Версия за печат

00099-2016-0003

BG-Етрополе: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Етрополе, пл. Девети септември № 1, За: Юлия Митова, Република България 2180, Етрополе, Тел.: 0720 68207, E-mail: obstina@etropolebg.com, Факс: 0720 65011

Място/места за контакт: главен специалист „Проекти, инвестиции и строителство“

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.etropolebg.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.etropolebg.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Избор на изпълнител за упражняване на инвеститорски контрол при изпълнението на Инженеринг за реализацията на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради на територията на община Етрополе, по четири обособени позиции: Обособена позиция № 1: „Жилищен блок-секции 16, 17 и 18, находящ се в гр. Етрополе, кв. 178“; Обособена позиция № 2: „Жилищен блок-секции 19, 20 и 21, находящ се в гр. Етрополе, кв. 178(8)“; Обособена позиция № 3: „Жилищен блок на територията на гр. Етрополе, находящ се на бул. „Руски“ №171, кв.128, бл. Етрополски бук“; Обособена позиция № 4: „Жилищен блок на територията на гр.Етрополе, кв. 20, ул. „Двадесет и седми ноември“ № 28“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: гр. Етрополе
Код NUTS: BG412
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Избор на изпълнител за упражняване на инвеститорски контрол при изпълнението на Инженеринг за реализацията на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради на територията на община Етрополе по четири обособени позиции: Обособена позиция № 1: „Жилищен блок-секции 16, 17 и 18, находящ се в гр. Етрополе, кв. 178“; Обособена позиция № 2: „Жилищен блок-секции 19, 20 и 21, находящ се в гр. Етрополе, кв. 178(8)“; Обособена позиция № 3: „Жилищен блок на територията на гр. Етрополе, находящ се на бул. „Руски“ №171, кв.128, бл. Етрополски бук“; Обособена позиция № 4: „Жилищен блок на територията на гр.Етрополе, кв. 20, ул. „Двадесет и седми ноември“ № 28“. Обхватът на дейностите по поръчката включва:- Упражняване на контрол на проектантския и строителния процес, вкл. контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните СМР и влаганите строителни продукти с проектната документация и договорите за изпълнение; Подписване на протокол за приемане на техническия/работния проект, протокол за предаване на строителната площадка; протокол за установяване годността за ползване на обекта; както и Протоколите за приемане на изпълнените количества и видове строително-монтажни работи до пълна реализация на провежданите мерки по обновяване на сградата.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71530000, 71630000

Описание:

Строителни консултантски услуги
Услуги по технически изпитвания и контрол

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Описание на дейностите В рамките на дейностите по инвеститорски контрол ще бъдат извършени услуги, както следва: - Упражнява на контрол на проектантския и строителния процес, вкл. контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните СМР и влаганите строителни продукти с проектната документация и договорите за изпълнение; - Подписва протокол за приемане на техническия/работния проект, протокол за предаване на строителната площадка; протокол за установяване годността за ползване на обекта; както и Протоколите за приемане на изпълнените количества и видове строително-монтажни работи до пълна реализация на провежданите мерки по обновяване на сградата. Подробности са дадени в Техническата спецификация към процедурата.

Прогнозна стойност без ДДС
70852 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.12.2016 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранция за участие в обществената поръчка се представя от участника в процедурата в размер на: Размер на гаранцията за участие на Обособена позиция 1: 130 лева; Размер на гаранцията за участие на Обособена позиция 2: 180 лева; Размер на гаранцията за участие на Обособена позиция 3: 180 лева; Размер на гаранцията за участие на Обособена позиция 4: 200 лева. 2. Гаранция за изпълнение: Гаранцията за изпълнение е в размер на1% (едно на сто) от стойността на договора за изпълнение на обществена поръчка по съответната обособена позиция. Форма и изисквания към гаранцията за изпълнение: Гаранцията се представя в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При избор на гаранция за изпълнение - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по сметката на Възложителя, посочена в обявлението. Ако участникът избере да представи гаранцията за изпълнение под формата на «парична сума», платена по банков път, документа, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. Ако участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с неговия подпис и печат. В случай, че участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя, подписано от кмета на общината или упълномощено от него длъжностно лице. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на участниците. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на възложителя.Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът й да не бъде по-малък от определения в настоящата поръчка. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи гаранция за изпълнение. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Банкова сметка на община Етрополе за внасяне на депозити по гаранция за изпълнение на договора: IBAN: BG17 CECB 9790 3343 1203 00, BIC: CECBBGSF, при Банка ЦКБ АД, клон Етрополе

