Версия за печат

00243-2015-0007

BG-София:

РЕШЕНИЕ

Номер: 662 от 18.01.2016 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

Б) за промяна


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Втора специализирана акушеро-гинекологична болница за активно лечение /II САГБАЛ/ - Шейново АД, ул. Шейново № 19, За: Отдел Обществени поръчки - Н. Бозаджиева, Р. Димитрова, Р.България 1504, София, Тел.: 02 9659469, E-mail: pravisti@sheynovo-ag.eu, Факс: 02 9441768

Място/места за контакт: Отдел Обществени поръчки - Н. Бозаджиева, Р. Димитрова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sheynovo-ag.eu..

Адрес на профила на купувача: www.sheynovo-ag.eu..

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване


Б) ЗА ПРОМЯНА

Информацията е за целите на

извършване на промяна/техническа редакция


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Доставки
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

“Втора специализирана акушеро-гинекологична болница за активно лечение - Шейново” ЕАД, организира процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Оборудване на Втора САГБАЛ „Шейново“ ЕАД с мобилна медицинска апаратура за подобряване на майчиното и детското здраве“, в изпълнение на Дейност 3 по Проект БГ 07-49/30.04.2015 г. „Подобряване на майчиното и детско здраве чрез предоставяне на здравни услуги по домовете на бременни жени и деца до 3 години“, съгласно Договор за безвъзмездна финансова помощ № РД-13-128 от 14 септември 2015 г.. Проектът се изпълнява по Програма BG 07 “Инициативи за обществено здраве”, осъществявана с финансовата подкрепа на Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство и Норвежкия финансов механизъм 2009-2014 г., Мярка 6: „Предоставяне на здравни услуги по домовете на бременни жени и деца до 3 години с акцент върху ромското население“.

II.3) Кратко описание на поръчката

“Втора специализирана акушеро-гинекологична болница за активно лечение - Шейново” ЕАД, организира процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Оборудване на Втора САГБАЛ „Шейново“ ЕАД с мобилна медицинска апаратура за подобряване на майчиното и детското здраве“, в изпълнение на Дейност 3 по Проект БГ 07-49/30.04.2015 г. „Подобряване на майчиното и детско здраве чрез предоставяне на здравни услуги по домовете на бременни жени и деца до 3 години“, съгласно Договор за безвъзмездна финансова помощ № РД-13-128 от 14 септември 2015 г.. Проектът се изпълнява по Програма BG 07 “Инициативи за обществено здраве”, осъществявана с финансовата подкрепа на Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство и Норвежкия финансов механизъм 2009-2014 г., Мярка 6: „Предоставяне на здравни услуги по домовете на бременни жени и деца до 3 години с акцент върху ромското население“.

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: 656 от 16.12.2015 г. 
III.2) Референтен номер на досието, издаден от възлагащия орган/възложителя

00243-2015-0007

III.3) Справка за обявления, подадени по електронен път

Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"

Година и номер на документа:
2015-702885
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 243-2015-7
III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

16.12.2015 г. 


ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

Чл. 27а, ал. 9, т. 1 от ЗОП

V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ

V.1) Причина за корекциите/допълненията:

Промяна в първоначалната информация, подадена от възлагащия орган

V.2) Коригирани/допълнени оригинално обявление и/или документация за участие:

В оригиналното обявление

V.5) Текст за коригиране в оригиналното обявление:
Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

IV.3.3.) Условия за получаване на документация за участие /спецификации и допълнителни документи/

Вместо:

Дата: 14.01.2016 г. час: 13:00

Да се чете:

21.01.2016 г. час: 13:00

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

IV.3.4.) Срок за получаване на оферти

Вместо:

Дата: 14.01.2016 г. час: 13:00

Да се чете:

21.01.2016 г. час: 13:00

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

IV.3.8.) Условия при отваряне на офертите

Вместо:

Дата: 15.01.2016 г. час: 11:00 променена на основание чл. 68, ал. 2 от ЗОП на 18.01.2016 г. час: 11:00

Да се чете:

Дата: 22.01.2016 г. час: 11:00

V.6) Дати, които трябва да бъдат коригирани в оригиналното обявление:
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на офертите/заявленията за участие

Вместо:
14/01/2016 13:00
Да се чете:
21/01/2016 13:00

VI: ОБЖАЛВАНЕ

VI.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, РБ 1000, София

VI.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

18.01.2016 г. 


Възложител

Трите имена: д-р Румен Любенов Велев
Длъжност: Изпълнителен директор