Версия за печат

00076-2015-0004

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Комисия за защита на потребителите, пл. Славейков № 4А, За: Цветомир Шишков, Република България 1000, София, Тел.: 02 9330581, E-mail: ts.shishkov@kzp.bg, Факс: 02 9884218

Място/места за контакт: Дирекция: Правни дейности и човешки ресурси

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.kzp.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.kzp.bg/index.php?mode=viewd&group_id=49&document_id=6901.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Държавна администрацияДруго (моля пояснете): Държавна администрация

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Функционално разширение и доработка на Единната деловодна информационна система (ЕДИС) на Комисията за защита на потребителите (КЗП)”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 7
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Административни сгради, ползвани за дейността на КЗП на територията на Република България.
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Функционално разширение, внедряване на нови системни функции и актуализация на експлоатационната документация на Единната деловодна информоционна система на Комисия за защита на потребителите (КЗП), съпроводено със съответно обучение на персонала на КЗП - за осигуряване на нормално работно натоварване на ЕДИС предвид добавените нови модули и документи след първоночалното пускане на системата.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

72212610, 80511000

Описание:

Услуги по разработване на софтуер за бази данни
Услуги по обучение на персонала

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
46215 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 71 / Обособена позиция №: / Заглавие:Функционално разширение и доработка на Единната деловодна информационна система (ЕДИС) на Комисията за защита на потребителите (КЗП).
V.1) Дата на сключване договора
15.12.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
27.11.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

СМ Консулта ЕООД, ЕИК: 121627612, ж.к. Симеоново, бул. Симеоновско шосе № 276, България 1434, София, Тел.: 02 9589949, E-mail: svetla.manolova@smcon.com, Факс: 02 9589959

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 47417.5 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 46215 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно реда по чл. 120, ал. 5, т. 4 ЗОП, жалба може да се подава в 10-дневен срок от получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата. Жалбата се подава едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до Възложителя.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

08.01.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

В проведената процедура по договаряне без обявление не са подавани оферти. Съгласно чл. 91, ал. 2 ЗОП е одобрена от възложителя покана за участие в процедурата с изх. № Ц-01-977/27.11.2015г., която съгласно чл. 92 ЗОП е изпратена до единственото избрано лице : "СМ Консулта" ЕООД, ЕИК: 121627612, с адрес: гр. София, , ж.к. "Симеоново", бул. "Симеоновско шосе" № 276. Със същото е проведено договаряне съгласно чл. 92а, ал. 2 ЗОП.


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

- технически

Констатирана е допълнителна натовареност на ЕДИС съгласно докладна записка № Ц-01-977/ 25.11.2015 г. в сравнение с момента на реализирането на същата система съгласно договор № 11/09.03.2011г. (чието изпълнение е прието със съответен приемо-предавателен протокол) поради допълнителни модули, надградени за изпълнение на нови административни услуги и прилагане на препоръка на ЕК за хармонизация на нови жалби и сигнали, както и поради увеличаващ се брой регистрирани подадени жалби. Констатациите за допълнителна натовареност с нови модули се потвърждават и в окончателния технически доклад на проект „Хармонизиране на информационната среда на КЗП в условията на оперативна съвместимост”. Същевременно е използвана възможността съгласно чл. 9, т. 10 от договор № 11/09.03.2011г. за осъществяване на допълнителна поддръжка и доразвитие на ЕДИС (отразено в протокол от работна среща от 31.08.2011г. и отчети за консултантски часове). Посочената допълнителна натовареност представлява непредвидено обстоятелство съгласно дефиницията по §1, т. 14б от ДР на ЗОП, което налага необходимостта от възлагането на допълнителна услуга на същия изпълнител с оглед нормализиране на работата на ЕДИС при констатираното наличие на следните условия: - допълнителната услуга не може технически да се раздели от предмета на договор № 11/09.03.2011г. без значителни затруднения за възложителя, предвид заложените до момента технически настройки и функции на действие на системата; - общата стойност на поръчката, с която се възлага допълнителната услуга не е повече от 50 на сто от стойността на основната поръчка съгласно договор № 11/09.03.2011г.