Версия за печат

00325-2015-0013

BG-Пловдив: Изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 115576405

УМБАЛ Свети Георги ЕАД, гр. Пловдив, бул. Пещерско шосе 66, За: Проф. д-р Карен Бриянов Джамбазов, д.м.; г-н Тенчо Василев; г-н Митко Узунов, Република България 4002, Пловдив, Тел.: 032 602874, E-mail: unihosp@unihosp.com, Факс: 032 644058

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.unihosp.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.unihosp.prozop.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20150705HhlY2739418.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Сключване на рамково споразумение за изпълнение на обществена поръчка с предмет „Строителни работи в болнични звена и обекти на УМБАЛ „Свети Георги” ЕАД – Пловдив”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Изпълнение 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Извършване, независимо с какви средства, на строителство, отговарящо на изискванията, указани от възлагащите органи Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД, гр. Пловдив, База 2 на лечебното заведение, бул. «Пещерско шосе» № 66 и База 1 на лечебното заведение, бул. „Васил Априлов” № 15а, гр. Пловдив
Код NUTS: BG421
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
Настоящото обявление обхваща сключването на рамково споразумение

Настоящото обявление обхваща сключването на рамково споразумение

ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на поръчката може да включва ремонти, реконструкции, преустройства, изграждане на нови обекти и други. Изпълнението на поръчката включва извършване на строително - монтажни работи и строително-ремонтни работи в болнични звена и обекти на УМБАЛ „Св, Георги” ЕАД, които следва да се извършат при възлагане от страна на Възложителя. Всеки конкретен обект, вида на отделните СMР включени в него, и максималният срок на тяхното изпълнение ще бъдат определяни от Възложителя в конкретни писмени покани до потенциалните изпълнители по рамковото споразумение. Целта на предстоящото рамково споразумение е чрез провеждане на процедурата, да бъдат избрани потенциални изпълнители. Отделните строителни дейности ще бъдат възлагани по преценка на Възложителя, при необходимост и финансова обезпеченост. Възложителят ще изпраща до потенциалните изпълнители писмена покана, ще разглежда постъпилите оферти и ще ги класира, по реда на чл. 93б, ал.3 от ЗОП.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Часова ставка; тежест: 35
Критерий: Допълнителни разходи върху труда; тежест: 10
Критерий: Допълнителни разходи върху механизация; тежест: 10
Критерий: Доставно-складови разходи върху материали; тежест: 10
Критерий: Печалба; тежест: 35
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

00325-2015-0013

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление в профила на купувача
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2015/S 134 - 246773 от 15.07.2015 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2015/S 134 - 246773 от 15.07.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 01-1/14.01.2015 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

10.11.2015 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„Рок Инженеринг” ЕООД, ЕИК 2029010450, ул. „Тулча”№ 46, Република България 1000, София, Тел.: 02 4169008

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 9000000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
Брой месеци: 36
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 01-2/14.01.2015 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

10.11.2015 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

”Партнерс Про” ООД, ЕИК 203830131, ул. „Карловска” №34, ап. офис 1, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 0885 299200

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 9000000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
Брой месеци: 36
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 01-3/14.01.2016 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

10.11.2015 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„Цид Атлас” ООД, ЕИК 825024892, „Капитан Райчо” №73А, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 631283

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 9000000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
Брой месеци: 36
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.01.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1.„ПСГ” АД, ЕИК 131137959 2.„Ремонтстрой” АДq EИК 825085226 3.„Цид Атлас” ООД ЕИК: 825024892 4.„Рок инженеринг” ЕООД, ЕИК: 202901045 5.ДЗЗД „Партнер Про” Булстад 176912386, в което са включват "Корект Фактор" ЕООД ЕИК 200905155, "Сиенит" ООД ЕИК 825288194, "Сиенит строителна група" ЕООД ЕИК 202358806, преобразувано в "Партнерс Про" ООД, ЕИК 203830131