Версия за печат

00753-2016-0002

BG-Свищов: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000133965

Община Свищов, ул. Цанко Церковски №2, За: Даниела Станкова - Нач. отдел ОП, Мирослава Иванова - ст. експерт ОП, Зорница Цветанова - ст. експерт ОП, Република България 5250, Свищов, Тел.: 0631 68111, E-mail: op@svishtov.bg, Факс: 0631 60504

Място/места за контакт: Община Свищов

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.svishtov.bg.

Адрес на профила на купувача: http://op.svishtov.bg/index.php/site/index?order=69.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги
Друг: Община Свищов

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Доставка на хранителни, нехранителни стоки, плодове и зеленчуци за нуждите на детските заведения на територията на Община Свищов за 2016/2017 година” със следните обособени позиции: Обособена позиция №1: „Мляко и млечни продукти. Месо и месни продукти. Пресни плодове и зеленчуци. Други хранителни и нехранителни продукти”; Обособена позиция №2: „Хранителни продукти и стоки, включени в списъка на произвежданите и доставяни стоки от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
детските заведения на територията на Община Свищов – ЦДГ 1, ЦДГ 2, ЦДГ 3, ОДЗ 1, ОДЗ 2, ОДЗ 3, ОДГ и Млечна кухня – гр. Свищов, Детските заведения в селата от община Свищов – с. Алеково, с. Българско Сливово, с. Вардим, с. Козловец, с. Морава, с. Овча Могила, с. Драгомирово, с. Ореш, с. Хаджи Димитрово и с. Царевец.
Код NUTS: BG321
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на хранителни, нехранителни стоки, плодове и зеленчуци за нуждите на детските заведения на територията на Община Свищов – ЦДГ 1, ЦДГ 2, ЦДГ 3, ОДЗ 1, ОДЗ 2, ОДЗ 3, ОДГ и Млечна кухня – гр. Свищов, Детските заведения в селата от община Свищов – с. Алеково, с. Българско Сливово, с. Вардим, с. Козловец, с. Морава, с. Овча Могила, с. Драгомирово, с. Ореш, с. Хаджи Димитрово и с. Царевец. Доставките ще се извършват по установен график, два пъти седмично, до 7:00 часа франко склада на детските заведения, след подаване на писмена заявка за необходимите количества продукти от упълномощени лица от посочените детски заведения. Подробните видове продукти, прогнозни количества и изисквания за изпълнение на обществената поръчка са съгласно Техническата спецификация част от документацията за участие.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

15100000, 15200000, 15400000, 15500000, 03220000, 15600000, 15800000, 15330000, 15871230, 15833000, 33711900, 39830000

Описание:

Месо и месни продукти
Риба и други водни животни, преработени и консервирани
Животински или растителни масла и мазнини
Млечни продукти
Зеленчуци, плодове и черупкови плодове
Мелничарски продукти, нишесте и нишестени продукти
Различни хранителни продукти
Плодове и зеленчуци, преработени
Кетчуп
Захарни изделия
Сапун
Почистващи продукти

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозна стойност на обществената поръчка и максимален разполагаем финансов ресурс на Възложителя: до 347 038,57 (словом: триста четиридесет и седем хиляди и тридесет и осем лева и петдесет и седем стотинки) лева без ДДС, разпределена по обособени позиции както следва: - Прогнозна стойност и максимален разполагаем финансов ресурс за обособена позиция №1 – до 297 276,74 (словом: двеста деветдесет и седем хиляди двеста седемдесет и шест лева и седемдесет и четири стотинки) лева без ДДС; - Прогнозна стойност и максимален разполагаем финансов ресурс за обособена позиция №2 – до 49 761,83 (словом: четиридесет и девет хиляди седемстотин шестдесет и един лева и осемдесет и три стотинки) лева без ДДС. Подробните видове продукти и прогнозни количества са съгласно Техническата спецификация част от документацията за участие.

Стойност, без да се включва ДДС
347038.57 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

ДА

Прогнозен график за следващи поръчки в месеци

12

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие в процедурата: 1.1. Гаранцията за участие за Обособена позиция №1 е в размер 2 900 (словом: две хиляди и деветстотин) лева; 1.2. Гаранцията за участие за Обособена позиция №2 е в размер 490 (словом: четиристотин и деветдесет) лева. Когато участникът подава оферта и за двете обособени позиции, гаранцията за участие се представя поотделно за всяка обособена позиция. Важно: На основание чл.59, ал.6 от ЗОП, за обособена позиция №2 не се изисква гаранция за участие в случай, че участникът е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания. 1.3. Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: 1.3.1. Парична сума внесена по следната сметка на Община Свищов: IBAN: BG76 SOMB 9130 3336 6822 01, BIC: SOMBBGSF, или 1.3.2. Банкова гаранция, учредена в полза на Община Свищов. В случай, че гаранцията за участие е безусловна банкова гаранция тя трябва да е със срок на валидност 120 (сто и двадесет) календарни дни, считано от датата определена за краен срок за получаване на оферти. 1.4. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за участие в процедурата са по реда на чл. 61 и чл. 62 от Закона за обществените поръчки. 2. Гаранция за изпълнение на договора: 2.1. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността на договора за съответната обособена позиция. 2.2. Гаранцията за изпълнение се представя в една от следните форми: 2.2.1. Парична сума внесена по следната сметка на Община Свищов: IBAN: BG76 SOMB 9130 3336 6822 01, BIC: SOMBBGSF, или 2.2.2. Банкова гаранция, учредена в полза на Община Свищов. В случай, че гаранцията за изпълнение на договора е безусловна банкова гаранция, срокът на същата трябва да изтича не по-малко от 30 дни след изтичане срока на изпълнение на договора. Важно: На основание чл.59, ал.6 от ЗОП, гаранция за изпълнение не се изисква за обособена позиция №2 в случай, че участникът определен за изпълнител е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания. 2.3. Съгласно разпоредбата на чл.63 от Закона за обществени поръчки условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Източник на финансиране: Бюджета на звено „Образование” при Община Свищов. Условия и начин на плащане: по банков път, по банковата сметка на Изпълнителя, чрез платежно нареждане, след представяне на оригинална фактура. Плащания ще се извършват до размера на предвидените средства за съответната финансова година. Авансово заплащане: не се допуска.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

1. В процедура за възлагане на обществена поръчка може да участва всеки участник, който отговаря на предварително обявените условия, съдържащи се в обявлението и документацията за участие. 2. Участник в процедурата за обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, което е представило оферта. 3. Когато участника в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, тогава участниците в обединението сключват договор за обединение Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност по чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя и не изисква създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. 4. Договора за създаване на обединение, трябва да съдържа клаузи, които: 4.1. определят точно и ясно разпределението на изпълнението на отделните видове дейности между отделните участници (членове) в обединението. Разпределението следва да посочва съответния вид дейност, който ще се изпълнява от всеки от членовете на обединението, като не е достатъчно посочване на процентното разпределение на дейностите. Изискването е с цел осигуряване на възможност за преценка за спазване на изискванията на ЗОП и настоящата документация от отделните членове на обединението и съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП; 4.2. гарантират, че всички членове на обединението са солидарно отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора; 4.3. гарантират, че представляващият член на обединението е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; 4.4. гарантират, че изпълнението на договора, включително плащанията, са отговорност на всички членове на обединението; 4.5. гарантират, че всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. 5. Участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява участниците в обединението за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението, след подаването на офертата. 6. Когато не е приложен договор за създаване на обединение, или в приложения договор липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на посочените в т.4 условия, или съставът на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в настоящата обществена поръчка и офертата му няма да бъде разгледана. 7. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В процедурата за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Свързани лица или свързани предприятия не може да бъдат самостоятелни участници в една и съща процедура. 8. Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