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансовите средствата по настоящата обществена поръчка ще бъдат осигурени по реда на ПМС № 18/02.02.2015 г. Плащанията по всяка от обособените позиции ще се извършват под формата на авансово, междинни и окончателно плащане. Плащания по договораза всяка от обособените позиции се извършват, както следва: : - Междинно плащане до 25% от стойността, определена в чл. 3 на Договора, след изпълнени не по-малко от 25% от строително-монтажните работи на конкретния обект по съответната обособена позиция; - Междинно плащане до 50% от стойността, определена в чл. 3 на Договора, след изпълнени не по-малко от 50% от строително-монтажните работи на конкретния обект по съответната обособена позиция; - Окончателно плащане, което представлява разликата между дължимата по настоящия договор сума и стойността на изплатените междинни плащания, дължимо след подписването на акт образец 15 за установяване годността за приемане на строежа на конкретния обект по съответната обособена позиция. Изпълнителят може да не поиска едно или повече междинни плащания.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, участниците в него сключват договор помежду си, което се прилага към офертата в копие, който договор следва да съдържа минимум клаузи, които гарантират, че всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора, да посочат упълномощено лице, което ще представлява участника при изпълнението на договора и което лице е упълномощено да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението, не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата, както и договора следва да съдържа клаузи, от които да е видно какво е разпределението на дейностите на отделните съдружници, с ясно и конкретно посочване на дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за обществената поръчка. Към офертата си участниците прилагат и документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият, в случай, че то е не посочено в договора. Не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: По отношение на участник трябва да не е налице някое от условията на 47, ал. 1, т. 1, б. „а“-„д“, т.2., т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1, т. 4 и т. 5 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от от ЗОП, като констатирането наличието на което и да е от тях ще доведе до отстраняване на участника. 1.1.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. Представя се в свободна форма. 1.2.Представяне на участника, изготвено по образец (Приложение № 1):а) посочване на ЕИК по чл. 23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, вкл.електронен, за кореспонденция при пров.на проц-та;При обединение, което не е регистрирано като сам-но юр.лице, участниците в него сключват споразумение помежду си, което се прилага към офертата в копие.При обединение, което не е юр.лице, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, букви „а“ и „б“ от ЗОП се представят от всяко физ.или юр.лице, вкл.в обединението;б) декларация по чл. 47, ал. 9, и в) доказателства за упражняване на проф.дейност по чл. 49, ал. 1 и 2- ако такива се изискват от възложителя;1.3. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП (Образец № 2). 1.4. Декларация-Списък на служителите/експертите, които участникът ще използва за изпълнение на обществената поръчка (Образец № 3), с приложени Декларации по чл. 51а ЗОП за ангажираност на експерт (Образец № 13), ако е приложима; 1.5. Декларация за подизпълнители по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП, ако участникът предвижда такива, както и вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие. 1.6. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (Образец № 6); 1.7. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договора (Образец № 7); 1.8. Декларация по чл. 3 и чл. 5, т. 3 от ЗИФОДРЮПДРСТЛДС (Образец № 8); 1.9. Декларация за липса на свързаност с друг участник по чл. 55, ал. 7 ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 ЗОП (Образец № 12); 1.10. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП (Образец № 13); 1.11.Декларация за запознаване с условията на откр.процедура и стр.площадка (Образец № 15). 1.12. Пълномощно (оригинал или нотариално заверено копие) – когато офертата или някой документ от нея не е подписан от упр.и представляващ участника съгласно акт.му регистрация. 2. Плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката”, техн.предложение на участника, изготвено и с попълнени всички изискуеми данни и реквизити съгл.прил.образец (Образец №9) и ако е приложимо декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП. !!! При подаване на оферти за повече от една обособена позиция, участникът представя техническо предложение за всяка от обособените позиции, за които кандидатства.; 3. Плик № 3 „Предлагана цена”, ценовото предложение на участника. То следва да бъде изготвено съгл.прил.образец(Образец №10) !!! При подаване на оферти за повече от една обособена позиция, участникът представя ценово предложение за всяка от обособените позиции, за които кандидатства.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят не поставя минимални изисквания за Икономически и финансови възможности.
Минимални изисквания: Възложителят не поставя минимални изисквания за Икономически и финансови възможности.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 2.1. Доказва се с попълнена Декларация-списък на служителите/експертите, които участникът ще използва за изпълнение на обществената поръчка, предложен за изпълнението на поръчката (по образец), с приложени декларации за ангажираност от експертите (по образец), когато не са служители на участника.
Минимални изисквания: 2.1. За изпълнение на услугата участникът следва да разполага най-малко със следните лица (експерти), отговарящи за извършване на услугата: - Инженер по специалността „Строителство на сгради и съоръжения” или еквивалентна с опит от най-малко две години в: проектиране или строителен надзор или техническо ръководство на строителни обекти в обхвата на изграждане/реконструкция/основен ремонт на сгради; - Инженер по специалността „ОВК” или еквивалентна с опит от най-малко две години в: проектиране или строителен надзор или техническо ръководство на строителни обекти в обхвата на изграждане/реконструкция/основен ремонт на сгради; ** При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. В тези случаи документи се представят от участниците в обединението, чрез които се доказва съответствието и които ще изпълняват съответната дейност. *** Участник може да докаже съответствието си с изискванията за финансово и икономическо състояние, за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За целите на горното трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на кандидата или участника с тях.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Тп – Техническото предложение; тежест: 60
Показател: Пц – Предложена цена; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
22.02.2016 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП, Решението за откриване и Обявлението за обществена поръчка са изпратени от Възложителя по електронен път за публикуване до АОП в регистъра на обществените поръчки, Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на официалния интернет адрес, „Профил на купувача“. Възложителят не поставя изискване Документацията за участие да се закупува от заинтересованите лица. Документацията за участие ще се публикува на интернет страницата на Възложителя - „Профил на купувача”. При поискване от заинтересовано лице, Възложителят може да изпрати документацията за сметка на лицето. Искането се осъществява с писмено заявление, съдържащо адрес, телефон и факс на заинтересованото лице, изпратено по пощата, факс или електронна поща. Желаещите да получат документация за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да направят това на адреса на Възложителя, всеки работен ден до указания в обявлението срок като заплатят посочената в този раздел цена, която е с включен ДДС. Документацията на хартиен носител може да се получи и чрез куриер за сметка на Участника, след като изпрати по факс на Възложителя писмо с наименованието си, телефон, факс, данни за фактура, копие от документ за платена сума и адрес, на който да бъде изпратена документацията. Банкова сметка на община Джебел за заплащане на документация за участие (в случаите по чл. 28, ал. 7 от ЗОП при поискване от страна на заинтересовано лице): IBAN: BG73 CECB 9790 8443 1203 02, BIC: CECBBGSF, при ЦКБ АД, клон Етрополе, код на вид плащане: 44 40 00

