Версия за печат

00797-2016-0002

BG-Бургас: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000056814

Община Бургас, ул. Александровска 26, За: Веселина Цакова; Людмила Цонева, Република България 8000, Бургас, Тел.: 056 907351; 056 907453, E-mail: l.tsoneva@burgas.bg, Факс: 056 907254

Място/места за контакт: Дирекция Обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.burgas.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.burgas.bg/bg/notice/index/62.

Електронен достъп до информация: http://www.burgas.bg/admin/notice/viewpost/62/24698.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Изпълнение на консултантски услуги в областта на проектирането и строителството на общински обекти по позиции, както следва: Обособена позиция 1: Изготвяне на доклади за оценка съответствието на общински проекти за всички видове строежи от първа до трета категория и обследвания за установяване на техническите характеристики, свързани с изискванията по чл. 169, ал. 1, т. 1- 5 и ал. 2 ЗУТ и изготвяне на технически паспорт на общински обекти. Обособена позиция 2: Упражняване на строителен надзор за строежи от първа до четвърта категория, на обекти за строителство и ремонт на пътища и улици и други от транспортната инфраструктура. Обособена позиция 3: Упражняване на строителен надзор за строежи от първа до четвърта категория за строителство и ремонт на водоснабдителни, канализационни обекти, съоръженията към тях, както и други хидротехнически обекти. Обособена позиция 4: Упражняване на строителен надзор за строежи от първа до четвърта категория за строителство и ремонт на обекти за изграждане на външно ел. захранване, улично осветление, телекомуникационни системи и всички останали в областта на електроснабдяването и телекомуникациите. Обособена позиция 5: Упражняване на строителен надзор на строежи от първа до четвърта категория на обекти от високото строителство и благоустрояване и озеленяване на прилежащия терен. Обособена позиция 6: Упражняване на строителен надзор на строежи от първа до четвърта категория за благоустрояване на терени, укрепване на свлачища, диги и др. както и озеленяване на градски пространства. Обособена позиция 7: Изготвяне на оценка за съответствие на инвестиционните проекти със ЗЕЕ, изготвяне сертификат за проектни характеристики по енергийна ефективност на сграда преди въвеждане в експлоатация и извършване на обследване за енергийна ефективност и предписване на необходимите ЕСМ в съответствие с нормативните и минимални изисквания за енергийна ефективност и сертифициране по реда на ЗЕЕ на общински сгради.“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 12 (12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Територията на община Бургас.
Код NUTS: BG341
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Настоящото обявление обхваща сключването на рамково споразумение

II.1.4) Информация относно рамковото споразумение

Рамково споразумение с един оператор

Срок на действие на рамковото споразумение в години

4

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на настоящата обществена поръчка е изпълнение на консултантски услуги в областта на проектирането и строителството на общински обекти по позиции. В обхвата на обществената поръчка се включва: За обособена позиция 1: - извършване оценка на съответствието на проекти от първа до трета категория за общински обекти; - извършване на обследвания за установяване на техническите характеристики, свързани с изискванията по чл. 169, ал. 1, т. 1- 5 и ал. 2 ЗУТ и изготвяне на технически паспорт на общински обекти. За обособени позиции от 2 до 6: - упражняване на строителен надзор по време на строителството на общински строежи от първа до четвърта категория (чл. 168 от ЗУТ); - изготвяне на технически паспорти за строежите по чл. 2, ал. 1, т. 1 и 3 в обхвата посочен в чл. 4 от НАРЕДБА № 5 от 28.12.2006 г. за техническите паспорти на строежите, издадена от Министъра на регионалното развитие и благоустройството, обн., ДВ, бр. 7 от 23.01.2007 г. За обособена позиция 7: - изготвяне на оценка за съответствие на инвестиционните проекти със ЗЕЕ на общински обекти; - изготвяне сертификат за проектни характеристики по енергийна ефективност на сграда преди въвеждане в експлоатация; - извършване на обследване за енергийна ефективност и предписване на необходимите ЕСМ в съответствие с нормативните и минимални изисквания за енергийна ефективност и сертифициране по реда на ЗЕЕ на общински сгради.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

71521000, 71530000

Описание:

Строителен надзор по време на строителството
Строителни консултантски услуги

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
Само за една обособена позиция
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Поръчката обхваща всички общински проекти и строежи за ново строителство, реконструкция, преустройство и основен ремонт, които стартират през срока на действие на сключеното въз основа на настоящата обществена поръчка рамково споразумение, включително до тяхното завършване. Прогнозното количество на възлагания по конкретни договори въз основа на сключеното рамково споразумение за срока на действието му са, както следва: За Обособена позиция 1: Изготвяне на доклади за оценка съответствието на общински проекти за всички видове строежи от първа до трета категория и обследвания за установяване на техническите характеристики, свързани с изискванията по чл. 169 ал. 1, т. (1 - 5) и ал. 2 ЗУТ и изготвяне на технически паспорт на общински обекти- 200 бр. Обособена позиция 2: Упражняване на строителен надзор за строежи от първа до четвърта категория, на обекти за строителство и ремонт на пътища и улици и други от транспортаната инфраструктура- 150 бр. Обособена позиция 3: Упражняване на строителен надзор за строежи от първа до четвърта категория за строителство и ремонт на водоснабдителни, канализационни обекти, съоръженията към тях както и други хидротехнически обекти- 45 бр. Обособена позиция 4: Упражняване на строителен надзор за строежи от първа до четвърта категория за строителство и ремонт на обекти за изграждане на външно ел. захранване, улично осветление, телекомуникационни системи и всички останали в областта на електроснабдяването и телекомуникациите – 40 бр. Обособена позиция 5: Упражняване на строителен надзор на строежи от първа до четвърта категория на обекти от високото строителство и благоустрояване и озеленяване на прилежащият терен- 60 бр. Обособена позиция 6: Упражняване на строителен надзор на строежи от първа до четвърта категория за благоустрояване на терени, укрепване на свлачища, диги и др. както и озеленяване на градски пространства- 80 бр. Обособена позиция 7: Изготвяне на оценка за съответствие на инвестиционните проекти със ЗЕЕ, изготвяне сертификат за проектни характеристики по енергийна ефективност на сграда преди въвеждане в експлоатация и извършване на обследване за енергийна ефективност и предписване на необходимите ЕСМ в съответствие с нормативните и минимални изисквания за енергийна ефективност и сертифициране по реда на ЗЕЕ на общински сгради- 500 бр. Възложителят не се задължава да възложи цялото прогнозно количество за 4-годишния период. Възлаганията по конкретните договори ще става на база реалната необходимост от упражняване на услугата, въз основа на одобрените обекти по капиталовата програмата на Община Бургас за всяка конкретна година и одобрените за финансиране обекти по европейски и международни програми.

Стойност, без да се включва ДДС
3400000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

48

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Условия, размер и начин на плащането на гаранцията за участие: Гаранциите за участие по обособените позиции са в размер, както следва: За обособена позиция (ОП) 1 – 2 000,00 лв. (две хиляди) лева; За ОП 2 – 10 000,00 лв. (десет хиляди) лева; За ОП 3 – 2 000,00 лв. (две хиляди) лева; За ОП 4 – 2 000,00 лв. (две хиляди) лева; За ОП 5 – 10 000,00 лв. (десет хиляди) лева; За ОП 6 – 6 000,00 лв. (шест хиляди) лева; За ОП 7 – 2 000,00 лв. (две хиляди) лева. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя или по образец на банката- издател, в който следва да са спазени условията на възложителя, със срок на валидност 180 дни, считано от крайния срок за подаване на офертата. Изрично следва да бъде посочена обособената позиция от настоящата процедура, за която се представя гаранцията. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане с платежно нареждане, с изрично посочена обособената позиция от настоящата процедура, за която се представя гаранцията, по следната сметка на Възложителя: Община Бургас, IBAN - BG 89 SOMB 91303323996501, BIC – SOMBBGSF в ТБ "Общинска банка" АД, клон Бургас. Участникът ще бъде отстранен от участие в откритата процедура за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи платежно нареждане за гаранция за участие или банкова гаранция, отговарящи на посочените условия след като такъв документ е бил изискан от него от Оценителната комисия. 2. Задържане, усвояване и освобождаване на гаранцията за участие: Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 ЗОП. 3. Когато с влязло в сила решение по чл. 122г, ал. 1, т. 2 ЗОП Комисията за защита на конкуренцията отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на обществена поръчка от последното законосъобразно решение, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена в съответствие с чл. 62, ал. 1, т. 2 ЗОП, отново да представят гаранция за участие. Участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие. 4. Условия, размер и начин на плащане на гаранцията за изпълнение. Гаранцията за изпълнение на договор, сключен въз основа на рамково споразумение е в размер на 3 % от стойността за всеки отделен договор без включен ДДС, със срок на валидност минимум срока за изпълнение на договора, увеличен с 60 дни. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път по посочената по- горе банкова сметка или да се представи под формата на банкова гаранция. Определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора преди неговото сключване. При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договорът, за който се представя гаранцията. 5. Задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение: Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за изпълнение на обществената поръчка, сключен между Възложителя и Изпълнителя. Договорът за изпълнение на обществената поръчка не се сключва преди избраният участник да представи гаранция за изпълнение. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

