00085-2016-0002
Технически редакции | ||
12.01.2016 12:07 ч. : | 12/01/2016 12:04 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
12.01.2016 12:07 ч. : | 12/01/2016 12:04 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Покупка
Доставки
Военномедицинска академия, бул. Георги Софийски №3, За: Подп.инж. Оливер Океанов, Елисавета Михайлова, Р България 1606, София, Тел.: 02 9225214, E-mail: elisaveta@vma.bg, Факс: 02 9526536
Място/места за контакт: ВМА- сектор Логистично осигуряванеИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.vma.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.vma.bg/bg/profile-na-kupuvacha/.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Военномедицинска академия, бул.Георги Софийски №3, За: Огняна Димитрова Никодимова, Р България 1606, София, Тел.: 02 9225527
Място/места за контакт: Входящо деловодство, ет.2 в административната сградаПубличноправна организация
Здравеопазване
НЕ
"Периодична доставка на полиетиленови чували и консумативи за калолечение за нуждите на ВМА и подчинените й структури в страната".
Обявлението обхваща обществена поръчка
„Периодична доставка на полиетиленови чували и консумативи за калолечение за нуждите на ВМА и подчинените й структури в страната”, съгласно техническа спецификация - Приложение №1. Поръчката е изготвена в съответствие с изискванията на чл.14, ал.3, т.2 от ЗОП, чл.29 от Закона за управление на отпадъците и чл.5 от Наредба №1 от 09.02.2015 г. за изискванията към дейностите по събиране и третиране на отпадъците на територията на лечебните и здравните заведения. Обект на поръчката – доставка по смисъла на чл.3, ал.1, т.1 от ЗОП
19640000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Количествата и обемът доставки на полиетиленови чували зависят от текущите потребности на ВМА. В рамката на срока на договора Възложителят има право да заявява количествата на отделните номенклатури, съобразно своите нужди до достигане на стойността на договора.
НЕ
НЕ
12
Участникът представя гаранция за участие в откритата процедура за възлагане на обществената поръчка, а определеният за изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. Гаранцията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка е в размер на 1 200 /хиляда и двеста/ лв. Гаранцията за изпълнение е в размер 5 /пет/ на сто от стойността на договора без ДДС. Гаранциите се представят в една от следните форми - парична сума или банкова гаранция, съгласно чл. 60, ал. 1 от ЗОП. Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. При избор на гаранция под формата на парична сума, то тя следва да се внесе по банков път в лева, по набирателна сметка на ВМА: IBAN BG34BNBG96613300150601; BIC BNBGBGSD; банка БНБ, с основание – „Периодична доставка на полиетиленови чували и консумативи за калолечение за нуждите на ВМА и подчинените й структури в страната”. Ако участникът представя банкова гаранция за участие, то същата трябва да бъде открита със срок на валидност не по-малко от 30 дни (тридесет дни) след изтичане срока на валидност на офертата на участника. При избор на банкова гаранция същата следва да е неотменяема и безусловна, издадена от банка в полза на Възложителя – Военномедицинска академия. В банковата гаранция изрично се записват основанията за нейното задържане и усвояване от Възложителя при условията на чл.61 от ЗОП и името на процедурата. Ако участникът представя банкова гаранция за изпълнение на договора, тя трябва да бъде неотменяема и безусловна, издадена от банка в полза на Възложителя – Военномедицинска академия и открита със срок на валидност не по-малко от 30 дни след срока на самия договор. Гаранцията за изпълнение се представя при подписване на договора. Всички разходи по представяне на гаранцията за участие в процедурата и гаранцията за изпълнението на поръчката са за сметка на участника, а разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на Възложителя. Участниците трябва да предвидят и заплатят своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на гаранциите да не бъде по-малък от определения в процедурата. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите по гаранцията за участие и за изпълнение се представят и в превод на български език. Гаранциите за участие в процедурата се освобождават, задържат или усвояват от Възложителя по реда и в сроковете по чл.61 и 62 от ЗОП.
Финансовите средства за заплащане на доставките са от бюджета на ВМА. Срок на плащане: Доставките по сключените договори ще се заплащат при условията на отложено плащане - 60 (шестдесет) календарни дни, след извършване на доставката и представяне на фактура заедно с двустранно подписан приемо- предавателен протокол за доставените стоки. Начин на плащане: Плащанията на доставките по сключения договор се извършват в български лева, чрез банков превод, по сметка на Изпълнителя, след доставка на стоките и представяне на следните документи: фактура и приемо-предавателен протокол за доставените стоки.
НЕ
ОБЩИ ИЗИСКВАНИЯ: В настоящата процедура за възлагане на ОП може да участва всяко българско или ЧФЛ или ЮЛ, както и техни обединения, които отговарят на предварително обявените условия. В настоящата процедура НЕ МОГАТ да участват: Физически или юридически лица, както и техни обединения, за които са налице някои от обстоятелствата по чл.47,ал.1,т.1, т.2,3 и 4 и ал.5 ЗОП, както и обстоятелствата по чл.47,ал.2,т.1, т.4 и 5; ЧФЛ или ЮЛ, за което в държавата, в която е установено, e налице някое от обстоятелствата по чл.47,ал.1,т.1,т.2,3 и 4 и чл.47,ал.2,т.1,т.4 и 5 ЗОП. В офертата не могат да бъдат включени като подизпълнители лица, за които са налице някои от обстоятелствата по чл.47,ал.1 и ал. 5 ЗОП. Всички участници, вкл. подизпълнители, следва да отговарят на изискванията на чл.3,т.8 и чл.4 от ЗИФОДРЮПДРСЛДС. ОКОМПЛЕКТОВАНЕ НА ОФЕРТАТА: Офертата и всички приложения към нея се представя в писмен вид, на хартиен носител, в запечатан непрозрачен плик от участника или от негов упълномощен представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика участникът посочва адрес за кореспонденция, телефон и по възможност - факс и електронен адрес, както и предмета на обществената поръчка. ОСНОВНИЯТ (ОБЩ) ПЛИК с офертата трябва да съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика: Плик № 1 с надпис „Документи за подбор“ с името на участника“, в който се поставят документите и информацията, изисквани от Възложителя, съгласно чл.56,ал.1 т.1-6,8,11-14 ЗОП, отнасящи се до критериите за подбор на участниците. Плик № 1 съдържа: -Списък на документите, съдържащи се в офертата /в оригинал, по образец/, подписан от участника. В списъка следва да се опишат всички представени от него документи и информации, съдържащи се в плик № 1. Всеки лист, съдържащ се в плика, задължително се номерира и подрежда в последователността на списъка; -Представяне на участника /в оригинал, по приложен образец/, вкл. админ. данни и посочване на ЕИК по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ (и/или друга идент. информация в съответствие със законодателството на държавата; -Декларация по чл.47,ал.9 ЗОП /в оригинал, по образец/; -При участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; -Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация; -Декларация по чл.3,т.8 и чл.4 от ЗИФОДРЮПДРСЛДС; -Декларация за участие на подизпълнители по чл.56, ал.1, т.8 ЗОП /в оригинал, по образец/; -Декларация за съгласие за участие като подизпълнител /в оригинал, по образец/; -Декларация за липса на свързаност по чл.56,ал.1,т.6 ЗОП /в оригинал, по образец/; -Декларация за приемане условията в проекта на договора /в оригинал, по образец/; -Оригинална банкова гаранция или копие на платежен документ за внесена парична сума по сметка на Възложителя; -Доказателства за технически възможности и квалификация по чл.51, ал.1 ЗОП - посочени в Раздел ІІІ.2.3) „Технически възможности“ на Обявлението за поръчката. Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката“ и името на участника, в който се поставят документите по чл.56, ал.1, т.7 ЗОП – Техническо предложение за изпълнение на поръчката, към което ако е приложимо- декларация по чл.33, ал.4 ЗОП. Плик № 2 съдържа: -Техническо предложение на участника, подписано и подпечатано, на хартиен носител по Образец №10 и №10А. Плик № 3 с надпис „Предлагана цена” и името на участника, който съдържа ценовото предложение на участника. Плик № 3 съдържа:- Ценова оферта по Образец №12, на хартиен и оптичен носител, подписана и подпечатана от участника /в оригинал, по образец/;- Попълнено с цени, подписано и подпечатано в таблична форма Приложение №12А /в оригинал, по образец/.
Възложителят не изисква от участниците наличие и доказване на финансов ресурс.
Не се изисква.
1. Списък на доставките, еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършената доставка. Доказателството за извършената доставка се предоставя под формата на удостоверение /референция/, издадено от получателя или от компетентен орган – заверено от участника копие, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката. 2. Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството – (ISO 9001:2008, БДС ЕN ISO 9001:2008 или еквивалентно) на участника за въведена Система за управление на качеството с обхват на сертификата, съответен на предмета на поръчката. 3. Декларация за внедрена система за управление на околната среда ISO 14001 – 2004 – в обхвата на поръчката от производителя или еквивалент.
1. Участникът трябва да има доказан опит в изпълнението на еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка доставки - най-малко една доставка, изпълнена през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. * Под „доставки еднакви с предмета на поръчката” се разбира доставката на стоките по спецификацията за здравни заведения. * Под „доставки сходни с с предмета на поръчката” се разбира доставка на стоките по спецификацията за други получатели. 2. Участникът да има внедрена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват на сертификата, съответен на предмета на поръчката. 3. Участникът следва да представи заверено копие от сертификат за внедрена система за управление на околната ссреда ISO 14001 – 2004 – в обхвата на поръчката или еквивалент от производителя.
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
120
ВМА София, бул.Г.Софийски №3, административната сграда, ет.1, зала 10.
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим на достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
НЕ
НЕ
Възложителят изпраща обявлението за поръчка като се възползува от намалените срокове, посочени в чл.64, ал.1 и ал.3 от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 и сл. от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша №18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070
12.01.2016 г.