Версия за печат

00099-2016-0002

BG-Етрополе: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Етрополе, пл. Девети септември № 1, За: Юлия Митова, Република България 2180, Етрополе, Тел.: 0720 68207, E-mail: obstina@etropolebg.com, Факс: 0720 65011

Място/места за контакт: главен специалист „Проекти, инвестиции и строителство“

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.etropolebg.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.etropolebg.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Избор на консултант по смисъла на ЗУТ за изготвяне на комплексен доклад за съответствие и осъществяване на независим строителен надзор при реализацията и изпълнението на Инженеринг във връзка с реализацията на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради на територията на община Етрополе по четири обособени позиции: Обособена позиция № 1: „Жилищен блок-секции 16, 17 и 18, находящ се в гр. Етрополе, кв. 178“; Обособена позиция № 2: „Жилищен блок-секции 19, 20 и 21, находящ се в гр. Етрополе, кв. 178(8)“; Обособена позиция № 3: „Жилищен блок на територията на гр. Етрополе, находящ се на бул. „Руски“ №171, кв.128, бл. Етрополски бук“; Обособена позиция № 4: „Жилищен блок на територията на гр.Етрополе, кв. 20, ул. „Двадесет и седми ноември“ № 28“.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: гр. Етрополе
Код NUTS: BG412
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Избор на консултант по смисъла на ЗУТ за изготвяне на комплексен доклад за съответствие и осъществяване на независим строителен надзор при реализацията и изпълнението на Инженеринг във връзка с реализацията на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради на територията на община Етрополе по четири обособени позиции: Обособена позиция № 1: „Жилищен блок-секции 16, 17 и 18, находящ се в гр. Етрополе, кв. 178“; Обособена позиция № 2: „Жилищен блок-секции 19, 20 и 21, находящ се в гр. Етрополе, кв. 178(8)“; Обособена позиция № 3: „Жилищен блок на територията на гр. Етрополе, находящ се на бул. „Руски“ №171, кв.128, бл. Етрополски бук“; Обособена позиция № 4: „Жилищен блок на територията на гр.Етрополе, кв. 20, ул. „Двадесет и седми ноември“ № 28“. Обхватът на дейностите по поръчката включва:- извършване оценка на съответствието на проектите за издаване на разрешение за строеж за обектите;- извършване на оценка на съответствието на част „Конструктивна”- упражняване на строителен надзор по време на строителството на обектите в обхвата по чл.168 от ЗУТ- изготвяне на технически паспорт на обектите съгласно нормативната уредба.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71520000, 71521000

Описание:

Строителен надзор
Строителен надзор по време на строителството

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Описание на дейностите 1. В рамките на дейностите по строителен надзор ще бъдат извършени услуги, както следва: • услуги свързани с изготвяне на доклад за оценка на съответствието на работния проект, в съответствие с чл. 142, ал. 6 и ал. 8 от ЗУТ; • осъществяване на надзор върху изпълнението на строително-монтажните дейности за обектите в рамките на инвестиционния проект, включително: осъществяване на контрол върху законосъобразното започване на строежа; пълнотата и правилното съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; изпълнението на строежите в съответствие с одобрените инвестиционни проекти и съгласно изискванията по чл. 169, ал. 1 и ал. 2 от ЗУТ; спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; спазване на всички изисквания по отношение на годността на строежа за въвеждане в експлоатация; извършване на оценка за достъпност на строежа от лица с увреждания, в съответствие със законодателството; извършване на оценка за енергийна ефективност в съответствие със законодателството; контрол на строителните продукти по чл. 169а, ал. 1 от ЗУТ при упражняване на строителен надзор; контрол върху документирането на всички обстоятелства, свързани със строежа, като предаването и приемането на строителната площадка, строителните и монтажните работи, подлежащи на закриване, междинните и заключителните актове за приемане и предаване на строителни и монтажни работи и други; контрол за годността на строежа/обекта за въвеждане в експлоатация, постигането на проектните критерии и за гаранционен период на цялото съоръжение; • изготвяне на технически паспорт на обекта съгласно чл. 176б от ЗУТ и в обхвата, посочен в чл. 4 от НАРЕДБА № 5 от 28.12.2006 г. за техническите паспорти на строежите, издадена от министъра на регионалното развитие и благоустройството, обн., ДВ, бр. 7 от 23.01.2007 г.; • координация на строителния процес до въвеждането на обекта в експлоатация. Подробности са дадени в Техническата спецификация към процедурата.

Прогнозна стойност без ДДС
159417 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.12.2016 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранция за участие в обществената поръчка се представя от участника в процедурата в размер на: Размер на гаранцията за участие на Обособена позиция 1: 290 лева; Размер на гаранцията за участие на Обособена позиция 2: 400 лева; Размер на гаранцията за участие на Обособена позиция 3: 400 лева; Размер на гаранцията за участие на Обособена позиция 4: 480 лева. 2. Гаранция за изпълнение: Гаранцията за изпълнение е в размер на 2% (две на сто) от стойността на договора за изпълнение на обществена поръчка. Форма и изисквания към гаранцията за изпълнение: Гаранцията се представя в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При избор на гаранция за изпълнение - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по сметката на Възложителя, посочена в обявлението. Ако участникът избере да представи гаранцията за изпълнение под формата на «парична сума», платена по банков път, документа, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. Ако участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с неговия подпис и печат. В случай, че участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя, подписано от кмета на общината или упълномощено от него длъжностно лице. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на участниците. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на възложителя.Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът й да не бъде по-малък от определения в настоящата поръчка. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи гаранция за изпълнение. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Банкова сметка на община Етрополе за внасяне на депозити по гаранция за изпълнение на договора: IBAN: BG17 CECB 9790 3343 1203 00, BIC: CECBBGSF, при Банка ЦКБ АД, клон Етрополе

