Версия за печат

00872-2015-0009

BG-Приморско: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Приморско, Ул. Трети март 56, За: Люба Желева, Р. България 8180, Приморско, Тел.: 0550 33648, E-mail: obschtina_primorsko@mail.bg, Факс: 0550 32373

Място/места за контакт: Община Приморско

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.primorsko.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.primorsko.bg/index.php/bg/Обществени-поръчки.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на инструменти, материали и други консумативи за нуждите на Община Приморско и ОП "Чистота и озеленяване" – гр.Приморско”, разделена на две обособени позиции, а именно: Обособена позиция №1 – „Доставка на инструменти, материали и други консумативи за нуждите на Община Приморско” и Обособена позиция №2 – „Доставка на инструменти, материали и други консумативи за нуждите ОП "Чистота и озеленяване”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Сградата на Община Приморско, гр. Приморско, ул. „Трети март” № 56. и Сградата на ОП "Чистота и озеленяване", гр. Приморско, ул. „Съединение“ №5.
Код NUTS: BG341
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предмет на настоящата процедура е доставката на инструменти, материали и други консумативи за нуждите на Община Приморско и ОП "Чистота и озеленяване" – гр.Приморско”. Обществената поръчка е разделена на две обособени позиции, а именно: Обособена позиция №1 – „Доставка на инструменти, материали и други консумативи за нуждите на Община Приморско” и Обособена позиция №2 – „Доставка на инструменти, материали и други консумативи за нуждите ОП "Чистота и озеленяване”.Доставките ще се извършват периодично след подадена заявка. Конкретните количества и видове инструменти, материали и консумативи се определят от страна на упълномощен представител на Възложителя, чрез конкретни заявки по договора. Доставката на инструменти, материали и консумативи се извършва франко адреса на Възложителя. Вида на стоките предмет на поръчката са описани подробно като вид и технически характеристики в техническата спецификация от настоящата документация. Възложителят няма задължение за цялостно усвояване на посочения финансов ресурс и посочените видове и количества за доставки, както ще заявява конкретни количества от материалите в съответствие с нуждите си в рамките на общата стойност по сключения договор.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

44510000

Описание:

Инструменти

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
98534.65 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Срок за реагиране при рекламация; тежест: 30
Показател: Срок за доставка; тежест: 40
Показател: Предложена обща стойност с вкл. ДДС; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

Поръчката е публикувана в РОП под уникален номер 00872-2015-0009

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 677599 от 15.07.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 355 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Доставка на инструменти, материали и други консумативи за нуждите на Община Приморско
V.1) Дата на сключване договора
10.12.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
15.07.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ММ ЕООД с ЕИК 102066384, ул. Опълченска 10, Р. България 8180, Приморско, Тел.: 0550 41040, E-mail: m_m1967@abv.bg

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 74680.64 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 356 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Доставка на инструменти, материали и други консумативи за нуждите ОП Чистота и озеленяване
V.1) Дата на сключване договора
10.12.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
15.07.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ММ ЕООД с ЕИК 102066384, Опълченска 10, Р. България 8180, Приморско, Тел.: 0550 41040, E-mail: m_m1967@abv.bg

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 23854.01 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

15.01.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

MM EООД с ЕИК 102066384 Бошнаков ЕООД с ЕИК 102082965


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор