLIР) пред викания номер, от който се инициира повикването; ограничаване идентификацията на викащия абонат (CLIR); чакащо повикване; пренасочване на повикванията; тристранна конферентна връзка; автоматично входящо избиране на номера от цифровата учрежденска централа. 11. Осигуряване на справочни телефонни услуги. 12. Възможност, при поискване от Възложителя, да се предложат условия за предоставяне на пакет от допълнителни услуги. 13. Безплатни оригинали на електронни фактури, които да не дублират издаването на фактурите на хартиен носител - по отделно по клиентски номера и услуги за УМБАЛ „Свети Георги“ ЕАД. 14. Да се предостави информация за метод на тарифиране – условия за отчитане на стойността на разговора: период и стойност на начало на тарифиране на разговора, период на отчитане на продължителността на разговора, като в случай, че кандидата прилага минимално първоначално тарифиране или такса свъэрзване, то за всички предоставени минути включени в абонаментната такса (ако има такива) не следва да се прилага такова. 15. Фиксираната мрежа на кандидата за предоставяне на услугата да има/предостави свързаност до оборудването/крайното устройство в сградите на адресите, посочени от Възложителя.16. Тарифните планове/ценовите условия да влязат в сила до 30 календарни дни, считано от датата на подписване на договор.17.При предоставянето на услугите не се допуска да се поставят допълнителни изисквания от Изпълнителя към Възложителя, за използване на префикси и кодове, различни от определените в Националния номерационен план, одобрен от КРС и Наредбата за правилата за разпределение и процедурите по първично и вторично предоставяне за ползване, резервиране и отнемане на номера, адреси и имена в съответствие с изискванията на ЗЕС.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Представяне на участника, което включва: а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; 2. При участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 3. Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума; 4. Заверено копие на регистрация в Комисията за Регулиране на Съобщенията - КРС за предоставяне на обществени фиксирани телефонни услуги и оригинал или нотариално заверен лиценз за предоставяне на фиксирана гласова телефония, издаден от КРС; 5. Доказателствата за икономическото и финансовото състояние по чл. 50, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка. Не се предвиждат; 6. Доказателствата за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка и настоящата документация; 7. Декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП; 8. Декларация за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители (ако се предвиждат такива); 9. Декларация за приемане на условията в проекта на договор; 10. Списък на всички документи и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 11. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП; 12. Предложение за изпълнение на поръчката. 13. Ценово предложение.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Няма изисквания
Минимални изисквания: Няма изисквания.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на заявлението или на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с поне три доказателства за извършените услуги. Доказателството за извършената услуга се предоставя под формата на удостоверение – заверено копие, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата; 2. Заверено копие на валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството съгласно стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен.
Минимални изисквания: Участниците трябва за последните три години, считано от крайния срок за подаване на офертите, да са изпълнили успешно най-малко 3 (три) договора за услуги, еднакви или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка. Под сходни с предмета на поръчката се разбират договори за предоставяне на услуги от оператор на фиксирани телефонни мрежи. Тези 3 (три) договора следва да са с вече приключило изпълнение или да се изпълняват в момента (може срокът им на действие все още да не е изтекъл), но по тях да са реализирани услуги. Участникът трябва да притежава система за управление на качеството съгласно ISO 9001:2008 (прилагат се заверени копия от валидни сертификати, издадени от акредитирани лица за сертификация на системи за управление на качеството по стандарта ISO 9001:2008 или еквивалентен).
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Техническо решение и качество на услугата; тежест: 40
Показател: Комплексна оценка на ценови пакет ; тежест: 60

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
15.02.2016 г.  Час: 15:30
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Срокът за получаване на документация е посочен в обявлението на обществената поръчла. Документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка е безплатна и достъпна за преглед и свободно изтегляне от профила на купувача на Възложителя, достъпен на официалния профила на купувача на УМБАЛ „Свети Георги” ЕАД с адрес: www.unihosp.prozop.com. При желание на лицата същите могат да се снабдят с документацията от деловодството на УМБАЛ „Свети Георги” ЕАД – Пловдив, бул. „Пещерско шосе” №66, като заплатят цената на документацията за участие в процедурата на стойност е 12,00 лева с ДДС, които се заплащат в касата на УМБАЛ “Свети Георги” ЕАД – гр. Пловдив, бул. „Пещерско шосе”№66 или по банков път на следната банкова сметка: Банка: ЦКБ АД – клон Пловдив, IBAN : BG 72 CECB 9790 1051 2974 00, BIC: CECBBGSF

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
22.02.2016 г.  Час: 15:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 23.02.2016 г.  Час: 08:00
Място

Административната сграда на УМБАЛ „Свети Георги” ЕАД, гр.Пловдив, бул. „Пещерско шосе” №66.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Датата, часът и мястото на отваряне на офертите са посочени в обявлението на обществената поръчка. Отварянето ще се проведе в административната сграда на УМБАЛ „Свети Георги” ЕАД – Пловдив, бул. „Пещерско шосе” №66. При отваряне на офертите могат да присъстват лицата по чл.68, ал.3 от ЗОП. Участниците се отстраняват от участие, когато: не са представени документи, които задължително се изискват за участие в процедурата или липсват документи, посочени в списъка на документите, съдържащи се в офертата; въпреки формалните съответствия се установи наличие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 или ал. 5 от ЗОП; офертата не отговаря на предварително обявените условия; представената оферта не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

1. Достъп до настоящата документация е представен и на официалната интернет страница на УМБАЛ "Свети Георги" ЕАД, гр. Пловдив - http://unihosp.prozop.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20160114uTsE3577062

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.01.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