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансовите средствата по настоящата обществена поръчка ще бъдат осигурени по реда на ПМС № 18/02.02.2015 г. Плащанията ще се извършват под формата на авансово, междинни и окончателно плащане. Плащания по договора: 1. АВАНСОВО ПЛАЩАНЕ в размер до 35 % /тридесет и пет процента/ от общата стойност на договора по съответната обособена позиция, предмет на поръчката с ДДС – платимо в срок до 15 (петнадесет) календарни дни, от датата на предоставяне на целево финансиране от страна на Българска банка за развитие по Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради. Авансовото плащане се извършва в случай, че Изпълнителя е представил банкова гаранция в полза на “Българска банка за развитие“АД/ Сдружението на собствениците за обекта на обособената позиция, предмет на договора. След извършване на авансовото плащане изпълнителят представя фактура за размера му. 2. МЕЖДИННИ ПЛАЩАНИЯ съответстващи до достигане на 80 % /осемдесет процента/ от стойността на договора с ДДС, след пропорционално приспадане на авансовото плащане, се извършват в срок до 15 /петнадесет/ дни от подписване на констативен протокол за одобряване на предадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ фактура по съответната обособена позиция, както и Междинното плащане се извършва след изготвяне на междинен доклад, съдържащ актуална и текуща информация за състоянието на строежа, която информация следва да дава данни за обстоятелствата по чл. 168 от ЗУТ. Периодът между два отделни междинни доклада не може да е по-кратък от две календарни седмици. 3. ОКОНЧАТЕЛНО ПЛАЩАНЕ се извършва при подписан Протокол за установяване годността за ползване – Приложение № 16 към чл. 7, ал. 3, т. 16 от Наредба № 3 от 31 юли 2003 година в срок до 15 /петнадесет/ дни след подписване на констативен протокол за одобряване на предадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ фактура, както и документи съгласно указанията на НПЕЕМЖС за искане на средства, доказващи количественото и качествено изпълнение на дадения вид дейност по съответната обособена позиция. Размерът на окончателното плащане се изчислява като от общо одобрените от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ суми по договора се приспаднат извършените плащания.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, участниците в него сключват договор помежду си, което се прилага към офертата в копие, който договор следва да съдържа минимум клаузи, които гарантират, че всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора, да посочат упълномощено лице, което ще представлява участника при изпълнението на договора и което лице е упълномощено да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението, не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата, както и договора следва да съдържа клаузи, от които да е видно какво е разпределението на дейностите на отделните съдружници, с ясно и конкретно посочване на дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за обществената поръчка. Към офертата си участниците прилагат и документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият, в случай, че то е не посочено в договора. Не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: По отношение на участник трябва да не е налице някое от условията на 47, ал. 1, т. 1, б. „а“-„д“, т.2., т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1, т. 4 и т. 5 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от от ЗОП, като констатирането наличието на което и да е от тях ще доведе до отстраняване на участника. 1.1.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. Представя се в свободна форма. 1.2.Представяне на участника, изготвено по образец (Приложение № 1):а) посочване на ЕИК по чл. 23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, вкл.електронен, за кореспонденция при пров.на проц-та;При обединение, което не е регистрирано като сам-но юр.лице, участниците в него сключват споразумение помежду си, което се прилага към офертата в копие.При обединение, което не е юр.лице, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, букви „а“ и „б“ от ЗОП се представят от всяко физ.или юр.лице, вкл.в обединението;б) декларация по чл. 47, ал. 9, и в) доказателства за упражняване на проф.дейност по чл. 49, ал. 1 и 2- такива се изискват от възложителя(Виж поле VI.3. допълнителна информация относно изискванията за вписването на участниците в професионални или търговски регистри); 1.3. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП (Образец № 2). 1.4. Декларация-Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на общ.поръчка по чл. 51, ал. 1, т. 1 ЗОП (Образец № 3); 1.5. Декларация-Списък на служителите/експертите, които участникът ще използва за изпълнение на общ.поръчка (Образец № 4), с приложени Декларации по чл. 51а ЗОП за ангажираност на експерт (Образец № 14); 1.5. Декларация за подизпълнители по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП, ако участникът предвижда такива, както и вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие. 1.6. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (Образец № 6); 1.7. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договора (Образец № 7); 1.8. Декларация по чл. 3 и чл. 5, т. 3 от ЗИФОДРЮПДРСТЛДС (Образец № 8); 1.9. Декларация за липса на свързаност с друг участник по чл. 55, ал. 7 ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 ЗОП (Образец № 12); 1.10. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП (Образец № 13); 1.11. Копие от Лиценз за извършване на дейностите, съгласно НУРИЛКОСИПУСН, приета с ПМС № 247/31.10.2003 г., или Удостоверение, издадено от Началника на ДНСК съгласно чл.166, ал.2 от ЗУТ, придружен от поименния списък по образец (приложение № 4) на технически правоспособните физ.лица, чрез които се упражнява дейността. Когато участникът е чужд.лице, се представя копие от документ, удостоверяващ регистрацията му в някой от проф.или търг.регистри на държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за нал-то на так.регистрация от комп.органи съгл. нац.му закон.; 1.12. Копие от удостоверението за вписване в регистъра на Агенция за устойчиво енергийно развитие или еквивалентен регистър. Когато участникът е чужд.лице, се представя копие от документ, удост.регистрацията му в някой от проф.или търг.регистри на държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за нал-то на так.регистрация от комп.органи съгл. нац.му закон. 1.13. Декларация за запознаване с условията на откр.процедура и стр.площадка (Образец № 15). 1.14. Пълномощно (оригинал или нотариално заверено копие) – когато офертата или някой документ от нея не е подписан от упр.и представляващ участника съгласно акт.му регистрация. 2. Плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката”, техн.предложение на участника, изготвено и с попълнени всички изискуеми данни и реквизити съгл.прил.образец (Образец №9) и ако е приложимо декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП;3. Плик № 3 „Предлагана цена”, ценовото предложение на участника. То следва да бъде изготвено съгл.прил.образец(Образец №10)
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят не поставя минимални изисквания за Икономически и финансови възможности.
Минимални изисквания: Възложителят не поставя минимални изисквания за Икономически и финансови възможности.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 2.1. Изискуемите данни и параметри целят установяване на опит от страна на участника, еднакъв или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка. Данните се посочват в Декларация-Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка по чл. 51, ал. 1, т. 1 ЗОП (по образец), към който се прилагат доказателства за извършените услуги.Доказателството/Доказателствата за извършената /извършените услуга/и се представя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата/услугите. 2.2. Доказва се с попълнена Декларация-списък на служителите/експертите, които участникът ще използва за изпълнение на обществената поръчка, предложен за изпълнението на поръчката (по образец), с приложени декларации за ангажираност от експертите (по образец), когато не са служители на участника.
Минимални изисквания: 2.1. Участникът трябва да е изпълнил/извършил през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, успешно поне една услуга/услуги, включващи заедно и/или поотделно консултантски услуги по оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на независим строителен надзор при изпълнение на строителство. 2.2. Участникът трябва да разполага с екип от експерти за изпълнението на предмета на поръчката, в минимален състав, както следва: Ръководител обект – строителен инженер с обр.степен „магистър”, спец.„ПГС“ / „ССС“ или еквивалентна специалност, с минимум 2г. проф.опит; Специалист с обр.степен „магистър”, спец.„Архитектура” или еквивалентна специалност, с минимум 2г. проф.опит; Инженер с обр.степен „магистър”, специалност „Електро” или еквивалентна специалност, с минимум 2г. проф.опит; Строителен инженер с обр.степен „магистър”, специалност „ВиК” или еквивалентна специалност, с минимум 2г. проф.опит; Инженер с обр.степен „магистър”, специалност „ОВиК” или еквивалентна специалност, с минимум 2г. проф.опит. Специалист по ЗБУТ - инженер с обр.степен „магистър”, с минимум 2г. проф.опит. Специалист по качеството и съответствието на материалите - инженер с обр.степен „магистър”, с минимум 2г. проф.опит. ** При участие на обединения, които не са юр.лица, съотв-то с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. В случаите по чл. 49 от ЗОП изискването за регистрация се доказва от участника в обединението, който ще изпълни съотв.дейност. *** Участник може да докаже съответствието си с изискванията за фин.и икон.състояние, за техн.възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съотв.възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица.Трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, св.предприятия и други лица, незав.от правната връзка с уч.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

ЗУТ, ЗЕЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
22.02.2016 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП, Решението за откриване и Обявлението за обществена поръчка са изпратени от Възложителя по електронен път за публикуване до АОП в регистъра на обществените поръчки, Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на официалния интернет адрес, „Профил на купувача“. Възложителят не поставя изискване Документацията за участие да се закупува от заинтересованите лица. Документацията за участие ще се публикува на интернет страницата на Възложителя - „Профил на купувача”. При поискване от заинтересовано лице, Възложителят може да изпрати документацията за сметка на лицето. Искането се осъществява с писмено заявление, съдържащо адрес, телефон и факс на заинтересованото лице, изпратено по пощата, факс или електронна поща. Желаещите да получат документация за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да направят това на адреса на Възложителя, всеки работен ден до указания в обявлението срок като заплатят посочената в този раздел цена, която е с включен ДДС. Документацията на хартиен носител може да се получи и чрез куриер за сметка на Участника, след като изпрати по факс на Възложителя писмо с наименованието си, телефон, факс, данни за фактура, копие от документ за платена сума и адрес, на който да бъде изпратена документацията. Банкова сметка на община Етрополе за заплащане на документация за участие (в случаите по чл. 28, ал. 7 от ЗОП при поискване от страна на заинтересовано лице): IBAN: BG73 CECB 9790 8443 1203 02, BIC: CECBBGSF, при ЦКБ АД, клон Етрополе, код на вид плащане: 44 40 00

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
22.02.2016 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 23.02.2016 г.  Час: 16:00
Място

Адреса на Възложителя (посочен в Раздел І.1.)

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Действията на Комисията на заседанието по отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

1.Документация за участие в процедурата може да бъде намерена на официалния уеб-сайт на Възложителя (посочен в Раздел І.1.) от датата на публикуването на Обявлението. Датата, часа и мястото за отваряне и оповестяване на ценовите предложения се обявява на официалната интернет страница на в Профила на купувача на Възложителя (посочен в Раздел І.1.). Обменът на информация между възложителя и заинтересованите лица/участниците, е в писмен вид, на български език, и се извършва чрез: а) по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис; б) по факс на посочения от възложителя и заинтересованите лица/участниците номера; в) по пощата - чрез препоръчано писмо с обратна разписка, изпратено на посочения от заинтересованото лице/участника адрес; г) чрез комбинация от средствата по букви "а" – "в". 2.Участниците могат да получат необходимата информация за : -задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg ; -опазване на околната среда - от Министерство на околната среда и водите и неговите структури на ел.адрес www.moew.government.bg ; -закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес www.mlsp.government.bg, които са в сила в РБългария, където трябва да се предоставят услугите, и които са приложими към предоставяните услуги. 3.Продължава от поле ІІІ.2.1), т.1.2, б. в)….3.1.Участниците трябва да притежават валиден Лиценз съгл. НУРИЛКОСИПУСН, приета с ПМС № 247 от 31.10.2003 г. или Удостоверение за извършване на дейностите, предмет на общ.поръчка, издадено от Началника на ДНСК съгласно чл.166, ал.2 от ЗУТ. Когато участникът е чужд.лице, се представя копие от документ, удост.регистрацията му в някой от проф.или търг.регистри на държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на так.регистрация от комп.органи съгл.нац.му закон. Когато участникът е обединение, изискването важи съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението /всеки член, който ще изпълнява стр.надзор, трябва да притежава изиск.регистрации/. 3.2. Участниците следва да са вписани в публичния регистър по чл.44, ал.1 от ЗЕЕ или еквивалентен и трябва да притежават валидно Удостоверение за вписване в регистъра на Агенция за устойчиво енергийно развитие или еквивалентен регистър (заверено копие). Когато участникът е чужд.лице, се представя копие от документ, удост.регистрацията му в някой от проф.или търг.регистри на държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на так.регистрация от комп.органи съгл.нац.му закон.Когато участникът е обединение, изискването важи съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението /всеки член на обединението, който ще извършва оценка за съответствие на инв.проект на многофамилната жилищна сграда – част „енергийна ефективност – икономия на енергия и топлосъхранение, в изпълнение на НПЕЕМЖС трябва да притежава изискуемата регистрация/.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.01.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Жилищен блок-секции 16, 17 и 18, находящ се в гр. Етрополе, кв. 178”
1) Кратко описание

Многофамилна жилищна сграда състояща се от три секции, всяка с пет надземни жилищни етажа и полуподземен сутеренен етаж. Всяка секция има самостоятелен вход. Сградата разполага с общо 45 броя апартаменти и РЗП 3272,00 м2. Сградата е построена 1982 г.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71520000, 71521000

Описание:

Строителен надзор
Строителен надзор по време на строителството

3) Количество или обем

Многофамилна жилищна сграда състояща се от три секции, всяка с пет надземни жилищни етажа и полуподземен сутеренен етаж. Всяка секция има самостоятелен вход. Сградата разполага с общо 45 броя апартаменти и РЗП 3272,00 м2. Сградата е построена 1982 г.

Прогнозна стойност, без ДДС
29448 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 31.12.2016 г. 

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Жилищен блок-секции 19, 20 и 21, находящ се в гр. Етрополе, кв. 178(8)”
1) Кратко описание

Многофамилна жилищна сграда състояща се от три секции, две от които с шест и една с пет надземни жилищни етажа и полуподземен сутеренен етаж. Секции 19 и 20 разполагат с по един самостоятелен вход, а секция 21 с два входа. Сградата е построена в кв. 178(8), гр. Етрополе и разполага с 66 броя апартаменти и РЗП 4 540,00 м2. Секция 19 е построена 1983г. , секция 20 – 1978г., а секция 21 – 1984г.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71520000, 71521000

Описание:

Строителен надзор
Строителен надзор по време на строителството

3) Количество или обем

Многофамилна жилищна сграда състояща се от три секции, две от които с шест и една с пет надземни жилищни етажа и полуподземен сутеренен етаж. Секции 19 и 20 разполагат с по един самостоятелен вход, а секция 21 с два входа. Сградата е построена в кв. 178(8), гр. Етрополе и разполага с 66 броя апартаменти и РЗП 4 540,00 м2. Секция 19 е построена 1983г. , секция 20 – 1978г., а секция 21 – 1984г.

Прогнозна стойност, без ДДС
40860 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 31.12.2016 г. 

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция „Жилищен блок на територията на гр. Етрополе, находящ се на бул. „Руски“ №171, кв.128, бл. Етрополски бук“
1) Кратко описание

Многофамилна жилищна сграда с шест жилищни етажа за всяка секцията и полуподземен сутеренен етаж. Състои се от три жилищни секции, всяка със самостоятелен вход, съответно "А", "Б" и "В", общо с 54 броя апартаменти и РЗП 4566,00м2. Сградата е построена 1982г. на бул. „Руски“ №171,кв.128, гр. Етрополе.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71520000, 71521000

Описание:

Строителен надзор
Строителен надзор по време на строителството

3) Количество или обем

Многофамилна жилищна сграда с шест жилищни етажа за всяка секцията и полуподземен сутеренен етаж. Състои се от три жилищни секции, всяка със самостоятелен вход, съответно "А", "Б" и "В", общо с 54 броя апартаменти и РЗП 4566,00м2. Сградата е построена 1982г. на бул. „Руски“ №171,кв.128, гр. Етрополе.

Прогнозна стойност, без ДДС
41094 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 31.12.2016 г. 

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция „Жилищен блок на територията на гр.Етрополе, кв. 20, ул. „Двадесет и седми ноември“ № 28”
1) Кратко описание

Многофамилна жилищна сграда на шест и седем жилищни етажа, в зависимост от секцията. Сградата е ситуирана в гр.Етрополе, кв. 20, ул. „Двадесет и седми ноември“ № 28. Състои се от три входа, разпределени в две жилищни секции, с общо 55 броя апартамента и РЗП 5 335 м2. Построена е през 1984г.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71520000, 71521000

Описание:

Строителен надзор
Строителен надзор по време на строителството

3) Количество или обем

Многофамилна жилищна сграда на шест и седем жилищни етажа, в зависимост от секцията. Сградата е ситуирана в гр.Етрополе, кв. 20, ул. „Двадесет и седми ноември“ № 28. Състои се от три входа, разпределени в две жилищни секции, с общо 55 броя апартамента и РЗП 5 335 м2. Построена е през 1984г.

Прогнозна стойност, без ДДС
48015 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 31.12.2016 г.