Версия за печат

00044-2015-0128

BG-София: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695089

Агенция Пътна инфраструктура, бул. Македония № 3, За: инж. Ясен Луканов, Република България 1606, София, Тел.: 02 9173323, E-mail: y.lukanov@api.bg, Факс: 02 9522563

Място/места за контакт: Дирекция Обществени поръчки правно обслужване

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.api.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.api.bg/PROXY/index2.php?/public/index.jsp?proc=574.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: Проектиране, строителство, поддържане и ремонт на РПМ.

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Избор на Изпълнител за извършване на консултантска услуга във връзка със строителството на обект: Път III-5004 „Обход на гр. Габрово“ от км 0+000 до км 31+000, участък: от км 10+940,74 до км 16+010, подобект: корекция на р. Паничарка при км 3+320 – пътен възел кв. Дядо Дянко“.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 12 (12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Област Габрово
Код NUTS: BG322
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на настоящата обществена поръчка е:Избор на Изпълнител за извършване на консултантска услуга във връзка със строителството на обект: Път III-5004 „Обход на гр. Габрово“ от км 0+000 до км 31+000, участък: от км 10+940,74 до км 16+010, подобект: корекция на р. Паничарка при км 3+320 – пътен възел кв. Дядо Дянко“. Извършването на услугата включва консултантски услуги в пълен обем, във връзка със строителството на горепосочения обект и включва дейностите по: а. Извършване на строителен надзор по време на строителството, в съответствие с изискванията на чл. 168 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) и подзаконовите нормативни актове (вкл. и контрол на Строителните продукти, влагани в Строежа, както и на извършените СМР); б. Координация на строителния процес до въвеждането на Строежа в експлоатация; в. Осъществяване на геодезическо заснемане на обекта, изготвяне на документация за издаване на Удостоверение от службата по кадастъра за изпълнението по чл.54а от Закона за кадастъра и имотния регистър (ЗКИР) и осигуряване на Удостоверения по чл.54а от ЗКИР; г. Изготвяне на Техническия паспорт на Строежа, съгласно Наредба № 5/28.12.2006 г.; д. Управление на изпълнението на Строежа /Управление на проекта/; е. Упражняване на строителен надзор по време на отстраняване на проявени скрити Дефекти през гаранционните срокове; ж. Съставяне на Окончателен доклад за въвеждане на Строежа в експлоатация; з. Изпълняване на всички останали задължения на Консултанта, предвидени в договора за обществена поръчка, договора с Изпълнителя на строителството и законовите разпоредби. Предметът на обществената поръчка включва изпълнението и на следните дейности, които са свързани с извършването на консултантската услуга в пълен обем и представляват условие, следствие или допълнение към него: 1. Етап – изпълнение на Строежа: - дейност на координатор по безопасност и здраве за етапа на изпълнение на Строежа, съгласно минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи; - упражняване на строителен надзор по време на строителството; - координация на строителния процес до въвеждането на Строежа в експлоатация; - контрол на Строителните продукти, влагани в Строежа, както и на извършените строително - монтажни работи; - отчитане хода на изпълнение на Договора и на извършените СМР; 2. Заключителен етап: - съставяне на Окончателен доклад за въвеждане на Строежа в експлоатация; - изготвяне на доклад – Технически паспорт на Строежа съгласно Наредба № 5 / 28.12.2006 г. -извършване на геодезическото заснемане, изготвяне на документация за издаване на Удостоверение от службата по кадастъра за изпълнението по чл.54а от Закона за кадастъра и имотния регистър (ЗКИР) и осигуряване на Удостоверения по чл.54а от ЗКИР. 3. Упражняване на строителен надзор по време на отстраняване на проявени скрити Дефекти през гаранционните срокове, определени с договора за възлагане на обществената поръчка за извършване на СМР.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

71521000, 71631000

Описание:

Строителен надзор по време на строителството
Услуги по технически контрол и проверка

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
15100 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2015/S 165 - 301884 от 27.08.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: РД-36-1 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: Избор на Изпълнител за извършване на консултантска услуга във връзка със строителството по обект: Път III-5004 „Обход на гр. Габрово“ от км 0+000 до км 31+000, участък: от км 10+940,74 до км 16+010, подобект: корекция на р. Паничарка при км 3+320 – пътен възел кв. Дядо Дянко“.
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

16.11.2015 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Трансконсулт БГ ООД, ул. Даме Груев № 15, ет 7, Р. България 1606, София, Тел.: 02 8053960, Факс: 02 8510003

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 15100 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Финансирането е осигурено по Оперативна програма "Транспорт" 2007-2013 г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.01.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

ДЗЗД Национални транспортни оси; Алфа М-98 ЕООД; ТРАНСКОНСУЛТ БГ ООД; Т7 Консулт ЕООД