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
22.02.2016 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 23.02.2016 г.  Час: 14:00
Място

Адреса на Възложителя (посочен в Раздел І.1.)

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Действията на Комисията на заседанието по отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

1.Документация за участие в процедурата може да бъде намерена на официалния уеб-сайт на Възложителя (посочен в Раздел І.1.) от датата на публикуването на Обявлението. Датата, часа и мястото за отваряне и оповестяване на ценовите предложения се обявява на официалната интернет страница на в Профила на купувача на Възложителя (посочен в Раздел І.1.). Обменът на информация между възложителя и заинтересованите лица/участниците, е в писмен вид, на български език, и се извършва чрез: а) по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис; б) по факс на посочения от възложителя и заинтересованите лица/участниците номера; в) по пощата - чрез препоръчано писмо с обратна разписка, изпратено на посочения от заинтересованото лице/участника адрес; г) чрез комбинация от средствата по букви "а" – "в". 2.Участниците могат да получат необходимата информация за : -задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg ; -опазване на околната среда - от Министерство на околната среда и водите и неговите структури на ел.адрес www.moew.government.bg ; -закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес www.mlsp.government.bg, които са в сила в РБългария, където трябва да се предоставят услугите, и които са приложими към предоставяните услуги. 3. Комплексна оценка на участниците се определя по формулата КО = 0,60 х Тп + 0,40 х Пц като максималният брой точки, който може да получи участник е 100 т. Оценката на техническото предложение (Т) се извършва по данните, представени от участника в „Техническо предложение за изпълнение на поръчката“. Максималният брой точки, който един участник може да получи по този показател е 100 точки. Тежест в комплексната оценка – 60%. Техническите предложения на участниците се оценяват по скалата посочена в документацията при спазване на критериите за присъждане на определен брой точки, като в зависимост от съдържанието в Техническото предложение на участника комисията присъжда точки както следва:100т., 50т. и 10т. „Предлагана цена“ е с максимален брой точки 100. Тежест в комплексната оценка – 40%. Максималният брой точки по този показател получава офертата с предлагана най-ниска обща цена. Точките на останалите участници се определят в съотношение към най-ниската предложена обща цена по следната формула: Пц=(Пцmin/Пцi)х100, където: Пцmin е минималната предложена обща цена; Пцi е общата цена предложена от i-тия участник.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.01.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Жилищен блок-секции 16, 17 и 18, находящ се в гр. Етрополе, кв. 178”
1) Кратко описание