За обособена позиция 1: 1. Плащането се извършва в срок до 30 (тридесет) календарни дни след приемане на извършената услуга с приемо- предавателен протокол и представяне на надлежно издадена фактура. 2. Плащанията се извършват по посочена от Изпълнителя банкова сметка. 3. Когато ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е сключил договор/и за подизпълнение, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва окончателно плащане към него, след като бъдат представени доказателства, че ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е заплатил на подизпълнителя/ите за изпълнените от тях работи, които са приети по реда на определен в договора за изпълнение. Това правило не се прилага, ако при приемане на работата Изпълнителят докаже, че договорът за подизпълнение е прекратен, или работата или част от нея не е извършена от подизпълнителя. За обособени позиции от 2 до 6: 1. В срок до 30 (тридесет) календарни дни след сключване на договора и представяне на надлежно издадена фактура, Възложителят превежда аванс в размер на 30 % (тридесет процента) от общата стойност по възлагане на строителен надзор за конкретния обект. 2. Окончателното плащане, в размер на 70 % (седемдесет процента) от общата стойност по възлагане на строителен надзор за конкретния обект, се извършва в срок 30 (тридесет) календарни дни след датата на подписване на протокол за установяване на годността за ползване на строежа (образец № 16), съгласно Наредба № 3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството (обн. ДВ. Бр.72/2003 г., посл.изм и доп.ДВ бл. 98/2012 г.), но не по- късно от 3 календарни месеца след подписване на акт образец 15 и представяне на надлежно издадена фактура. 3. Цената на техническия паспорт се заплаща в срок до 30 (тридесет) календарни дни след неговото получаване от страна на представители на община Бургас и представяне на надлежно издадена фактура. 4. Плащанията се извършват по посочена от Изпълнителя банкова сметка. 5. Когато ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е сключил договор/и за подизпълнение, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва окончателно плащане към него, след като бъдат представени доказателства, че ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е заплатил на подизпълнителя/ите за изпълнените от тях работи, които са приети по реда на определен в договора за изпълнение. Това правило не се прилага, ако при приемане на работата Изпълнителят докаже, че договорът за подизпълнение е прекратен, или работата или част от нея не е извършена от подизпълнителя. За обособена позиция 7: 1. Плащането се извършва в срок до 30 (тридесет) календарни дни след приемане на извършената услуга с приемо- предавателен протокол и представяне на надлежно издадена фактура. 2. Плащанията се извършват по посочена от Изпълнителя банкова сметка. 3. Когато ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е сключил договор/и за подизпълнение, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва окончателно плащане към него, след като бъдат представени доказателства, че ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е заплатил на подизпълнителя/ите за изпълнените от тях работи, които са приети по реда на определен в договора за изпълнение. Това правило не се прилага, ако при приемане на работата Изпълнителят докаже, че договорът за подизпълнение е прекратен, или работата или част от нея не е извършена от подизпълнителя.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

В случай, че обединение бъде определено за изпълнител на обществената поръчка, не се изисква създаване на юридическо лице преди подписване на договора. Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

1. В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, вкл.техни обединения, които отговарят на изискванията, регламентирани от ЗОП и на обявените от Възложителя изисквания в Обявлението за обществената поръчка и документацията за участие. Всеки участник в процедурата има право да представи само една оферта. Едно и също физическо или юридическо лице - участник в процедурата може да участва само в едно обединение. Лице, което участва в обединение или е дало съгласието си и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. 2. Комуникацията и действията на Възложителя и на участниците, свързани с настоящата процедура, са в писмен вид. Обменът на информация между Възложителя и участника може да се извършва по един от следните начини: • по пощата - чрез препоръчано писмо с обратна разписка; • чрез куриерска служба; • по факс; • по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис • чрез комбинация от тези средства. Решенията на възложителя, за които той е длъжен да уведоми участниците, и документите, които се прилагат към тях се връчват лично срещу подпис или се изпращат с препоръчано писмо с обратна разписка, по факс или по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис. 3. Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, като я публикува на своя профил на купувача, посочен в раздел І.1 от настоящото обявление от датата на публикуване на обявлението в електронен вид. Чрез профила си на купувача възложителят ще обяви дадените от него писмени разяснения по документацията за участие (ако има такива), както и датата, мястото и часа на отваряне на ценовите оферти (Плик № 3). Разяснения по документацията могат да се искат до 10 дни преди крайния срок за подаване на оферти. 4. На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП възложителят съкращава минималният 52-дневен срок за подаване на оферти чрез използване на предвидените в закона способи. 5. Прогнозните стойности по обособените позиции са ориентировъчни и са в зависимост от обектите, включени в капиталовата програма на Община Бургас за съответните бюджетни години и възлаганията по договорите. 6. Класирането на участниците за всяка обособена позиция се извършва въз основа на критерия „най- ниска цена”, в зависимост от получената оценка, формирана въз основа на предложените от участника цени със съответни тежести по приложения № 5.1, 5.2. и 5.3., в зависимост от обособената позиция, налични на профила на купувача, посочен в раздел І.1 от настоящото обявление от датата на публикуване на обявлението в електронен вид. 7. За упражняване на строителен надзор на строежи от първа до четвърта категория на обекти от високото строителство и благоустрояване и озеленяване на прилежащия терен /обособена позиция 5/, съгласно чл. 166 ал. 8 от ЗУТ за обекти- недвижими културни ценности, консултантската дейност се извършва с участието на лица, включени в регистъра по чл. 165 от Закона за културното наследство. В тази връзка, потенциалният изпълнител, следва преди подписване на съответния договор, да представи документ, който да удостовери включването на експерт (включен в регистъра по чл. 165 от Закона за културното наследство) в списъка към Лиценза си за извършване на дейностите, съгласно Наредба за условията и реда за издаване на лицензи на консултанти за оценка на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик, съдържащ три отделни запечатани непрозрачни плика, както следва: Плик №1 „Документи за подбор“, съдържащ:1.Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата,подписан от представляващия участника, в оригинал; 2.Представяне на участника, което включва: а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търг. регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законод-вото на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. При участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в дог-ра не е посочено лицето, което представлява участниците в обед-ето - и документ, подписан от лицата в обед-ето, в който се посочва представляващият. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения следва да бъдат спазени изискванията съгласно чл. 56, ал. 4 на ЗОП. б) Декл-я по чл. 47, ал. 9 ЗОП относно обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 (без буква „е”), т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1, т. 2 (предл-е първо), т. 2а (предл-е първо), т. 4 и т. 5 и ал. 5, т. 1 и 2 ЗОП (оригинал). Тези обст-ства са абсолютна пречка за участие в процедурата. Следва да се има предвид, че само лишаване от упражняване на професиите и дейностите, свързани с упражняване на консултантски услуги в областта на проектирането и строителството съгласно чл. 47, ал. 2, т. 2 (предложение първо) от ЗОП са пречка в участието на наст. процедура. в) доказ-во за упражняване на профес. дейност: в.1.За ОП от 1 до 6: Участниците трябва да са регистрирани за извършване на дейностите, предмет на обществ. поръчка. Това изискване се доказва с представяне на валидно Удостоверение за упражняване на строит. надзор, издадено от началника на Дирекцията за национален строит. контрол (ДНСК), съобразно изискванията на Наредба № РД-02-20-25 от 03.12.2012 г. за усл-ята и реда за издаване на удостоверение за вписване в регистъра на консултантите за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор или валиден Лиценз, издаден от министъра на регионалното развитие и благоустройството (съобразно изискванията на ЗУТ, в редакция до ДВ бр. 82 от 26.10.2012 г.) - (заверено копие), както и заверен списък на екипа от правоспособните физически лица, чрез които се упражнява дейността, от различните специалности, назначени по трудов или граждански договор в съответната консултантска фирма. Списъкът представлява неразделна част от Удостоверението/ Лиценза. За чуждестранните лица се изисква да докажат регистрацията си в професионален регистър в държавата, в която са установени или да представят декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно съответния национален закон. Представя се и декларация (свободен текст), подписана от представляващия участника със задължението за осигуряване на регистрация за целия срок на договора, когато срокът на валидност на удостоверението/ лиценза за упражняване на строителен надзор, издадени по реда на ЗУТ изтича преди срока на изпълнение на поръчката. Участниците имат право само да представят декл-я, че притежават такова Удостоверение/ лиценз с посочване на номера в публичния регистър. в.2.За ОП 7: Участниците следва да притежават правоспобност да извършват услугата в обхвата на обособената позиция, а именно те следва да имат валидна регистриция в Агенцията за устойчиво енергийно развитие (АУЕР). Квалификацията на консултантите по енергийна ефективност следва да бъде на І ниво. Представя се заверено копие на Удостоверение от АУЕР или декл-я за наличие на такава регистрация с посочване на номера в публичния регистър. 3.Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от представляващия участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Няма.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Няма.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък на услугите, еднакви или сходни с предмета на поръчката за съответната обособена позиция, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга. Доказателството за извършената услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За тези цели трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. В случаите по чл. 49 от ЗОП изискването за регистрация се доказва от участника в обединението, който ще изпълнява дейностите, свързани с осъществяване на консултантски услуги в областта на проектирането и строителството. За допустими се считат и всички еквивалентни предложения за доказване на минималните изисквания за участие от потенциалните участници в поръчката, относими към всяко конкретно поставено от възложителя изискване.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. За обособена позиция 1: Участниците трябва да са изпълнили през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата, услуга, еднаква или сходна с предмета на обособена позиция 1, а именно: дейности, свързани с изготвяне на доклади за оценка на съответствието, които да включват най-малко по един от видовете строежи, посочен в обособени позиции от 2 до 6, както и да са извършвали обследване за установяване на техническите характеристики, свързани с изискванията по чл. 169, ал. 1, т. 1 - 5 и ал. 2 ЗУТ и изготвяне на технически паспорт. За обособена позиция 2: Участниците трябва да са изпълнили през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата, услуга, еднаква или сходна с предмета на обособена позиция 2, а именно: дейности, свързани с упражняване на строителен надзор за строежи от първа до четвърта категория, на обекти за строителство и ремонт на пътища и улици и други от транспортната инфраструктура. За обособена позиция 3: Участниците трябва да са изпълнили през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата, услуга, еднаква или сходна с предмета на обособена позиция 3, а именно: дейности по упражняване на строителен надзор за строежи от първа до четвърта категория за строителство и ремонт на водоснабдителни, канализационни обекти и съоръженията към тях, както и други хидротехнически обекти. За обособена позиция 4: Участниците трябва да са изпълнили през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата, услуга, еднаква или сходна с предмета на обособена позиция 4, а именно: дейности по упражняване на строителен надзор за строежи от първа до четвърта категория за строителство и ремонт на обекти за изграждане на външно ел. захранване, улично осветление, телекомуникационни системи и всички останали в областта на електроснабдяването и телекомуникациите. За обособена позиция 5: Участниците трябва да са изпълнили през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата, услуга, еднаква или сходна с предмета на обособена позиция 5, а именно: дейности по упражняване на строителен надзор за строежи от първа до четвърта категория на обекти от високото строителство и благоустрояване и озеленяване на прилежащия терен. За обособена позиция 6: Участниците трябва да са изпълнили през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата, услуга, еднаква или сходна с предмета на обособена позиция 6, а именно: дейности по упражняване на строителен надзор на строежи от първа до четвърта категория за благоустрояване на терени, укрепване на свлачища, диги и др. както и озеленяване на градски пространства. За обособена позиция 7: Участниците трябва да са изпълнили през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата, услуга, еднаква или сходна с предмета на обособена позиция 7, а именно: услуги по изготвяне на оценка за съответствие на инвестиционните проекти с изискванията на действащата нормативна уредба в техническия проект по част ЕЕ, по изготвяне сертификат за проектни характеристики по енергийна ефективност на сграда преди въвеждане в експлоатация и по извършване на обследване за енергийна ефективност и предписване на необходимите ЕСМ в съответствие с нормативните и минимални изисквания за енергийна ефективност и сертифициране по реда на ЗЕЕ на съществуваща сграда.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

