Версия за печат

00042-2014-0002

BG-София:

ИНФОРМАЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ДОГОВОР ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

по чл. 7, т. 1 - 4 ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията, ул. Дякон Игнатий № 9, За: Галина Василева, Република България 1000, София, Тел.: 02 9409422, E-mail: mail@mtitc.government.bg,, Факс: 02 9885094

Място/места за контакт: Дирекция Координация на програми и проекти

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: https://www.mtitc.government.bg/..

Адрес на профила на купувача: http://www.mtitc.government.bg/page.php?category=503..

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: транспорта, информационните технологии и съобщенията



РАЗДЕЛ ІI: ПРОЦЕДУРА, ПРЕДХОЖДАЩА СКЛЮЧВАНЕТО НА ДОГОВОРА

ІI.1) Вид на процедурата
Открита процедура по реда на ЗОП
II.2) Обект на поръчката
Услуги
ІI.3) Процедурата е открита с решение
№: РД-14-9 от 22.01.2014 г. 
ІI.5) Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00042-2014-0002
ІI.6) Описание на предмета на поръчката

1. Верификация на разходите докладвани в искания за междинни и окончателни плащания по проекти, финансирани по приоритетна ос „Техническа помощ” на Оперативна програма „Транспорт” 2007 – 2013 г., в случаите, при които Управляващият орган е бенефициент по тях. 1.1. Извършване на контролна проверка на включените в пакета отчетни документи по проекта, попадащи в искането за плащане и попълване на съответните контролни листове. 1.2. Извършване на проверки на място по проектите по т. 1, като за проекти с продължителност по-голяма от 12 месеца се извършва минимум една проверка на място годишно, а за проекти, които са с продължителност по-малка от 12 месеца се извършва минимум една проверка на място по време на изпълнението на проекта или след приключване на дейностите по него, но преди одобрението на окончателното искане за плащане. При одобрение на окончателното искане за плащане задължително се извършва проверка на място. 1.3. Извършване на 100 % документална проверка на цялата документация, свързана с извършените разходи; 1.4. Изготвяне на следните доклади: 1.4.1 за извършена верификация на разходи в междинни и окончателни искания за плащания; 1.4.2 за извършена проверка на място по т. 1.2. 2. Извършване на преглед и одобрение на авансови плащания по проекти, финансирани по приоритетна ос „Техническа помощ” на Оперативна програма „Транспорт” 2007 – 2013 г., в случаите, при които Управляващият орган е бенефициент по тях.


РАЗДЕЛ III: УСЛОВИЯ НА ДОГОВОРА

ІII.1)
Номер на договора: Д-26 от 30.07.2014 г. 
ІII.2) Настоящият договор е сключен след:

Процедура за възлагане на обществена поръчка

III.3) Изпълнител по договора

Ю Ейч Уай Брейн Сторм Консулт ООД, ЕИК 175259627, ж.к. Младост 1А, бл.505, вх. 2, Република България 1729, София, Тел.: 02 8099740, E-mail: office@brainstorm.bg, Факс: 02 8099759

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

„Избор на независим консултант за осъществяване на дейности по верификация на разходите по проекти, финансирани по Оперативната програма „Транспорт” 2007 – 2013 г., в случаите, при които Управляващият орган е бенефициент по проекти по приоритетна ос „Техническа помощ” на Оперативната програма „Транспорт” 2007 – 2013 г.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Крайна дата

31.12.2015 г. 

ІII.7) Стойност посочена в договора
70800 BGN без ДДС
III.8) Договорът е финансиран с европейски средства
Финансирането е 85% от стойността на договора.

РАЗДЕЛ IV: ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване/прекратяване

22.12.2015 г. 

ІV.3) Договорът е изменян/допълван

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

НЕ

Изпълнението е 32.81% от предмета на договора
ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
27871.2 BGN с ДДС 20%
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


РАЗДЕЛ V: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


РАЗДЕЛ VI: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩАТА ИНФОРМАЦИЯ

14.01.2016 г. 


Възложител

Трите имена: Иван Василев Марков
Длъжност: Главен секретар на Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията