Версия за печат

00594-2015-0033

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000715054

УМБАЛ Св. Иван Рилски ЕАД,, За: , , , Тел.:, E-mail: , Факс:, бул. Акад. Иван Гешов №15, За: Николай Стоименов, Р. България 1431, София, Тел.: 02 9526018, E-mail: op1@rilski.com, Факс: 02 9521532

Място/места за контакт: бул. Акад. Иван Гешов №15

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: rilski.com.

Адрес на профила на купувача: http://rilski.moderal.org/%D0%97%D0%B0-%D0%BF%D0%BE%D1%82%D1%80%D0%B5%D0%B1%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%B8?Page=#500..

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на електрическа енергия и избор на координатор на балансираща група при условията на либерализиран пазар в УМБАЛ Св. Иван Рилски ЕАД

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София, бул. "Акад. Иван Гешов" № 15 и ул. Урвич № 13
Код NUTS:
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на нетна електрическа енергия на ниво ниско напрежение и избор на координатор на балансираща група при условията на либерализиран пазар в УМБАЛ Св. Иван Рилски ЕАД. Доставка на активна електроенергия ниско напрежение за УМБАЛ Св.Иван Рилски ЕАД, осигуряване на услуга по прогнозиране на потреблението, както и изготвяне на графици от координатора на балансиращата група, подаването им, коригиране при необходимост на подадените графици, отговорност за балансиране и всички дейности. Предметът на поръчката обхваща: - Изготвяне от Изпълнителя на дневните почасови товарови графици и покриването на техните небаланси и параметрите за тяхното формиране за срока на договора. Този дневен график ще бъде общ вид на очаквания часови енергиен товар. Дневният график обхваща 24 часа, започвайки от 00:00 ч. до 24:00 ч. за съответния ден. - Изпращане от Изпълнителя на почасовите дневни графици за доставка на ЕСО, в съответствие с разпоредбите на ПТЕЕ. Своевременно администриране на графиците и обмен на информация с ЕСО ЕАД. - Координиране и балансиране на количествата нетна електрическа енергия. - Регистриране на графици за доставка на електроенергия през Уеб портал. Генериране на различни справки – графично и таблично представяне на договорени и измерени количества електроенергия, небаланси. - Следене на почасовите измерени количества електроенергия в табличен и графичен вид. - Поддържане и предаване от Изпълнителя на електронна база от данни за часовото и месечното електропотребление на УМБАЛ Св. Иван Рилски ЕАД - Оказване на съдействие в процеса на регистрация обекта на Възложителя. Възложителят няма да заплаща такса за: - Изготвяне, изпращане и регистриране от Изпълнителя на дневните почасови товарови графици и покриването на техните небаланси и параметрите за тяхното формиране; - Участие в балансиращата група и санкции за излишък или недостиг на небалансите. Изпълнителят отговаря за администрирането на графиците и обмена на информация с ЕСО.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

09310000

Описание:

Електрическа енергия

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
600000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2015/S 192 - 347189 от 03.10.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 1 История / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

15.12.2015 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

7

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Чез Трейд България ЕИК 113570147, Район Триадица, пл. Позитано № 2 ет.7, офис 7, Република България 1000, София, Тел.: 02 8959123, Факс: 02 9549382

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 600000 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.01.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. „РИТЪМ-4-ТБ” ООД 2. „ЕНЕРГО-ПРО ЕНЕРГИЙНИ УСЛУГИ” ЕООД 3. „ЕНЕРДЖИ МАРКЕТ” АД 4. „АР СИ ПАУЪР ЕНЕРДЖИ ” ООД 5. „ЕВН ТРЕЙДИНГ САУТ ИЙСТ ЮРЪП ” ЕАД 6. „МОСТ ЕНЕРДЖИ” АД 7. „ЧЕЗ ТРЕЙД БЪЛГАРИЯ” ЕАД