На основание чл.16г, ал.2 от Закона за обществените поръчки, Възложителят отделя в Обособена позиция №2 стоките, включени в Утвърден с Решение на Министерски съвет № 551/25.07.2014 г. списък на произвежданите и доставяни стоки, на изпълняваното строителство и на предоставяните услуги, които се възлагат на специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания по реда на Закона за Обществените поръчки и обявява, че тази обособена позиция е запазена за участие на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. На основание чл.16г, ал.6 от Закона за обществените поръчки оферти могат да подават и други заинтересовани лица, освен тези, за които поръчката е запазена. Когато участникът е специализирано предприятие или кооперации на хора с увреждания, посочва в офертата си номера, под който е вписан в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или информация относно регистрация в еквивалентен регистър на държава - членка на Европейския съюз. Офертите на лицата по чл.16г, ал.6 от Закона за обществените поръчки се разглеждат само ако няма: - Участник, за когото поръчката е запазена и който отговаря на критериите за подбор или - Участник, за когото поръчката е запазена и чиято оферта отговаря на изискванията на възложителя. Участник, който е специализирано предприятие или кооперации на хора с увреждания може да участва в обществената поръчка за обособена позиция №2, при условие, може да изпълни 80 на сто от нейния предмет със собствено производство или ресурс. При невъзможност за самостоятелно изпълнение в този обем той може да ползва подизпълнители или да се позовава на ресурсите на трети лица, при условие че и те са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, за което се предоставя информация по реда на чл.16г, ал.7 от ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Съгласно чл.56, ал.1 и чл.57, ал.2 от ЗОП всяка оферта трябва да съдържа: Съдържание на Плик №1 „Документи за подбор”: 1. Списък на документите, и информацията съдържащи се в офертата, подписан от Участника. 2. Представяне на участника – по образец №1. 3. Декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП – по образец №2. 4. Информация за обстоятелствата по чл.16г, ал.7 и ал.10 от ЗОП – по образец №3. Представя за обособена позиция №2 в случай, че участникът е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания. 5. Документи доказващи минималните изисквания за технически възможности и/или квалификация – описани в Раздел III.2.3 от настоящото обявление. 6. Когато участникът в процедурата е обединение – оригинал на договора за създаване на обединението с нотариална заверка на подписите на участниците в него, или нотариално заверено копие от този договор. Когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението следва да се представи пълномощно, подписано от лицата в обединението, в което се посочва представляващият в оригинал с нотариална заверка на подписите, или нотариално заверено копие на пълномощното. 7. Оригинал на банкова гаранция за участие или заверено копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума. Забележка: За обособена позиция №2 не се изисква гаранция за участие в случай, че участникът е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания. 8. Декларация по чл.56, ал.1, т.6 от ЗОП – по образец №5. 9. Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП – по образец №6. Когато участникът е посочил, че ще ползва подизпълнители за обособена позиция №2, изискването за вписване в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър се прилага и за посочените подизпълнители. 10. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител – по образец №7. 11. Декларация по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП – по образец №8 за приемане на условията в проекта на договор. 12. Нотариално заверено пълномощно на лицето, което подписва документите в офертата на участника, когато те са подписани от пълномощник. Съдържание на Плик №2 „Предложение за изпълнение на поръчката”: Техническо предложение за изпълнение на поръчката – по образец №9.1 и №9.2 в зависимост от обособената позиция за която участникът подава оферта. Ако е приложимо се прилага и декларация по чл.33, ал.4 от ЗОП. Съдържание на Плик №3 „Предлагана цена”: Ценово предложение – по образец №10.1 или №10.2, в зависимост от Обособената позиция за която участника подава оферта. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства: по чл.47, ал.2, т.1 от ЗОП и по чл.47, ал.2, т. 5 от ЗОП.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Възложителят не изисква представяне на документи за доказване на икономическото и финансовото състояние на участниците, съгласно чл.50, ал.1 от ЗОП.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Възложителят не поставя минимални изисквания за икономическо и финансово състояние.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Участникът доказва минимални изисквания за технически възможности и квалификация посочени със следните документи: 5.1. Списък по чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП - по образец №4 на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. Списъкът следва да е придружен с доказателство за извършената доставка под формата на удостоверение издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката. 5.2. Копия заверени „Вярно с оригинала” на: - ISO 9001:2008 или еквивалент за внедрена система за управление на качеството с обхват на сертифициране хранителни и нехранителни продукти; - ISO 22000:2006 или еквивалент за внедрена система за управление на безопасността на храните с обхват на сертифициране – хранителни продукти .