Съгласно чл. 166, 167 и 168 от Закона за устройство на територията; чл. 165 от Закона за културното наследство; чл. 43 и 44 от Закона за енергийната ефективност.

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган/възложителя

93-ОП-117

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
25.02.2016 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
25.02.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 26.02.2016 г.  Час: 10:00
Място

Сградата на Община Бургас, ул. "Александровска" № 26.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Не се изисква пълномощното да е с нотариална заверка.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Финансирането се реализира със собствени бюджетни средства на Община Бургас, средства от Европейски структурни и инвестиционни фондове - Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020, Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2014-2020, Програми по европейско териториално сътрудничество 2014-2020, Оперативна програма "Наука и образование за интелигентен растеж" 2014-2020, Програмата за морско дело и рибарство (2014- 2020), Програма за развитие на селските райони 2014-2020 и други, както и други външни финансови източници - Проект Красива България, ПУДООС, Фонд Солидарност, Механизъм за свързана Европа, Финансов механизъм на Европейското икономическо пространство и Норвежки финансов механизъм , Хоризонт 2020, Програма Лайф , Interreg и други.

VI.3) Допълнителна информация

Прод-е от р.ІІІ.2.1) Декл-иите в офертата не могат да бъдат подписвани от пълномощник. 4.Декл-я за приемане на условията в проекта на договора.5.Декл-я по чл. 3, т. 8 от Закона за иконом. и финанс. отн-я с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (оригинал). В зависимост от правно-организац. форма на участниците, декл-ята се представя от едно от лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП. Нал-ето на тези обстоят-ва води до отстраняване от участие в процедурата. 6.Декл-я по чл. 4 от Закона за икон. и финанс. отн-я с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (оригинал) – когато е приложимо. В зав-ст от правно-организац. форма на участниците, декл-ята се представя от едно от лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП. 7. Декл-я за участие на подизпълнители, ако се предвиждат такива (оригинал). Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, той следва да заяви видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващия на тези работи дял в проценти от стойността на общ. поръчка, и предвидените подизпълнители. 8. Декл-я за съгласие за участие като подизпълнител в оригинал – представляващият и управляващ подизпълнителя попълва и подписва декларация по образеца, приложен към наст. документация. 9.Банкова гаранция за участие в общ. поръчка по образец или по образеца на банката, която я издава, но съдържаща изискв-ята и усл-ята на възложителя, когато гаранцията е банкова, представена в оригинал или Документ за внесена гар-я за участие под формата на парична сума (копие). 10. Декл-я, че са спазени изискв-ята за закрила на заетостта, вкл. минимална цена на труда и условията на труд. При обед-е, което не е ЮЛ декл-ята се представя и за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани изпълнение на консултантски услуги в областта на проектирането и строителството. "Минимална цена на труд" е минималният размер на заплащане на работната сила, определен като минимален месечен размер на осигур. доход по дейности и групи професии съгласно чл. 8, т. 1 от ЗБДОО за съответната година. Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация за данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд в строителството са: НАП, МОСВ, АЗ и ГИТ (www.nap.bg, www.moew.government.bg, www.az.government.bg и www.gli.government.bg). 11. Декл-я за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП. Нал-ето на тези обстоятелства води до отстраняване от процедурата. 12. Декл-я по чл. 6, ал. 2 ЗМИП - Приложение № 2 към чл. 11, ал. 2 от ППЗМИП. 13. Декл-я за липсата на обстоятелствата по чл. 106, пар. 1, чл. 107 и чл. 109, пар. 1, буква „а” и „б“ от Регламент (ЕО, Евратом) № 966/2012 на Европейския парламент и Съвета на Европа, относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза. 14. Декл-я за липса на обстоятелства съгласно „Общите насоки за избягване на конфликт на интереси“ по смисъла на чл. 57 от Регламент 966/2012. 15. Доказ-ва за техн. възможности и/или квалификация, изброени в поле ІІІ.2.3.) на настоящото обявление. Плик №2 –„ Предложeниe за изпълнение на поръчката“: 16. Техническо предложение, включващо срок за изпълнение, изготвено по образец при съблюдаване на изискванията на Техн. спецификации, изискв-ята към офертата и усл-ята за изпълнение на поръчката, представено в оригинал, към което, ако е приложимо, се прилага декл-я за конфиденциалност по чл. 33, ал. 4 от ЗОП (Приложение № 4А) и обяснителна записка. Плик №3 - Предлагана цена, съдържащ: 17. Предлагана цена за изпълн-е на поръчката – в оригинал. Подготвя се от участника по образеца за „Предлагана цена” (Прил-е № 5.1– за ОП 1, Прил-е № 5.2 – за ОП 2- 6, Прил-е № 5.3- за ОП 7).

