Версия за печат

02718-2015-0217

BG-Хисар: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ЮЦДП, ТП ДЪРЖАВНО ГОРСКО СТАПАНСТВО ХИСАР, Обл. Пловдив, общ. Хисар, гр. Хисар, ул. Стряма № 2, За: Мина Рахова, България 4180, Хисар, Тел.: 0882 301239, E-mail: dgshisar@ucdp-smolian.com, Факс: 0337 62638

Място/места за контакт: Обл. Пловдив, общ. Хисар, гр. Хисар, ул. Стряма № 2

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.ucdp-smolian.com.

Адрес на профила на купувача: http://ucdp-smolian.com/viewart.php?id=829.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Дейности по закона за горитеДруго (моля пояснете): Дейности по закона за горите

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на защитно работно облекло за нуждите на ТП „ДГС - Хисар”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: франко административната сграда на ТП „ДГС - Хисар”, находяща се на адрес обл. Пловдив, общ. Хисар, гр. Хисар, ул. „Стряма” № 2
Код NUTS: BG421
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предмет на обществената поръчка: „Доставка на защитно работно облекло за нуждите на ТП „ДГС - Хисар”, съгласно Решение № 471/07.10.2014 г. на Директора на ТП „ДГС - Хисар” за откриване на процедура за възлагане на обществена поръчка. Настоящата поръчка включва еднократна доставката на защитно работно облекло за нуждите на работниците и служителите на ТП „ДГС - Хисар Подробно описание на артикулите по вид и количество, както и изискванията, на които трябва да отговаря защитното работно облекло, се съдържат в Техническата спецификация – Приложение № 3, неразделна част от настоящата документация. Предаването и приемането на съответната доставка ще се удостоверява с предавателно – приемателен протокол, подписан от представители на Възложителя и Изпълнителя. Рекламации по качеството на плата, помощните материали, шевът и появили се скрити дефекти по доставените артикули, се правят с участието на двете страни, като за целта се съставя двустранен протокол. Възложителят известява Изпълнителя за възникнали рекламации по телефон / факс или по електронната му поща. СРОК И МЯСТО ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА 1. Срок на изпълнение на поръчката: 15 /петнадесет/ календарни дни, считано от датата на подписване на договора. 2. В случай на рекламации по качеството на плата, помощните материали, шевът и появили се скрити дефекти по доставените артикули, Изпълнителят подменя рекламираните изделия в срок до 15 /петнадесет/ календарни дни, считано от уведомяването му за рекламацията, изцяло за своя сметка. 3. Място на изпълнение на поръчката: артикулите, предмет на настоящата поръчка, ще се доставят франко административната сграда на ТП „ДГС - Хисар”, находяща се на адрес обл. Пловдив, общ. Хисар, гр. Хисар, ул. „Стряма” № 2 ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ И НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ Прогнозната стойност на поръчката е в размер на 984,00 лв. /деветстотин осемдесет и четири лева/ без включено ДДС. Предложената от участниците крайна обща цена за цялостно изпълнение на обществената поръчка не може да надвишава посочената от Възложителя прогнозна стойност. В случай, че предложената от участник крайна обща цена за цялостно изпълнение на обществената поръчка надвишава посочената прогнозна стойност, същият ще бъде отстранен от участие в процедурата. Доставените артикули ще се заплащат от Възложителя на Изпълнителя по цени, посочени в ценовата оферта на избрания Изпълнител – Приложение № 13. Заплащането на доставката ще се извърши в срок от 30 (тридесет) календарни дни след подписване на предавателно – приемателен протокол и представяне на подробна фактура - оригинал от Изпълнителя.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

18110000, 18141000

Описание:

Работно облекло
Работни ръкавици

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
949 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 698936 от 24.12.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 19 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Доставка на защитно работно облекло за нуждите на ТП „ДГС - Хисар”
V.1) Дата на сключване договора
14.01.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
24.11.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„ЕЛТЕХ” ЕООД, ЕИК 040470310, обл. Хасково, общ. Димитровгарад, гр. Димитровград, бул. „Димитър Благоев” № 1, България 6400, хАСКОВО, Тел.: 0885 345144, E-mail: office@eltechbg.com

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 982 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 949 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

ЧЛ. 120 ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

14.01.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

„ЕЛТЕХ” ЕООД, ЕИК 040470310


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор