Версия за печат

00087-2015-0105

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, Московска 33, За: Блага Живкова, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9377545, E-mail: bjivkova@sofia.bg, Факс: 02 9377312

Място/места за контакт: дирекция Обществени поръчки и концесии

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderId=30135&companyId=20779.

Електронен достъп до информация: https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderId=30135&companyId=20779.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Извършване обработка на информацията за отчитане на труда и работната заплата и изплащане на суми по извънтрудови правоотношения на служителите в Столична община, Столичен общински съвет, заведения за социални услуги и общински предприятия.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 7 (07 - Компютърни и свързаните с тях услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София, Столична община
Код NUTS: BG412
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на настоящата обществена поръчка е Извършване обработка на информацията за отчитане на труда и работната заплата и изплащане на суми по извънтрудови правоотношения на служителите в Столична община, Столичен общински съвет, заведения за социални услуги и общински предприятия в т.ч.: 1. Отчитане на труда и работната заплата и изплащане на суми по извънтрудови правоотношения на служителите в Столична община и Столичен общински съвет; 2. Отчитане на труда и работната заплата на служителите в Дирекция „Общински приходи” и Дирекция „Ревизии и събиране на вземания”; 3. Отчитане на труда и работната заплата на служителите в Дирекция „Социални дейности”; 4. Отчитане на труда и работната заплата на служителите в Заведенията за социални услуги: Дом за възрастни с деменция – кв. „Княжево”; Дом за възрастни с умствена изостаналост – с. Подгумер; Преходно жилище – ул. „Баба Вида” 1; Център за временно настаняване „Св. Димитър”; Център за временно настаняване на сираци „Св. София”; Център за временно настаняване на бездомни хора; СОДЦ за социална интеграция на инвалиди; Военноинвалиден дом – гр. Банкя; ЦСРИ на лица с проблеми от аутистичния спектър; Дневен център за хора с психични разстройства; Център за обществена подкрепа „Бъдеще; Дневен център за деца с увреждания – ул. „Сава Филаретов” 23; Защитено жилище за лица с умствени затруднения; ЦСРИ на лица със зрителни увреждания; Дом за слепи лица; Дневен център за деца с увреждания „Св. Врач”; ЦНСТ „Вълшебство”; Защитено жилище за хора с психични разстройства – с. Подгумер; Защитено жилище „Бъдеще за нас”; Защитено жилище „Светлина за нас”; Център за кризисно настаняване на бездомни лица; Наблюдавано жилище за младежи напускащи ДДЛРГ, гр. Нови Искър. 5. Отчитане на труда и работната заплата на служителите в Направление "Архитектура и градоустройство"; 6. Отчитане на труда и работната заплата на служителите в отдел „Транспортно обслужване” към Дирекция "Транспорт"; 7. Отчитане на труда и работната заплата на служителите в ОП "Туризъм", включваща: редовна месечна обработка на информацията за труда и работната заплата на служителите в съответствие с трудовото законодателство; допълнителни обработки; преизчисляване на работна заплата за минал период; обработка на хонорари и изготвяне на справка по чл.73 от ЗДДФЛ; поддържане на архив и изготвяне на справки, съгласно Заданието за обработка на информацията.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

72310000

Описание:

Услуги по обработка на данни

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Предлагана цена ; тежест: 80
Критерий: Предложение за изпълнение на поръчката; тежест: 20
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2015/S 005 - 005373 от 08.01.2015 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2015/S 182 - 330087 от 19.09.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: СОА16-ДГ55-10 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: Извършване обработка на информацията за отчитане на труда и работната заплата и изплащане на суми по извънтрудови правоотношения на служителите в Столична община, Столичен общински съвет, заведения за социални услуги и общински предприятия.
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

17.12.2015 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„Брейн Сторм Консулт груп” АД, ЕИК 202850437, ж. к. Младост – 1А, бл. 505А, вх. 2, РБългария 1729, София, Тел.: 02 8099740, E-mail: office@brainstorm.bg, Факс: 02 8099759

 История
V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 277666.67 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всеки заинтересован участник в 10-дневен срок от получаването на решението за избор на изпълнител. Срокът за обжалване на заповед № СО15-РД-09-02 376/17.12.2015 г. за избор на изпълнител на обществената поръчка е 28.12.2015г.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.01.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. „Инфо-ТМ” ООД (с ЕИК 130635348); 2. „Брейн Сторм Консулт груп” АД (с ЕИК 202850437); 3. „Ай Би Си” ЕООД (с ЕИК 831317280)