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Критерии за подбор, включващи минимални изисквания за технически възможности и квалификация за всяка една от обособените позиции. Участникът трябва да отговаря на следните минимални изисквания за технически възможности и квалификация: 2.1. Участникът да има изпълнена минимум 1 (една) доставка, която е еднаква или сходна с предмета на обществената поръчка, през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. * Под „доставка, която е еднаква или сходна с предмета на обществената поръчка” следва да се разбират доставки на хранителни продукти/стоки, свързани с обособената позиция, за която се участва. 2.2. Участникът в процедурата да има внедрени следните системи: - ISO 9001:2008 или еквивалент за внедрена система за управление на качеството с обхват на сертифициране хранителни и нехранителни продукти; - ISO 22000:2006 или еквивалент за внедрена система за управление на безопасността на храните с обхват на сертифициране – хранителни продукти. * В случай, че участникът участва като обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. ** Съгласно чл.51а от ЗОП, Участниците може да докажат съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. Трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
19.02.2016 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
29.02.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 01.03.2016 г.  Час: 10:00
Място

Зала №1 на административната сграда на Община Свищов, ул. "Цанко Церковски" №2

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл.68, ал.3 от ЗОП отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Това обявление е изпратено за публикация с електронен подпис и пълен достъп по електронен път до документацията за участие може да се получи на електронната страница на Община Свищов - www.svishtov.bg в раздел Профил на купувача (Обществени поръчки), поради което на основание чл.64, ал.3 от ЗОП, срокът за подаване на оферти ще бъде намален от 52 на 40 дни.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.01.2016 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Мляко и млечни продукти. Месо и месни продукти. Пресни плодове и зеленчуци. Други хранителни и нехранителни продукти”
1) Кратко описание

Доставка на хранителни, нехранителни стоки, плодове и зеленчуци за нуждите на детските заведения на територията на Община Свищов – ЦДГ 1, ЦДГ 2, ЦДГ 3, ОДЗ 1, ОДЗ 2, ОДЗ 3, ОДГ и Млечна кухня – гр. Свищов, Детските заведения в селата от община Свищов – с. Алеково, с. Българско Сливово, с. Вардим, с. Козловец, с. Морава, с. Овча Могила, с. Драгомирово, с. Ореш, с. Хаджи Димитрово и с. Царевец. Доставките ще се извършват по установен график, два пъти седмично, до 7:00 часа франко склада на детските заведения, след подаване на писмена заявка за необходимите количества продукти от упълномощени лица от посочените детски заведения.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15100000, 15200000, 15400000, 15500000, 03220000, 15600000, 15800000

Описание:

Месо и месни продукти
Риба и други водни животни, преработени и консервирани
Животински или растителни масла и мазнини
Млечни продукти
Зеленчуци, плодове и черупкови плодове
Мелничарски продукти, нишесте и нишестени продукти
Различни хранителни продукти

3) Количество или обем

Прогнозна стойност и максимален разполагаем финансов ресурс за обособена позиция №1 – до 297 276,74 (словом: двеста деветдесет и седем хиляди двеста седемдесет и шест лева и седемдесет и четири стотинки) лева без ДДС. Подробните видове продукти, прогнозни количества и изисквания за изпълнение на обществената поръчка са съгласно Техническата спецификация част от документацията за участие.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
297276.74 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Хранителни продукти и стоки, включени в списъка на произвежданите и доставяни стоки от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания”.
1) Кратко описание

Доставка на хранителни, нехранителни стоки, плодове и зеленчуци за нуждите на детските заведения на територията на Община Свищов – ЦДГ 1, ЦДГ 2, ЦДГ 3, ОДЗ 1, ОДЗ 2, ОДЗ 3, ОДГ и Млечна кухня – гр. Свищов, Детските заведения в селата от община Свищов – с. Алеково, с. Българско Сливово, с. Вардим, с. Козловец, с. Морава, с. Овча Могила, с. Драгомирово, с. Ореш, с. Хаджи Димитрово и с. Царевец. Доставките ще се извършват по установен график, два пъти седмично, до 7:00 часа франко склада на детските заведения, след подаване на писмена заявка за необходимите количества продукти от упълномощени лица от посочените детски заведения.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15330000, 15871230, 15833000, 33711900, 39830000

Описание:

Плодове и зеленчуци, преработени
Кетчуп
Захарни изделия
Сапун
Почистващи продукти

3) Количество или обем

Прогнозна стойност и максимален разполагаем финансов ресурс за обособена позиция №2 – до 49 761,83 (словом: четиридесет и девет хиляди седемстотин шестдесет и един лева и осемдесет и три стотинки) лева без ДДС. Подробните видове продукти, прогнозни количества и изисквания за изпълнение на обществената поръчка са съгласно Техническата спецификация част от документацията за участие.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
49761.83 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12