Версия за печат

00270-2015-0021

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерски съвет, бул. Дондуков № 1, За: Росица Иванова, Ахавни Топакбашян, Христина Микова, България 1000, София, Тел.: 003592 9403622; 003592 9402569; 003592 9403636, E-mail: Rositsa.Ivanova@government.bg, Факс: 0359 29402177

Място/места за контакт: Секретариат на Националния съвет за сътрудничество по етническите и интеграционните въпроси

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://customerprofile.government.bg/vieworder.php?id=3D4CE68D-62CA-11E5-BD3D-5CF9DD6FEEF4.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Друг: Министерски съвет

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Министерски съветДруго (моля пояснете): Министерски съвет

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изработка и доставка на информационни и рекламни материали и осигуряване на логистика за организиране и провеждане на публични събития (две пресконференции и национална заключителна конференция) по проект 2014BG05M9OP001-3.2015.001 „Разработване и внедряване на система за мониторинг, оценка и контрол за изпълнение на Националната стратегия на Република България за интегриране на ромите 2012-2020“, изпълняван по ОП РЧР 2014-2020 г.”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Мястото на изпълнение на поръчката е територията на Република България, като доставката на изработените материали, предмет на тази поръчка, се извършва в сградата на Министеркия съвет, бул. „Княз Александър Дондуков“ № 1, гр. София 1000 и публичните събития, предмет на тази поръчка, се провеждат в сградата на Министерки съвет, бул. „Княз Александър Дондуков“ № 1, гр. София 1000.
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

І. Изработка и доставка на печатни и информационни материали: 1. Изработка - проектиране, дизайн, предпечатна подготовка (графична обработка на текст на български език, илюстрации), отпечатване и доставка на печатни и информационни материали – брошура на проекта - 2000 бр., банери - 2 бр.и плакати- 500 бр.: 2. Изработка и доставка на 700 бр. комплекти рекламни материали: проектиране, дизайн, графично оформление, печат на химикалки, папки, пад тефтери, чанти за документи, тениски, преносима памет (USB). ІІ. Логистична подкрепа за организиране и провеждане на следните публични събития/мероприятия: 1. Пресконференции - 2 бр.: една встъпителна пресконференция и една заключителна пресконференция по проекта. Място на провеждане: град София, административна сграда на Министерски съвет. Брой участници във всяка една пресконференция: 30 участника – представители на медии, на целевата група и заинтересованите страни по проекта. Обхват на дейностите за всяка пресконференция: - Регистрация на участниците; - Разпределение на материали на участниците. Материалите ще бъдат предоставени от възложителя и размножени от изпълнителя; - Осигуряване попълването на списъци на присъстващите, на получилите материали и на анкетна карта от всеки участник. Анкетната карта ще бъде предоставена от възложителя и размножена от изпълнителя; - Осигуряване на снимков материал от всяка пресконференция на електронен носител; - Организационно-техническа подготовка при провеждане на събитието; - Осигуряване на информиране и публичност – визуализиране на залата чрез поставяне на банер/и/, плакат/и/ по проекта, др. 2. Национална заключителна конференция - 1 бр.: Изпълнителят следва да осигури логистика за организиране и провеждане на една национална заключителна конференция по проекта. Място на провеждане: град София, административна сграда на Министерски съвет. Брой участници: 50 участника - от целевата група и заинтересованите страни по проекта. Времетраене: половин ден. Обхват на дейностите: - Регистрация на участниците; - Разпределение на материали на участниците. Материалите ще бъдат предоставени от възложителя и размножени от изпълнителя; - Осигуряване попълването на списъци на присъстващите, на получилите материали и на анкетна карта от всеки участник. Анкетната карта ще бъде предоставена от възложителя и размножена от изпълнителя; - Изплащане на пътни разходи на участници от страната – до 10 участника; - Осигуряване на снимков материал от събитието на електронен носител; - Организационно-техническа подготовка при провеждане на събитието; - Осигуряване на информиране и публичност – визуализиране на залата чрез поставяне на банер/и/, плакат/и/ по проекта.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22458000, 79952000

Описание:

Печатни материали, изработвани по поръчка
Услуги, свързани с организирането на събития


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
12796 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 689049 от 24.09.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № МС-179 / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1) Дата на сключване договора
29.12.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
23.11.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

9

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„ИНФО ТРЕЙНИНГ“ ООД, ЕИК: 202318594, ул. „Цар Калоян“ № 2А;, България 7000, гр.Русе, Тел.: 00359 897968131

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 16650 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 12796 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

08.01.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. „ИНФО ТРЕЙНИНГ“ ООД -гр. Русе, ул. „Цар Калоян“ № 2А; тел. 0897968131; 0897843002; факс: 082/822019; e-mail: evroproekti2014@gmail.com 2. „ДАЛЕТ“ ЕООД - гр. София, 1220, ж.к. „Толстой“, бл. 51, ет. 2, ап. 10, тел. 029711365, 0888775822, факс: 029711365e-mail: dalet@abv.bg 3. ФОНДАЦИЯ „ОБЩЕСТВО НА ПОЗНАНИЕТО“ - гр.София, кв. „Стрелбище“, ул. „Тулча“ № 46, ет. 4, тел. 0887137033; e-mail: officeksf@gmail.com 4. „ПРИМА–ПРОДУЦЕНТСКА, РЕКЛАМНА, ИНФОРМАЦИОННА И МЕДИЙНА АГЕНЦИЯ“ АД - гр. София, ул. „Орехова гора“ № 42А, тел. 028186666; e-mail: office@agencyprima.com 5. „ТРАНСЛИНГВА ЕВРОПА“ ЕООД - гр. София, ул. „Н.В.Гогол“ № 21, тел. 944 1913; факс 943 4661; e-mail: office@translingua.com 6. „ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ“ ЕООД - гр. София, ул. „Маслиново клонче“ № 2, тел.02 4234859; факс:02 4277713; 0886654724; e-mail: office@dmibg.com 7. „БИК –БЪЛГАРСКА ИЗДАТЕЛСКА КОМПАНИЯ“ АД гр. София, ул. „Самоковско шосе“ 2А, ТЦ Боила, ет. 3; тел. 024341234; факс: 4183847e-mail: office@cherga.bg 8. „ЯНА ТУР- БЪЛГАРИЯ “ ЕООД - гр. София, бул. „Македония“ № 19, тел.0700 1 4262; 029520031; факс: 029516706; e-mail: pco@ianatour.com 9. ЕТ „БИЛИ-БОРИС ЛАЧЕВ“ - гр. София, ул. „Самоковско шосе“ 2А, ТЦ Боила, ет. 3; тел. 024341234; факс: 4183847e-mail: bili@cherga.bg


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор