Версия за печат

00464-2015-0008

BG-Пловдив: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Родопи, ул. Софроний Врачански №1а, За: Здравка Найденова-юрисконсулт в Община Родопи, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032604 102, E-mail: municipality_rodopi@abv.bg, Факс: 032638 289

Място/места за контакт: Отдел Правен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.rodopi-bg.org/.

Адрес на профила на купувача: http://server/procurement.aspx?ProviderID=422ce1ea-7fa8-4708-9af4-be7f4d708f14&Guid=10475df5-8910-4c16-8888-26240924d3b7.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Извършване на допълнителни строително-монтажни работи по изпълнението на проект „Избор на изпълнител на СМР зa проект “Ремонтни дейности на читалище „Просвета“ по договор № 52/3/3210314 от 26.11.2013 г.“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Тип строителство: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Община Родопи, с.Белащица
Код NUTS: BG42
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Извършване на допълнителни строително-монтажни работи по изпълнението на проект „Избор на изпълнител на СМР зa проект “Ремонтни дейности на читалище „Просвета“ по договор № 52/3/3210314 от 26.11.2013 г.“. Проектът се осъществява с финасовата подкрепа на Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г., схема за отпускане на финансова помощ по Мярка 4.1. «Прилагане на стратегии за местно развитие», подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони, съгласно договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № 52/3/3210314 от 26.11.2013 г. Във връзка с изпълнението на обекта, предмет на проекта се установи необходимост от изпълнението на допълнителни количества и нови СМР, с оглед технологично правилното изпълнение, което съответства на изискванията на приложимите норматични актове, както и с оглед необходимостта да бъде изпълнени с цел обектът да бъде въведен в експлоатация. Неизпълнението на тези допълнителни количества СМР ще доведе до компрометиране на проекта и в несъответствие с технологичните правила и изисквания за качествено изпълнение на обекта от този тип, както и невъзможност за въвеждане на обекта в експлоатация, което от своя страна ще доведе до невъзможност да бъдат отчетени дейностите по проекта.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45200000

Описание:

Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
11823.86 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

Решение за откриване на процедура № 24-07-8#1 от26.05.2015 г. ID 668679/26.05.2015 г. и уникален номер на поръчката в РОП 00464-2015-0008

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 20 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Извършване на допълнителни строително-монтажни работи по изпълнението на проект „Избор на изпълнител на СМР зa проект “Ремонтни дейности на читалище „Просвета“ по договор № 52/3/3210314 от 26.11.2013 г.“
V.1) Дата на сключване договора
27.05.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
27.05.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

“ЦИД АТЛАС“ ООД, ЕИК 825024892, ул.“Капитан Райчо“ №73а, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032623 623, Факс: 032623 623

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 11823.86 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проектът се осъществява с финасовата подкрепа на Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г., схема за отпускане на финансова помощ по Мярка 4.1. «Прилагане на стратегии за местно развитие», подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони, съгласно договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № 52/3/3210314 от 26.11.2013 г

VI.2) Допълнителна информация

Финансирането по настоящата обществена поръчка ще се извърши от бюджета на Община Родопи за 2015г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

15.01.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Участник „ЦИД АТЛАС” ЕООД, гр. Пловдив с оферта постъпила на27.05.2015г., с Вх.№ 53-294-2 ;


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

д) Възлагат се допълнителни строителство/доставки/услуги съгласно условията, указани в ЗОП.