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Срокът за подаване на жалби срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна е съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП. Жалби срещу действия или бездействия на възложителя, които възпрепятстват достъпа или участието на лица в процедурата се подават в срока, определен по чл. 120, ал. 7 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.01.2016 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Изготвяне на доклади за оценка съответствието на общински проекти за всички видове строежи от първа до трета категория и обследвания за установяване на техническите характеристики, свързани с изискванията по чл. 169, ал. 1, т. 1- 5 и ал. 2 ЗУТ и изготвяне на технически паспорт на общински обекти.
1) Кратко описание

В обхвата на обществената поръчка се включва: - извършване оценка на съответствието на проекти от първа до трета категория за общински обекти; - извършване на обследвания за установяване на техническите характеристики, свързани с изискванията по чл. 169, ал. 1, т. 1- 5 и ал. 2 ЗУТ и изготвяне на технически паспорт на общински обекти.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

71530000

Описание:

Строителни консултантски услуги

3) Количество или обем

Поръчката обхваща всички общински проекти и строежи за ново строителство, реконструкция, преустройство и основен ремонт, които стартират през срока на действие на сключеното въз основа на настоящата обществена поръчка рамково споразумение, включително до тяхното завършване. Прогнозното количество на възлагания по конкретни договори въз основа на сключеното рамково споразумение за срока на действието му са, както следва: За Обособена позиция 1: Изготвяне на доклади за оценка съответствието на общински проекти за всички видове строежи от първа до трета категория и обследвания за установяване на техническите характеристики, свързани с изискванията по чл. 169 ал. 1, т. (1 - 5) и ал. 2 ЗУТ и изготвяне на технически паспорт на общински обекти- 200 бр. Възложителят не се задължава да възложи цялото прогнозно количество за 4-годишния период. Възлаганията по конкретните договори ще става на база реалната необходимост от упражняване на услугата, въз основа на одобрените обекти по капиталовата програмата на Община Бургас за всяка конкретна година и одобрените за финансиране обекти по европейски и международни програми.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
200000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 48



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Упражняване на строителен надзор за строежи от първа до четвърта категория, на обекти за строителство и ремонт на пътища и улици и други от транспортната инфраструктура.
1) Кратко описание

В обхвата на обществената поръчка се включва: - упражняване на строителен надзор по време на строителството на общински строежи от първа до четвърта категория (чл. 168 от ЗУТ); - изготвяне на технически паспорти за строежите по чл. 2, ал. 1, т. 1 и 3 в обхвата посочен в чл. 4 от НАРЕДБА № 5 от 28.12.2006 г. за техническите паспорти на строежите, издадена от Министъра на регионалното развитие и благоустройството, обн., ДВ, бр. 7 от 23.01.2007 г. за строежи от първа до четвърта категория, на обекти за строителство и ремонт на пътища и улици и други от транспортната инфраструктура.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

71521000

Описание:

Строителен надзор по време на строителството

3) Количество или обем

Поръчката обхваща всички общински проекти и строежи за ново строителство, реконструкция, преустройство и основен ремонт, които стартират през срока на действие на сключеното въз основа на настоящата обществена поръчка рамково споразумение, включително до тяхното завършване. Прогнозното количество на възлагания по конкретни договори въз основа на сключеното рамково споразумение за срока на действието му са, както следва: Обособена позиция 2: Упражняване на строителен надзор за строежи от първа до четвърта категория, на обекти за строителство и ремонт на пътища и улици и други от транспортаната инфраструктура- 150 бр. Възложителят не се задължава да възложи цялото прогнозно количество за 4-годишния период. Възлаганията по конкретните договори ще става на база реалната необходимост от упражняване на услугата, въз основа на одобрените обекти по капиталовата програмата на Община Бургас за всяка конкретна година и одобрените за финансиране обекти по европейски и международни програми.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
1000000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 48



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Упражняване на строителен надзор за строежи от първа до четвърта категория за строителство и ремонт на водоснабдителни, канализационни обекти, съоръженията към тях, както и други хидротехнически обекти.
1) Кратко описание

В обхвата на обществената поръчка се включва: - упражняване на строителен надзор по време на строителството на общински строежи от първа до четвърта категория (чл. 168 от ЗУТ); - изготвяне на технически паспорти за строежите по чл. 2, ал. 1, т. 1 и 3 в обхвата посочен в чл. 4 от НАРЕДБА № 5 от 28.12.2006 г. за техническите паспорти на строежите, издадена от Министъра на регионалното развитие и благоустройството, обн., ДВ, бр. 7 от 23.01.2007 г. за строежи от първа до четвърта категория за строителство и ремонт на водоснабдителни, канализационни обекти, съоръженията към тях както и други хидротехнически обекти.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

71521000

Описание:

Строителен надзор по време на строителството

3) Количество или обем

Поръчката обхваща всички общински проекти и строежи за ново строителство, реконструкция, преустройство и основен ремонт, които стартират през срока на действие на сключеното въз основа на настоящата обществена поръчка рамково споразумение, включително до тяхното завършване. Прогнозното количество на възлагания по конкретни договори въз основа на сключеното рамково споразумение за срока на действието му са, както следва: Обособена позиция 3: Упражняване на строителен надзор за строежи от първа до четвърта категория за строителство и ремонт на водоснабдителни, канализационни обекти, съоръженията към тях както и други хидротехнически обекти- 45 бр. Възложителят не се задължава да възложи цялото прогнозно количество за 4-годишния период. Възлаганията по конкретните договори ще става на база реалната необходимост от упражняване на услугата, въз основа на одобрените обекти по капиталовата програмата на Община Бургас за всяка конкретна година и одобрените за финансиране обекти по европейски и международни програми.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
200000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 48



Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Упражняване на строителен надзор за строежи от първа до четвърта категория за строителство и ремонт на обекти за изграждане на външно ел. захранване, улично осветление, телекомуникационни системи и всички останали в областта на електроснабдяването и телекомуникациите.
1) Кратко описание

В обхвата на обществената поръчка се включва: - упражняване на строителен надзор по време на строителството на общински строежи от първа до четвърта категория (чл. 168 от ЗУТ); - изготвяне на технически паспорти за строежите по чл. 2, ал. 1, т. 1 и 3 в обхвата посочен в чл. 4 от НАРЕДБА № 5 от 28.12.2006 г. за техническите паспорти на строежите, издадена от Министъра на регионалното развитие и благоустройството, обн., ДВ, бр. 7 от 23.01.2007 г. за строежи от първа до четвърта категория за строителство и ремонт на обекти за изграждане на външно ел. захранване, улично осветление, телекомуникационни системи и всички останали в областта на електроснабдяването и телекомуникациите.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

71521000

Описание:

Строителен надзор по време на строителството

3) Количество или обем

Поръчката обхваща всички общински проекти и строежи за ново строителство, реконструкция, преустройство и основен ремонт, които стартират през срока на действие на сключеното въз основа на настоящата обществена поръчка рамково споразумение, включително до тяхното завършване. Прогнозното количество на възлагания по конкретни договори въз основа на сключеното рамково споразумение за срока на действието му са, както следва: Обособена позиция 4: Упражняване на строителен надзор за строежи от първа до четвърта категория за строителство и ремонт на обекти за изграждане на външно ел. захранване, улично осветление, телекомуникационни системи и всички останали в областта на електроснабдяването и телекомуникациите – 40 бр. Възложителят не се задължава да възложи цялото прогнозно количество за 4-годишния период. Възлаганията по конкретните договори ще става на база реалната необходимост от упражняване на услугата, въз основа на одобрените обекти по капиталовата програмата на Община Бургас за всяка конкретна година и одобрените за финансиране обекти по европейски и международни програми.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
200000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 48



Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Упражняване на строителен надзор на строежи от първа до четвърта категория на обекти от високото строителство и благоустрояване и озеленяване на прилежащия терен.
1) Кратко описание

В обхвата на обществената поръчка се включва: - упражняване на строителен надзор по време на строителството на общински строежи от първа до четвърта категория (чл. 168 от ЗУТ); - изготвяне на технически паспорти за строежите по чл. 2, ал. 1, т. 1 и 3 в обхвата посочен в чл. 4 от НАРЕДБА № 5 от 28.12.2006 г. за техническите паспорти на строежите, издадена от Министъра на регионалното развитие и благоустройството, обн., ДВ, бр. 7 от 23.01.2007 г. от първа до четвърта категория на обекти от високото строителство и благоустрояване и озеленяване на прилежащия терен.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