Многофамилна жилищна сграда състояща се от три секции, всяка с пет надземни жилищни етажа и полуподземен сутеренен етаж. Всяка секция има самостоятелен вход. Сградата разполага с общо 45 броя апартаменти и РЗП 3272,00 м2. Сградата е построена 1982 г.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71530000, 71630000

Описание:

Строителни консултантски услуги
Услуги по технически изпитвания и контрол

3) Количество или обем

Многофамилна жилищна сграда състояща се от три секции, всяка с пет надземни жилищни етажа и полуподземен сутеренен етаж. Всяка секция има самостоятелен вход. Сградата разполага с общо 45 броя апартаменти и РЗП 3272,00 м2. Сградата е построена 1982 г.

Прогнозна стойност, без ДДС
13088 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 31.12.2016 г. 

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Жилищен блок-секции 19, 20 и 21, находящ се в гр. Етрополе, кв. 178(8)”
1) Кратко описание

Многофамилна жилищна сграда състояща се от три секции, две от които с шест и една с пет надземни жилищни етажа и полуподземен сутеренен етаж. Секции 19 и 20 разполагат с по един самостоятелен вход, а секция 21 с два входа. Сградата е построена в кв. 178(8), гр. Етрополе и разполага с 66 броя апартаменти и РЗП 4 540,00 м2. Секция 19 е построена 1983г. , секция 20 – 1978г., а секция 21 – 1984г.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71530000, 71630000

Описание:

Строителни консултантски услуги
Услуги по технически изпитвания и контрол

3) Количество или обем

Многофамилна жилищна сграда състояща се от три секции, две от които с шест и една с пет надземни жилищни етажа и полуподземен сутеренен етаж. Секции 19 и 20 разполагат с по един самостоятелен вход, а секция 21 с два входа. Сградата е построена в кв. 178(8), гр. Етрополе и разполага с 66 броя апартаменти и РЗП 4 540,00 м2. Секция 19 е построена 1983г. , секция 20 – 1978г., а секция 21 – 1984г.

Прогнозна стойност, без ДДС
18160 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 31.12.2016 г. 

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция „Жилищен блок на територията на гр. Етрополе, находящ се на бул. „Руски“ №171, кв.128, бл. Етрополски бук“
1) Кратко описание

Многофамилна жилищна сграда с шест жилищни етажа за всяка секцията и полуподземен сутеренен етаж. Състои се от три жилищни секции, всяка със самостоятелен вход, съответно "А", "Б" и "В", общо с 54 броя апартаменти и РЗП 4566,00м2. Сградата е построена 1982г. на бул. „Руски“ №171,кв.128, гр. Етрополе.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71530000, 71630000

Описание:

Строителни консултантски услуги
Услуги по технически изпитвания и контрол

3) Количество или обем

Многофамилна жилищна сграда с шест жилищни етажа за всяка секцията и полуподземен сутеренен етаж. Състои се от три жилищни секции, всяка със самостоятелен вход, съответно "А", "Б" и "В", общо с 54 броя апартаменти и РЗП 4566,00м2. Сградата е построена 1982г. на бул. „Руски“ №171,кв.128, гр. Етрополе.

Прогнозна стойност, без ДДС
18264 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 31.12.2016 г. 

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция „Жилищен блок на територията на гр.Етрополе, кв. 20, ул. „Двадесет и седми ноември“ № 28”
1) Кратко описание

Многофамилна жилищна сграда на шест и седем жилищни етажа, в зависимост от секцията. Сградата е ситуирана в гр.Етрополе, кв. 20, ул. „Двадесет и седми ноември“ № 28. Състои се от три входа, разпределени в две жилищни секции, с общо 55 броя апартамента и РЗП 5 335 м2. Построена е през 1984г.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71530000, 71630000

Описание:

Строителни консултантски услуги
Услуги по технически изпитвания и контрол

3) Количество или обем

Многофамилна жилищна сграда на шест и седем жилищни етажа, в зависимост от секцията. Сградата е ситуирана в гр.Етрополе, кв. 20, ул. „Двадесет и седми ноември“ № 28. Състои се от три входа, разпределени в две жилищни секции, с общо 55 броя апартамента и РЗП 5 335 м2. Построена е през 1984г.

Прогнозна стойност, без ДДС
21340 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 31.12.2016 г.