Версия за печат

00087-2015-0112

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул. Московска No:33, За: Теодор Христов, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377366, E-mail: t.hristov@sofia.bg, Факс: 02 9377324

Място/места за контакт: Д-я Обществени поръчки и концесии, ул. Париж No:3, стая No:1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sofia.bg.

Електронен достъп до информация: https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderId=30742&companyId=20779.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на канцеларски материали за нуждите на Столична община и Столичен общински съвет по обособени позиции: Обособена позиция № 1: Доставка на канцеларски материали и принадлежности за офиса Обособена позиция № 2: Доставка на канцеларски материали и принадлежности за офиса извън списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на настоящата обществена поръчка е „Доставка на канцеларски материали за нуждите на Столична Община и Столичен Общински съвет” с 2 обособени позиции: Обособена позиция № 1: „Доставка на канцеларски материали и принадлежности за офиса” Обособена позиция № 2: "Доставка на канцеларски материали и принадлежности за офиса извън списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания”

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30192000, 30197600, 30199000, 22810000, 22850000, 30197220, 39110000, 22830000, 22852000, 22852100, 30124400, 24910000, 30194100, 30197320, 30197321, 30141200, 44424200, 30197330, 30234100, 39241200, 37823200, 30193000

Описание:

Принадлежности за офиса
Третирана хартия и картон
Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия
Регистри от хартия или от картон
Класьори и аксесоари за тях
Кламери
Седалки, столове и свързани с тях продукти, и части към тях
Тетрадки за упражнения
Папки за сортиране
Папки за досиета
Кутии с телчета за телбод
Лепила
Чертожни линии (шаблони)
Телбод машинки
Антителбод
Настолни калкулатори
Леплива лента
Перфоратори
Магнитни дискове
Ножици
Паус
Органайзери и принадлежности

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2015/S 193 - 349401 от 06.10.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: СОА16-ДГ55-3 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: Доставка на канцеларски материали и принадлежности за офиса
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

03.12.2015 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„ТОП ЕЛАНА” ООД, с ЕИК 131555677, ул. „Г. С. Раковски” №145А, ет.3, ап.14, България 1164, София, Тел.: 0359 29430565

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: СОА16-ДГ55-2 / Обособена позиция №: 2 / Заглавие на обособената позиция: Доставка на канцеларски материали и принадлежности за офиса извън списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

03.12.2015 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„ПЕРУН - ККБ” ЕООД, с ЕИК 101729823, ул. „Д-р Христо Татарчев” №22, България 2700, Благоевград, Тел.: 0359 73884101

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.01.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

„Евро Проект Партнърс” ЕООД „Рамос 2” ЕООД „Перун - ККБ” ЕООД „Гама/София” ЕООД „Топ Елана” ООД „Транс Ко 04” ЕООД „Карис Груп” ЕООД „Смарт Бизнес Къмпани” ЕООД „РОНОС” ООД Производителна кооперация на инвалидите „Царевец”