Мотивите за което са : I.НАЛИЧИЕ НА ПРЕДХОДЕН ДОГОВОР С ОБЕКТ СТРОИТЕЛСТВО на стойност 50 778,47 лв. (петдесет хиляди седемстотин седемдесет и осем лева и четиридесет и седем стотинки) без ДДС или лв. 60 934,16( шестдесет хиляди деветстотин тридесет и четири лева и шестнадесет стотинки) с вкл. ДДС и със срок на изпълнение на договорените строително-монтажни работи и предаването на обекта от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ с Констативен Акт Образец 15, подписан без забележки 40 календарни дни и започва да тече от датата на предаване на строителната площадка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ с приемо - предавателен протокол, подписан от страните. Предаването на строит. площадка с Акт обр.№2 от 15.05.2015г. Така към настоящия момент е налице действащ основен договор за СМР, поради което изпълнителят разполага в момента с налични човешки ресурси и вече локирана механизация, даващи възможност за по-бързо изпълнение на новата поръчка. С оглед на по-горното е безспорно ,че в конкретния случай от дата на възлагане на първата поръчка на ЦИД АТЛАС ЕООД , ЕИК 825024892 , е налице действащ договор, на който изпълнението не е приключило.II. НАСТЪПВАНЕ НА НЕПРЕДВИДЕНИ ОБСТОЯТЕЛСТВА И В РЕЗУЛТАТ ОТ НЕПРЕДВИДЕНИТЕ ОБСТОЯТЕЛСТВА СЕ ПОРАЖДА НЕОБХОДИМОСТТА ОТ ДОПЪЛНИТЕЛНИ УСЛУГИ И СТРОИТЕЛСТВО- В изработения техническия инвестиционен проект на обекта съгласуван на 04.10.2012г. от главния архитект на Община Родопи е изготвен на база състоянието на НЧ“Просвета“-с.Белащица към онзи момента, което вече не съответства на действителното техническо състояние на обекта в частност покрив. Тези обстоятелства не са могли да бъдат отчетени към октомври 2012г. в резултат на което не са включени и в техническата спецификация и КСС към договор №13 от 23.04.2015г. Видно от уведомителното писмо от изпълнителя с вх.№ 53-294-1/25.05.2015г. е налице необходимост от извършване на допълнителни количества на някои видове СМР и нови видове СМР съответстващи на настоящото състояние на обекта, за да може да е налице пълноценен резултат за възложителя, а именно функционален обект, пригоден за въвеждане в експлоатация. Необходимостта от изпълнението на доп.кол. на някои видове смр и нови видове смр се обуславя и съгласно отразеното в Протокол от 26.05.2015г.III. ДОПЪЛНИТЕЛНОТО СТРОИТЕЛСТВО НЕ МОЖЕ ТЕХНИЧЕСКИ ИЛИ ИКОНОМИЧЕСКИ ДА СЕ РАЗДЕЛЯТ ОТ ПРЕДМЕТА НА ОСНОВНИЯ ДОГОВОР БЕЗ ЗНАЧИТЕЛНИ ЗАТРУДНЕНИЯ ЗА ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ ИЛИ ВЪПРЕКИ ЧЕ МОГАТ ДА СЕ РАЗДЕЛЯТ, СА СЪЩЕСТВЕНО НЕОБХОДИМИ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ПОРЪЧКАТА - Настоящата обществена поръчка не може да бъде разделена от изпълнението на основния договор за строителство поради следните причини:Допълнителните количества от дадени видове СМР и нови видове СМР не са обособи във физически отделни площадки, а са неразделна и неделима част от дейностите на основния договор. Налице е физическа невъзможност от разделяне и обособяване работата по този договор, с оглед спазването на технологичните изисквания за изпълнение на отделните видове работа, тяхната последователност и свързаността им от чисто функционална страна. От друга страна без тези количества обекта не е възможно да бъде въведен в експлоатация.Поради задължението за спазване на определена технологична последователност на допълнителните количества СМР и нови СМР, считаме че те не могат технически да се разделят от предмета на основния договор, без значителни затруднения за възложителя. По този начин допълнително се обосновава възлагането на изпълнението на допълнителните количества от дадени смр от същия изпълнител, и в цялост предаването на възложителя за експлоатация по надлежния ред, както и поемане на отговорността за гаранционно обслужване от един изпълнител.Всички включени в предмета на настоящата поръчка работа са неразривно свързани с естеството на обекта и неговата експлоатационна годност, така че същия да може да бъде въведен в експлоатация. С оглед технологично правилното изпълнение , както и носенето на гаранционна отговорност, няма как да бъдат и възложени на друг изпълнител.