Версия за печат

00145-2015-0137

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национален осигурителен институт, бул. Александър Стамболийски № 62-64, За: Лъчезар Хаджистоянов, Република България 1303, София, Тел.: 02 9261094, E-mail: Lachezar.hadzhistoyanov@nssi.bg, Факс: 02 9261424

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.noi.bg.

Адрес на профила на купувача: https://tenders-public.nssi.bg/tp/hq/2014/Forms/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B8%D0%BB%20%D0%BD%D0%B0%20%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%87%D0%B0/docsethomepage.aspx?ID=1414&FolderCTID=0x0120D52000423694F84FFEDC4B9148CCEE2E947C4B00D6F26C59A66F4644A2A25514AE9C7FF9&List=1784abb3-2871-4cb5-af5d-140db1c5dda7&RootFolder=%2Ftp%2Fhq%2F2014%2F29%2D2015%2D522&RecSrc=%2Ftp%2Fhq%2F2014%2F29%2D2015%2D522.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Управлява държавното обществено осигуряванеДруго (моля пояснете): Управлява държавното обществено осигуряване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на канцеларски материали за Централно управление на Националния осигурителен институт, по обособени позиции: Обособена позиция №1: Доставка на канцеларски материали съгласно Приложение №1; Обособена позиция №2: Доставка на канцеларски материали съгласно Приложение №2.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Централно управление на Националния осигурителен институт
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Възлагането на обществената поръчка има за цел осигуряване на ежедневната административна дейност на Националния осигурителен институт, чрез извършване на периодични доставки на фабрично нови канцеларски материали, съгласно Приложение №2 (“Списък на канцеларските материали по видове и прогнозни количества”).

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192000, 30199000, 22851000, 30199710, 30197000, 30197220

Описание:

Принадлежности за офиса
Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия
Класьори
Отпечатани пликове
Дребно офис оборудване
Кламери

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
25000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 676633 от 09.07.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1005-40-10 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Доставка на канцеларски материали съгласно Приложение №2.
V.1) Дата на сключване договора
18.01.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
08.10.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ТРАНС КО 04 ЕООД 131230324, бул. Цариградско шосе №139, Република България 1784, София, Тел.: 02 9766896, E-mail: zop@hq.office1.eu, Факс: 02 9766879

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 25000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 25000 BGN без ДДС
В Брой месеци 24
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

19.10.2015 г.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

20.01.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

ЕВРО ПРОЕКТ ПАРТНЪРС ЕООД; ТРАНС КО 04 ЕООД; ГАМА СОФИЯ ЕООД


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор