Версия за печат

03461-2015-0002

BG-София: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 202062287

Национална компания Стратегически инфраструктурни проекти, бул. Цар Борис III № 215, ет. 9, За: Миглена Манолова, България 1618, София, Тел.: 02 4243923; 0889 025544, E-mail: office@ncsip.bg, Факс: 02 4243921

Място/места за контакт: Дирекция Обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.ncsip.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.ncsip.bg/index.php?id=15.

Електронно подаване на оферти и заявления: http://www.ncsip.bg/index.php?id=15#OP-25.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Супервизия на проектиране и строителство на автомагистрала "Струма" Лот 3.1

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 12 (12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Автомагистрала "Струма" Лот 3.1
Код NUTS: BG413
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на настоящата обществена поръчка е супервизия на проектирането и строителството на пътната част на Лот 3.1 с дължина около 12,6 км (от км 359+000 до км 366+000 и от км 370+400 до км 376+000), със съответните земни работи, реконструкции и изместване на подземни и надземни комуникации и проводи, измествания на пътища, малки съоръжения, оградни съоръжения, диги, бетонови и стоманобетонови подпорни стени, армостени, мостови съоръжения, надлези и подлези, пътни възли и система за регионално управление на пътна инфраструктура. Извършването на услугата, предмет на настоящата поръчка, включва изпълнението на всички дейности по изграждането на посочения участък, които са свързани с: - функцията на Инженер по договорните условия на ФИДИК Жълта книга; - функциите съгласно чл. 166, ал. 1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ); - извършване на строителен надзор по време на строителството в съответствие с изискванията на чл. 168 от ЗУТ и подзаконовите нормативни актове; - подготовката на цялата документация, необходима за издаване на Акт обр. 15 и Акт обр. 16; - приемане на дейностите по извършване на одит на пътната безопасност, съгласно Закона за пътищата; - изготвяне на становища по предадената от Изпълнителя проектна документация и всички други Документи на Изпълнителя; - изготвяне на месечни доклади за напредъка на проектирането и строителството и хода на изпълнение на договора за проектиране и строителство; - изготвяне на оценка за съответствието на част „Конструктивна“ на инвестиционните проекти във фаза технически проект, съгласно разпоредбите на чл. 142, ал. 10 от ЗУТ; - изготвяне на комплексен доклад за техническия проект - оценка на съответствието на инвестиционния проект със съществените изисквания към строежите в съответствие с изискванията на ЗУТ и други нормативни разпоредби; - координация на строителния процес до въвеждането на строежа в експлоатация; - дейността на координатор по безопасност и здраве за етапа на изпълнение на строителството, съгласно минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строително-монтажни работи; - контрол на строителните продукти, материали и оборудване, влагани в строежа, както и на извършените строително-монтажни работи; - отчитане хода на изпълнение на Договора с Изпълнителя и на извършените СМР; - съставяне на окончателен доклад за въвеждане на строежа в експлоатация; - изготвяне на Технически паспорт на строежа съгласно Наредба № 5 / 28.12.2006 г.; - упражняване на строителен надзор по време на отстраняване на проявени скрити дефекти през Срока за Съобщаване на Дефекти.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

71520000

Описание:

Строителен надзор

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
1695249 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Техническа оценка на предложението; тежест: 40
Критерий: Финансова оценка на предложението; тежест: 60
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 231 - 407536 от 29.11.2014 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2015/S 057 - 100092 от 21.03.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 164 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

20.11.2015 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

9

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

ДЗЗД СН АМ СТРУМА ЛОТ 3.1, ЕИК: 176951325, ул. Дамян Груев № 13, вх. В, ет. 2, България 1606, София, Тел.: 02 8053976, E-mail: dessy.atanasova@mottmac.com, Факс: 02 9515070

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 5500000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 1695249 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Оперативна програма "Транспорт и транспортна инфраструктура" 2014-2020 г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.01.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. ДЗЗД „СН АМ Струма Лот 3.1“, което се състои от следните търговски дружества: „МОТТ МАКДОНАЛД ЛИМИТИД“, Англия; „ТРАНСКОНСУЛТ-БГ“ ООД и „ТЕСТ КОНСУЛТИНГ“ ООД; 2. ОБЕДИНЕНИЕ „ПЪТКОНСУЛТ - ИРД“, което се състои от следните търговски дружества:„ПЪТКОНСУЛТ 2000“ ЕООД и „ИРД инженеринг С.р.л.“, Италия; 3. ОБЕДИНЕНИЕ СТРУМА КОНСУЛТ, което се състои от следните търговски дружества: „КОНСУЛТАНТСКА ИНЖЕНЕРНА ГРУПА“ ООД; „ПРОДЖЕКТ МЕНИДЖМЪНТ ЕНД КОНСУЛТИНГ“ АД; „АЙ СИ КОНСУЛЕНТЕН ЦИВИЛТЕХНИКЕР“ Г.м.б.х.- Австрия и „ИНФРА ИНВЕСТ“ ООД; 4. „РУТЕКС“ ООД; 5. Обединение „ЕН АР - Т7 - Инфрам“, което се състои от следните търговски дружества: „ЕН АР КОНСУЛТ“ ЕООД; „Т7 КОНСУЛТ“ ЕООД; „ИНФРАМ“ АД, Чехия и „ИНФРАМ“ ЕООД; 6. Обединение „Супервизия 3.1“ ДЗЗД, което се състои от следните търговски дружества: „ЕВРОКОНСУЛТ“ АД, Испания; „ГЕОЕКСПЕРТ България“ ЕООД и „ТРАФИК ХОЛДИНГ“ ЕООД. 7. „ПЪТИНВЕСТ - ИНЖЕНЕРИНГ“ АД; 8. Консорциум „МОСТИ - ИКП 3.1“, който се състои от следните търговски дружества: „МОСТИ БЪЛГАРИЯ“ ЕООД и „ИНЖКОНСУЛТПРОЕКТ“ ООД; 9. ОБЕДИНЕНИЕ „ДОПРАВОПРОЙЕКТ - ДИ ЕС ИНВЕСТ“, което се състои от следните търговски дружества: „ДИ ЕС ИНВЕСТ“ АД и „ДОПРАВОПРОЙЕКТ“ АД, Словакия.