71521000

Описание:

Строителен надзор по време на строителството

3) Количество или обем

Поръчката обхваща всички общински проекти и строежи за ново строителство, реконструкция, преустройство и основен ремонт, които стартират през срока на действие на сключеното въз основа на настоящата обществена поръчка рамково споразумение, включително до тяхното завършване. Прогнозното количество на възлагания по конкретни договори въз основа на сключеното рамково споразумение за срока на действието му са, както следва: Обособена позиция 5: Упражняване на строителен надзор на строежи от първа до четвърта категория на обекти от високото строителство и благоустрояване и озеленяване на прилежащият терен- 60 бр. Възложителят не се задължава да възложи цялото прогнозно количество за 4-годишния период. Възлаганията по конкретните договори ще става на база реалната необходимост от упражняване на услугата, въз основа на одобрените обекти по капиталовата програмата на Община Бургас за всяка конкретна година и одобрените за финансиране обекти по европейски и международни програми.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
1000000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 48



Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Упражняване на строителен надзор на строежи от първа до четвърта категория за благоустрояване на терени, укрепване на свлачища, диги и др. както и озеленяване на градски пространства.
1) Кратко описание

В обхвата на обществената поръчка се включва: - упражняване на строителен надзор по време на строителството на общински строежи от първа до четвърта категория (чл. 168 от ЗУТ); - изготвяне на технически паспорти за строежите по чл. 2, ал. 1, т. 1 и 3 в обхвата посочен в чл. 4 от НАРЕДБА № 5 от 28.12.2006 г. за техническите паспорти на строежите, издадена от Министъра на регионалното развитие и благоустройството, обн., ДВ, бр. 7 от 23.01.2007 г. от първа до четвърта категория за благоустрояване на терени, укрепване на свлачища, диги и др. както и озеленяване на градски пространства.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

71521000

Описание:

Строителен надзор по време на строителството

3) Количество или обем

Поръчката обхваща всички общински проекти и строежи за ново строителство, реконструкция, преустройство и основен ремонт, които стартират през срока на действие на сключеното въз основа на настоящата обществена поръчка рамково споразумение, включително до тяхното завършване. Прогнозното количество на възлагания по конкретни договори въз основа на сключеното рамково споразумение за срока на действието му са, както следва: Обособена позиция 6: Упражняване на строителен надзор на строежи от първа до четвърта категория за благоустрояване на терени, укрепване на свлачища, диги и др. както и озеленяване на градски пространства- 80 бр. Възложителят не се задължава да възложи цялото прогнозно количество за 4-годишния период. Възлаганията по конкретните договори ще става на база реалната необходимост от упражняване на услугата, въз основа на одобрените обекти по капиталовата програмата на Община Бургас за всяка конкретна година и одобрените за финансиране обекти по европейски и международни програми.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
600000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 48



Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция Изготвяне на оценка за съответствие на инвестиционните проекти със ЗЕЕ, изготвяне сертификат за проектни характеристики по енергийна ефективност на сграда преди въвеждане в експлоатация и извършване на обследване за енергийна ефективност и предписване на необходимите ЕСМ в съответствие с нормативните и минимални изисквания за енергийна ефективност и сертифициране по реда на ЗЕЕ на общински сгради.
1) Кратко описание

В обхвата на обществената поръчка се включва: общински обекти; - изготвяне сертификат за проектни характеристики по енергийна ефективност на сграда преди въвеждане в експлоатация; - извършване на обследване за енергийна ефективност и предписване на необходимите ЕСМ в съответствие с нормативните и минимални изисквания за енергийна ефективност и сертифициране по реда на ЗЕЕ на общински сгради.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

71530000

Описание:

Строителни консултантски услуги

3) Количество или обем

Поръчката обхваща всички общински проекти и строежи за ново строителство, реконструкция, преустройство и основен ремонт, които стартират през срока на действие на сключеното въз основа на настоящата обществена поръчка рамково споразумение, включително до тяхното завършване. Прогнозното количество на възлагания по конкретни договори въз основа на сключеното рамково споразумение за срока на действието му са, както следва: Обособена позиция 7: Изготвяне на оценка за съответствие на инвестиционните проекти със ЗЕЕ, изготвяне сертификат за проектни характеристики по енергийна ефективност на сграда преди въвеждане в експлоатация и извършване на обследване за енергийна ефективност и предписване на необходимите ЕСМ в съответствие с нормативните и минимални изисквания за енергийна ефективност и сертифициране по реда на ЗЕЕ на общински сгради- 500 бр. Възложителят не се задължава да възложи цялото прогнозно количество за 4-годишния период. Възлаганията по конкретните договори ще става на база реалната необходимост от упражняване на услугата, въз основа на одобрените обекти по капиталовата програмата на Община Бургас за всяка конкретна година и одобрените за финансиране обекти по европейски и международни програми.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
200000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 48